zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: akisiel@podn-pabianice.pl
tel: 42 215 42 42
fax: 42 215 04 31
Dane postępowania
ID postępowania: 14958120140
Data publikacji zamówienia: 2014-07-09
Termin składania wniosków: 2014-07-17   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 347 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 7 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: http://wwww.podn-pabianice.pl/ Informacja dostępna pod: Pabianice, ul. Kazimierza 8.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli Dorota Kraska
Konstantynów Łódzki
18 600,00
0,45
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-08-12
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
18 600,00 zł
Minimalna złożona oferta:
18 600,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
18 600,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
18 600,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli Artur Śniegucki
Łódź
18 600,00
0,45
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-08-12
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
18 600,00 zł
Minimalna złożona oferta:
18 600,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
18 600,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
18 600,00 zł


Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO


Numer ogłoszenia: 149581 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego , ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://wwww.podn-pabianice.pl/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie. 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 4. Podział na części: 4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 5. Do zadań każdego z SORE będzie należało: 5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. 6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej. 8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku. 10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin. c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku. e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 7.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu zrealizowanych zamówień potwierdzających dysponowanie doświadczeniem zawodowym polegającym na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), - co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy): - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany, - ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem, - ukończony kurs doskonalenia zawodowego w jednym z następujących obszarów: zmiany w edukacji, umiejętności społeczne, stosowanie w pracy technologii informacyjno - komunikacyjnych). ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 80 godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi (doświadczenie w pracy w systemie doskonalenia nauczycieli), - co najmniej 50 godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów (zespołu szkolnego, zespołu przedmiotowego/zadaniowego, zespołu międzyszkolnego);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; b) wykaz (wzór w SIWZ) zrealizowanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) czy zostały zrealizowane należycie; Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 rozporządzenia przywołanego na wstępie Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług określonych w pkt. V.C SIWZ, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej; b) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej. c) formularz cenowy (wzór w SIWZ). d) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
  • 3 - Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://wwww.podn-pabianice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Pabianice, ul. Kazimierza 8..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kazimierza 8..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ilość godzin zajęć z nauczycielami, dyrektorami szkół, radami pedagogicznymi - 20
    • 3. Ilość godzin doświadczenia w koordynacji pracami zespołów - 20


Numer ogłoszenia: 149859 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
149581 - 2014 data 10.07.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego, ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, fax. 42 215 04 31.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    Tytuł.

  • W ogłoszeniu jest:
    PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.1).

  • W ogłoszeniu jest:
    PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - II POSTĘPOWANIE.


Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.


Numer ogłoszenia: 174481 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 149581 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego, ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie. 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 7 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 4. Podział na części: 4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.6. Część VI: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.7. Część VII: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 5. Do zadań każdego z SORE będzie należało: 5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. 6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej. 8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.08.2014 roku do 30.06.2015 roku. 10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin. c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku. e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.07.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Kraska, ul. Słowackiego 11 m 6A, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.07.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Śniegucki, ul. Sandomierska 15/17 m 8, 94-010 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18600,00


  • Waluta:
    PLN.