zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Żwirki i Wigury 7, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: zs4@list.pl
tel: 846 659 015
fax: 846 659 002
Dane postępowania
ID postępowania: 44000820120
Data publikacji zamówienia: 2012-11-07
Termin składania wniosków: 2012-11-15   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 14 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76, Informacja dostępna pod: Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80210000-9 Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współ Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 17 lok. 4A
Łódź
97 918,00
0,45
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-12-19
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
802100009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
97 918,00 zł
Minimalna złożona oferta:
97 918,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
97 918,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
97 918,00 zł


Tomaszów Lubelski: Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o.


Numer ogłoszenia: 440008 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim , ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6659015, faks 84 6659002.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76,


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opracowanie kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Scenariusze powinny uwzględniać potrzeby i możliwości uczniów-uczennic kl. I-II i kl. III, jednocześnie wskazywać na wykorzystanie metody projektów w realizacji zajęć, aktywizującej uczniów, uczennice do działań twórczych i kreatywności, kształtującej umiejętność pracy w grupie, uczącej oceny pracy własnej, korzystania z różnych źródeł informacji. Ponadto powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik komunikacyjnych i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Scenariusze będą obejmować 16-godzin zajęć dydaktycznych. W skład jednego kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -6 zestawów scenariuszy. 2. Komplet materiałów dla Uczestników/czek projektu do zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu do zajęć pozalekcyjnych -Komunikacja na medal. Materiały umożliwią przygotowanie do zajęć i wykonywanie zadań przez Uczestników- czki projektu, jednocześnie posłużą jako niezbędne wsparcie dydaktyczne dla Uczestników-czek projektu zarówno w trakcie jak i po zakończeniu zajęć (jako repetytorium). Materiały będą w równym stopniu uwzględniały wizerunek obu płci i przyczynią się do trwałości rezultatów po zakończeniu projektu. W skład jednego kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -215 zestawów materiałów. 3. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników- czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II dotyczy zawodów: sprzedawca, kucharz małej gastronomii/kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych. 4. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach -Akademii językowej dla klas III. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników/czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III swoim zakresem obejmuje zawody: operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych mechanik pojazdów samochodowych. 5. Multimedialny słownik zawodowy do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Multimedialnego słownika zawodowego do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Specjalistyczny słownik języka angielskiego będzie przydatny młodzieży zarówno w trakcie trwania projektu, jak i po jego zakończeniu. Słownik będzie zawierał słownictwo zawodowe odpowiadające swoim zakresem zawodom: sprzedawca, kucharz małej gastronomii kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz mechanik pojazdów samochodowych- 2 500 haseł na każdy z zawodów. Słownik zamieszczony będzie na portalu internetowym -stronie projektu, w związku z realizacją projektu nr: POKL.09.02.00-06-045.12 pt: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy: wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, opracował -co najmniej 3 opracowania scenariuszy/materiałów edukacyjnych do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektów współfinansowanych z EFS z zastosowaniem odpowiedniej metodologii. -co najmniej 1 opracowania słownika multimedialnego do nauki języków obcych w ramach projektów współfinansowanych z EFS oraz zastosowanie odpowiedniej metodologii, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały zrealizowane należycie (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). Przez dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy, Zamawiający rozumie: referencje, listy polecające, protokoły odbioru, inne dokumenty, potwierdzające że zrealizowane dostawy zostały wykonane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.
  • 2 - Doświadczenie w zakresie przygotowywania zestawów scenariuszy/materiałów edukacyjnych do zajęć pozalekcyjnych. - 30.
  • 3 - Doświadczenie w zakresie opracowania słowników multimedialnych do nauki języków obcych w ramach projektów współfinansowanych z EFS. - 10.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucją nadzorującą wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7, sekretariat- pok. nr 6 / parter /..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr: POKL.09.02.00-06-045.12..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Tomaszów Lubelski: Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o.


Numer ogłoszenia: 518626 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 440008 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6659015, faks 84 6659002.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Scenariusze powinny uwzględniać potrzeby i możliwości uczniów-uczennic kl. I-II i kl. III, jednocześnie wskazywać na wykorzystanie metody projektów w realizacji zajęć, aktywizującej uczniów, uczennice do działań twórczych i kreatywności, kształtującej umiejętność pracy w grupie, uczącej oceny pracy własnej, korzystania z różnych źródeł informacji. Ponadto powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik komunikacyjnych i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Scenariusze będą obejmować 16-godzin zajęć dydaktycznych. W skład jednego kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -6 zestawów scenariuszy. 2. Komplet materiałów dla Uczestników/czek projektu do zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu do zajęć pozalekcyjnych -Komunikacja na medal. Materiały umożliwią przygotowanie do zajęć i wykonywanie zadań przez Uczestników- czki projektu, jednocześnie posłużą jako niezbędne wsparcie dydaktyczne dla Uczestników-czek projektu zarówno w trakcie jak i po zakończeniu zajęć (jako repetytorium). Materiały będą w równym stopniu uwzględniały wizerunek obu płci i przyczynią się do trwałości rezultatów po zakończeniu projektu. W skład jednego kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -215 zestawów materiałów. 3. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników- czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II dotyczy zawodów: sprzedawca, kucharz małej gastronomii/kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych. 4. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach -Akademii językowej dla klas III. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników/czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III swoim zakresem obejmuje zawody: operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych mechanik pojazdów samochodowych. 5. Multimedialny słownik zawodowy do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Multimedialnego słownika zawodowego do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Specjalistyczny słownik języka angielskiego będzie przydatny młodzieży zarówno w trakcie trwania projektu, jak i po jego zakończeniu. Słownik będzie zawierał słownictwo zawodowe odpowiadające swoim zakresem zawodom: sprzedawca, kucharz małej gastronomii kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz mechanik pojazdów samochodowych- 2 500 haseł na każdy z zawodów. Słownik zamieszczony będzie na portalu internetowym -stronie projektu.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr: POKL.09.02.00-06-045.12..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 17 lok. 4A, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 17 lok. 4A, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 103252,03 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    97918,47


  • Oferta z najniższą ceną:
    97918,47
    / Oferta z najwyższą ceną:
    97918,47


  • Waluta:
    PLN.