zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Gmina Dobryszyce
Adres: ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl
tel: 044 6811193, 6811168
fax: 446 811 193
Dane postępowania
ID postępowania: 3417020120
Data publikacji zamówienia: 2012-02-02
Termin składania wniosków: 2012-02-16   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 499 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.dobryszyce.i-bip.pl Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce. TRAINING HOUSE Iwona Wencka Stramowska
Bydgoszcz
50 642,00
0,22
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-03-14
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
801000005
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
50 642,00 zł
Minimalna złożona oferta:
50 642,00 zł
Ilość złożonych ofert:
4
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
50 642,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
66 700,00 zł


Dobryszyce: świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce


Numer ogłoszenia: 34170 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.dobryszyce.i-bip.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h, Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi : Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h, Zajęcia logopedyczne: Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h, SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h, Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej : Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h. 3.2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Dobryszyce., tj.: Szkoła Podstawowa w Dobryszycach, Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce. 3.3. Zajęcia będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce. 3.4. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w ww. szkołach. 3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 3.5.1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu w ramach POKL, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.5.2. zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego, 3.5.3. opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i harmonogramu prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Program może ulec zmianie z inicjatywy obu stron umowy. W przypadku zmiany programu powinien być on uzgodniony i zaakceptowany przez obie strony umowy. 3.5.4. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem, 3.5.5. bieżące prowadzenie dzienników zajęć wraz listami obecności uczniów oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) o stanie realizacji programu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, 3.5.6. sporządzanie wszelkich sprawozdań i innych dokumentów (wspólnie z Zamawiającym lub osobą przez niego wyznaczoną) wymaganych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3.5.7. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z Zamawiającym (lub osobą wskazaną przez Zamawiającego) w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 3.5.8. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowniach, w której będą prowadzone zajęcia, 3.6. Za wypadki i szkody powstałe podczas świadczenia usługi odpowiada Wykonawca. 3.7. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 3.7.1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Dobryszyce : Alfabet ruchomy. Małe i duże litery lub równoważne (duże i małe litery alfabetu służące jako pomoc w nauce czytania i pisania; litery wykonane z trwałego tworzywa, które można ze sobą łączyć tworząc słowa)- 5szt, Rebusy obrazkowe lub równoważne (pomoc rozwijająca wyobraźnię, kształcąca umiejętność kojarzenia, zachęcająca do uważnej obserwacji. Pomoc utrwalająca znajomość liter, uświadamiająca różnicę między głoską a literą, rozwijająca koordynację wzrokowo - ruchową. - 24 kostki (rebusy) o wym. 7x3,5cm)- 4szt, Mozaika na magnesie lub równoważne (kolorowe elementy wykonane z drewna, podklejone magnesem, stanowiące możliwość różnorodnej kombinacji kształtów i wzorów. zestaw 250 elementów; wym. podstawy 37x28,5x2cm)- 2szt, Układanka poznajemy cyferki lub równoważne (układanka edukacyjna w drewnianym pudełku o wymiarach 24 x 14 x 3 cm, w pudełku znajdują się w trzech przegródkach płytki z obrazkami przedstawiającymi liczbę w aspekcie kardynalnym i porządkowym. Układanka, która pomaga dziecku zrozumieć istotę monografii liczby)- 1szt, Spadochron edukacyjny lub równoważne (chusta o średnicy 6 m posiadająca 12 uchwytów)- 2 szt, Zestaw Piłek do masażu lub równoważne (zestaw 3 gumowych piłek z wypustkami o średnicy 65mm)- 10szt, Fotel rehabilitacyjny (fotel przeznaczony głównie dla dzieci niepełnosprawnych. Fotel posiadający różne wysokości fotela dzięki czemu dziecko znajdować się może w pozycji pozwalającej na manipulację przedmiotami trzymanymi przed sobą. Fotel posiadający wałek z rzepem, który przytrzymuje dziecko na odpowiedniej wysokości. Fotel o wym. 110x70x36cm)- 2szt, Gra logiczna wedle wyboru Wykonawcy (plansze z zadaniami do ćwiczeń logicznych; ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość, wymagające skupienia uwagi)- 1szt, 3.7.2.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bloku Dobryszyce : Książeczka ABC1 lub równoważne (książeczka służąca rozpoznawaniu i rozróżnianiu liter A - L. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Książeczka ABC2 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)-1szt, Książeczka ABC3 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem dwuznaki. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Zestaw 4 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania lub równoważne (książeczki mające na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych w literami, sylabami, spółgłoskami i samogłoskami)- 1szt, Książeczka Jaki? Jaka? Jakie? lub równoważne (książeczka, która służy do kształtowani pojęcia przymiotnika. Ćwiczenia i obserwacje językowe pomagające dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji do posługiwania się nim w różnych sytuacjach. Książeczka służąca do zajęć wyrównawczych i ukierunkowanej pracy z dziećmi z dysleksją i dysortografią oraz w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń oraz ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka.)-1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 1 lub równoważne (książeczka mająca na celu przystępniejsze i bardziej przejrzyste ujęcie trudnych dla dziecka zagadnień - przekształcenie żmudnej nauki pisowni wyrazów w sprawdzoną zabawę. Książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają znacznie wiedzę dziecka o poznanych częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień, a także różnych form przymiotnika, liczebnika czasownika)- 1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 2 lub równoważne (książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają wiedzę dziecka o częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień a także różnych form przymiotnika, liczebnika, czasownika i zaimka)- 1szt, Książeczka Co robi? Co robią? lub równoważne (książeczka, która zawiera zabawy i ćwiczenia związane z kształtowaniem i utrwalaniem pojęcia czasownika i jego funkcji w języku polskim; pomoc dostarczająca dzieciom okazji do obserwacji użycia czasownika w różnych kontekstach i sytuacjach, mówienia na poziomie wyrazów, związków wyrazowych, zdań i dłuższych wypowiedzi, doskonali umiejętności posługiwania się tą częścią mowy. materiał językowy uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności; łączy zagadnienia gramatyki, frazeologii, stylistyki)- 1szt, Książeczka Ortografia ch-h lub równoważne (książeczka pomagająca dziecku zgłębić zasady ortografii języka polskiego. Zawarty w niej materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch; ćwiczenia ukierunkowane na zapamiętywanie i utrwalanie)- 1szt, Książeczka Ortografia zmiękczenia lub równoważne (książeczka dotycząca zagadnień pisowni wyrazów z: ó-u, rz-ż, ch-h oraz zmiękczenia. Służy utrwalaniu i pogłębianiu zasad zapisu wyrazów z trudnościami ortograficznymi oraz zainteresowania dziecka ortografią. Zawarte w książeczkach ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czynność ortograficzną)- 1szt, Książeczka Kruk z Kruklanki lub równoważne (książeczka do opanowania umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się; książeczka zwierająca ćwiczenia dla dzieci mających problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu)- 1szt, Zestaw klocków LOGO wraz z instrukcją lub równoważne (klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. Kasetka z 150 klockami, na których umieszczony jest pełny zestaw 44 liter, cyfr, znaków interpunkcyjnych i matematycznych. Zielony szlaczek u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter)- 1szt, Zgadywanki Wiosna lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Lato lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Jesień lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Zima lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Książeczka Idę do szkoły 1 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 2 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 3 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 4 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Królewna Śnieżka lub równoważne (książeczka ucząca czytania ze zrozumieniem, ortografii i gramatyki języka polskiego)- 1szt, Książeczki 100 pytań i odpowiedzi lub równoważne (komplet 2 części książeczek; ćwiczenia w formie quizu, który nie sprawia nawet najmłodszym dzieciom problemów. Książeczki uczą dzieci formułowania pytań i wyszukiwania odpowiedzi. W książeczce są czarno - białe ilustracje co zmusza dzieci do logicznego myślenia, pobudza ich wyobraźnię, zachęca do samodzielnych obserwacji i doświadczeń.) -1szt, Zestaw kontrolny PUS lub równoważne (zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw służy połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymywana jest informacja o poprawności wybranych odpowiedzi)- 1szt, Książeczka Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu lub równoważne (ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nauce języka przede wszystkim dla zagrożonych dysleksją, ale także dla niesłyszących, z zespołem Aspergera, z dyslalią i innymi dysfunkcjami rozwojowymi)- 1szt, Gra edukacyjna Domino wyrazowo- dwusylabowe lub równoważne (zestaw sylab do tworzenia 17 prostych słów. 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm)- 1szt, Gra edukacyjna Domino obrazkowo- sylabowe lub równoważne (gra polegająca na dopasowywaniu podpisu do obrazka. 28 kartoników, wym. 4 x 8 cm; 8 x 1,3 cm)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 1 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 2 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Rusz głową 1 lub równoważne (zabawy i ćwiczenia logiczne wpływające na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa)- 1szt, Komplet 5 części Liczę w pamięci lub równoważne (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Pomoc służąca poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań)- 1szt, Karty Alfabet z obrazkami lub równoważne (zestaw dwustronnych 44 kart do demonstracji liter. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery, co daje możliwość zaadoptowania karty według własnych potrzeb. Wystarczy nakleić wybrany obrazek lub wykonać ilustrację. W ten sposób można dostosowywać wyrazy związane z wprowadzaną literą do umiejętności czy zainteresowań uczniów. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo - ruchową, umiejętność słuchania i spostrzegania. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których należy wspomagać rozwój mowy, z zaburzonym funkcjonowaniem analizatora słuchowego i wzrokowego, z obniżonym poziomem grafomotorycznym i płynnością ruchów, z zaburzoną koordynacją wzrokowo - ruchową, u których chcemy wspomagać umiejętność prawidłowego kreślenia liter pojedynczych jak również dwuznaków i zmiękczeń)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 1 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek z ciekawymi rysunkami - narysowanymi linią kropkowaną. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 2 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek ze szlaczkami przygotowującymi do nauki pisania. Propozycja wzorów łatwych i trudniejszych, również znaki literopodobne. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Książeczka Trudne litery lub równoważne (książeczka mająca na celu zapobieganie trudnościom oraz pomoc w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p - które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone w przestrzeni. W ćwiczeniach wykorzystuje się technikę wielozmysłowego uczenia się, tak aby uczeń efektywnie opanował umiejętność rozróżniania ww. liter. Zadania pogrupowane na trzy zestawy: litery drukowane małe, litery drukowane wielkie i małe, litery pisane)- 1szt, Warsztat doskonalenia graficznego lub równoważne (ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. Dzięki ćwiczeniom dzieci uczą się łatwości i płynności w rysowaniu linii, by lepiej przygotować się do umiejętności pisania. Zestaw 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 1 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 2 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt. (Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową).


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł (brutto), współfinansowaną ze środków UE.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie wykształcenie kierunkowe przewidzianej do prowadzenia danego rodzaju zajęć, zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) i posiadającej co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu danych zajęć oraz posiadającej przeszkolenie w zakresie zasady równości szans kobiet i mężczyzn.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu się spełnienia warunku udziału w postępowaniu na potencjał podmiotu trzeciego , który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w zakresie wymagany dla Wykonawcy określonym w punkcie 9.2. SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypadku i na określonych warunkach: 1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z treścią § 4 ust. 2 umowy, 2) w przypadku przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, 3) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dobryszyce.i-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce SEKRETARIAT - pokój nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dobryszyce: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce.


Numer ogłoszenia: 79796 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 34170 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h, Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi : Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h, Zajęcia logopedyczne: Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h, SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h, Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej : Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAINING HOUSE Iwona Wencka Stramowska, Wyzwolenia 109E, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 54978,78 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    50642,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    66700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    50642,00


  • Waluta:
    PLN.