zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Gmina Spytkowice
Adres: Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: bernadeta.gwiazdon@spytkowice.pl
tel: 182 688 370
fax: 182 688 961
Dane postępowania
ID postępowania: 45542620120
Data publikacji zamówienia: 2012-11-15
Termin składania wniosków: 2012-11-22   
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 28 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.spytkowice.pl Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
30213100-6 Komputery przenośne
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Rozwijamy się poprzez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler- Łyżwińska
Warszawa
27 918,00
0,41
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-12-31
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
391621006
302360002
302131006
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
27 918,00 zł
Minimalna złożona oferta:
27 918,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
27 918,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
27 918,00 zł


Spytkowice: Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Rozwijamy się poprzez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 455426 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Rozwijamy się poprzez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-6 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 7-15 - do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - pozycje 16-19 - do gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - pozycje 20-22 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 23-41 Lp. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cali; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsza 2 mm; - powierzchnia tablicy 100 procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Puzzelator mozaika pojedyncza Pomoc dydaktyczna składająca się 12 gumowych ciemnych obustronnie antypoślizgowych, kwadratowych płytek o wymiarze boku nie mniejszym niż 25 cm. Każda płytka posiada namalowany trudnościeralny duży trójkąt, którego wierzchołek znajduje się pośrodku płytki a inne w rogach płytki, lub dwa trójkąty łączące się wierzchołkami. Trójkąt występuje w czterech podstawowych kolorach. Płytki służą do układania mozaik, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń w zabawach ruchowych. 1 3 Puzzelator mozaika podwójna 14 gumowych, obustronnie antypoślizgowych płytek o boku nie mniejszym niż 25 cm. W związku z kształtowaniem wyobraźni przestrzennej płytki posiadają jedynie namalowane, stykające się po środku wierzchołkami trójkąty umieszczone na ciemnej powierzchni oraz jednolite, kolorowe powierzchnie. Na spodniej ciemnej części płytki można rysować kredą nowe zadania ( np.: literki). Duża drewniana kostka o boku nie mniejszym niż 3 cm wyznaczająca jednolite i podwójne kolory. 1 4 Puzzelator karty zadaniowe Minimum 37 ponumerowanych kart o boku nie większym niż 11 cm wykonanych z giętkiego tworzywa sztucznego odpornego na użytkowanie na różnych podłożach. Na kartach trudnościeralny nadruk różnorodnych wzorów mozaik. Karty umożliwiają ćwiczenie spostrzegania, odwzorowywania i wyszukiwania szczegółów, stanowią element do korygowania zaburzeń orientacji przestrzennej 1 5 Puzzelator elementy do działań Drewniana skrzynka z przegródkami o długości nie większej 40 cm i szerokości nie mniejszej niż 31 cm, na gumowych masywnych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana pokrywą. Duża drewniana kostka do 6-ciu oczek. Bok kostki nie mniejszy niż 3 cm. 20 bawełnianych szarf w 4 kolorach. Ćwiczenia aktywizują dzieci do ruchu, usprawniają koordynację wzrokowo-ruchową, uczą zabawy w zespole. 1 6 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 7 Felix Okrągła, drewnopodobna plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm z 120 otworami, podzielona poprzez kolor na 4 kolorowe strefy. Po środku planszy duży, kwadratowy otwór do przechowywania kołeczków. Ponad 130 kołeczków z tworzywa sztucznego zakończonych kulką w 4 kolorach służących do wypełniania otworów na planszy. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania, kierunkowość. 1 8 Miasto liczb Pomoc dydaktyczna wykonana z drewna i umieszczona w drewnianym pudełku. Zawiera 13 dużych płytek o wymiarach nie mniejszych niż 14 cm z wyżłobionymi dużymi symbolami cyfr znakami dodawania, odejmowania i równości. Na płytkach znajduje się graficzne oznaczenie w formie czerwonego ukośnego paska, który jest tym szerszy na płytce, im wyższą cyfrę ona reprezentuje, co ułatwia naukę tworzenia prawidłowych ciągów liczbowych. Do zestawu dołączonych jest 10 dużych, zielonych, cyfr od 0 do 9, które można dopasować do otworów w płytkach. 1 9 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 1 10 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 1 11 Fala matematyczna plansza zadaniowa Drewniana plansza nie krótsza niż 120 cm z pofalowaną wewnątrz powierzchnią, z sześcioma dołkami, wykonaną ze śliskiego tworzywa sztucznego. Na bokach planszy naniesiona numeracja dołków od 1 do 6: z jednej strony cyfry arabskie, z drugiej strony planszy ich odpowiedniki w postaci graficznej - kolorowe wartości oczek. 1 drewniana, lakierowana kula o średnicy nie mniejszej niż 5 cm, 1 kula z tworzywa sztucznego o średnicy nie mniejszej niż 6 cm. Rozpoznawanie cyfr, wykonywanie zadań matematycznych w ruchu i działań w pamięci. Ćwiczenie szacowania sił oraz koordynacji wzrokowo - ruchowej. 1 12 Fala matematyczna kule do logopedii 2 drewniane, specjalnie frezowane, lakierowane kule o średnicy nie mniejszej niż 5 cm, 2 kolorowe kule z tworzywa sztucznego o średnicy nie mniejszej niż 6 cm. Przeprowadzanie ćwiczeń na wydłużenie fazy wydechowej, precyzję ruchu i szacowanie sił. 1 13 Matematyka na wesoło Gra planszowa z zagadkami matematycznymi z zakresu klasy II-V. Zalecana do stosowania podczas pracy z dziećmi z trudnościami matematycznymi. 1 14 WIEŻA LICZB - liczby z haczykiem 5 dużych drewnianych klocków o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Na jednym z boków każdego klocka namalowana trudnościeralną farbą cyfra od 1 - 5, na drugim boku jej odpowiednik w formie graficznej. Od spodu klocki posiadają wydrążony głęboki otwór umożliwiający ustawianie klocków jeden na drugim. Rozpoznawanie cyfr, działania matematyczne w ruchu, integracja w grupie. 1 15 WIEŻA LICZB - chwytak Drewniane koło o średnicy przynajmniej 15 cm z nadrukowanymi na nim kolorowymi cyframi od 1 do 6 i dołączonymi 6 podwójnymi grubymi linami zakończonymi drewnianymi kulkami. Od spodu koła zamocowany łańcuch zakończony dużym oczkiem umożliwiający zahaczanie elementów. Duży drewniany klocek o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Uczestnicy podczas ruchu muszą się ze sobą komunikować, współpracować, utrwalają znajomość cyfr, precyzje ruchu. 1 16 Dlaczego? Przyczyna i skutek Gra planszowa. Zalecana do stosowania podczas zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi. 1 17 Bystre Oczko Gra planszowa. Gra zespołowa rozwija umiejętność współpracy, współdziałania oraz komunikowania się kształtując odporność emocjonalną. 210 elementów. 8 plansz. Edukacja, refleks, pamięć. 1 18 Jak to było Gra planszowa. Historyjki obrazkowe z morałem. Układanka edukacyjna. Kolejność zdarzeń. Zalecana do stosowania podczas ćwiczeń i zajęć logopedycznych, zajęć socjoterapeutycznych oraz pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. 1 19 Prawda czy fałsz Gra planszowa. Gra zespołowa rozwija umiejętność współpracy, współdziałania oraz komunikowania się kształtując odporność emocjonalną. 2 20 Poduszka sensoryczna Przyrząd wzmacniający wszelkie partie mięśniowe. Służy do poprawy równowagi i utrzymywania prawidłowej postawy oraz ćwiczeń stóp. 3 21 Gruszka rehabilitacyjna Wygodny fotel wypoczynkowy. Doskonale dostosowuje się do pozycji siedzącego i odciąża kręgosłup. 2 22 Taśmy Do zastosowania w ćwiczeniach oporowych i ćwiczeniach proprioceptywnych (zmysł orientacji ułożenia części własnego ciała). Komplet 3 szt. Długość 1 szt. - 1,5 m. 2 23 Magiczne kredki Komplet 18 sztuk. Długość kredki: 17,5 cm. Grafit: 0,6 cm. Miękkie, sześciokątne kredki, pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie. Kredki dają możliwość, przy użyciu niewielkiej ilości wody, zmiany rysunku w piękny obraz. Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku. Lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach. Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała. 10 24 Skrzynka z pojemnikami do farb Drewniana skrzynka z 18 przegródkami zawiera 15 pojemników 100 ml oraz 20 szpatułek do malowania. 1 25 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 1 26 Farba - żółta 1 27 Farba - pomarańczowa 1 28 Farba - jasnoczerwona 1 29 Farba - czerwona 1 30 Farba - różowa 1 31 Farba - fioletowa 1 32 Farba - jasnozielona 1 33 Farba - zielona 1 34 Farba - jasnoniebieska 1 35 Farba - niebieska 1 36 Farba - brązowa 1 37 Farba - czarna 1 38 Farba - złota 1 39 Farba - srebrna 1 40 Farba do tekstylii Przy połączeniu Farby z Farbą do tekstylii można malować na koszulkach bez obawy, że malunki się spiorą. Farbę mieszamy z Farbą do tekstylii w proporcji 1:1. 1 41 Instrumenty perkusyjne Instrumenty perkusyjne można wykorzystać podczas zajęć muzycznych, ćwiczeń z zakresu stymulacji słuchowej: lokalizacja dźwięku, koncentracja uwagi. Zestaw 9 instrumentów perkusyjnych: - janczary na taśmie - 4 dzwonki para - janczary - 21 dzwonków, długość drewnianej rączki 24 cm - janczary - 5 dzwonków - kastaniety drewniane - długość 21 cm - klawesy drewniane - długość 16,5 cm - marakasy drewniane z rączką, para - długość 27 cm - pudełko akustyczne prostokątne - długość 20 cm - tamburyno z membraną, średnica 20 cm - trójkąt - 15 cm. Całość zapakowana w poręczną torbę na zamek. 1 Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-5 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 6-11 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych przyrodniczo - pozycje 12-20 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 21-33 Lp. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cala; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsza 2 mm; - powierzchnia tablicy 100procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Tangalo 2 drewniane pudełka (jasne i ciemne), w których mieści się 7 drewnianych klocków o różnym kształcie i wielkości: Zestaw zawiera 30 sztywnych kart z obrazkami. Każda karta posiada wycięty fragment, który dziecko musi wypełnić klockami z pudełka, według oznaczonej ilości przedstawionej na obrazku. Ćwiczy kierunkowość, orientacje przestrzenną, analizę i syntezę dobieranie właściwych elementów. Całość zamieszczona w kartonowym pudełku. 1 3 Płytki zadaniowe Zawartość minimum 90 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Motywy na płytkach bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Każdy obrazek powtórzony pięciokrotnie, jako: kolorowy obrazek dwukrotnie, bez koloru z konturem, czarny motyw na białym tle, biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań. 1 4 Plansza zadaniowa Duże, żółte, lakierowane, drewniane pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł.17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. Do zestawu dołączono ponad 30 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Budowanie zdań, tworzenie historyjek, segregowanie, układanie w oparciu o wzory. 1 5 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 6 Felix Okrągła, drewnopodobna plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm z 120 otworami, podzielona poprzez kolor na 4 kolorowe strefy. Po środku planszy duży, kwadratowy otwór do przechowywania kołeczków. Ponad 130 kołeczków z tworzywa sztucznego zakończonych kulką w 4 kolorach służących do wypełniania otworów na planszy. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania, kierunkowość. 1 7 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 1 8 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 1 9 Liczydło liczby w kolorach Zestaw 44 drewnianych klocków umieszczonych w drewnianym poręcznym pudełku. Każdy klocek posiada podziałkę na jednostki i oznaczenie liczbowe. Jednostkę stanowi klocek o wymiarze nie mniejszym niż 4 cm wysokości i 2 cm szerokości. Klocki o różnej długości. Zestaw umożliwia naukę podstaw arytmetyki, rozróżnianie wartości liczb, tworzenie działań matematycznych. 1 10 Liczydło z podziałką Drewniana plansza z podziałką, o długości nie mniejszej niż 48 cm oparta na dwóch ruchomych wspornikach. W środku planszy znajduje się wnęką pozwalająca ułożyć klocek z podziałką. Plansza zawiera oś liczbową z oznaczeniem od 1 do 20. Pozwala na wprowadzenie pojęcia osi. 12 drewnianych, różnokolorowych klocków o różnej długości, z oznaczeniem liczbowym i podziałem na jednostki. Jednostkę stanowi klocek o wymiarze nie mniejszym niż 4 cm wysokości i 2 cm szerokości. 1 11 Gąsienice 4 kolorowe bambusowe specjalnie wyprofilowane łyżki o długości przynajmniej 21cm. Łyżki posiadają otwór oraz cienką gumkę ułatwiającą nałożenie i utrzymanie kulki na łyżce. 36 kulek w czterech podstawowych kolorach ponumerowanych od 1 do 9, oraz 4 wąskie materiałowe woreczki zakończone pierścieniem a z drugiej strony gumką. Całość zapakowana w poręcznej tubie. Produkt do ćwiczeń nauki pisania, przeprowadzenia zadań matematycznych zajęć ruchowych i utrwalenia liczb. 1 12 Zegar tarcza demonstracyjna + 24 zegary małe Tarcze zegarowe zbudowane z systemem kół zembatych, dzięki czemu automatycznie zachowuje relacje minut i godzin w trakcie ćwiczeń. Zestaw zawiera: 1 tarczę demonstracyjną oraz 24 tarcze ćwiczeniowe 1 13 Organizm człowieka 3D Interaktywny, trójwymiarowy, podświetlany model organizmu zasilany 4 bateriami typu AA. Zawiera ciekawe informacje o 10 głównych organach człowieka oraz ponad 1000 pytań i odpowiedzi quizowych. 1 14 Interaktywny układ słoneczny Interaktywny układ słoneczny z podświetlanym słońcem, przedstawiający ciekawe fakty o planetach i słońcu w formie pytań i odpowiedzi. 1 15 Waga ze zbiornikami 1 litrowymi i 25 odważnikami Praktyczna waga umożliwia ważenie materiałów sypkich, płynnych lub stałych do 1 litra. Wyposażona w dwa zbiorniczki. W komplecie 25 odważników. 1 16 Stadion piłkarski Plansza pola stadionu piłkarskiego wykonana z płyty pilśniowej o wymiarach nie mniejszych niż dł. 65cm, szer. 35cm Wzdłuż dwóch linii pola umieszone cztery uchwyty umożliwiające wykonanie ruchu obracania o 360 stopni we wszystkich kierunkach dół, góra, bok. Do pracy indywidualnej- ćwiczenia kierunków i wykonywania zadań wg poleceń nauczyciela. 1 17 Schody liczb - zestaw liczb 20 drewnianych, prostokątnych płytek o wysokości nie mniejszej niż 7 cm. Na dziesięciu płytkach znajdują się duże, czytelne cyfry od 1 do 10. Pozostałe 10 płytek posiada różnokolorowe, wyżłobione otwory, których ilość odpowiada wartościom cyfr od 1 do 10, dzięki czemu nawet dziecko słabo widzące, może sprawdzić poprzez dotyk, jaka to wartość. 45 kolorowych, kwadratowych, drewnianych płytek z otworem. Całość zamknięta w dużym drewnianym pudełku. Tworzenie prostych działań matematycznych, szukanie własnych rozwiązań przy zastosowaniu metody prób i błędów. 1 18 Schody liczb - plansza z kołeczkami Duża lakierowana, drewniana plansza o długości nie mniejszej niż 50 cm. W górnej części planszy umieszczone kołeczki: trzy najniższe zamocowane na stałe, pozostałe siedem ruchomych, zamocowanych za pomocą gumki. 10 drewnianych, kwadratowych, różnokolorowych płytek o boku nie mniejszym niż 3,5 cm z dziurką w środku. Rozpoznawanie kolorów, wykonywanie działań matematycznych, stopniowanie wartości większe-mniejsze. 1 19 Bystre oczko - gra zespołowa 210 elementów, 8 plansz z kolorowymi obrazkami. Gra planszowa wykonana z mocnego kartonu świetna do zabawy w zespole. Ćwiczy pamięć i refleks. Zestaw umożliwia przeprowadzenie 7 różnorodnych gier 1 20 Poczta duża Gra, pomoc dydaktyczna składająca się z wielu atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. W zestawie m.in. banknoty polskie po 12 szt z każdego, bilon po 2 szt. z każdego, okienko wykonane z tektury, pocztówki 18 szt, pieczątka i poduszka dwukolorowa po 1 szt. 1 21 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 2 22 Farba - żółta 2 23 Farba - pomarańczowa 2 24 Farba - jasnoczerwona 2 25 Farba - czerwona 2 26 Farba - fioletowa 2 27 Farba - zielona 2 28 Farba - niebieska 2 29 Farba - brązowa 2 30 Farba - czarna 2 31 Farba - złota 1 32 Farba - srebrna 1 33 Farba do tekstylii Przy połączeniu Farby z Farbą do tekstylii można malować na koszulkach bez obawy, że malunki się spiorą. Farbę mieszamy z Farbą do tekstylii w proporcji 1:1. 1 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-4 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 5-6 - do gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - pozycje 7-12 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 13-28 L.p. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cali; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsz 2 mm; - powierzchnia tablicy 100procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Płytki zadaniowe Zawartość minimum 90 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Motywy na płytkach bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Każdy obrazek powtórzony pięciokrotnie, jako: kolorowy obrazek dwukrotnie, bez koloru z konturem, czarny motyw na białym tle, biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań. 1 3 Schattenmemo plansza zadaniowa Duże, żółte, lakierowane, drewniane pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł.17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. Do zestawu dołączono ponad 30 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Budowanie zdań, tworzenie historyjek, segregowanie, układanie w oparciu o wzory. 1 4 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 5 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 2 6 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 2 7 Kule rehabilitacyjne 6 szt. Komplet 6 kul rehabilitacyjnych. Trzy kule o różnej wadze od 1 do 2 kg, wielkości i kolorze powtórzone podwójnie z gumowego materiału wypełnione piaskiem kwarcowym. Ćwiczenia mięśni pleców prawidłowej postawy. Dołączona instrukcja i przykłady ćwiczeń 1 8 Zestaw sprawnościowy - skoczki Klocek piankowy, trójwarstwowy o grubości nie mniejszej niż 7 cm i długości 25 cm, do niego przymocowana jest gruba, gumowa linka z piankowym uchwytem. Skoczek umożliwia wykonywanie ćwiczeń skocznych i rozciągających, angażuje mięśnie brzucha, ramion i pleców. 2 9 Zestaw sprawnościowy - dysk balansujący Zestaw wykonany z pianki, usztywnionej elementami z tworzywa sztucznego. Uczy działania w grupie, porozumiewania się, precyzji ruchu i orientacji przestrzennej. Całość zawiera: 2 komplety zajączków, komplet jajeczek, komplet dysku balansującego. Wszystkie elementy umieszczone są w poręcznym pojemniku, wykonanym z tworzywa sztucznego. 2 10 Materac 2-częściowy Materac o wymiarach nie mniejszych niż 170 x 65 x 5 cm, składany - dwuczęściowy., po złożeniu możliwość spięcia materaca rzepami. Wykonany z wysokiej jakości pianki poliuretanowej, która nie ulega deformacji, obszyty kolorowym, mocnym skajem. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami. 2 11 Maty do ćwiczeń Bezpieczne, grubości 2 cm, maty do wykorzystania w ćwiczeniach ruchowych i gimnastycznych. W komplecie 4 szt. kwadratów o wymiarze 1 szt. 60 x 60 cm (z wypustkami 62 cm). 5 12 Materac 3-częściowy 3 częściowy składany materac o wymiarach nie mniejszych niż 195 x 85 x 5cm, po złożeniu możliwość spięcia rzepami. Wykonany z wysokiej jakości pianki poliuretanowej, która nie ulega deformacji, obszyty kolorowym, mocnym skajem. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami. 2 13 Magiczne kredki Komplet 18 sztuk. Długość kredki: 17,5 cm. Grafit: 0,6 cm. Miękkie, sześciokątne kredki, pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie. Kredki dają możliwość, przy użyciu niewielkiej ilości wody, zmiany rysunku w piękny obraz. Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku. Lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach. Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała. 2 14 Pojemnik do farb Drewniana skrzynka z 18 przegródkami zawiera 15 pojemników 100 ml oraz 20 szpatułek do malowania. 3 15 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 2 16 Farba - żółta 2 17 Farba - pomarańczowa 2 18 Farba - jasnoczerwona 2 19 Farba - czerwona 2 20 Farba - fioletowa 2 21 Farba - zielona 2 22 Farba - niebieska 2 23 Farba - brązowa 2 24 Farba - czarna 2 25 Farba - złota 1 26 Gra planszowa 15 gier Zestaw 15 gier to popularne gry, m.in.: Pchełki, 3 różne wersje Chińczyka, 7 różnych wariantów gry w Domino, Labirynt. 1 27 Gra planszowa 25 gier Bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych, losowych, zręcznościowych i karcianych. Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią. Liczba graczy 1-5. 1 28 Instrumenty perkusyjne Instrumenty perkusyjne można wykorzystać podczas zajęć muzycznych, ćwiczeń z zakresu stymulacji słuchowej: lokalizacja dźwięku, koncentracja uwagi. Zestaw 9 instrumentów perkusyjnych: - janczary na taśmie - 4 dzwonki para - janczary - 21 dzwonków, długość drewnianej rączki 24 cm - janczary - 5 dzwonków - kastaniety drewniane - długość 21 cm - klawesy drewniane - długość 16,5 cm - marakasy drewniane z rączką, para - długość 27 cm - pudełko akustyczne prostokątne - długość 20 cm - tamburyno z membraną, średnica 20 cm - trójkąt - 15 cm. Całość zapakowana w poręczną torbę na zamek. 4.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spytkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Rozwijamy sie poprzez indywidualizację, Europejski Fundusz Społeczny..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Spytkowice: Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Rozwijamy się poprzez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 533614 - 2012; data zamieszczenia: 31.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 455426 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Spytkowice, Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Rozwijamy się poprzez indywidualizację współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-6 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 7-15 - do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - pozycje 16-19 - do gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - pozycje 20-22 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 23-41 Lp. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cali; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsza 2 mm; - powierzchnia tablicy 100 procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Puzzelator mozaika pojedyncza Pomoc dydaktyczna składająca się 12 gumowych ciemnych obustronnie antypoślizgowych, kwadratowych płytek o wymiarze boku nie mniejszym niż 25 cm. Każda płytka posiada namalowany trudnościeralny duży trójkąt, którego wierzchołek znajduje się pośrodku płytki a inne w rogach płytki, lub dwa trójkąty łączące się wierzchołkami. Trójkąt występuje w czterech podstawowych kolorach. Płytki służą do układania mozaik, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń w zabawach ruchowych. 1 3 Puzzelator mozaika podwójna 14 gumowych, obustronnie antypoślizgowych płytek o boku nie mniejszym niż 25 cm. W związku z kształtowaniem wyobraźni przestrzennej płytki posiadają jedynie namalowane, stykające się po środku wierzchołkami trójkąty umieszczone na ciemnej powierzchni oraz jednolite, kolorowe powierzchnie. Na spodniej ciemnej części płytki można rysować kredą nowe zadania ( np.: literki). Duża drewniana kostka o boku nie mniejszym niż 3 cm wyznaczająca jednolite i podwójne kolory. 1 4 Puzzelator karty zadaniowe Minimum 37 ponumerowanych kart o boku nie większym niż 11 cm wykonanych z giętkiego tworzywa sztucznego odpornego na użytkowanie na różnych podłożach. Na kartach trudnościeralny nadruk różnorodnych wzorów mozaik. Karty umożliwiają ćwiczenie spostrzegania, odwzorowywania i wyszukiwania szczegółów, stanowią element do korygowania zaburzeń orientacji przestrzennej 1 5 Puzzelator elementy do działań Drewniana skrzynka z przegródkami o długości nie większej 40 cm i szerokości nie mniejszej niż 31 cm, na gumowych masywnych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana pokrywą. Duża drewniana kostka do 6-ciu oczek. Bok kostki nie mniejszy niż 3 cm. 20 bawełnianych szarf w 4 kolorach. Ćwiczenia aktywizują dzieci do ruchu, usprawniają koordynację wzrokowo-ruchową, uczą zabawy w zespole. 1 6 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 7 Felix Okrągła, drewnopodobna plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm z 120 otworami, podzielona poprzez kolor na 4 kolorowe strefy. Po środku planszy duży, kwadratowy otwór do przechowywania kołeczków. Ponad 130 kołeczków z tworzywa sztucznego zakończonych kulką w 4 kolorach służących do wypełniania otworów na planszy. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania, kierunkowość. 1 8 Miasto liczb Pomoc dydaktyczna wykonana z drewna i umieszczona w drewnianym pudełku. Zawiera 13 dużych płytek o wymiarach nie mniejszych niż 14 cm z wyżłobionymi dużymi symbolami cyfr znakami dodawania, odejmowania i równości. Na płytkach znajduje się graficzne oznaczenie w formie czerwonego ukośnego paska, który jest tym szerszy na płytce, im wyższą cyfrę ona reprezentuje, co ułatwia naukę tworzenia prawidłowych ciągów liczbowych. Do zestawu dołączonych jest 10 dużych, zielonych, cyfr od 0 do 9, które można dopasować do otworów w płytkach. 1 9 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 1 10 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 1 11 Fala matematyczna plansza zadaniowa Drewniana plansza nie krótsza niż 120 cm z pofalowaną wewnątrz powierzchnią, z sześcioma dołkami, wykonaną ze śliskiego tworzywa sztucznego. Na bokach planszy naniesiona numeracja dołków od 1 do 6: z jednej strony cyfry arabskie, z drugiej strony planszy ich odpowiedniki w postaci graficznej - kolorowe wartości oczek. 1 drewniana, lakierowana kula o średnicy nie mniejszej niż 5 cm, 1 kula z tworzywa sztucznego o średnicy nie mniejszej niż 6 cm. Rozpoznawanie cyfr, wykonywanie zadań matematycznych w ruchu i działań w pamięci. Ćwiczenie szacowania sił oraz koordynacji wzrokowo - ruchowej. 1 12 Fala matematyczna kule do logopedii 2 drewniane, specjalnie frezowane, lakierowane kule o średnicy nie mniejszej niż 5 cm, 2 kolorowe kule z tworzywa sztucznego o średnicy nie mniejszej niż 6 cm. Przeprowadzanie ćwiczeń na wydłużenie fazy wydechowej, precyzję ruchu i szacowanie sił. 1 13 Matematyka na wesoło Gra planszowa z zagadkami matematycznymi z zakresu klasy II-V. Zalecana do stosowania podczas pracy z dziećmi z trudnościami matematycznymi. 1 14 WIEŻA LICZB - liczby z haczykiem 5 dużych drewnianych klocków o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Na jednym z boków każdego klocka namalowana trudnościeralną farbą cyfra od 1 - 5, na drugim boku jej odpowiednik w formie graficznej. Od spodu klocki posiadają wydrążony głęboki otwór umożliwiający ustawianie klocków jeden na drugim. Rozpoznawanie cyfr, działania matematyczne w ruchu, integracja w grupie. 1 15 WIEŻA LICZB - chwytak Drewniane koło o średnicy przynajmniej 15 cm z nadrukowanymi na nim kolorowymi cyframi od 1 do 6 i dołączonymi 6 podwójnymi grubymi linami zakończonymi drewnianymi kulkami. Od spodu koła zamocowany łańcuch zakończony dużym oczkiem umożliwiający zahaczanie elementów. Duży drewniany klocek o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Uczestnicy podczas ruchu muszą się ze sobą komunikować, współpracować, utrwalają znajomość cyfr, precyzje ruchu. 1 16 Dlaczego? Przyczyna i skutek Gra planszowa. Zalecana do stosowania podczas zajęć socjoterapeutycznych z dziećmi. 1 17 Bystre Oczko Gra planszowa. Gra zespołowa rozwija umiejętność współpracy, współdziałania oraz komunikowania się kształtując odporność emocjonalną. 210 elementów. 8 plansz. Edukacja, refleks, pamięć. 1 18 Jak to było Gra planszowa. Historyjki obrazkowe z morałem. Układanka edukacyjna. Kolejność zdarzeń. Zalecana do stosowania podczas ćwiczeń i zajęć logopedycznych, zajęć socjoterapeutycznych oraz pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. 1 19 Prawda czy fałsz Gra planszowa. Gra zespołowa rozwija umiejętność współpracy, współdziałania oraz komunikowania się kształtując odporność emocjonalną. 2 20 Poduszka sensoryczna Przyrząd wzmacniający wszelkie partie mięśniowe. Służy do poprawy równowagi i utrzymywania prawidłowej postawy oraz ćwiczeń stóp. 3 21 Gruszka rehabilitacyjna Wygodny fotel wypoczynkowy. Doskonale dostosowuje się do pozycji siedzącego i odciąża kręgosłup. 2 22 Taśmy Do zastosowania w ćwiczeniach oporowych i ćwiczeniach proprioceptywnych (zmysł orientacji ułożenia części własnego ciała). Komplet 3 szt. Długość 1 szt. - 1,5 m. 2 23 Magiczne kredki Komplet 18 sztuk. Długość kredki: 17,5 cm. Grafit: 0,6 cm. Miękkie, sześciokątne kredki, pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie. Kredki dają możliwość, przy użyciu niewielkiej ilości wody, zmiany rysunku w piękny obraz. Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku. Lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach. Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała. 10 24 Skrzynka z pojemnikami do farb Drewniana skrzynka z 18 przegródkami zawiera 15 pojemników 100 ml oraz 20 szpatułek do malowania. 1 25 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 1 26 Farba - żółta 1 27 Farba - pomarańczowa 1 28 Farba - jasnoczerwona 1 29 Farba - czerwona 1 30 Farba - różowa 1 31 Farba - fioletowa 1 32 Farba - jasnozielona 1 33 Farba - zielona 1 34 Farba - jasnoniebieska 1 35 Farba - niebieska 1 36 Farba - brązowa 1 37 Farba - czarna 1 38 Farba - złota 1 39 Farba - srebrna 1 40 Farba do tekstylii Przy połączeniu Farby z Farbą do tekstylii można malować na koszulkach bez obawy, że malunki się spiorą. Farbę mieszamy z Farbą do tekstylii w proporcji 1:1. 1 41 Instrumenty perkusyjne Instrumenty perkusyjne można wykorzystać podczas zajęć muzycznych, ćwiczeń z zakresu stymulacji słuchowej: lokalizacja dźwięku, koncentracja uwagi. Zestaw 9 instrumentów perkusyjnych: - janczary na taśmie - 4 dzwonki para - janczary - 21 dzwonków, długość drewnianej rączki 24 cm - janczary - 5 dzwonków - kastaniety drewniane - długość 21 cm - klawesy drewniane - długość 16,5 cm - marakasy drewniane z rączką, para - długość 27 cm - pudełko akustyczne prostokątne - długość 20 cm - tamburyno z membraną, średnica 20 cm - trójkąt - 15 cm. Całość zapakowana w poręczną torbę na zamek. 1 Szkoła Podstawowa Nr 2 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-5 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 6-11 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych przyrodniczo - pozycje 12-20 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 21-33 Lp. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cala; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsza 2 mm; - powierzchnia tablicy 100procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Tangalo 2 drewniane pudełka (jasne i ciemne), w których mieści się 7 drewnianych klocków o różnym kształcie i wielkości: Zestaw zawiera 30 sztywnych kart z obrazkami. Każda karta posiada wycięty fragment, który dziecko musi wypełnić klockami z pudełka, według oznaczonej ilości przedstawionej na obrazku. Ćwiczy kierunkowość, orientacje przestrzenną, analizę i syntezę dobieranie właściwych elementów. Całość zamieszczona w kartonowym pudełku. 1 3 Płytki zadaniowe Zawartość minimum 90 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Motywy na płytkach bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Każdy obrazek powtórzony pięciokrotnie, jako: kolorowy obrazek dwukrotnie, bez koloru z konturem, czarny motyw na białym tle, biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań. 1 4 Plansza zadaniowa Duże, żółte, lakierowane, drewniane pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł.17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. Do zestawu dołączono ponad 30 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Budowanie zdań, tworzenie historyjek, segregowanie, układanie w oparciu o wzory. 1 5 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 6 Felix Okrągła, drewnopodobna plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm z 120 otworami, podzielona poprzez kolor na 4 kolorowe strefy. Po środku planszy duży, kwadratowy otwór do przechowywania kołeczków. Ponad 130 kołeczków z tworzywa sztucznego zakończonych kulką w 4 kolorach służących do wypełniania otworów na planszy. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania, kierunkowość. 1 7 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 1 8 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 1 9 Liczydło liczby w kolorach Zestaw 44 drewnianych klocków umieszczonych w drewnianym poręcznym pudełku. Każdy klocek posiada podziałkę na jednostki i oznaczenie liczbowe. Jednostkę stanowi klocek o wymiarze nie mniejszym niż 4 cm wysokości i 2 cm szerokości. Klocki o różnej długości. Zestaw umożliwia naukę podstaw arytmetyki, rozróżnianie wartości liczb, tworzenie działań matematycznych. 1 10 Liczydło z podziałką Drewniana plansza z podziałką, o długości nie mniejszej niż 48 cm oparta na dwóch ruchomych wspornikach. W środku planszy znajduje się wnęką pozwalająca ułożyć klocek z podziałką. Plansza zawiera oś liczbową z oznaczeniem od 1 do 20. Pozwala na wprowadzenie pojęcia osi. 12 drewnianych, różnokolorowych klocków o różnej długości, z oznaczeniem liczbowym i podziałem na jednostki. Jednostkę stanowi klocek o wymiarze nie mniejszym niż 4 cm wysokości i 2 cm szerokości. 1 11 Gąsienice 4 kolorowe bambusowe specjalnie wyprofilowane łyżki o długości przynajmniej 21cm. Łyżki posiadają otwór oraz cienką gumkę ułatwiającą nałożenie i utrzymanie kulki na łyżce. 36 kulek w czterech podstawowych kolorach ponumerowanych od 1 do 9, oraz 4 wąskie materiałowe woreczki zakończone pierścieniem a z drugiej strony gumką. Całość zapakowana w poręcznej tubie. Produkt do ćwiczeń nauki pisania, przeprowadzenia zadań matematycznych zajęć ruchowych i utrwalenia liczb. 1 12 Zegar tarcza demonstracyjna + 24 zegary małe Tarcze zegarowe zbudowane z systemem kół zembatych, dzięki czemu automatycznie zachowuje relacje minut i godzin w trakcie ćwiczeń. Zestaw zawiera: 1 tarczę demonstracyjną oraz 24 tarcze ćwiczeniowe 1 13 Organizm człowieka 3D Interaktywny, trójwymiarowy, podświetlany model organizmu zasilany 4 bateriami typu AA. Zawiera ciekawe informacje o 10 głównych organach człowieka oraz ponad 1000 pytań i odpowiedzi quizowych. 1 14 Interaktywny układ słoneczny Interaktywny układ słoneczny z podświetlanym słońcem, przedstawiający ciekawe fakty o planetach i słońcu w formie pytań i odpowiedzi. 1 15 Waga ze zbiornikami 1 litrowymi i 25 odważnikami Praktyczna waga umożliwia ważenie materiałów sypkich, płynnych lub stałych do 1 litra. Wyposażona w dwa zbiorniczki. W komplecie 25 odważników. 1 16 Stadion piłkarski Plansza pola stadionu piłkarskiego wykonana z płyty pilśniowej o wymiarach nie mniejszych niż dł. 65cm, szer. 35cm Wzdłuż dwóch linii pola umieszone cztery uchwyty umożliwiające wykonanie ruchu obracania o 360 stopni we wszystkich kierunkach dół, góra, bok. Do pracy indywidualnej- ćwiczenia kierunków i wykonywania zadań wg poleceń nauczyciela. 1 17 Schody liczb - zestaw liczb 20 drewnianych, prostokątnych płytek o wysokości nie mniejszej niż 7 cm. Na dziesięciu płytkach znajdują się duże, czytelne cyfry od 1 do 10. Pozostałe 10 płytek posiada różnokolorowe, wyżłobione otwory, których ilość odpowiada wartościom cyfr od 1 do 10, dzięki czemu nawet dziecko słabo widzące, może sprawdzić poprzez dotyk, jaka to wartość. 45 kolorowych, kwadratowych, drewnianych płytek z otworem. Całość zamknięta w dużym drewnianym pudełku. Tworzenie prostych działań matematycznych, szukanie własnych rozwiązań przy zastosowaniu metody prób i błędów. 1 18 Schody liczb - plansza z kołeczkami Duża lakierowana, drewniana plansza o długości nie mniejszej niż 50 cm. W górnej części planszy umieszczone kołeczki: trzy najniższe zamocowane na stałe, pozostałe siedem ruchomych, zamocowanych za pomocą gumki. 10 drewnianych, kwadratowych, różnokolorowych płytek o boku nie mniejszym niż 3,5 cm z dziurką w środku. Rozpoznawanie kolorów, wykonywanie działań matematycznych, stopniowanie wartości większe-mniejsze. 1 19 Bystre oczko - gra zespołowa 210 elementów, 8 plansz z kolorowymi obrazkami. Gra planszowa wykonana z mocnego kartonu świetna do zabawy w zespole. Ćwiczy pamięć i refleks. Zestaw umożliwia przeprowadzenie 7 różnorodnych gier 1 20 Poczta duża Gra, pomoc dydaktyczna składająca się z wielu atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. W zestawie m.in. banknoty polskie po 12 szt z każdego, bilon po 2 szt. z każdego, okienko wykonane z tektury, pocztówki 18 szt, pieczątka i poduszka dwukolorowa po 1 szt. 1 21 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 2 22 Farba - żółta 2 23 Farba - pomarańczowa 2 24 Farba - jasnoczerwona 2 25 Farba - czerwona 2 26 Farba - fioletowa 2 27 Farba - zielona 2 28 Farba - niebieska 2 29 Farba - brązowa 2 30 Farba - czarna 2 31 Farba - złota 1 32 Farba - srebrna 1 33 Farba do tekstylii Przy połączeniu Farby z Farbą do tekstylii można malować na koszulkach bez obawy, że malunki się spiorą. Farbę mieszamy z Farbą do tekstylii w proporcji 1:1. 1 Szkoła Podstawowa Nr 3 w Spytkowicach pomoce dydaktyczne, w tym: - do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dyslekcji - pozycje 2-4 - do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - pozycje 5-6 - do gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - pozycje 7-12 - do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - pozycje 13-28 L.p. Nazwa Opis Ilość 1 Tablica interaktywna Parametry minimalne: - przekątna tablicy 57 cali; - proporcje obrazu 4:3; - pozycjonowanie w podczerwieni, - oprogramowanie w języku polskim; - zgodność z systemami operacyjnymi: XP, Vista, 7; - podłączenie do komputera za pomcą USB; - bezprzewodowe połączenie, dokładność mniejsz 2 mm; - powierzchnia tablicy 100procent odporna na uszkodzenia i zarysowania, zabezpieczona polimerami nanotechnologii; - gwarancja: 3 lata; - akcesoria standardowe: 3 pisaki, wskaźnik teleskopowy, kabel USB. 1 2 Płytki zadaniowe Zawartość minimum 90 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Motywy na płytkach bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Każdy obrazek powtórzony pięciokrotnie, jako: kolorowy obrazek dwukrotnie, bez koloru z konturem, czarny motyw na białym tle, biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań. 1 3 Schattenmemo plansza zadaniowa Duże, żółte, lakierowane, drewniane pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys. 9, dł. 40, gł.17 cm z 5 głębokimi szufladami. W przedniej części każdej z szuflad poręczna kolorowa gałka, wyznaczająca m.in. ułożenie ciągów rytmicznych. Do zestawu dołączono ponad 30 drewnianych, kwadratowych płytek nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami, namalowanymi trudnościeralnymi i nietoksycznymi farbami. Budowanie zdań, tworzenie historyjek, segregowanie, układanie w oparciu o wzory. 1 4 Abecadło - 150 liter Z podziałem na samogłoski i spółgłoski. Pomoc dydaktyczna, która poprzez zabawę pozwala na: rozpoznawanie i utrwalanie kształtu liter, obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek (kolory), tworzenie sylab i układanie wyrazów, tworzenie prostych zdań, przeprowadzenie ćwiczeń ortograficznych, zabawę na wyobraźnię, koncentrację i logiczne myślenie. Przygotowuje do nauki czytania. Przemyślane ustawienia liter na ściankach pozwalają układać podwójnie długie wyrazy. Tworzenie wyrazów z sylab. 25 drewnianych klocków w drewnianym pudełku. Duża powtarzalność liter. Polskie znaki Ó, Ż, Ń, Ć, Ś, Ź. Możliwość ułożenia 24 literowego abecadła. 1 5 Ułamki klocki z podziałką Zestaw 29 drewnianych, kolorowych klocków. Na czterech ściankach każdego klocka nadrukowany zapis ułamka przynajmniej w 4 różnych formach, jako: ułamek zwykły, dziesiętny, ułamek w formie graficznej i jako procent. Każdy klocek posiada otwór w kształcie kwadratu. Zestaw umożliwia porównywanie zapisu ułamka zwykłego z zapisem graficznym, rozszerzanie ułamków i ich skracanie, do nauki wartości rytmicznych. Ułamki 1, 1/2, 1/3, 1/4 1/5, 1/6, 1/8, 1/10. 2 6 Ułamki plansza Drewniana plansza do ułamków. Podstawa o długości nie mniejszej niż 54 cm z zamocowanymi na stałe 8 długimi drewnianymi, prostokątnymi słupkami. Plansza zapewnia wygodę prezentacji działań matematycznych przy użyciu klocków z podziałką. 2 7 Kule rehabilitacyjne 6 szt. Komplet 6 kul rehabilitacyjnych. Trzy kule o różnej wadze od 1 do 2 kg, wielkości i kolorze powtórzone podwójnie z gumowego materiału wypełnione piaskiem kwarcowym. Ćwiczenia mięśni pleców prawidłowej postawy. Dołączona instrukcja i przykłady ćwiczeń 1 8 Zestaw sprawnościowy - skoczki Klocek piankowy, trójwarstwowy o grubości nie mniejszej niż 7 cm i długości 25 cm, do niego przymocowana jest gruba, gumowa linka z piankowym uchwytem. Skoczek umożliwia wykonywanie ćwiczeń skocznych i rozciągających, angażuje mięśnie brzucha, ramion i pleców. 2 9 Zestaw sprawnościowy - dysk balansujący Zestaw wykonany z pianki, usztywnionej elementami z tworzywa sztucznego. Uczy działania w grupie, porozumiewania się, precyzji ruchu i orientacji przestrzennej. Całość zawiera: 2 komplety zajączków, komplet jajeczek, komplet dysku balansującego. Wszystkie elementy umieszczone są w poręcznym pojemniku, wykonanym z tworzywa sztucznego. 2 10 Materac 2-częściowy Materac o wymiarach nie mniejszych niż 170 x 65 x 5 cm, składany - dwuczęściowy., po złożeniu możliwość spięcia materaca rzepami. Wykonany z wysokiej jakości pianki poliuretanowej, która nie ulega deformacji, obszyty kolorowym, mocnym skajem. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami. 2 11 Maty do ćwiczeń Bezpieczne, grubości 2 cm, maty do wykorzystania w ćwiczeniach ruchowych i gimnastycznych. W komplecie 4 szt. kwadratów o wymiarze 1 szt. 60 x 60 cm (z wypustkami 62 cm). 5 12 Materac 3-częściowy 3 częściowy składany materac o wymiarach nie mniejszych niż 195 x 85 x 5cm, po złożeniu możliwość spięcia rzepami. Wykonany z wysokiej jakości pianki poliuretanowej, która nie ulega deformacji, obszyty kolorowym, mocnym skajem. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami. 2 13 Magiczne kredki Komplet 18 sztuk. Długość kredki: 17,5 cm. Grafit: 0,6 cm. Miękkie, sześciokątne kredki, pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie. Kredki dają możliwość, przy użyciu niewielkiej ilości wody, zmiany rysunku w piękny obraz. Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku. Lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach. Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała. 2 14 Pojemnik do farb Drewniana skrzynka z 18 przegródkami zawiera 15 pojemników 100 ml oraz 20 szpatułek do malowania. 3 15 Farba - biała 1 litr koncentratu. Farby nietoksyczne i hipoalergiczne. W postaci koncentratu nie łączą się i nie mieszają ze sobą. Można rozcieńczyć je w stosunku 1:3 uzyskując z każdego litra koncentratu 3 litry klasycznej akwareli. Farby dają możliwość malowania na różnych materiałach: szkło, papier, pleksi, folia, bawełna, drewno, świeczki, żarówki. 2 16 Farba - żółta 2 17 Farba - pomarańczowa 2 18 Farba - jasnoczerwona 2 19 Farba - czerwona 2 20 Farba - fioletowa 2 21 Farba - zielona 2 22 Farba - niebieska 2 23 Farba - brązowa 2 24 Farba - czarna 2 25 Farba - złota 1 26 Gra planszowa 15 gier Zestaw 15 gier to popularne gry, m.in.: Pchełki, 3 różne wersje Chińczyka, 7 różnych wariantów gry w Domino, Labirynt. 1 27 Gra planszowa 25 gier Bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych, losowych, zręcznościowych i karcianych. Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią. Liczba graczy 1-5. 1 28 Instrumenty perkusyjne Instrumenty perkusyjne można wykorzystać podczas zajęć muzycznych, ćwiczeń z zakresu stymulacji słuchowej: lokalizacja dźwięku, koncentracja uwagi. Zestaw 9 instrumentów perkusyjnych: - janczary na taśmie - 4 dzwonki para - janczary - 21 dzwonków, długość drewnianej rączki 24 cm - janczary - 5 dzwonków - kastaniety drewniane - długość 21 cm - klawesy drewniane - długość 16,5 cm - marakasy drewniane z rączką, para - długość 27 cm - pudełko akustyczne prostokątne - długość 20 cm - tamburyno z membraną, średnica 20 cm - trójkąt - 15 cm. Całość zapakowana w poręczną torbę na zamek. 4..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Rozwijamy się poprzez indywidualizację, Europejski Fundusz Społeczny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI s.c. Jacek Łyżwiński, Renata Toepler- Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 29497,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    27918,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    27918,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    27918,00


  • Waluta:
    PLN.