Informacje o przetargu
Dostawa testów psychologicznych (nr sprawy: 117/ZP/11)
Opis przedmiotu przetargu: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Departamentowi Wychowania i Promocji Obronności następujących kompletów testów psychologicznych: a) 32 komplety testu (składającego się z podręczników, zeszytów testowych, arkuszy odpowiedzi i klucza) do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 13 kompletów arkuszy odpowiedzi; b) 52 komplety testu projekcyjnego (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska oraz dodatkowo po 13 kompletów arkuszy odpowiedzi dla dorosłych i dla wojska; c) 27 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 31 kompletów arkuszy odpowiedzi; d) 35 kompletów testu (składającego się z podręczników oraz arkuszy odpowiedzi, arkuszy odpowiedzi z kluczem, arkuszy wyników i arkuszy pytań z instrukcją) do diagnozy cech osobowości według modelu pięcioczynnikowego, z podskalami uszczegóławiającymi, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo po 30 kompletów arkuszy odpowiedzi oraz arkuszy odpowiedzi z kluczem i arkuszy wyników; e) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania wrodzonych cech temperamentalnych, takich jak: wytrzymałość, aktywność, żwawość, reaktywność emocjonalna, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 55 kompletów arkuszy odpowiedzi; f) 73 komplety testu (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do pomiaru zdolności do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji, do badania młodzieży i dorosłych; g) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy testowych i klucza) do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 36 kompletów arkuszy testowych; h) 103 komplety baterii testów (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania skali odczuwanego stresu, pomiaru radzenia sobie ze stresem, sposobów radzenia sobie ze stresem oraz pomiaru nasilenia cech tzw. osobowości stresowej, do badania dzieci, młodzieży i dorosłych; i) 71 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania nabytych umiejętności warunkujących efektywność człowieka w różnych sytuacjach społecznych, do badania młodzieży i dorosłych; j) 75 kompletów testu (składającego się z polskich normalizacji EPQ-R I EPQ-R (S), podręcznika, kwestionariuszy i klucza) do badania podstawowych wymiarów osobowości z wyszczególnieniem skłonności do uzależniania się, do badania młodzieży i dorosłych; k) 83 komplety testu (składającego się z polskiej normalizacji IVE, kwestionariuszy i klucza) do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych; l) 52 komplety testu (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania siły oczekiwania pozytywnych efektów własnych działań - nadziei na sukces, do badania młodzieży i dorosłych. 2. Wszystkie testy muszą być typu papier-ołówek, tj. testy papierowe do wypełnienia ręcznego, nie komputerowe. 3. Testy muszą być wystandaryzowane - posiadać ujednolicony sposób posługiwania się testem, tj. mieć: a) opisane ogólne zasady przeprowadzenia testu i procedury badania, b) instrukcję do podania w dosłownym brzmieniu, c) określony zakres i warunki, w których badanemu udzielana jest pomoc, d) określenie czy służy do badania indywidualnych czy grupowych, e) klucz, tzn. zasady oceniania udzielonych odpowiedzi. 3. Testy muszą posiadać polską normalizację, tj. ustalenie zależności między wynikami uzyskanymi za pomocą danego testu a wynikami średnimi w danej populacji, pozwalające zrozumieć co oznacza wynik uzyskany przez konkretną osobę. Badanie Polaków determinuje konieczność posiadania polskich norm. 4. Następujące testy muszą dodatkowo posiadać normy dla wojska: a) test do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych, b) test projekcyjny do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska, c) test do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych, d) test do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych, e) test do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych. 5. Testy, zgodnie z zasadami stosowania testów psychologicznych - ustalonymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, muszą być przeznaczone do zakupu i stosowania wyłącznie przez osoby uprawnione do wykonywania zawodu psychologa (legitymujące się dyplomem magistra psychologii, uzyskanym podczas jednolitych 5-cio letnich studiów psychologicznych).
Zamawiający:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Adres: | al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@mon.gov.pl tel: +48261840007 fax: +48261840642 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 30925120110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-11-24 | Termin składania wniosków: | 2011-12-04 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 3 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.mon.gov.pl | Informacja dostępna pod: | Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22000000-0 | Druki i produkty podobne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Dostawa testów psychologicznych, nr sprawy: 117/ZP/11. | Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Sp. z o.o. Warszawa | 165 898,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-12-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 220000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 165 899,00 zł Minimalna złożona oferta: 165 899,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 165 899,00 zł Maksymalna złożona oferta: 165 899,00 zł | |
Warszawa: Dostawa testów psychologicznych (nr sprawy: 117/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 309251 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Departament Administracyjny MON , Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów psychologicznych (nr sprawy: 117/ZP/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Departamentowi Wychowania i Promocji Obronności następujących kompletów testów psychologicznych: a) 32 komplety testu (składającego się z podręczników, zeszytów testowych, arkuszy odpowiedzi i klucza) do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 13 kompletów arkuszy odpowiedzi; b) 52 komplety testu projekcyjnego (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska oraz dodatkowo po 13 kompletów arkuszy odpowiedzi dla dorosłych i dla wojska; c) 27 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 31 kompletów arkuszy odpowiedzi; d) 35 kompletów testu (składającego się z podręczników oraz arkuszy odpowiedzi, arkuszy odpowiedzi z kluczem, arkuszy wyników i arkuszy pytań z instrukcją) do diagnozy cech osobowości według modelu pięcioczynnikowego, z podskalami uszczegóławiającymi, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo po 30 kompletów arkuszy odpowiedzi oraz arkuszy odpowiedzi z kluczem i arkuszy wyników; e) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania wrodzonych cech temperamentalnych, takich jak: wytrzymałość, aktywność, żwawość, reaktywność emocjonalna, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 55 kompletów arkuszy odpowiedzi; f) 73 komplety testu (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do pomiaru zdolności do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji, do badania młodzieży i dorosłych; g) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy testowych i klucza) do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 36 kompletów arkuszy testowych; h) 103 komplety baterii testów (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania skali odczuwanego stresu, pomiaru radzenia sobie ze stresem, sposobów radzenia sobie ze stresem oraz pomiaru nasilenia cech tzw. osobowości stresowej, do badania dzieci, młodzieży i dorosłych; i) 71 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania nabytych umiejętności warunkujących efektywność człowieka w różnych sytuacjach społecznych, do badania młodzieży i dorosłych; j) 75 kompletów testu (składającego się z polskich normalizacji EPQ-R I EPQ-R (S), podręcznika, kwestionariuszy i klucza) do badania podstawowych wymiarów osobowości z wyszczególnieniem skłonności do uzależniania się, do badania młodzieży i dorosłych; k) 83 komplety testu (składającego się z polskiej normalizacji IVE, kwestionariuszy i klucza) do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych; l) 52 komplety testu (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania siły oczekiwania pozytywnych efektów własnych działań - nadziei na sukces, do badania młodzieży i dorosłych. 2. Wszystkie testy muszą być typu papier-ołówek, tj. testy papierowe do wypełnienia ręcznego, nie komputerowe. 3. Testy muszą być wystandaryzowane - posiadać ujednolicony sposób posługiwania się testem, tj. mieć: a) opisane ogólne zasady przeprowadzenia testu i procedury badania, b) instrukcję do podania w dosłownym brzmieniu, c) określony zakres i warunki, w których badanemu udzielana jest pomoc, d) określenie czy służy do badania indywidualnych czy grupowych, e) klucz, tzn. zasady oceniania udzielonych odpowiedzi. 3. Testy muszą posiadać polską normalizację, tj. ustalenie zależności między wynikami uzyskanymi za pomocą danego testu a wynikami średnimi w danej populacji, pozwalające zrozumieć co oznacza wynik uzyskany przez konkretną osobę. Badanie Polaków determinuje konieczność posiadania polskich norm. 4. Następujące testy muszą dodatkowo posiadać normy dla wojska: a) test do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych, b) test projekcyjny do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska, c) test do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych, d) test do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych, e) test do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych. 5. Testy, zgodnie z zasadami stosowania testów psychologicznych - ustalonymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, muszą być przeznaczone do zakupu i stosowania wyłącznie przez osoby uprawnione do wykonywania zawodu psychologa (legitymujące się dyplomem magistra psychologii, uzyskanym podczas jednolitych 5-cio letnich studiów psychologicznych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.mon.gov.pl/259.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Obrony Narodowej, Kancelaria Jawna Nr 6, pok. 58 i 59, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Warszawa: Dostawa testów psychologicznych, nr sprawy: 117/ZP/11.
Numer ogłoszenia: 422884 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 309251 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów psychologicznych, nr sprawy: 117/ZP/11..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Departamentowi Wychowania i Promocji Obronności następujących kompletów testów psychologicznych: a) 32 komplety testu (składającego się z podręczników, zeszytów testowych, arkuszy odpowiedzi i klucza) do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 13 kompletów arkuszy odpowiedzi; b) 52 komplety testu projekcyjnego (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska oraz dodatkowo po 13 kompletów arkuszy odpowiedzi dla dorosłych i dla wojska; c) 27 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 31 kompletów arkuszy odpowiedzi; d) 35 kompletów testu (składającego się z podręczników oraz arkuszy odpowiedzi, arkuszy odpowiedzi z kluczem, arkuszy wyników i arkuszy pytań z instrukcją) do diagnozy cech osobowości według modelu pięcioczynnikowego, z podskalami uszczegóławiającymi, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo po 30 kompletów arkuszy odpowiedzi oraz arkuszy odpowiedzi z kluczem i arkuszy wyników; e) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania wrodzonych cech temperamentalnych, takich jak: wytrzymałość, aktywność, żwawość, reaktywność emocjonalna, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 55 kompletów arkuszy odpowiedzi; f) 73 komplety testu(składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do pomiaru zdolności do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji, do badania młodzieży i dorosłych; g) 19 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy testowych i klucza) do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych oraz dodatkowo 36 kompletów arkuszy testowych; h) 103 komplety baterii testów (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania skali odczuwanego stresu, pomiaru radzenia sobie ze stresem, sposobów radzenia sobie ze stresem oraz pomiaru nasilenia cech tzw. osobowości stresowej, do badania dzieci, młodzieży i dorosłych; i) 71 kompletów testu (składającego się z podręcznika, arkuszy odpowiedzi i klucza) do badania nabytych umiejętności warunkujących efektywność człowieka w różnych sytuacjach społecznych, do badania młodzieży i dorosłych; j) 75 kompletów testu (składającego się z polskich normalizacji EPQ-R I EPQ-R (S), podręcznika, kwestionariuszy i klucza) do badania podstawowych wymiarów osobowości z wyszczególnieniem skłonności do uzależniania się, do badania młodzieży i dorosłych; k) 83 komplety testu (składającego się z polskiej normalizacji IVE, kwestionariuszy i klucza) do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych; l) 52 komplety testu (składającego się z podręcznika i arkuszy odpowiedzi) do badania siły oczekiwania pozytywnych efektów własnych działań - nadziei na sukces, do badania młodzieży i dorosłych. 2. Wszystkie testy muszą być typu papier-ołówek, tj. testy papierowe do wypełnienia ręcznego, nie komputerowe. 3. Testy muszą być wystandaryzowane - posiadać ujednolicony sposób posługiwania się testem, tj. mieć: a) opisane ogólne zasady przeprowadzenia testu i procedury badania, b) instrukcję do podania w dosłownym brzmieniu, c) określony zakres i warunki, w których badanemu udzielana jest pomoc, d) określenie czy służy do badania indywidualnych czy grupowych, e) klucz, tzn. zasady oceniania udzielonych odpowiedzi. 3. Testy muszą posiadać polską normalizację, tj. ustalenie zależności między wynikami uzyskanymi za pomocą danego testu a wynikami średnimi w danej populacji, pozwalające zrozumieć co oznaczawynik uzyskany przez konkretną osobę. Badanie Polaków determinuje konieczność posiadania polskich norm. 4. Następujące testy muszą dodatkowo posiadać normy dla wojska: a) test do pomiaru inteligencji ogólnej rozumianej jako inteligencja płynna z zastosowaniem dla dzieci, młodzieży i dorosłych, b) test projekcyjny do oceny przystosowania dzieci, młodzieży i dorosłych dla dorosłych, w tym studentów i wojska, c) test do badania cechy lęku i lęku jako stanu przejściowego, do badania młodzieży i dorosłych, d) test do diagnozowania stylów radzenia sobie ze stresem, do badania młodzieży i dorosłych, e) test do badania impulsywności, skłonności do ryzyka i empatii, do badania młodzieży i dorosłych. 5. Testy, zgodnie z zasadami stosowania testów psychologicznych - ustalonymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, muszą być przeznaczone do zakupu i stosowania wyłącznie przez osoby uprawnione do wykonywania zawodu psychologa (legitymujące się dyplomem magistra psychologii, uzyskanym podczas jednolitych 5-cio letnich studiów psychologicznych).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Sp. z o.o., ul. Dzielna 5, 00-162 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 149960,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
165898,65
Oferta z najniższą ceną:
165898,65
/ Oferta z najwyższą ceną:
165898,65
Waluta:
PLN.