zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Powiat Rycki
Adres: ul. Wyczółkowskiego , 08-500 Ryki, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: promocja@ryki.powiat.pl
tel: 081 8657450, 8657472
fax: 818 651 966
Dane postępowania
ID postępowania: 26130820140
Data publikacji zamówienia: 2014-08-04
Termin składania wniosków: 2014-08-13   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 320 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 8 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.spryki.bip.lubelskie.pl Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne


Ryki: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół


Numer ogłoszenia: 261308 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.spryki.bip.lubelskie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa polega na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie ryckim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/dyrektorów szkół/przedszkoli z terenu powiatu ryckiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie ryckim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 8 sieci współpracy i samokształcenia, w tym minimum 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie. Spotkania członków sieci z ekspertem będą odbywać się przeciętnie 5 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 miesiące) w każdej z sieci. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE). Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Rykach. Zamówienie dzieli się na osiem zadań: Zadanie 1 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej; Zadanie 2 pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?; Zadanie 3 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?; Zadanie 4 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły; Zadanie 5 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo; Zadanie 6 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole; Zadanie 7 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet; Zadanie 8 - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 30 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 11. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części 1 - 8: zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia;organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci; opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań; opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu; opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia; przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów; organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia; kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia; motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji; systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia; monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej; promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań; współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania; wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia; współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych; współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający podzielił przedmiot na osiem części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy- na jedną lub więcej części, z tym, ze jedna osoba może pełnić funkcję tylko w jednej części. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio: Dla Zadania 1 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły/ przedszkola, tj. pełniła funkcję dyrektora szkoły/ przedszkola w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 2 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia do nauczania matematyki w szkole podstawowej, gimnazjum i/lub szkole ponadgimnazjalnej, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w zakresie nauczania matematyki, tj. prowadziła zajęcia z matematyki w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 3 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie rozwijania twórczego myślenia, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tematyce rozwijania twórczego myślenia w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 4 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły/ przedszkola, tj. pełniła funkcję dyrektora szkoły/ przedszkola w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. 3) posiada doświadczenie w zakresie promocji i budowania wizerunku szkoły, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 5 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie organizacji pracy zespołowej, tj. prowadziła zajęcia/ szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 6 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie przeciwdziałania szkolnej absencji, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 7 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia informatyczne, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2. 2) posiada doświadczenie w zakresie pracy z nowoczesnych technologiami TIK, tj. prowadziła zajęcia/szkolenia/warsztaty o tej tematyce w ilości co najmniej 30 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Dla Zadania 8 - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku nauczanie początkowe/edukacja wczesnoszkolna/ wychowanie przedszkolne/ kształcenie zintegrowane, 2. przygotowanie pedagogiczne, 3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej (np. prowadziła kursy i szkolenia z wykorzystaniem metod e-learningu) - w ilości łącznej co najmniej 2, 2) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, tj. prowadziła zajęcia w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spryki.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie pn.: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia jest realizowane w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Budowanie spójności edukacyjnej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 1 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak w spierać dziecko w uczeniu się matematyki?.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 2: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 3: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Promocja i budowanie wizerunku szkoły.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 4: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania nr 5: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 6: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z nowoczesnymi technologiami TIK - bezpieczny Internet.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 7: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla zadania Nr 8: 1. zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/dyrektorów szkół i przedszkoli - uczestników poszczególnych sieci, w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 2. organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz kierowanie jej pracą na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych uczestników sieci, 3. opracowanie planu pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4. opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5. opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6. przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z uczestnikami sieci na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7. organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8. kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), wspieranie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9. motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10. systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11. monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12. promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13. współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14. wskazanie wymagań merytorycznych od ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 15. współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu spotkań z uczestnikami sieci i opracowaniu materiałów szkoleniowych, 16. współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.