Informacje o przetargu
„Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej- 2 części”
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z zakresem o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane. Badaniem instalacji elektrycznej objęte jest łącznie 271 lokali mieszkalnych i 151 lokali użytkowych. Badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 26 budynków. Szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych przedmiotem niniejszego zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 2.1.Część I–Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1), ul. Dąbrowskiego 81/85 w Poznaniu. Część I obejmuje 144 lokale mieszkalne i 108 lokali użytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objęte jest 14 budynków. 2.2.Część II–Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 4 (POK4), ul. Sielska 10 w Poznaniu. Część II obejmuje 127 lokali mieszkalnych i 43 lokale użytkowe, badaniem instalacji piorunochronnej objętych jest 12 budynków. 3.Pomiary okresowe w instalacjach elektrycznych należy wykonać zgodnie z Polska Normą PN IEC-60364, Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych oraz innymi obowiązującymi aktami prawnymi, normami i przepisami. 4.W ramach usługi dotyczącej badania instalacji elektrycznej należy wykonać w szczególności: 4.1.Badanie rezystancji izolacji: wewnętrznych linii zasilających, tablic rozdzielczych oraz wyłączników głównych, instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychów, instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach; 4.2.Badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej: tablic rozdzielczych głównych, administracyjnych i piętrowych, instalacji administracyjnej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V, w mieszkaniach – obwody gniazd wtyczkowych; 4.3.Kontrolę w zakresie: połączeń widocznych części przewodów, osprzętu i zabezpieczeń oraz połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych (o ile są), tablic rozdzielczych (obudów, drzwiczek tablic, napisów informacyjnych itp.), instalacji wewnętrznych linii zasilających, instalacji administracyjnej w częściach wspólnych, instalacji odbiorczych w mieszkaniach. 5.W ramach usługi dotyczącej badania instalacji piorunochronnej należy w szczególności sprawdzić: stan wszystkich połączeń oraz mocowań zwłaszcza na poziomie ziemi, czy są zachowane wymagane przepisami bezpieczne odstępy pomiędzy elementami urządzenia piorunochronnego a chronionymi urządzeniami lub elementami konstrukcji obiektu, stan połączeń wyrównawczych wewnątrz obiektu, stan urządzeń ograniczających przepięcia oraz chroniących je bezpieczników, w przypadku zmian, prawidłowość wykonania nowych części instalacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w obiekcie. 6.Ponadto wykonawca winien: 6.1.sprawdzić wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli; 6.2.sporządzić następujące protokoły z czynności kontrolnych: protokół z okresowego przeglądu technicznego instalacji elektrycznej w mieszkaniu / lokalu użytkowym – podpisany przez lokatora / najemcę lokalu; protokół przeglądu technicznego instalacji elektrycznej od złącza głównego do instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych w budynku; protokół przeglądu technicznego instalacji odgromowej budynku. 6.3.Protokół należy wypełnić pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie w sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości czytających go osób trzecich. 6.4.Podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz opatrzony podpisem lokatora lub najemcy protokół winien być doręczony za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (nr 1,4) w terminie 14 dni od zakończenia czynności kontrolnych (drugiego podejścia). 7.Do zadań Wykonawcy w zakresie wykonywanych usług należy: 7.1.pisemne poinformowanie dostawcy energii elektrycznej oraz Zamawiającego o przystąpieniu do przeglądu instalacji elektrycznej na danym budynku. 7.2.złożenie w siedzibie określonego Punktu Obsługi Klientów, nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem prac,o których mowa w pkt 3.10. SIWZ, Harmonogramu prac dotyczącego pierwszego podejścia do kontroli, zawierającego adres nieruchomości, datę wraz z przedziałem godzin, w których przeprowadzany będzie przegląd. Sugeruje się przeprowadzać kontrole w godzinach 13:00 – 20:00. Harmonogram prac musi również zawierać imiona i nazwiska osób przeprowadzających kontrolę oraz numery telefonów komórkowych do osób wykonujących kontrolę. 7.3.przeprowadzenie przeglądu zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów Harmonogramem prac, o którym mowa powyżej. 8.Przed rozpoczęciem prac, najlepiej w dniu składania Harmonogramu prac, Wykonawca winien przedstawić wzór protokołu pokontrolnego, celem jego akceptacji przez Zarządcę. W przypadku, gdy Zarządca będzie wymagał wprowadzenia dodatkowych zapisów do przedłożonego protokołu, Wykonawca winien takie zapisy wprowadzić. 9.W przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego. 10.Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 10.1.powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników, np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę (nie do zakładu pracy). Zawiadomienie należy wywiesić co najmniej 5 dni przed przystąpieniem do czynności kontrolnych. 10.2.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę (nie do zakładu pracy). Ponadto należy pisemnie powiadomić najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie o kolejnym terminie kontroli. W przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierającego datę, przedział godzin, w których odbędzie się kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komórkowe do osób przeprowadzających kontrolę (nie do zakładu pracy). Ponadto należy pisemnie powiadomić najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym lub drugim terminie o kolejnym terminie kontroli. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego najemcy lub użytkownika nie zastano w pierwszym lub drugim terminie. Zawiadomienie należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu co najmniej 5 dni przed czynnościami kontrolnymi; UWAGA: Wykonawca przed przystąpieniem do czynności opisanych w niniejszym pkt zobowiązany jest złożyć we właściwym Punkcie Obsługi Klientów Harmonogram prac dla drugiego podejścia zgodnie z treścią pkt 3.7.2. SIWZ a po jego zatwierdzeniu przystąpić do czynności kontrolnych; 11.1.w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego (właściwy Punkt Obsługi Klientów), przedstawiając listę niezbadanych lokali, w terminie 5 dni od zakończenia czynności kontrolnych dotyczących drugiego podejścia (lista może być sukcesywnie przesyłana droga elektroniczna). 11.2.Wykonawca ostateczne rozliczenie (przekazanie ostatecznych protokołów z przeprowadzonej kontroli przy założeniu dwukrotnego podejścia do lokali) dostarczy Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia czynności kontrolnych (po dokonaniu drugiego podejścia). 11.3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania fotografii każdego w.l.z. znajdującego się w badanym budynku. Zdjęcia winny być uporządkowane i opisane w taki sposób, aby analizujący je pracownik Zamawiającego nie miał wątpliwości jakiego budynku dotyczą. 12. Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej; 13.Czynności stanowiące przedmiot zamówienia winny być wykonywane przez Wykonawcę przy wykorzystaniu co najmniej dwuosobowych brygad, w których jedna z osób będzie posiadać uprawnienia z zakresu eksploatacji a druga z zakresu dozoru. 14.Czynności kontrolne należy wykonać rzetelnie i wyłącznie przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych) oraz uprawnienia pomiarowe stwierdzające prawo do zajmowania się pomiarami urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI; 15. Wykonawca musi ponadto dysponować przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych, legitymującą się aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie sprawować nadzór z ramienia Wykonawcy nad zespołem przeprowadzającym kontrolę oraz podpisywać protokoły kontroli. 16. Osoby, o których mowa w pkt 3.13. i 3.14. potwierdzają przeprowadzenie kontroli stanu technicznego budynku poprzez złożenie podpisu na protokołach kontroli. 17. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71630000 – 3 – Usługi kontroli i nadzoru technicznego. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. 18.1.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, każda z części w toku postępowania przetargowego oceniana będzie odrębnie. 18.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez POK1. Część II – Usługi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomościach, administrowanych przez POK4. 19.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 21.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z realizacją zamówienia. 22.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 22.1.dla części I zamówienia– 1 osoba wykonująca czynności pomiarowe; 22.2.dla części II zamówienia– 1 osoba wykonująca czynności pomiarowe.
Adres: | ul. Strzelecka, 60-846 Poznań, woj. wielkopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: renata.student@zzn.pl, tel: 61 6714052, fax: 61 8470930 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 4301520170 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2017-03-13 | Termin składania wniosków: | 2017-03-21 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 | Kryterium ceny: | 90% |
WWW ogłoszenia: | www.zzn.pl | Informacja dostępna pod: | www.zzn.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71630000-3 | Usługi kontroli i nadzoru technicznego |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
http://www.zzn.plOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - UsĹugi
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZarzÄ d Komunalnych ZasobĂłw Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz ktĂłrego dziaĹa ZespóŠZarzÄ dcĂłw NieruchomoĹci Sp. z o.o. OddziaĹ PoznaĹ, krajowy numer identyfikacyjny 1581306500000, ul. ul. Strzelecka 49, 60-846  PoznaĹ, woj. wielkopolskie, paĹstwo Polska, tel. 61 6714005, e-mail mariusz.krzeminski@zzn.pl, faks 61 8470930.
Adres strony internetowej (URL): www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: SpĂłĹka Prawa Handlowego
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
www.zzn.pl
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
pisemnie w zamkniÄtej kopercie
Adres:
ZespóŠZarzÄ dcĂłw NieruchomoĹci Sp. z o.o. OddziaĹ PoznaĹ , ul. MielĹźyĹskiego 24 w Poznaniu , I piÄtro , pokĂłj 109
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
âKontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej- 2 czÄĹciâ
Numer referencyjny:
ZP/20-PN/2017
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
usĹugi
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu moĹźna skĹadaÄ w odniesieniu do:
wszystkich czÄĹci
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamĂłwienia sÄ usĹugi kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, polegajÄ cej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawnoĹci poĹÄ czeĹ, osprzÄtu, zabezpieczeĹ i ĹrodkĂłw ochrony od poraĹźeĹ, opornoĹci izolacji przewodĂłw oraz uziemieĹ instalacji i aparatĂłw, zgodnie z zakresem o ktĂłrym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. â Prawo budowlane. Badaniem instalacji elektrycznej objÄte jest ĹÄ cznie 271 lokali mieszkalnych i 151 lokali uĹźytkowych. Badaniem instalacji piorunochronnej objÄte jest 26 budynkĂłw. SzczegĂłĹowe zestawienie nieruchomoĹci objÄtych przedmiotem niniejszego zamĂłwienia znajduje siÄ w zaĹÄ czniku nr 6 do SIWZ. 2.ZamĂłwienie zostaĹo podzielone na 2 czÄĹci: 2.1.CzÄĹÄ IâUsĹugi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomoĹciach, administrowanych przez Punkt ObsĹugi KlientĂłw Nr 1 (POK1), ul. DÄ browskiego 81/85 w Poznaniu. CzÄĹÄ I obejmuje 144 lokale mieszkalne i 108 lokali uĹźytkowych, badaniem instalacji piorunochronnej objÄte jest 14 budynkĂłw. 2.2.CzÄĹÄ IIâUsĹugi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomoĹciach, administrowanych przez Punkt ObsĹugi KlientĂłw Nr 4 (POK4), ul. Sielska 10 w Poznaniu. CzÄĹÄ II obejmuje 127 lokali mieszkalnych i 43 lokale uĹźytkowe, badaniem instalacji piorunochronnej objÄtych jest 12 budynkĂłw. 3.Pomiary okresowe w instalacjach elektrycznych naleĹźy wykonaÄ zgodnie z Polska NormÄ PN IEC-60364, RozporzÄ dzeniem Ministra Spraw WewnÄtrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunkĂłw technicznych uĹźytkowania budynkĂłw mieszkalnych oraz innymi obowiÄ zujÄ cymi aktami prawnymi, normami i przepisami. 4.W ramach usĹugi dotyczÄ cej badania instalacji elektrycznej naleĹźy wykonaÄ w szczegĂłlnoĹci: 4.1.Badanie rezystancji izolacji: wewnÄtrznych linii zasilajÄ cych, tablic rozdzielczych oraz wyĹÄ cznikĂłw gĹĂłwnych, instalacji administracyjnej klatek schodowych, piwnic, pralni i strychĂłw, instalacji oĹwietlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V w mieszkaniach; 4.2.Badanie skutecznoĹci ochrony przeciwporaĹźeniowej dodatkowej: tablic rozdzielczych gĹĂłwnych, administracyjnych i piÄtrowych, instalacji administracyjnej oĹwietleniowej i gniazd wtyczkowych 230V, w mieszkaniach â obwody gniazd wtyczkowych; 4.3.KontrolÄ w zakresie: poĹÄ czeĹ widocznych czÄĹci przewodĂłw, osprzÄtu i zabezpieczeĹ oraz poĹÄ czeĹ wyrĂłwnawczych miejscowych i gĹĂłwnych (o ile sÄ ), tablic rozdzielczych (obudĂłw, drzwiczek tablic, napisĂłw informacyjnych itp.), instalacji wewnÄtrznych linii zasilajÄ cych, instalacji administracyjnej w czÄĹciach wspĂłlnych, instalacji odbiorczych w mieszkaniach. 5.W ramach usĹugi dotyczÄ cej badania instalacji piorunochronnej naleĹźy w szczegĂłlnoĹci sprawdziÄ: stan wszystkich poĹÄ czeĹ oraz mocowaĹ zwĹaszcza na poziomie ziemi, czy sÄ zachowane wymagane przepisami bezpieczne odstÄpy pomiÄdzy elementami urzÄ dzenia piorunochronnego a chronionymi urzÄ dzeniami lub elementami konstrukcji obiektu, stan poĹÄ czeĹ wyrĂłwnawczych wewnÄ trz obiektu, stan urzÄ dzeĹ ograniczajÄ cych przepiÄcia oraz chroniÄ cych je bezpiecznikĂłw, w przypadku zmian, prawidĹowoĹÄ wykonania nowych czÄĹci instalacji zewnÄtrznej oraz wewnÄtrznej w obiekcie. 6.Ponadto wykonawca winien: 6.1.sprawdziÄ wykonanie zaleceĹ z poprzedniej kontroli; 6.2.sporzÄ dziÄ nastÄpujÄ ce protokoĹy z czynnoĹci kontrolnych: protokóŠz okresowego przeglÄ du technicznego instalacji elektrycznej w mieszkaniu / lokalu uĹźytkowym â podpisany przez lokatora / najemcÄ lokalu; protokóŠprzeglÄ du technicznego instalacji elektrycznej od zĹÄ cza gĹĂłwnego do instalacji w mieszkaniach i lokalach uĹźytkowych w budynku; protokóŠprzeglÄ du technicznego instalacji odgromowej budynku. 6.3.ProtokóŠnaleĹźy wypeĹniÄ pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie w sposĂłb czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziĹy wÄ tpliwoĹci czytajÄ cych go osĂłb trzecich. 6.4.Podpisany przez osobÄ posiadajÄ cÄ stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz opatrzony podpisem lokatora lub najemcy protokóŠwinien byÄ dorÄczony za potwierdzeniem odbioru do siedziby wĹaĹciwego Punktu ObsĹugi KlientĂłw (nr 1,4) w terminie 14 dni od zakoĹczenia czynnoĹci kontrolnych (drugiego podejĹcia). 7.Do zadaĹ Wykonawcy w zakresie wykonywanych usĹug naleĹźy: 7.1.pisemne poinformowanie dostawcy energii elektrycznej oraz ZamawiajÄ cego o przystÄ pieniu do przeglÄ du instalacji elektrycznej na danym budynku. 7.2.zĹoĹźenie w siedzibie okreĹlonego Punktu ObsĹugi KlientĂłw, nie później niĹź na 5 dni przed rozpoczÄciem prac,o ktĂłrych mowa w pkt 3.10. SIWZ, Harmonogramu prac dotyczÄ cego pierwszego podejĹcia do kontroli, zawierajÄ cego adres nieruchomoĹci, datÄ wraz z przedziaĹem godzin, w ktĂłrych przeprowadzany bÄdzie przeglÄ d. Sugeruje siÄ przeprowadzaÄ kontrole w godzinach 13:00 â 20:00. Harmonogram prac musi rĂłwnieĹź zawieraÄ imiona i nazwiska osĂłb przeprowadzajÄ cych kontrolÄ oraz numery telefonĂłw komĂłrkowych do osĂłb wykonujÄ cych kontrolÄ. 7.3.przeprowadzenie przeglÄ du zgodnie ze zĹoĹźonym przez WykonawcÄ i zatwierdzonym przez Punkt ObsĹugi KlientĂłw Harmonogramem prac, o ktĂłrym mowa powyĹźej. 8.Przed rozpoczÄciem prac, najlepiej w dniu skĹadania Harmonogramu prac, Wykonawca winien przedstawiÄ wzĂłr protokoĹu pokontrolnego, celem jego akceptacji przez ZarzÄ dcÄ. W przypadku, gdy ZarzÄ dca bÄdzie wymagaĹ wprowadzenia dodatkowych zapisĂłw do przedĹoĹźonego protokoĹu, Wykonawca winien takie zapisy wprowadziÄ. 9.W przypadku zagroĹźenia zdrowia i Ĺźycia mieszkaĹcĂłw budynku oraz koniecznoĹci natychmiastowej interwencji, naleĹźy niezwĹocznie powiadomiÄ ZarzÄ dcÄ (wĹaĹciwy Punkt ObsĹugi KlientĂłw). Ponadto Wykonawca zobowiÄ zany bÄdzie do sporzÄ dzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidĹowoĹci. DokumentacjÄ tÄ naleĹźy doĹÄ czyÄ do protokoĹu pokontrolnego. 10.Do obowiÄ zkĂłw Wykonawcy naleĹźy ponadto: 10.1.powiadomienie najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych o terminie udostÄpnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostÄpnym dla najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw, np. przy wejĹciu na klatkÄ schodowÄ lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierajÄ cego datÄ, przedziaĹ godzin, w ktĂłrych odbÄdzie siÄ kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komĂłrkowe do osĂłb przeprowadzajÄ cych kontrolÄ (nie do zakĹadu pracy). Zawiadomienie naleĹźy wywiesiÄ co najmniej 5 dni przed przystÄ pieniem do czynnoĹci kontrolnych. 10.2.w przypadku nieobecnoĹci najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, naleĹźy wyznaczyÄ kolejny termin udostÄpnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostÄpnym dla najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw np. przy wejĹciu na klatkÄ schodowÄ lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierajÄ cego datÄ, przedziaĹ godzin, w ktĂłrych odbÄdzie siÄ kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komĂłrkowe do osĂłb przeprowadzajÄ cych kontrolÄ (nie do zakĹadu pracy). Ponadto naleĹźy pisemnie powiadomiÄ najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych, w ktĂłrych nie wykonano kontroli w pierwszym terminie o kolejnym terminie kontroli. W przypadku nieobecnoĹci najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, naleĹźy wyznaczyÄ kolejny termin udostÄpnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostÄpnym dla najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw np. przy wejĹciu na klatkÄ schodowÄ lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia zawierajÄ cego datÄ, przedziaĹ godzin, w ktĂłrych odbÄdzie siÄ kontrola oraz nazwiska i telefony kontaktowe komĂłrkowe do osĂłb przeprowadzajÄ cych kontrolÄ (nie do zakĹadu pracy). Ponadto naleĹźy pisemnie powiadomiÄ najemcĂłw lub uĹźytkownikĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych, w ktĂłrych nie wykonano kontroli w pierwszym lub drugim terminie o kolejnym terminie kontroli. Pisemne zawiadomienie naleĹźy pozostawiÄ w drzwiach lokalu, ktĂłrego najemcy lub uĹźytkownika nie zastano w pierwszym lub drugim terminie. Zawiadomienie naleĹźy wywiesiÄ i zostawiÄ w drzwiach lokalu co najmniej 5 dni przed czynnoĹciami kontrolnymi; UWAGA: Wykonawca przed przystÄ pieniem do czynnoĹci opisanych w niniejszym pkt zobowiÄ zany jest zĹoĹźyÄ we wĹaĹciwym Punkcie ObsĹugi KlientĂłw Harmonogram prac dla drugiego podejĹcia zgodnie z treĹciÄ pkt 3.7.2. SIWZ a po jego zatwierdzeniu przystÄ piÄ do czynnoĹci kontrolnych; 11.1.w przypadku nieobecnoĹci najemcĂłw lokali mieszkalnych i uĹźytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiÄ zany bÄdzie zawiadomiÄ o tym fakcie ZamawiajÄ cego (wĹaĹciwy Punkt ObsĹugi KlientĂłw), przedstawiajÄ c listÄ niezbadanych lokali, w terminie 5 dni od zakoĹczenia czynnoĹci kontrolnych dotyczÄ cych drugiego podejĹcia (lista moĹźe byÄ sukcesywnie przesyĹana droga elektroniczna). 11.2.Wykonawca ostateczne rozliczenie (przekazanie ostatecznych protokoĹĂłw z przeprowadzonej kontroli przy zaĹoĹźeniu dwukrotnego podejĹcia do lokali) dostarczy ZamawiajÄ cemu w terminie 14 dni od zakoĹczenia czynnoĹci kontrolnych (po dokonaniu drugiego podejĹcia). 11.3.Wykonawca zobowiÄ zany jest do wykonania fotografii kaĹźdego w.l.z. znajdujÄ cego siÄ w badanym budynku. ZdjÄcia winny byÄ uporzÄ dkowane i opisane w taki sposĂłb, aby analizujÄ cy je pracownik ZamawiajÄ cego nie miaĹ wÄ tpliwoĹci jakiego budynku dotyczÄ . 12. ZamawiajÄ cy nie udostÄpnia aparatĂłw niezbÄdnych do sporzÄ dzenia dokumentacji fotograficznej; 13.CzynnoĹci stanowiÄ ce przedmiot zamĂłwienia winny byÄ wykonywane przez WykonawcÄ przy wykorzystaniu co najmniej dwuosobowych brygad, w ktĂłrych jedna z osĂłb bÄdzie posiadaÄ uprawnienia z zakresu eksploatacji a druga z zakresu dozoru. 14.CzynnoĹci kontrolne naleĹźy wykonaÄ rzetelnie i wyĹÄ cznie przez osoby posiadajÄ ce wymagane przepisami uprawnienia elektryczne grupy D (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacjÄ urzÄ dzeĹ, instalacji oraz sieci energetycznych) oraz uprawnienia pomiarowe stwierdzajÄ ce prawo do zajmowania siÄ pomiarami urzÄ dzeĹ, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI; 15. Wykonawca musi ponadto dysponowaÄ przynajmniej jednÄ osobÄ , ktĂłra posiada uprawnienia do peĹnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych, legitymujÄ cÄ siÄ aktualnym zaĹwiadczeniem potwierdzajÄ cym przynaleĹźnoĹÄ do wĹaĹciwej izby samorzÄ du zawodowego, ktĂłra bÄdzie sprawowaÄ nadzĂłr z ramienia Wykonawcy nad zespoĹem przeprowadzajÄ cym kontrolÄ oraz podpisywaÄ protokoĹy kontroli. 16. Osoby, o ktĂłrych mowa w pkt 3.13. i 3.14. potwierdzajÄ przeprowadzenie kontroli stanu technicznego budynku poprzez zĹoĹźenie podpisu na protokoĹach kontroli. 17. WspĂłlny SĹownik ZamĂłwieĹ CPV: 71630000 â 3 â UsĹugi kontroli i nadzoru technicznego. 18. ZamawiajÄ cy dopuszcza moĹźliwoĹÄ skĹadania ofert na poszczegĂłlne czÄĹci zamĂłwienia. 18.1.W przypadku zĹoĹźenia przez WykonawcÄ oferty na wiÄcej niĹź jednÄ czÄĹÄ zamĂłwienia, kaĹźda z czÄĹci w toku postÄpowania przetargowego oceniana bÄdzie odrÄbnie. 18.2.Przedmiot zamĂłwienia zostaĹ podzielony na 2 czÄĹci: CzÄĹÄ I â UsĹugi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomoĹciach, administrowanych przez POK1. CzÄĹÄ II â UsĹugi kontroli okresowej instalacji elektrycznej i piorunochronnej w wyznaczonych nieruchomoĹciach, administrowanych przez POK4. 19.ZamawiajÄ cy nie dopuszcza moĹźliwoĹci skĹadania ofert wariantowych. 20.ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹci udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 21.ZamawiajÄ cy nie zastrzega obowiÄ zku osobistego wykonania przez WykonawcÄ prac zwiÄ zanych z realizacjÄ zamĂłwienia. 22.ZamawiajÄ cy wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub PodwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ cych nastÄpujÄ ce czynnoĹci w zakresie realizacji zamĂłwienia: 22.1.dla czÄĹci I zamĂłwieniaâ 1 osoba wykonujÄ ca czynnoĹci pomiarowe; 22.2.dla czÄĹci II zamĂłwieniaâ 1 osoba wykonujÄ ca czynnoĹci pomiarowe.
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
71630000-3
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: 1.Wykonawca speĹni warunek jeĹźeli wykaĹźe, Ĺźe: skĹadajÄ c ofertÄ na jednÄ dowolnÄ czÄĹÄ zamĂłwienia, bÄdzie dysponowaĹ co najmniej jednÄ dwuosobowÄ brygadÄ , w ktĂłrej jedna z osĂłb uczestniczÄ ca w wykonywaniu zamĂłwienia, bÄdzie posiadaĹa uprawnienia energetyczne grupy D (tj.: kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacjÄ urzÄ dzeĹ, instalacji oraz sieci energetycznych) a druga z osĂłb uczestniczÄ ca w wykonaniu zamĂłwienia bÄdzie posiadaĹa uprawnienia pomiarowe stwierdzajÄ ce prawo do zajmowania siÄ pomiarami urzÄ dzeĹ, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI. Ponadto bez wzglÄdu na ile czÄĹci Wykonawca zĹoĹźy ofertÄ, winien dysponowaÄ co najmniej jednÄ osobÄ , ktĂłra bÄdzie sprawowaÄ nadzĂłr nad zespoĹem/zespoĹami przeprowadzajÄ cymi kontrolÄ oraz podpisywaÄ protokoĹy z kontroli, posiadajÄ cÄ uprawnienia do peĹnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie instalacji elektrycznych legitymujÄ cÄ siÄ aktualnym zaĹwiadczeniem potwierdzajÄ cym przynaleĹźnoĹÄ do wĹaĹciwej izby samorzÄ du zawodowego. SkĹadajÄ c ofertÄ na wiÄcej niĹź jednÄ czÄĹÄ zamĂłwienia Wykonawca winien dysponowaÄ odpowiedniÄ iloĹciÄ brygad dwuosobowych, w zaleĹźnoĹci na ile czÄĹci skĹadana bÄdzie oferta (tj. np.: jeĹźeli skĹadana bÄdzie oferta na dwie czÄĹci naleĹźy dysponowaÄ dwiema dwuosobowymi brygadami). W kaĹźdej dwuosobowej brygadzie realizujÄ cej zamĂłwienia, co najmniej jedna osoba bÄdzie posiadaĹa uprawnienia energetyczne grupy D (tj.: kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacjÄ urzÄ dzeĹ, instalacji oraz sieci energetycznych) a druga z osĂłb uczestniczÄ ca w wykonaniu zamĂłwienia bÄdzie posiadaĹa uprawnienia pomiarowe stwierdzajÄ ce prawo do zajmowania siÄ pomiarami urzÄ dzeĹ, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI. 2.ZamawiajÄ cy moĹźe, na kaĹźdym etapie postÄpowania, uznaÄ, Ĺźe Wykonawca nie posiada wymaganych zdolnoĹci, jeĹźeli zaangaĹźowanie zasobĂłw technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiÄwziÄcia gospodarcze Wykonawcy moĹźe mieÄ negatywny wpĹyw na realizacjÄ zamĂłwienia. 3.W przypadku WykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o udzielenie zamĂłwienia warunki, o ktĂłrych mowa powyĹźej oraz w pkt 5.1.2. SIWZ zostanÄ speĹnione wyĹÄ cznie jeĹźeli: 3.1.Wykonawcy wspĂłlnie ubiegajÄ cy siÄ o zamĂłwienie bÄdÄ wspĂłlnie dysponowali wymaganÄ iloĹciÄ osĂłb na danÄ czÄĹÄ zamĂłwienia, na ktĂłrÄ bÄdÄ skĹadali ofertÄ. 4.Wykonawca moĹźe w celu potwierdzenia speĹniania warunkĂłw, o ktĂłrych mowa powyĹźej oraz w pkt 5.1.2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamĂłwienia, lub jego czÄĹci, polegaÄ na zdolnoĹciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotĂłw, niezaleĹźnie od charakteru prawnego ĹÄ czÄ cych go z nim stosunkĂłw prawnych, 4.1.ZamawiajÄ cy jednoczeĹnie informuje, iĹź âstosowna sytuacjaâ o ktĂłrej mowa powyĹźej oraz w pkt 5.4. SIWZ wystÄ pi wyĹÄ cznie w przypadku kiedy: 4.1.1.Wykonawca, ktĂłry polega na zdolnoĹciach lub sytuacji innych podmiotĂłw udowodni ZamawiajÄ cemu, Ĺźe realizujÄ c zamĂłwienie, bÄdzie dysponowaĹ niezbÄdnymi zasobami tych podmiotĂłw, w szczegĂłlnoĹci przedstawiajÄ c zobowiÄ zanie tych podmiotĂłw do oddania mu do dyspozycji niezbÄdnych zasobĂłw na potrzeby realizacji zamĂłwienia. 4.1.2.ZamawiajÄ cy oceni, czy udostÄpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolnoĹci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalajÄ na wykazanie przez WykonawcÄ speĹniania warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz zbada, czy nie zachodzÄ wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o ktĂłrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13â22 i ust. 5. 4.1.3.W odniesieniu do warunkĂłw dotyczÄ cych wyksztaĹcenia, kwalifikacji zawodowych lub doĹwiadczenia, Wykonawcy mogÄ polegaÄ na zdolnoĹciach innych podmiotĂłw, jeĹli podmioty te zrealizujÄ roboty budowlane lub usĹugi, do realizacji ktĂłrych te zdolnoĹci sÄ wymagane.
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
ZamawiajÄ cy przewiduje nastÄpujÄ ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
1.Do oferty kaĹźdy Wykonawca musi doĹÄ czyÄ aktualne na dzieĹ skĹadania ofert oĹwiadczenie w zakresie wskazanym w zaĹÄ czniku nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oĹwiadczeniu bÄdÄ stanowiÄ wstÄpne potwierdzenie, Ĺźe Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz speĹnia warunki udziaĹu w postÄpowaniu. 2.W przypadku wspĂłlnego ubiegania siÄ o zamĂłwienie przez WykonawcĂłw oĹwiadczenie o ktĂłrym mowa powyĹźej oraz w pkt 7.1. SIWZ skĹada kaĹźdy z WykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o zamĂłwienie. OĹwiadczenie te ma potwierdzaÄ speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w ktĂłrym kaĹźdy z WykonawcĂłw wykazuje speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.Na ĹźÄ danie ZamawiajÄ cego, Wykonawca, ktĂłry zamierza powierzyÄ wykonanie czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaĹu w postÄpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oĹwiadczeniu, o ktĂłrym mowa powyĹźej oraz w pkt 7.1. SIWZ. 4.Wykonawca, ktĂłry powoĹuje siÄ na zasoby innych podmiotĂłw, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speĹnienia - w zakresie, w jakim powoĹuje siÄ na ich zasoby - warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oĹwiadczeniu, o ktĂłrym mowa powyĹźej oraz w pkt 7.1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
termin zakoĹczenia czynnoĹci kontrolnych | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmian postanowieĹ umowy zawartej z wybranym WykonawcÄ w nastÄpujÄ cych przypadkach: 2.w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod ktĂłrÄ dziaĹa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do skĹadania oĹwiadczeĹ w imieniu Wykonawcy, powodujÄ cych potrzebÄ wprowadzenia do treĹci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla ZamawiajÄ cego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 3.w przypadku udzielenia zamĂłwienia Podwykonawcom w innej czÄĹci niĹź wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie moĹźliwoĹci przekazania innej czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcom, niĹź wskazano w umowie; 4.w przypadku zamiany osĂłb wskazanych w umowie jako reprezentantĂłw stron przy realizacji zamĂłwienia; 5.moĹźliwoĹÄ dokonania kaĹźdej ze zmian m.in. co do zakresu, terminu wykonania przedmiotu umowy,w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siĹy wyĹźszej wykonanie umowy staĹo siÄ niemoĹźliwe. Przez siĹÄ wyĹźszÄ naleĹźy rozumieÄ zdarzenie zewnÄtrzne, wynikĹe po podpisaniu umowy, ktĂłrego nie moĹźna byĹo przewidzieÄ, uniknÄ Ä ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich naleĹźytych ĹrodkĂłw, niezaleĹźne od stron umowy; 6.moĹźliwoĹÄ dokonania zmian na skutek zdarzenia niezaleĹźnego od ZamawiajÄ cego, w szczegĂłlnoĹci decyzji organu administracji orzeczenia sÄ dowego, w zakresie objÄtym decyzjÄ lub orzeczeniem sÄ du, bezpoĹrednio wpĹywajÄ cego na przedmiot zamĂłwienia lub termin wykonania zamĂłwienia; 7.moĹźliwoĹÄ umniejszenia zamĂłwienia w przypadku, gdy z powodĂłw decyzji administracyjnych (np. zbycia lub oddania w najem nieruchomoĹci, zasiedlenia, rozbiĂłrki, podziaĹu, wyĹÄ czenia z eksploatacji, powierzenia odpowiednim jednostkom miejskim, zwrotu na podstawie orzeczeĹ sÄ dĂłw i organĂłw administracji itp.) na danej nieruchomoĹci nie bÄdzie konieczne wykonywanie usĹugi stanowiÄ cej przedmiot niniejszego zamĂłwienia; 8.moĹźliwoĹÄ zmiany zaĹÄ cznika nr 1 do Umowy (Wykaz nieruchomoĹci) poprzez zmianÄ punktĂłw adresowych nieruchomoĹci, na ktĂłrych wykonywana bÄdzie usĹuga, pod warunkiem, Ĺźe zmiana ta nie spowoduje przekroczenia ĹÄ cznego wynagrodzenia za wykonanie usĹugi okreĹlonego w umowie; 8.w przypadku gdy zmianie ulegĹy przepisy prawa istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 9.moĹźliwoĹÄ dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokoĹci obowiÄ zujÄ cej stawki podatku VAT; 10.Zgodnie z treĹciÄ art.144 ust 1 ustawy Pzp, zakazuje siÄ zmian postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, Ĺźe zachodzi co najmniej jedna z okolicznoĹci wymienionych w art. 144 ust.1 pkt 1-6 ustawy Pzp. 11.Wszelkie zmiany zawarte w punktach 1-10 oraz w punktach 17.1.1â17.1.10. SIWZ wymagajÄ formy pisemnej pod rygorem niewaĹźnoĹci. 12.WzĂłr umowy, stanowi ZaĹÄ cznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 22/03/2017, godzina: 10:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
CzÄĹÄ nr:
1 Â Â
Nazwa:
Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej- 2 czÄĹci
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia dla czÄĹci I zostaĹ okreĹlony w SIWZ. PozostaĹe warunki wykonania zamĂłwienia zostaĹy opisane w sekcji II.4.
2) WspĂłlny SĹownik ZamĂłwieĹ (CPV):
71630000-3
3) WartoĹÄ czÄĹci zamĂłwienia (jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoĹczenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
termin zakonczenia czynnoĹci kontrolnych | 0 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄĹÄ nr:
2 Â Â
Nazwa:
Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej- 2 czÄĹci
1) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia dla czÄĹci I zostaĹ okreĹlony w SIWZ. PozostaĹe warunki wykonania zamĂłwienia zostaĹy opisane w sekcji II.4.
2) WspĂłlny SĹownik ZamĂłwieĹ (CPV):
71630000-3
3) WartoĹÄ czÄĹci zamĂłwienia (jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoĹczenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
termin zakoĹczenia czynnoĹci ochronnych | 10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: