zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: lidzbarklo3@wp.pl
tel: 23 696 13 18
fax: 23 696 13 18
Dane postępowania
ID postępowania: 33128620110
Data publikacji zamówienia: 2011-10-11
Termin składania wniosków: 2011-10-19   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 254 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.lolidzbark.cba.pl Informacja dostępna pod: Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Smętkowska Wiesława
Lidzbark
9 030,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
9 030,00 zł
Minimalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Mroczkowska Ewa
Lidzbark
9 030,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
9 030,00 zł
Minimalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 030,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h). Paturalska Anetta
Lidzbark
4 550,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 550,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h). Bakulska Aldona
Lidzbark
4 550,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 550,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 550,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów. Wiśniewski Krzysztof
Lidzbark
4 340,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
5
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 340,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 340,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 340,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 340,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Wiśniewski Krzysztof
Lidzbark
4 340,00
0,52
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-09
Dotyczy cześci nr:
6
Kody CPV:
800000004
802000006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 340,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 340,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 340,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 340,00 zł


Lidzbark: ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU


Numer ogłoszenia: 331286 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku , ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 13 18, faks 23 696 13 18.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.lolidzbark.cba.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K-38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne. 2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT. 3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki. 4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu. 5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi. CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: Kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. Nr 50, poz. 400) tj. osoba, która legitymuje się dyplomem ukończenia studiów magisterskich na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studiów magisterskich na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub studiów magisterskich na kierunku (specjalności) innym niż nauczany przedmiot lub rodzaj prowadzonych zajęć, która ponadto posiada przygotowanie pedagogiczne i ukończyła studia podyplomowe z zakresu nauczanego przedmiotu lub rodzaju prowadzonych zajęć.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia (Dz. U. Nr 50, poz. 400) tj. osoba, która legitymuje się dyplomem ukończenia studiów magisterskich na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studiów magisterskich na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub studiów magisterskich na kierunku (specjalności) innym niż nauczany przedmiot lub rodzaj prowadzonych zajęć, która ponadto posiada przygotowanie pedagogiczne i ukończyła studia podyplomowe z zakresu nauczanego przedmiotu lub rodzaju prowadzonych zajęć.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku w sposób szczególny.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lolidzbark.cba.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Lidzbark: ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU.


Numer ogłoszenia: 372980 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 331286 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 13 18, faks 23 696 13 18.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP USŁUGI EDUKACYJNEJ DO PROJEKTU PT. KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO SUKCESU..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej do projektu pt. Kompetencje kluczowe drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych o wartości ogółem projektu 503476,20 zł. Projekt będzie realizowany w Liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Lidzbarku, ul. Garbuzy 20, 13-230 Lidzbark. Celem głównym tego projektu jest rozwój kompetencji kluczowych 96 (58K-38M) maturzystów poprzez nowoczesne formy nauczania w latach szkolnych 2011-12 oraz 2012-13. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 96 uczniów, po 48 osób w każdym roku szkolnym, którzy skorzystają z dodatkowych zajęć z języka angielskiego (łącznie w ramach projektu 560h), matematyki (łącznie w ramach projektu 280h) oraz ICT (łącznie w ramach projektu 280h). Ponadto uczniowie skorzystają z doradztwa zawodowego (3 h dla każdego ucznia). W ramach projektu zostaną zorganizowane 2 wyjazdy edukacyjne oraz warsztaty z równości szans kobiet i mężczyzn oraz warsztaty z dalszego kształcenia. Dla uczniów zostanie zapewniony transport, poczęstunek, oraz materiały dydaktyczne. 2. Zajęcia będą realizowane dla młodzieży Liceum Ogólnokształcącego im. K.K. Baczyńskiego Lidzbarku w grupach liczących średnio 12 osób i obejmą zajęcia z języka angielskiego, matematyki oraz ICT. 3.Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym (140h - 2 grupy po 70h) oraz rozszerzonym (140h - 2 grupy po 70h) będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki. 4. Zajęcia z matematyki na poziomie podstawowym (70h - 1 grupa) oraz zajęcia z matematyki z elementami rozszerzonymi (70h - 1 grupa). Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu. 5. Zajęcia ICT w podziale na blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów (2grupy po 35h) oraz na blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji (2 grupy po 35h) - zajęcia przygotowujące do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Obejmują edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie komputerowych, Przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: CZĘŚĆ NR 1. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie podstawowym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 2. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h). Zajęcia z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym będą ukierunkowane na nabycie umiejętności rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego tekstu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki, kończące się egzaminem zewnętrznym, który sprawdza znajomość języka ang. w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. CZĘŚĆ NR 3. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie podstawowym. CZĘŚĆ NR 4. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h) Zajęcia będą ukierunkowane na zdobycie umiejętności wykorzystania i tworzenia informacji, wykorzystania i interpretowania reprezentacji, modelowania matematycznego, użycia i tworzenia strategii, rozumowania i argumentacji. Umiejętność nabyte na zajęciach są niezbędne dla podejmowania właściwych decyzji w dorosłym życiu na poziomie obejmującym poziom podstawowy z elementami rozszerzonymi. CZĘŚĆ NR 5. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów. Zajęcia w ramach bloku Edytor tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania dyskietki. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. CZĘŚĆ NR 6. Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom podstawowy (140h - 2 grupy po 70h).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smętkowska Wiesława, ul. Lipowa 20, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9030,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9030,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9030,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z języka angielskiego poziom rozszerzony (140h - 2 grupy po 70h).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mroczkowska Ewa, ul. Brzozowa 40, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9030,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9030,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9030,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki poziom podstawowy (1 grupa - 70h).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paturalska Anetta, ul. Lipowa 37a, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4550,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4550,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4550,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z matematyki z elementami rozszerzonymi (1 grupa - 70h).


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bakulska Aldona, ul. Sosnowa 15, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4550,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4550,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4550,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2 grupy po 35h) - blok edytor tekstu i użytkowanie komputerów.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiśniewski Krzysztof, Garbuzy 8, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4340,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4340,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4340,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Zatrudnienie nauczyciela do prowadzenia zajęć z ICT (2grupy po 35h) - blok arkusze kalkulacyjne i przeglądanie stron internetowych i komunikacji.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiśniewski Krzysztof, ul. Garbuzy 8, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4340,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4340,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4340,00


  • Waluta:
    PLN.