Informacje o przetargu
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Opis przedmiotu przetargu: Usługa polega na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 miesiące) w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Rykach. Zamówienie dzieli się na osiem zadań: Zadanie 1 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; Zadanie 2 pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; Zadanie 3 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; Zadanie 4 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; Zadanie 5 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; Zadanie 6 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; Zadanie 7 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet; Zadanie 8 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 11. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części 1 - 8: zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia;organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci; opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań; opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu; opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia; przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów; organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia; kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia; motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji; systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia; monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej; promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań; współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania; wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia; współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych; współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy- na jedną lub więcej części, z tym, ze jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia.
Zamawiający:
Powiat Rycki
Adres: | ul. Wyczółkowskiego , 08-500 Ryki, woj. lubelskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: promocja@ryki.powiat.pl tel: 081 8657450, 8657472 fax: 818 651 966 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 26130820140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-08-04 | Termin składania wniosków: | 2014-08-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 320 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.spryki.bip.lubelskie.pl | Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Ryki: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 261308 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa polega na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 miesiące) w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Rykach. Zamówienie dzieli się na osiem zadań: Zadanie 1 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; Zadanie 2 pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; Zadanie 3 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; Zadanie 4 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; Zadanie 5 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; Zadanie 6 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; Zadanie 7 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet; Zadanie 8 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 11. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części 1 - 8: zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia;organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci; opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań; opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu; opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia; przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów; organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia; kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia; motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji; systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia; monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej; promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań; współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania; wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia; współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych; współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy- na jedną lub więcej części, z tym, ze jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający określa minimalne wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio: Dla Zadania 1 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły/ przedszkola, tj. pełniła funkcję dyrektora szkoły/ przedszkola w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 2 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia do nauczania matematyki w szkole podstawowej, gimnazjum i/lub szkole ponadgimnazjalnej, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w zakresie nauczania matematyki, tj. prowadziła zajęcia z matematyki w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 3 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie rozwijania twórczego myślenia, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tematyce rozwijania twórczego myślenia w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 4 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły/ przedszkola, tj. pełniła funkcję dyrektora szkoły/ przedszkola w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. 3) posiada doświadczenie w zakresie promocji i budowania wizerunku szkoły, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 5 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie organizacji pracy zespołowej, tj. prowadziła zajęcia/ szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 6 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie przeciwdziałania szkolnej absencji, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 7 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia informatyczne, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie pracy z nowoczesnych technologiami TIK, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 8 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku nauczanie początkowe/edukacja wczesnoszkolna/ wychowanie przedszkolne/ kształcenie zintegrowane, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, tj. prowadziła zajęcia w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spryki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie pn.: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia jest realizowane w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 1 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 2: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 3: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 4: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania nr 5: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 6: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 7: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 8: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.