zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: m.szpakowska@zdw.zgora.pl
tel: 683 280 300
fax: 683 280 332
Dane postępowania
ID postępowania: 19907320130
Data publikacji zamówienia: 2013-09-26
Termin składania wniosków: 2013-10-06   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 46 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.zdw.zgora.pl Informacja dostępna pod: siedziba zamawiającego - zaplata w kasie 20 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
6 142,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-10-22
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
712410009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
6 143,00 zł
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 840,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
6 142,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-10-22
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
712410009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
6 143,00 zł
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Ilość złożonych ofert:
4
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 900,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
6 142,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-10-22
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
712410009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
6 143,00 zł
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Ilość złożonych ofert:
4
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 900,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
6 142,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-10-22
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
712410009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
6 143,00 zł
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 840,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz
Koszalin
6 142,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-10-22
Dotyczy cześci nr:
5
Kody CPV:
712410009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
6 143,00 zł
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
6 143,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 840,00 zł


Zielona Góra: Opracowanie Studium Wykonalności w ramach LRPO na lata 2007-2013 dla zadań pt:1)Rozbudowa drogi woj.nr295 na odcinku Nowogród Bobrzański-Żagań(dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 2)Rozbudowa drogi woj.nr296 relacji Iłowa-Ruszów(dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 3)Rozbudowa drogi woj.nr296 w m.Iłowa-ul.Żagańska(dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj.nr297 na odcinku Szprotawa-granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj.nr297 w m.Leszno Górne(modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4


Numer ogłoszenia: 199073 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zdw.zgora.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Studium Wykonalności w ramach LRPO na lata 2007-2013 dla zadań pt:1)Rozbudowa drogi woj.nr295 na odcinku Nowogród Bobrzański-Żagań(dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 2)Rozbudowa drogi woj.nr296 relacji Iłowa-Ruszów(dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 3)Rozbudowa drogi woj.nr296 w m.Iłowa-ul.Żagańska(dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj.nr297 na odcinku Szprotawa-granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj.nr297 w m.Leszno Górne(modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: a) wykonanie jednego Studium Wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną (SW) dla inwestycji drogowej na drodze wojewódzkiej - przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia na wykonanie 1 SW, tj. przy składaniu oferty na jedno zadanie; b) wykonanie dwóch Studiów Wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną (SW) dla inwestycji drogowej na drodze wojewódzkiej - przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia na wykonanie 2 SW, tj. przy składaniu oferty na dwa zadania; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. c) wykonanie trzech Studiów Wykonalności wraz z analizą finansową i ekonomiczną (SW) dla inwestycji drogowej na drodze wojewódzkiej - przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia na wykonanie 3 lub więcej SW, tj. przy składaniu oferty na trzy, cztery lub pięć zadań; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł, wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty określające zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy. 3. Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 3); 6. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a)wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia bądź w znaczny sposób spowalniających realizację usług tj.: klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy,wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego,wystąpiły zamówienia dodatkowe, uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wpływające na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, a także: w przypadku pojawienia się możliwości wydłużenia konkursu w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, do którego zgłoszone ma być zadanie, o którym mowa w §1 ust. 1,niezależnych od Wykonawcy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),niezależnego od stron umowy wydłużenia terminu realizacji zamówienia z uwagi na okoliczności niezależne od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności,w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego, b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,konieczność wprowadzenia zmian w opracowaniu; c)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian w przedmiocie zamówienia, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; d)zmiany przepisów i wytycznych wydanych przez władze centralne i lokalne oraz Komisję Europejską inne przepisy, regulaminy, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanym opracowaniem; e)przedłużenia procedury przetargowej; f)uwarunkowania społeczne- protesty organizacji ekologicznych, mieszkańców itp. g)wykonania umowy przed terminem umownym; h)zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), i)zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy; j)zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
siedziba zamawiającego - zaplata w kasie 20 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.10.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
1) Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 22.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 22.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 22.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 22.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1)Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2)Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3)Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4)Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5)Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    71.24.10.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 22.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Zielona Góra: Opracowanie Studium Wykonalności w ramach LRPO na lata 2007-2013 dla zadań pt.:1Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański-Żagań (dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 2Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) II Etap 3Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa-ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa-granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18 A4 5Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z aut


Numer ogłoszenia: 220593 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 199073 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Studium Wykonalności w ramach LRPO na lata 2007-2013 dla zadań pt.:1Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański-Żagań (dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 2Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) II Etap 3Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa-ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa-granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18 A4 5Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z aut.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści (zwanych dalej SW) stanowiących załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (zwanym dalej LRPO) dla Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1 Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie, kategoria interwencji Funduszy Strukturalnych 23 - Drogi regionalne/lokalne dla zadań pt.: 1) Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 2) Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap 3) Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4) Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4 5) Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4) SW powinno zostać opracowane na podstawie aktualnych Wytycznych ogólnych do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie przygotowywania studium wykonalności współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO. Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie aspekty wykonalności - m.in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, iż projekt jest wart dofinansowania w ramach LRPO, a więc rozwiązuje istotne i właściwe zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności. Studium wykonalności musi być zgodne z Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, Uszczegółowieniem LRPO oraz zapisami Podręcznika Beneficjenta, a także innymi aktualnymi dokumentami powiązanymi z w/w opracowaniami. Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Priorytetu I LRPO, Działanie 1.1, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach LRPO, zawartymi na stronie internetowej LRPO. W związku z tym, iż inwestycja planowana jest do realizacji w ramach środków Krajowej Rezerwy Wykonania, w ramach której dofinansowane mają być zadania m.in. stanowiące dojazdy do autostrad oraz dróg ekspresowych w studium należy szeroko opisać ten element. Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji, dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną. Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym podlega ocenie formalnej i merytorycznej dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą LRPO oraz niezależnych ekspertów. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego dokonywania zmian, uzupełnień w studium wykonalności oraz udzielania stosownych wyjaśnień, które dotyczyć będą przedmiotowego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański - Żagań (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, ul. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19296,85 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6142,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    6142,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9840,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) - II Etap


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, ul. Chałubinskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19296,85 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6142,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    6142,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9900,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa - ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, ul. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19296,85 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6142,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    6142,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9900,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa - granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, ul. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19296,85 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6142,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    6142,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9840,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18/A4)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria finansowo-księgowa ASSET Maciej Baranowicz, ul. Chałubińskiego 15, 75-581 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19296,85 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6142,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    6142,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9840,00


  • Waluta:
    PLN.