zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: gkist@slawkow.pl
tel: 032 2931552 w. 41
fax: 032 2931233
Dane postępowania
ID postępowania: 19351620120
Data publikacji zamówienia: 2012-06-07
Termin składania wniosków: 2012-06-17   
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 59 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://bip.slawkow.pl/ zakładka zamówienia publiczne. Informacja dostępna pod: Urząd Miasta Sławków, 41-260 Sławków,Rynek 1 pok.17
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162000-5 Pomoce naukowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny


Sławków: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z WIEDZĄ ZA PAN BRAT - WZROST DOSTĘPNOŚCI DO OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA BARANOWSKIEGO W SŁAWKOWIE


Numer ogłoszenia: 193516 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z WIEDZĄ ZA PAN BRAT - WZROST DOSTĘPNOŚCI DO OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA BARANOWSKIEGO W SŁAWKOWIE.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. 3.2 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. 3.3 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. 3.4 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. 3.5 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie przyrodniczo - matematycznym. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. 3.6 Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć plastycznych dla dzieci szczególnie uzdolnionych. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ. L.p. opis ilość ZADANIE 1 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 1. Multimedialny program wspomagający profilaktykę, diagnozę i terapię dysleksji i rozwiązywanie zadań matematycznych. Pakiet multimedialny typu Eduterapeutica - Dysleksja, wspierający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku od 5 do 9 lat, ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych problemów w nauce czytania i pisania. Zestaw zawiera: Moduł Terapeuty, Moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, Moduł diagnozy i terapii dysleksji. Program powinien działać na platformach MS Windows XP/Vista/7. 1 Gry czytelnicze do nauki czytania ze zrozumieniem. 2. Łatwe ćwiczenia do nauki czytania do zestawu kontrolnego standard - Małgorzata Chromiak. Seria 4 książeczek mających na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych z literami, sylabami, spółgłoskami, samogłoskami; format nie mniejszy niż 26 x 14 cm, 24 str. 8 3. Gry czytelnicze - Irena Majchrzak. Zestaw kart do nauki czytania ze zrozumieniem - część 1. Gry czytelnicze składają się z fragmentów tekstów i ilustracji Opowieści sowy 1 i 2. Polegają one na samodzielnym dobieraniu wyrazów, a potem zdań, opowiadań do odpowiadających im obrazków, ilustracji. Dziecko może wykonać ćwiczenia jedynie wtedy, gdy zrozumie wszystkie teksty w odpowiednim zbiorze. 8 4. Gry czytelnicze - Irena Majchrzak. Zestaw kart do nauki czytania ze zrozumieniem - część 2. Gry czytelnicze składają się z fragmentów tekstów i ilustracji Opowieści sowy 1 i 2. Polegają one na samodzielnym dobieraniu wyrazów, a potem zdań, opowiadań do odpowiadających im obrazków, ilustracji. Dziecko może wykonać ćwiczenia jedynie wtedy, gdy zrozumie wszystkie teksty w odpowiednim zbiorze. 8 5. Multimedialny program wspomagający naukę czytania i pisania. Interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadzający dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Forma programu jest oparta na zabawie, atrakcyjna dla dziecka. Zawiera różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje - dostosowane do wieku odbiorcy - swobodnie wprowadzając go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Program jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Program powinien działać na platformach MS Windows XP/Vista/7. 1 Zestaw gier do nauki czytania i pisania. . 6. Klocki obrazkowo - sylabowo - literowe. Można z nich ułożyć wyrazy, rebusy. Równocześnie swoją uniwersalnością ułatwią zapamiętanie liter i naukę czytania. 6 7. Zestaw plansz edukacyjnych przeznaczony do pracy z dziećmi rozpoczynającymi naukę czytania. Plansze powinny zawierać rysunkowe formy krzyżówek, które są pozbawione haseł. Natomiast dodatkowym ich wyposażeniem powinny być kartoniki z sylabami, za pomocą których dzieci będą tworzyć wyrazy układając je w odpowiednich polach krzyżówek. 6 8. Układanka służąca jako pomoc do nauki czytania tzw. metodą sylabową. Układanka powinna zawierać kartoniki z zestawami wyrazów podzielonych na sylaby, z których można tworzyć całe teksty. 6 9. Składanki terapeutyczne. W skład ich powinny wchodzić karty pracy o wyglądzie składanych i otwieranych drzwi z napisami sylabami, które będą pomocne w sylabowym czytaniu i poprawnym zapisywaniu przeczytanych wyrazów. 6 Zestawy gier - analiza i synteza wzrokowo słuchowa. 10. Gry planszowe przeznaczone dla klas I - III, które utrwalają właściwą pisownię wyrazów. Na planszach gier powinny być namalowane duże ilości obrazków. Pewne ich grupy powinny zaczynać się na daną literę. Litery losuje dziecko przy pomocy ruletki, kostki i jego zadaniem jest odnalezienie odpowiednich obrazków zaczynających się na daną literę. 8 11. Układanki ortograficzne. Powinny zawierać zbiór kartoników z obrazkami zawierającymi rysunek i podpis z brakującą literką, oraz zestaw kartoników z literkami służącymi do uzupełniania tych podpisów. 8 12. Zbiór ćwiczeń w rysowaniu i kaligrafii, które służą do nauki pisania w liniaturze, po śladzie, przepisywania, pisania z pamięci. 8 Książki do ćwiczeń dla uczniów ułatwiające czytanie i pisanie. 13. Ćwiczenia ułatwiające naukę czytania i pisania dla uczniów klas młodszych Tom I - autor Janina Mickiewicz rok wyd. 2008 ( lub nowsze).Zeszyt do ćwiczeń przeznaczony jest dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, którzy napotykają na trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. 8 14. Ćwiczenia ułatwiające naukę czytania i pisania dla uczniów klas młodszych Tom II - autor Janina Mickiewicz, rok wyd. 2008( lub nowsze). Zeszyt do ćwiczeń przeznaczony jest dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, którzy napotykają na trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. 8 15. Ćwiczenia ułatwiające naukę czytania i pisania dla uczniów klas młodszych Tom III - autor Janina Mickiewicz rok wyd. 2008( lub nowsze). Zeszyt do ćwiczeń przeznaczony jest dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, którzy napotykają na trudności w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. 8 16. Tablica interaktywna WIT - multimedialna pomoc dla ucznia i nauczyciela. Tablica WIT umożliwia pisanie piórem elektronicznym po dowolnej powierzchni, na której wyświetlany jest obraz z projektora. Może to być tablica suchościeralna, ekran, czy zwykła ściana. Kamera na stałe umieszczona na projektorze obserwuje ruch pióra elektronicznego i przesyła informację do komputera za pomocą kabla USB. Program sterujący tablicą WIT umożliwia pracę pióra elektronicznego w trybie myszy. Dołączone dodatkowo, bezpłatne oprogramowanie ma wiele funkcji przydatnych podczas prowadzenia lekcji lub prezentacji: pisanie, zaznaczanie, wymazywanie, przeciąganie, powiększanie (lupa), podświetlanie itp. Istnieje również możliwość zapamiętania treści ekranu i jego wydrukowania. Oprogramowanie jest nakładką, umożliwiającą pracę z dowolnym programem lub bezpośrednio z pulpitem komputera. Obsługa pióra elektronicznego jest bardzo podobna do obsługi myszy i działa w sposób intuicyjny. Ergonomiczna budowa i tylko jeden przycisk czyni pióro przyjaznym narzędziem dla każdego ucznia niezależnie od jego wieku. Tablica WIT zapewnia wysoką rozdzielczość, szybki czas reakcji i odpowiednią czułość. Projektor krótkoogniskowy z uchwytem ściennym (współpracujący z zakupioną tablicą). 1 Szablony magnetyczne, historyjki obrazkowe. 17. Zagadki dwuznaki - zestaw 15 tablic. Pomoc przeznaczona jest dla szkół podstawowych gdzie może być wykorzystana głównie na lekcjach środowiska społeczno - przyrodniczego w klasach I-III. Warto jednak wzbogacić ją zestawem podstawowym tj. Środowiska przyrodnicze oraz zestawem zagadek dla przedszkoli. Zestaw stanowi: 15 tablic podkładowych pod teksty zagadek, ilustracje 96 roślin, pełne nazwy tych roślin i z podziałem na sylaby, 20 napisów umożliwiających różnorodne porządkowanie roślin np.: Rośliny pół uprawnych, Rośliny przemysłowe itp.. 8 18. Combimage - układam własne opowieści, historyjki obrazkowe. 160 obrazków do układania fabuły, tworzenia i opowiadania. Obrazki można dowolnie łączyć, ciągnąć lub losować, aby następnie tworzyć opowiadania według własnego, niczym nieskrępowanego pomysłu. Tworzone historie mogą być zarówno pogodne i wesołe, jak i smutne lub straszne. Materiał dydaktyczny przydatny w edukacji językowej, może służyć do pracy indywidualnej, jak i zajęć grupowych (w tym z całą klasą). 8 19. Tangram drewniany magnetyczny - układanka obrazkowa. W komplecie są 2 zestawy tangramu (każdy po 7 klocków magnetycznych), historyjki obrazkowe na kartonikach magnetycznych 10 szt. W każdym obrazku brakuje elementów, które trzeba wypełnić drewnianymi klockami. Na kartach są podpowiedzi ile klocków trzeba użyć do rozwiązania zadania. Dzięki temu, że mamy 2 komplety klocków mogą ćwiczyć jednocześnie 2 osoby. Bardzo ciekawa i rozwijająca pomoc edukacyjna jak i zabawa. Całość umieszona w drewnianym solidnym pudełku. Wymiary: 36cm x 24cm x 7cm 8 ZESTAWY ĆWICZEŃ GRAFOMOTORYCZNYCH I ORTOGRAFICZNYCH. 20 Alfabet polski pisany + cyfry. Polisensoryczna metoda sprawdzania funkcji wzrokowych - funkcjonowania procesu analizy i syntezy wzrokowej w celu prawidłowej percepcji znaków graficznych, usprawniania rozwoju psychoruchowego dziecka, sprawności grafomotorycznych i manualnych poprzez stymulowanie większej ilości zmysłów (wzrok i dotyk). Zestaw zawiera: alfabet + cyfry polisensoryczne wykonane z płyty HDF o grubości 6 m. Każdy element ma wymiar 16 x 13 cm. Ilość elementów: 88 sztuk, w tym 39 małych liter z dwuznakami, 38 liter z dwuznakami, 10 cyfr. Całość zapakowana jest w estetyczną i praktyczną drewnianą skrzynkę z podpisanymi przegródkami, dzięki czemu łatwiej utrzymać porządek. 6 21. Detektyw Ortografek - ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi - autor Barańska Małgorzata, rok wydania 2009, 6 22. Gra typu Quiz ortograficzny - gra dla 1-6 osób w wieku od 7 lat. Zawartość: 36 żetonów z literami (u, ó, h, ch, ż, rz), 80 żetoników, instrukcja. 6 23. Klocki ortograficzne typu Poly - gra z ortogramami wyrazów, których pisowni nie da się wytłumaczyć regułami ortograficznymi. Karty rodzin powinny zawierać : wyraz podstawowy, ilustrację, ułatwiającą zrozumienie znaczenia wyrazu i jego zapamiętanie przez skojarzenie obrazek - podpis, 16 różnych wyrazów, obraz konstrukcji przestrzennej oraz jej płaskiego rozwinięcia; przysłowia, powiedzenia i cytaty z literatury będące przykładami użycia wyrazów w znaczeniu realnym lub przenośnym, arkusze samooceny 6 L.p. opis ilość ZADANIE 2 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 24. EDUTERAPEUTICA. Dyskalkulia. Pakiet multimedialny wspierający profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku 5-9 lat, ze szczególnym uwzględnieniem specyficznych trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 1 Zestawy gier logicznych. 25. Gra edukacyjna typu Bingo kształtująca dodawanie i odejmowanie do 20. Dwa zestawy kart i kartoników - jeden dotyczy dodawania, drugi odejmowania, nie mniej niż 10 kart po 6 liczb; nie mniej niż 60 dwustronnych kartoników z działaniami w postaci dwóch rodzajów zapisu (poziomego i pionowego) 3 26. Gra edukacyjna typu Bingo kształtująca mnożenie i dzielenie do 20. Dwa zestawy kart i kartoników - jeden dotyczy mnożenia, drugi dzielenia, nie mniej niż 10 kart po 6 liczb; nie mniej niż 30 dwustronnych kartoników z działaniami. 3 27. Gra edukacyjna typu Bingo kształtująca mnożenie i dzielenie do 100. Dwa ze stawy kart i kar toników - jeden dotyczy mnożenia, drugi dzielenia, nie mniej niż 10 kart po 6 liczb; nie mniej niż 30 dwustronnych kartoników z działaniami 3 28. Gra ruchowa w formie maty winylowej podłogowej do nauki dodawania i odejmowania w zakresie 12, o wym. nie mniejszych niż 122 x 152 cm; nie mniej niż 2 kostki piankowe z liczbami (dł. boku około 12,7cm); 1 kostka piankowa ze znakami plus i minus(dł. boku około 12,7cm); nie mniej niż 28 kartonowych żetonów 2 29. Klocki matematyczne Morphun - duży zestaw różnokolorowych klocków drewnianych do zajęć matematycznych: nauka liczenia, porównywanie wielkości i ilości, dodawanie i odejmowanie. Można łączyć je w dowolny sposób tworząc ciągi liczbowe i słupki. Nie mniej niż 259 elementów. 11 Pomoce naukowe do liczenia. 30. Pomoc edukacyjna typu Przygotowanie do liczenia to zestaw około 40 kart pracy ze wskazówkami metodycznymi o tematyce dodawania w zakresie 0 - 100, zaczynając od monografii liczb, a kończąc na operacjach liczbowych. Karty ułożone wg zasady stopniowania trudności. Karty ułożone w skoroszycie - format nie mniejszy niż A4, około 40 kart. 4 31. Liczmany w kształcie warzyw wykonane z tworzywa sztucznego w różnych kolorach; około 144 szt. O wym. nie mniejsza niż 3.5cm i nie większe niż 6 cm. 4 32. Koła wykonane z plastiku, służące do sortowania i przeliczania - małe o śr. nie mniejsze niż 25,5cm; nie mniej niż 15szt. 5 kół niebieskich, 5 kół czerwonych, 5 kół żółtych 3 Książki tematyczne dla dzieci. 33. Książeczka do zestawu kontrolnego standard Matematyka na wesoło 1 - Dorota Cudnik, format nie mniejsze niż 16,8 x 23,5 cm, nie mniej niż 32 str. 2 34. Książeczka do zestawu kontrolnego standard Rusz głową 1 - Bogusław Świdnicki, format nie mniejszy niż 16,8 x 23,5 cm, nie mniej niż 32 str. 2 35. Książeczka do zestawu kontrolnego standard Skoncentruj się 1- Bogusław Świdnicki, format nie mniejszy niż 16,8 x 23,5 cm, nie mniej niż 32 str. 2 36. Książeczka do zestawu kontrolnego standard Skoncentruj się 2 - Bogusław Świdnicki - format nie mniejszy niż 16,8 x 23,5 cm, nie mniej niż 32 str. 2 37. Aby polubić matematykę Alicja Małasiewicz - książka zawierająca zestaw ćwiczeń terapeutycznych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej, format nie mniejszy niż A4, minimum 40 kart; 4 38. EduSensus Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat - program do diagnozy i terapii specyficznych trudności w nauce matematyki. Program zawierający szereg gier i ćwiczeń matematycznych przeznaczonych dla dzieci w wieku 6-10 lat. Poszczególne zabawy powinny zawierać ćwiczenia liczbami, cyferkami i figurami geometrycznymi. Ćwiczenia powinny posiadać różne stopnie trudności. Program ma być zbiorem specjalnie przygotowanych gier, zadań i ćwiczeń matematycznych. Ćwiczenia muszą pomóc dziecku liczyć i porównywać, rozwijać sprawność liczenia, kształtować myślenie matematyczne. Program powinien zawierać diagnozę obejmującą ćwiczenia badające kodowanie, rymy, orientację przestrzenną, operacje na liczbach, stałość liczby oraz ciągi konsekwentne. Specyficznymi objawami dyskalkulii mogą być trudności w rozwiązywaniu nawet najprostszych zadań matematycznych, jak i trudności w dodawaniu czy mnożeniu. 1 Tablice do pisania , oś liczbowa, liczydło duże, tabliczki mnożenia i zegary. 39. Zegar - Kolorowy i przejrzysty zegar magnetyczny pomoże każdemu uczniowi przyswoić umiejętność dokonywania odczytów zegarowych - tablica magnetyczna z tarczą zegarową podzielona na minuty, kwadranse i godziny (nie mniejsze niż 50 x 50cm),2 wskazówki ruchome; nie mniej niż 40 elementów do zapisu wskazań zegara. 2 40. Liczydła stojące duże - W solidnej, drewnianej ramie umieszczone zostało10 rzędów korali (po 5 w każdym kolorze). Stabilny, składany stojak utrzymuje liczydło oraz pozwala na swobodne przemieszczanie go w różne miejsca Sali, wymiary: nie mniejsze niż 85 x 120 cm 2 41. Oś liczbowa - magnetyczna. Zawartość zestawu: Biała tablica magnetyczna o wymiarach 960 x 310 mm, z umieszczoną na niej osią liczbową z podziałką. Tablicę można zawiesić na ścianie lub za pomocą integralnych magnesów zawiesić na szkolnej tablicy magnetycznej. Pisak suchościeralny i czyścik. Elementy magnetyczne. Wszystkie elementy umieszczone są w wygodnym organizatorze, który można zawiesić na ścianie w klasie. 3 42. Abaco - tabliczka mnożenia. Liczydło kulkowe zawiera wszystkie działania na mnożenie liczb w zakresie 100. Uczniowie mogą samodzielnie utrwalać tabliczkę mnożenia. Najpierw kuleczka jest odwrócona (granatowa), dziecko rozwiązuje w myśli lub na kartce działanie, a po przekręceniu kuleczki może sprawdzić wyniki. Dodatkowo wszystkie kwadraty liczb otoczone są kółkiem. Trwała tabliczka wykonana jest z mocnego tworzywa. 3 L.p. opis ilość ZADANIE 3 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Domina logopedyczne 43. Gra domino logopedyczne L - R (typu Sampol lub równoważne)- domino przeznaczone do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych z dziećmi - doskonali naukę czytania, ćwiczeń słuchowego rozróżniania głosek L-R oraz ich prawidłowej wymowy. Domino składa się z zestawu 27-par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi: L-R. 10 44. Gra domino logopedyczne Ż (RZ - Ż) (typu Sampol lub równoważne) - domino przeznaczone do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych z dziećmi - doskonali naukę czytania, ćwiczeń słuchowego rozróżniania głosek Ż(RZ) - Z oraz ich prawidłowej wymowy. Domino składa się z zestawu 27-par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi: Ż(RZ)-Z. 10 45. Domino logopedyczne - klocki z sylabami do układania wyrazów. Domino przeznaczone jest do ćwiczeń słuchowego rozróżniania głosek: K, T, SZ, S oraz ich prawidłowej wymowy. Przydatne jest w ćwiczeniach słuchu fonemowego, doskonaleniu analizy i syntezy słuchowej oraz wzrokowej. Domino składa się z zestawu 27 par obrazków ilustrujących przedmioty i zwierzęta, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu K-T, SZ-S. 8 Materiały dydaktyczne - muzyczne, magnetyczne. 46. Zestaw instrumentów perkusyjnych - powinien zawierać 26 pojedynczych instrumentów i 4 pałeczki. Wymiary około: 42 x 39 x 20 cm. W skład zestawu powinna wchodzić stabilna torba wykonana z nylonu zapinana na zamek. W min. 6 przegródkach powinny znajdować się instrumenty rytmiczne różnych tonacji. Zawartość minimalna: 1 tamburyn o średnicy około 20 cm, 1 tamburyn o średnicy około 15 cm, 5 trójkątów (10 - 20 cm), 2 drewniane marakasy, 1 duża tarka guioro ze skrobakiem, 2 tonbloki dwutonowe, 1 pudełko akustyczne, 2 kolorowe kastaniety do chwytania, 1 kastaniet na rączce, 1 tonblok jednotonowy, 1 para klawęsów, 1 metalowy shaker, 4 pałeczki, 3 x po 10 dzwonków, 1 pałeczka z dzwonkami, 1 marakas dwustronny, 2 pary Claves z twardego drewna. 1 47. Tajemnicze dźwięki - płyta CD - zapis 74 dźwięków znanych dzieciom, pochodzących z przedszkola, domu lub też bliskiego otoczenia. Dźwięki podzielone zostały ze względu na stopień trudności na 5 grup. 1 48. Pomoc logopedyczna typu Logopedyczne rybki - w zestawie są 54 magnetyczne rybki z wyrazami zawierającymi głoski sz, ż(rz), cz, s, z, c oraz wędka. Magnetyczna gra do utrwalania głosek przeznaczona dla dzieci, które nieprawidłowo wymawiają głoski szumiące i syczące. 1 49. Gimnastyka dla języka - audiobook logopedyczny - autor Strzałkowska Małgorzata. W pudełku znajduje się także książeczka z najważniejszymi zasadami wymowy polskiej oraz ćwiczeniami dykcyjnymi 1 Poradniki metodyczne. 50. Krystyna Datkun-Czerniak. Logopedia. Jak usprawniać mowę dziecka. Poradnik dla nauczycieli i rodziców 2 51. Elżbieta Chmielewska. Logopedia - poradnik dla nauczycieli i rodziców 2 52. Walizka logopedyczna z wibratorem. zawartość: wibrator Z-vibe V2 plastikowy, pyszczek miękki, szpatułki do masażu (3) niewibracyjnego, z szpatułką Beckman, lustereczko krtaniowe, szpatułka probe - szpatułka preefer, szpatułka gryzak (2), szpatułka fine, oronawigator, łopatki: miękka i twarda - tubka żuchwowa, a wszystko w kolorowej estetycznie i solidnie wykonanej walizeczce z przegródkami. 1 L.p. opis ilość ZADANIE 4 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Maty gimnastyczne 53. Materac cienki 200 x 80 x 10 cm, kolor niebieski. 11 54. Mata rehabilitacyjna. Składana, cienka mata z tworzywa z 6 kieszonkami i sześcioma polami z miękką gąbką - do różnych ćwiczeń wymagających twardego podłoża, wymiary: nie mniej niż 150 x 60 x 2cm 11 Aparaty do stóp 55. Mata Jeżyk lub równoważna. Mata z tworzywa sztucznego do ćwiczeń korekcyjnych stóp, specjalne wypustki pobudzają zmysł dotyku i wspomagają ćwiczenia rehabilitacyjne, wymiary: dł. nie mniej niż 100 cm, szer. od 20 do 34 cm 11 56. Gramy w klasy - dywanik. Posiada wyraziste pole nadrukowane na miękkiej i gładkiej macie nie ulegającej zatarciu nawet po wielokrotnym i intensywnym użytkowaniu. Dodatek antypoślizgowy uniemożliwia przesuwanie się boiska po podłożu. Wymiary maty 200 x 75 cm. 11 57. Drabinka gimnastyczna 220cm x 76cm Opis: Boki wykonane są z drewna sosnowego, klejonego drewna (25 x 120 mm), natomiast do stworzenia owalnych szczebli (30 x 35 mm) użyto drewna bukowego. 6 58. Kolorowe ścieżki wykonane są z wysokiej jakości tworzywa. Łatwo je zwinąć, rozwinąć, zawieszać i rozkładać, utrzymać w czystości. Dziecko, wędrując małymi kroczkami po kolorowych szczebelkach, obejmuje je palcami stopy. W ten sposób ćwiczy mięśnie śródstopia, korygując płaskostopie. Wymiary: 148 x 30 x 3 cm, wymiary: 2 m x 30 cm. 22 59. Lustro korekcyjne. Zastosowana siatka posturograficzna na powierzchni lustra jest istotna przy ocenie terapeutycznej postawy osoby ćwiczącej. Umożliwia autokorekcję zarówno w pozycji stojącej i siedzącej, Tafla lustra osadzona w stalowej ramie na kółkach. wymiar tafli lustra - 70 x 160 cm 1 60. Skrzynia gimnastyczna mała. Zestaw trzech miękkich elementów pokrytych tworzywem łatwo ścieralnym, łączonych rzepami, tworzących stabilną skrzynię gimnastyczną oraz funkcjonującą jako osobne składowe. Wymiary: 75 x 30 x 90 cm. 1 61. Multiwspinaczka. Innowacyjny pomysł na prowadzenie zajęć gimnastycznych wewnątrz pomieszczeń dla kilkuosobowej grupy podopiecznych. Drewniana konstrukcja zapewnia wytrzymałość, a zarazem estetyczność konstrukcji Sześcioboku. Z gimnastycznego zestawu może korzystać kilkoro dzieci jednocześnie. Każda ścianka jest innym przyrządem gimnastycznym. Zestaw składa się z: rury strażackiej, drabinki poziomej, drabinki poziomej na przemian ległej, schodów strażackich, drabinki linowej, ścianki wspinaczkowej. Dodatkowym elementem jest lina wspinaczkowa zamontowana w suficie tej konstrukcji, co sprawia, że zestaw gimnastyczny jest jeszcze bardziej funkcjonalny, a jego powierzchnia maksymalnie wykorzystana. Wymiary: średnica podstawy 130 cm, wys. 180 cm 1 62. Tunel - Domki aktywności. Całość składa się z namiotów połączonych tunelem oraz: namiotu domek o wymiarach: 115 cm x 115 cm x 86 cm., namiotu koło o wymiarach: śr. 140 cm x wys. 50 cm. oraz namiot indiański o wymiarach: 100 cm x 100 cm x 135 cm. 1 L.p. opis ilość ZADANIE 5 -Przeprowadzenie zajęć dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie przyrodniczo-matematycznym Modele interaktywne i przestrzenne. 63. Interaktywny Układ Słoneczny. Niezwykła zabawka edukacyjna. Układ słoneczny ze świecącym słońcem oraz kalendarzem rocznym układu planet. Dzięki niej uczeń dowie się wielu informacji na temat układu słonecznego. Funkcja QUIZ zada 1000 pytań na temat układu słonecznego - odpowiedzi udziela się naciskając odpowiedni symbol, przycisk PRAWDA lub FAŁSZ, a gdy nie znana jest odpowiedź można nacisnąć POMOC słychać wówczas prawidłową odpowiedź. Zabawka jest doskonałym wprowadzeniem do wiedzy o planetach w łatwy i zabawny sposób po czym sprawdza wiedzę dzięki 1000 pytań, które umie zadać głosem lektora. 3 64 Zestaw konstrukcyjny - Zestaw manipulacyjny do zabaw konstrukcyjnych i do nauki geometrii, składający się z kolorowych kulek i patyczków - słomek. Duża liczba otworów w kulkach pozwala trwale łączyć je z sobą za pomocą patyczków pod różnymi kątami, dzięki czemu można tworzyć m.in. graniastosłupy i ostrosłupy. Gotowe modele są doskonałą pomocą na zajęciach dotyczących pojęć geometrycznych, tj. krawędź, przekątna, powierzchnia, objętość itp. Zestaw powinien wyróżniać się wysoką jakością wykonania. Powinien zawierać min.80 kolorowych kulek o średnicy nie mniejszej niż 17 mm; każda kulka powinna posiadać min, 26 otworów; min. 250 słomek. 5 65. Model przestrzenny Ziemi, z widocznymi kontynentami o wypukłej fakturze. Model wyposażony w instrukcję. Model powinien być otwierany, co pozwoli na wyjaśnienie budowy ziemi, wymiary: średnica minimum 15 cm 3 Zestawy do ćwiczeń laboratoryjnych. 66. Pojemniki do obserwacji. Zamykane pojemniki z lupą do obserwacji małych obiektów w przyrodzie: owadów, roślin, kamyków. Na dnie pojemniki powinny być wyposażone w kratkę, która pomaga w porównywaniu i ocenie wielkości obiektów. W komplecie powinno się znaleźć około 6szt. + podstawa, wymiary jednego pojemniczka: około wys. 4,5 cm, śr. 4,8 cm - wym. około podstawy: 15,4x10,5cm 2 67. Podziemny odkrywca. Małe laboratorium do obserwacji rozwoju podziemnej części rośliny. Umożliwiające porównywanie rozwoju korzeni w stosunku do wzrostu części zielonej oraz obserwację zachowań mieszkańców ziemi np. dżdżownic, wymiary minimum 40cm x 18cm x 6cm 2 68. Zestaw do poznawania elektryczności .Zestaw około 30 elementów umożliwiający odkrywanie i doświadczanie związku pomiędzy elektrycznością, a magnetyzmem (poznajemy elektryczność lub równoważny). 2 69. Mikroskop z przyborami. Mikroskop dający powiększenie do 900 razy. Mikroskop powinien być wyposażony w dodatkowe akcesoria np. pęseta, pojemniczki, plastikowe szkiełka co umożliwi stworzenie własnych preparatów mikroskopowych. Minimalna wysokość 30 cm, powiększenie: 300x, 600x, 900x 3 Gry logiczne. 70. Haker - gra logiczna DROMADER. Wymiary opakowania: 30,5 cm x 20,5 cm x 4 cm. Liczba graczy: 2 Wiek: 6+ 2 72. Gra edukacyjna typu Minimózg. Gra dla dwóch osób. Gra ćwicząca intelekt i logiczne myślenie. Minimum 96 pionków w 8 kolorach. Wymiary około 29,5 cm x 15 cm x 3cm 2 73. Gra z lusterkiem na podstawowym poziomie trudności seria czerwona. Minimalnie w komplecie powinny się znaleźć: 2 plastikowe bezpieczne lusterka z podstawkami 4 kostki ze wzorami - 24 karty ze wzorami. Zadaniem gracza jest ułożenie za pomocą 2 kostek i odbicia w lusterku identycznego wzoru, jaki jest na wcześniej odkrytej karcie. Grając w parach wygrywa ten, kto pierwszy odtworzy wzór. Zastosowanie w grze odbicia lustrzanego pozwala łatwo zrozumieć zasady symetrii. 2 - 4 graczy 2 74. Gra planszowa typu Ekologia. Gry powinna umożliwić dzieciom poznanie wpływu działalności człowieka na przyrodę oraz stwarzać okazję do rozmów o korzystnych dla przyrody rozwiązaniach, które w przyszłości mogą stać się naturalnym elementem życia dzieci. 2 75. Gra edukacyjna typu nasze domy. Gra utrwalająca nazwy wyposażenia domu. Gra zawierająca różne warianty z instrukcją. Minimum 4 plansze domów A4 21x29,7cm w przekroju z wyświetlonymi elementami - 56 żetonów o wymiarach 4x4cm, po jednej stronie uzupełnienie obrazka, a po drugiej - nazwa w j. angielskim 3 Gry interaktywne 76. Gra edukacyjna typu ZOO matematyka na wesoło. Gra zawiera setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych. Możliwość śledzenia postępów w nauce - rejestr wyników, tablica rekordzistów, zabawy ćwiczące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej, wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji. 1 77. Gra edukacyjna typu Fabryka zabawek. Program multimedialny współdziałający z tablicą interaktywną. Podczas rozwiązywania zadań dziecko powinno nabierać biegłości w operowaniu tabliczką mnożenia, dodawaniu i odejmowaniu liczb w zakresie 1-100, w stosowaniu własności działań matematycznych oraz w przedstawianiu liczb na osi liczbowej. Program powinien zawierać ćwiczenia z wykorzystaniem zegara, ukazujące upływ czasu, cykliczność pór roku, miesięcy, dni tygodnia i godzin. 1 L.p. opis ilość ZADANIE 6 - Przeprowadzenie zajęć plastycznych dla dzieci szczególnie uzdolnionych. 78. Zestaw malarski ze sztalugą. W zestawie znajduje się pełnowymiarowa sztaluga sosnowa trójnóg o wys. 180 cm, książka pt. JAK MALOWAĆ, farby akrylowe kpl.18 kol, trzy panele malarskie o wym. 30 x 40 cm, 40 x 50 cm oraz 18 x 24cm. paleta malarska plastikowa 17x24cm, podobrazie malarskie o wym. 50x60 cm, komplet pędzli szkolnych 6 szt, komplet pędzli szczecinowych ze szpachelką 5 szt. 4 79. Zestaw rysunkowy. Zawiera: książkę pt. Rysunek Podręcznik, zestaw rysunkowy 24 elementy (5 węgli w ołówku, 3 ołówki, 5 czarnych węgli prasowanych, pastele biała i czarna, gumka chlebowa, ściereczka z irchy, temperówka, wiszer do rozcierania, 5 węgli naturalnych), szkicownik A3 100 ark. 4.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 16.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie odrębnie; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) - załącznik nr 5 oraz 6 do SIWZ.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia wykazu wykonanych dostaw - załącznik nr 4, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zamawiających. Wymagana jest realizacja co najmniej 2 dostaw o podobnym przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - referencje. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.slawkow.pl/ zakładka zamówienia publiczne.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Sławków, 41-260 Sławków,Rynek 1 pok.17.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków, 41-260 Sławków,Rynek 1 - Sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
18.1 Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak