zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl,
tel: 33 842 98 01,
fax: 033 8435601, 8430530
Dane postępowania
ID postępowania: 16409420120
Data publikacji zamówienia: 2012-05-20
Termin składania wniosków: 2012-05-28   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 9 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl Informacja dostępna pod: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
72316000-3 Usługi analizy danych
79416200-5 Usługi doradcze public relations


Oświęcim: Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10.


Numer ogłoszenia: 164094 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu , ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pwsz-oswiecim.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do ww. dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.06.2012 do 29.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.41.62.00-5, 72.31.60.00-3.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać wykształcenie wyższe - co najmniej tytuł doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna b. posiadać co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w badaniach organizacji i posiadać udokumentowany udział w co najmniej 4 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne, c. posiadać doświadczenie w udziale w co najmniej 2 badaniach o charakterze jakościowym d. powinien posiadać doświadczenie w opracowaniu co najmniej 4 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania w co najmniej 2 organizacjach publicznych e. posiadać wiedzę w zakresie zarządzania publicznego ( w szczególności zarządzania jakością, zarządzania procesowego, obsługą klienta), funkcjonowania samorządu lokalnego potwierdzoną udziałem w co najmniej jednym kursie/szkoleniu/ badaniach dotyczących wskazanych zagadnień f. posiadać co najmniej 2 artykuły lub inne samodzielne publikacje z zakresu zarządzania publicznego w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; b. kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna, c. kopię dokumentów potwierdzających posiadanie 5 letniego doświadczenia w badaniach organizacji, d. kopię dokumentów potwierdzających udział co najmniej w 4 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne, e. kopię dokumentów potwierdzających udział w co najmniej 2 badaniach o charakterze jakościowym. f. kopię dokumentów potwierdzających opracowanie co najmniej 4 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania w co najmniej 2 organizacjach publicznych, g. kopię dokumentów potwierdzających co najmniej 2 samodzielne publikacje z zakresu zarządzania publicznego w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z SIWZ i załącznikami


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pwsz-oswiecim.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 5 Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 115079 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
164094 - 2012 data 21.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.3).

  • W ogłoszeniu jest:
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do ww. dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.06.2012 do 29.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do w/w dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od daty podpisania umowy do 28.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych..