Informacje o przetargu
Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015
Opis przedmiotu przetargu: Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.
Zamawiający:
Instytut Badań Edukacyjnych
Adres: | ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@ibe.edu.pl tel: 22 241 71 00 fax: 22 241 71 11 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 2005520150 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2015-02-12 | Termin składania wniosków: | 2015-03-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 108 dni | Wadium: | 1 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 30% |
WWW ogłoszenia: | www.ibe.edu.pl | Informacja dostępna pod: | Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa fax: 022 241 71 11 e-mail: zamówienia@ibe.edu.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79315000-5 | Usługi badań społecznych | |
79400000-8 | Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne | |
92312210-6 | Usługi świadczone przez autorów |
Warszawa: Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015
Numer ogłoszenia: 20055 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ibe.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5, 92.31.22.10-6, 79.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 18.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Analiza możliwości wdrożenia systemu zapewnienia jakości w zsk -. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkutj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w przygotowaniu minimum dwóch analiz ryzyka/SWOT o wartości minimum 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 4 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 5 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Propozycja koncepcji analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji - 30
- 3 - Przykłady systemów nadawania kwalifikacji - 30
- 4 - Plan i harmonogram realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest Zamówienie w szczególności dotyczącej przesunięcia okresu realizacji projektu. 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa fax: 022 241 71 11 e-mail: zamówienia@ibe.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. W ofercie, poza wyceną swych usług, Wykonawca zawrze: a) Wstępną koncepcję analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji zamówienia. Koncepcja analizy uwzględni: - wszystkie elementy analizy określone w pkt. 2 OPZ >Zakres przedmiotowy zamówienia< z wyłączeniem podpunktu 6 >zestaw rekomendacji< wraz z krótkimi opisami oraz źródłami informacji; - wstępną operacjonalizację pytań sformułowanych w pkt. 1 OPZ >Informacje wstępne dotyczące zamówienia<; - metodykę prowadzenia analizy; b) propozycję 10 przykładów systemów/procesów nadawania kwalifikacji funkcjonujących w Polsce wraz z ich krótkim opisem, oraz uzasadnieniem dokonanego wyboru oraz przedstawi metody i źródła pozyskiwania danych na ich temat, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Przykłady powinny być podzielone na dwie konfiguracje procesu nadawania kwalifikacji, w których: - proces walidacji i certyfikacji odbywa się wyłącznie w instytucji certyfikującej, - proces certyfikacji odbywa się w instytucji certyfikującej a proces walidacji odbywa się w instytucji walidującej lub proces certyfikacji jest prowadzony w instytucji certyfikującej a proces walidacji jest podzielony między instytucję certyfikująca i walidującą, Przykłady powinny też uwzględniać różny status organizacji biorących udział w procesie nadawania kwalifikacji (w tym podział na prywatne, publiczne etc.) oraz różne branże. c) Plan i harmonogram prac nad przygotowaniem analizy zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 OPZ >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Harmonogram analizy uwzględni co najmniej termin przekazania Zamawiającemu koncepcji analizy zgodnie z wymaganiami (punkt 3 OPZ) oraz pierwszej wersji analizy (punkt 3 OPZ, a także czas na wprowadzenie uwag Zamawiającego do struktury analizy oraz do samej analizy). Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w pkt a - c z zastrzeżeniem art. 87 upzp może skutkować uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp. 2. Badanie jest realizowane w ramach projektu systemowego >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego systemu kwalifikacji oraz kampania informacyjna dotycząca jego funkcjonowania (projekt KRK-pilotaż)< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 22873 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
20055 - 2015 data 13.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w przygotowaniu minimum dwóch analiz ryzyka/SWOT o wartości minimum 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 4 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 5 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji..
W ogłoszeniu powinno być:
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w dwóch odrębnych usługach obejmujących m.in. analizę ryzyka/SWOT o wartości usługi 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 3 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 7 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
II.1.5.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 33% wartości zamówienia podstawowego..