zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl,
tel: 33 842 98 01,
fax: 033 8435601, 8430530
Dane postępowania
ID postępowania: 17457220130
Data publikacji zamówienia: 2013-04-29
Termin składania wniosków: 2013-05-07   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 9 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl Informacja dostępna pod: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
98133100-5 Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych


Oświęcim: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenie kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10


Numer ogłoszenia: 174572 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu , ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pwsz-oswiecim.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenie kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego a.dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy na terenie poszczególnych gmin poprzez udział w warsztatach panelowych oraz w konsultacjach na miejscu w urzędzie, dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2013 roku identyfikacja, analiza i opis procesu tworzenia i stosowania norm etycznych w pracy urzędów, określenie metod, procedury pomiaru procesu, określenie wskaźników, przygotowanie instrukcji i formularzy dotyczących kodeksu etycznego pracowników, określenie katalogu norm etycznych, stworzenie kodeksu etycznego dla każdego urzędu, przygotowanie zintegrowanej procedury w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przygotowanie zintegrowanej procedury w zakresie wdrażania kodeksu etycznego przygotowanie opisu metod, procedury, wskaźników, formularzy sporządzenie opracowania dokumentacji opisu metodologii wdrożenia kodeksu etycznego i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego sporządzone odrębnie dla każdego urzędu gminy do końca października 2013r. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania kodeksu etycznego, współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania procedury do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. wdrożenie kodeksu etycznego oraz procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego, szkolenie pracowników urzędu na temat wypracowanej procedury, współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z procedurą, prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania procedury wdrażania kodeksu etycznego, analiza skuteczności przeprowadzanych działań wprowadzanie działań korygujących monitoring i weryfikacja funkcjonowania wdrożonego kodeksu etycznego i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego, sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonego kodeksu etycznego i procedury postępowania w wyniku naruszenia kodeksu etycznego odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2014 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, h, q są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu (diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń. Autorskie prawa majątkowe do w/w dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. 4.3. Każdy z konsultantów ma do przepracowania 33 roboczodni, w tym 20 dni konsultacji w urzędach gminy oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9,5 miesiąca w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem począwszy od 15 maja 2013r do 28 lutego 2014 r. Zobowiązany jest również do wykonania 3 raportów. Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
98.13.31.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadać wykształcenie wyższe co najmniej tytuł doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna,posiadać co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w badaniach organizacji i posiadać udokumentowany udział w co najmniej 3 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne,powinien posiadać doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania posiadać wiedzę w zakresie zarządzania publicznego w szczególności partycypacji społecznej lub finansowych aspektów funkcjonowania organizacji publicznych lub wykorzystania informatycznych narzędzi do zarządzania organizacją publiczną, funkcjonowania samorządu lokalnego potwierdzoną udziałem w co najmniej jednym kursie,szkoleniu, badaniach dotyczących wskazanych zagadnień posiadać co najmniej 2 artykuły lub inne samodzielne publikacje z zakresu zarządzania publicznego w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 17.4 SIWZ i w formie określonej w Specyfikacji: formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna, kopię dokumentów potwierdzających posiadanie 5 letniego doświadczenia w badaniach organizacji,kopię dokumentów potwierdzających udział co najmniej w 3 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne,kopię dokumentów potwierdzających opracowanie co najmniej 2 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania w organizacjach publicznych, kopię dokumentów potwierdzających co najmniej 2 samodzielne publikacje z zakresu zarządzania w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z SIWZ i załącznikami


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pwsz-oswiecim.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 5 Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak