zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
tel: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
fax: 178 520 611
Dane postępowania
ID postępowania: 13413620120
Data publikacji zamówienia: 2012-04-26
Termin składania wniosków: - brak -
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.rarr.rzeszow.pl Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Krośnie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieogra Ireneusz T. Kozera prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera
Grodzisk Mazowiecki
139 285,00
0,33
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-05-09
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
853123208
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
139 285,00 zł
Minimalna złożona oferta:
139 285,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
139 285,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
139 285,00 zł


Rzeszów: Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Krośnie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI.


Numer ogłoszenia: 134136 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611 , strona internetowa www.rarr.rzeszow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Krośnie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające: Punkt Kontaktowy w Krośnie Umowa zawarta do: 31.12.2012 r. (zrealizowanie wszystkich zadań zawartych w umowie). Rozliczenia i forma rozliczeń (miesięczne) zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK: faktura miesięczna wraz z miesięcznym raportem zrealizowanych zadań (zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK). Ostatnie rozliczenie finansowe i ze zrealizowanych zadań (miesięczne) do: 04.01.2013 r. Organizacja pracy PK: zapisy zgodnie z zawartymi już umowami. Zakres zadań do zrealizowania w ramach umowy: 1. Audyt technologiczny: 5 (pięć) audytów technologicznych, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 2. Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji o charakterze innowacyjnym: 50 (pięćdziesiąt) usług, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 3. Skojarzenie współpracy uczelni z przedsiębiorcami: 5 (pięć) rozpoczętych współprac w układzie: uczelnia - przedsiębiorstwo. Efektem realizacji zadania będzie podpisanie co najmniej jednego listu intencyjnego dotyczącego rozpoczęcia współpracy technologicznej w obszarze: przedsiębiorstwo - uczelnia, realizacja tego zadania raportowana w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 4. Szkolenie dla przedsiębiorców i pracowników uczelni: organizacja 2 (dwa) szkoleń dla przedsiębiorców oraz uczelni, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Tematyka szkoleń będzie dobierana pod kątem potrzeb przedsiębiorstw oraz pracowników uczelni. 5. Seminaria na temat rozwoju współpracy pomiędzy przemysłem i nauką: organizacja lub współorganizacja 1 (jeden) spotkania z udziałem przedsiębiorców i naukowców, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 6. Inicjatywa dotycząca współpracy międzynarodowej (zależna od aktualnej sytuacji panującej na rynku oraz od zapotrzebowania na poniższe czynności): 1 (jeden) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Wykonanie w/w wskaźnika może obejmować działania dotyczące m.in.: a) poszukiwania potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla polskich firm, b) organizowania bezpośrednich spotkań dwustronnych przedsiębiorców, c) pomocy w organizacji misji gospodarczych przedsiębiorców i/lub udziału w międzynarodowych targach, d) pomocy w nawiązaniu kontaktów z zagranicznymi uczelniami oraz ich ośrodkami naukowymi, e) nawiązywania i rozwoju kontaktów z zagraniczną organizacją zrzeszającą przedsiębiorców, f) innych, o podobnym charakterze. W ramach realizacji powyższego zadania planowana jest organizacja jednego spotkania z udziałem przedsiębiorstw polskich i zagranicznych organizowanego przez każdy Punkt Kontaktowy. W przypadku organizacji większego spotkania - kilku, kilkunastu firm, wymagana będzie współpraca PK i RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 7. Inna inicjatywa proinnowacyjna (zależna od bieżącej sytuacji i zapotrzebowań). 1 (jedna) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 8. Spotkania kooperacyjne dla przedsiębiorców: organizacja 2 (dwa) spotkań dla przedsiębiorców, w tym przynajmniej jedno z zagranicznymi przedsiębiorcami. Podpisane listy intencyjne o współpracy będą wskaźnikiem sukcesu mierzonym pozaprojektowo - podpisane listy intencyjne dopisywane będą do rejestru usług i klientów, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 9. Liczba obsługiwanych klientów (przedsiębiorstw): 70 (siedemdziesiąt), realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Definicje usług SZKOLENIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I PRACOWNIKÓW UCZELNII Ogólne i specjalistyczne szkolenia dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw obejmują szkolenia w zakresie m.in.: zarządzania procesami technologicznymi, identyfikacji potrzeb w zakresie kwalifikacji pracowników na stanowiskach technicznych, organizacji pracy w zakładzie produkcyjnym (procesy produkcyjne), wdrażania technologii produkcyjnych przyjaznych środowisku, wykorzystania, w prowadzonej działalności, technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Ponadto przewidziane są szkolenia z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych na planowane inwestycje, z prowadzenia innowacyjnych przedsiębiorstw, ochrony własności intelektualnej i prawa własności przemysłowej. Szkolenia dla pracowników jednostek naukowych oraz pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych uczelni oraz doktorantów obejmują m.in.: rozpoczynanie prowadzenia własnej działalności gospodarczej opartej na spin off lub spin out z uczelni. Szkolenia dla pracowników naukowych, mają natomiast na celu usprawnienie transferu wyników badań z uczelni do przemysłu i przedsiębiorców. PROCES TRANSFERU TECHNOLOGII Transfer technologii to proces, który służy rozwojowi przedsiębiorstwa przez poprawę istniejącego lub wdrożenie nowego, procesu technologicznego, produktu lub usługi. Transfer technologii można podzielić na poziomy i pionowy. Poziomy transfer technologii następuje w układzie przedsiębiorstwo - przedsiębiorstwo, natomiast pionowy w układzie publiczny sektor B+R - przedsiębiorstwo. Formy transferu technologii różnią się w zależności od przyjętego mechanizmu transferu technologii i tak dla pionowego transferu technologii występują: - badania kontraktowe zamawiane przez firmy, - licencje na wynalazki, wzory użytkowe, - doradztwo naukowo-techniczne, - przepływ kadry technicznej, - szkolenia, - firmy spin-off, - informacje w publikacjach naukowo-technicznych, - seminaria, konferencje. W ramach poziomego transferu technologii występują: - licencje, sprzedaż patentów i wzorów użytkowych, know-how, - kooperacja przemysłowa, - usługi techniczne, - środki rzeczowe, - joint venture. AUDYT TECHNOLOGICZNY Audyt technologiczny to usystematyzowany, niezależny i udokumentowany proces oceny przedsiębiorstwa (jej działań aktualnych oraz zamierzeń) w aspekcie możliwości wzrostu jego konkurencyjności drogą wdrażania różnego rodzaju innowacji (np. technologicznych, organizacyjnych, nowych produktów, TT) w oparciu o subiektywne odczucia i wiedzę audytora oraz kierownictwa organizacji. Audyt technologiczny wykonywany jest przez pracownika PK, który na podstawie informacji uzyskanych podczas spotkań z kierownictwem firmy, obserwacji zachodzących w przedsiębiorstwie procesów oraz własnego doświadczenia i wiedzy (wynikającej między innymi z dostępu do baz danych) dokonuje oceny możliwości i potencjału przedsiębiorstwa w zakresie transferu nowoczesnych technologii. Pierwszy etap audytu polega na wizycie w firmie i rozmowie z osobą odpowiedzialną za rozwój technologiczny, podczas której zbierane są informacje na temat firmy, przeprowadza się analizę SWOT, bada kulturę innowacyjności oraz ocenia stopień rozwoju technologicznego. Druga część to praca zespołu ekspertów przygotowujących raport, którego celem jest określenie sytuacji firmy w odniesieniu do jej branży oraz wskazania kierunków rozwoju technologicznego. W trakcie wizyt pracownik PK ocenia między innymi podejście do innowacyjności w przedsiębiorstwie, doświadczenie w obszarze badań i rozwoju, organizację i działanie firmy w aspekcie monitorowania rynku czy przyjętą strategię. W formularzu audytu technologicznego opisany zostaje także zakres potencjalnych oczekiwań ze strony przedsiębiorcy dotyczący możliwości wsparcia doradczego przez PK w nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z innymi firmami i lub instytucjami naukowymi z Polski lub zagranicy. Celem audytu technologicznego jest zatem dostarczenie przedsiębiorcy wiedzy dotyczącej sytuacji firmy w aspekcie technologicznym i rynkowym. Audyt ma pomóc zidentyfikować potrzeby przedsiębiorstwa w zakresie pozyskiwania jak i odsprzedawania innowacyjnych technologii czy też rozwiązań organizacyjnych. DORADZTWO Z ZAKRESU PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej obejmuje specjalistyczne konsultacje dla przedsiębiorców, z zakresu: - prawa patentowego; - prawa ochrony własności przemysłowej obejmujące wzory przemysłowe i znaki towarowe; - prawa autorskiego; - umów licencyjnych. Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej ma na celu przyczynienie się do wzrostu świadomości m.in. ochrony patentowej, znaków towarowych, prawa autorskiego. Przedsiębiorcy uzyskają niezbędną wiedzę jak chronić swoje rozwiązania technologiczne, czy też ustrzec się zakupu technologii z nieznanych źródeł mogących naruszać własność intelektualną. Przedsiębiorcy uzyskają informację o możliwości bezpośredniego kontaktu m.in. z ekspertami z uczelni oraz z rzecznikami patentowymi. FINANSOWANIE INWESTYCJI O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym obejmuje wsparcie finansowe działań związanych z wdrożeniem innowacji produktowej, procesowej (usługowej) oraz organizacyjnej w sektorach produkcyjnych i usługowych. Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym pochodzić może m.in. z: Funduszy Unii Europejskiej, ze środków budżetowych oraz kredytu technologicznego. Wsparcie inwestycji proinnowacyjnych możliwe jest poprzez rozwiązania podatkowe dla firm wdrażających innowacje w obrębie przedsiębiorstwa. SKOJARZONA WSPÓŁPRACA UCZELNI Z PRZEDSIĘBIORSTWAMI Nawiązanie komercyjnej współpracy uczelni z przedsiębiorstwami polega na zacieśnieniu współpracy pomiędzy tymi dwoma sferami. Przejawia się ono między innymi poprzez: komercjalizację i upowszechnienie wyników prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez uczelnie oraz realizację prac badawczo-rozwojowych zleconych przez przedsiębiorców nieposiadających odpowiedniego zaplecza badawczego. SPOTKANIA KOOPERACYJNE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Celem spotkań biznesowych jest promocja własnych osiągnięć produktowych i technologicznych oraz poszukiwanie rozwiązań technicznych i technologicznych, istotnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstw. Umożliwiają one nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjonalnymi partnerami gospodarczymi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi, powodują również wymianę doświadczeń oraz inspirują współpracę naukową i handlową. Strona 9 z 12 Forma świadczenia usługi w PK Zgodnie z przyjętymi zasadami usługi PK powinny być świadczone w lokalizacji wskazanej w ofercie Wykonawcy w trzech możliwych formach: usługi bezpośredniej (w siedzibie PK i bezpośrednio u klienta) oraz usługi świadczonej drogą elektroniczną (ewidencjonowanie usług elektronicznych - e-mail). W ramach umowy na prowadzenie PK dopuszcza się także świadczenie usług poza siedzibą PK - w dowolnej lokalizacji wymaganej specyfiką usługi, przy czym w godzinach pracy PK minimum jeden pracownik musi być obecny przez cały czas w Punkcie Kontaktowym (8 godzin, przez 5 roboczych dni w tygodniu). Możliwą formą świadczenia usług PK są seminaria i szkolenia. Ta forma udzielania informacji każdorazowo musi być uzgadniana i akceptowana przez RCTI. Do świadczenia usług w każdej wyżej wymienionej formie PK deleguje pracowników wymienionych w ofercie na prowadzenie PK. W przypadku stosowania innych niż bezpośrednia form świadczenia usług informacyjnych tj. drogą elektroniczną, PK musi zapewnić spełnienie wymagań określonych w procedurze świadczenia usługi PK, stanowiącej załącznik nr 1 i 2 do koncepcji. Każda usługa powinna być ewidencjonowana w sposób określony w systemie informatycznym RCTI i zapisywana za pośrednictwem systemu informatycznego stworzonego przez Lidera projektu (po wdrożeniu systemu informatycznego). Status Klienta Klientem Punktu Kontaktowego może być: przedsiębiorca, osoba zamierzająca rozpocząć działalność gospodarczą, uczelnia bądź jednostka badawczo - rozwojowa zainteresowana doradztwem w zakresie innowacyjności, nowych technologii. Przedsiębiorcą w rozumieniu projektu systemowego jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną do wykonywania we własnym imieniu działalności gospodarczej. Za przedsiębiorców uznaje się także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, a także osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą. Uczelnia jest to jednostka stanowiąca część systemu nauki polskiej i systemu edukacji narodowej, której ukończenie pozwala uzyskać dyplom potwierdzający uzyskanie wykształcenia wyższego. Jednostka badawczo - rozwojowa - jednostka organizacyjna wyodrębniona pod względem prawnym, organizacyjnym i ekonomiczno-finansowym, utworzona w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych. Strona 10 z 12 Wytyczne dotyczące zbierania i przetwarzania danych osobowych Pracownicy PK zobowiązani są do zbierania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z Instrukcję przetwarzania danych osobowych (Załącznik 9a do SIWZ) oraz w oparciu o niezbędną dokumentacje stanowiącą integralną część ww. dokumentu: 1) załącznik nr 9b do SIWZ: Zakres danych osobowych powierzonych do przetwarzania, 2) załącznik nr 9c do SIWZ: Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, 3) załącznik nr 9d do SIWZ: Wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych, 4) załącznik nr 9e do SIWZ: Wzór odwołania upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych. O każdym kliencie pracownik PK musi uzyskać niezbędną dla potrzeb sprawozdawczych informację identyfikującą klientów jako ww. podmioty. Sprawozdawczość 1) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań merytorycznych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK. 2) Przekazywania wraz ze sprawozdaniem merytorycznym dokumentacji dotyczącej zbierania i przetwarzania danych osobowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK w ww. zakresie. 3) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań finansowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu wynagrodzenia PK. Rozliczanie, odbiory, fakturowanie Raz na miesiąc wystawianie faktury za usługi wykonane w poprzednim miesiącu do dnia 3 następnego miesiąca. Do faktury dołączone zostanie sprawozdanie merytoryczne z wykonanych usług. Podstawy prawne - regulacje krajowe Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 84, poz. 712 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 14 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wydatków związanych z realizacją programów operacyjnych (Dz. U. Nr 114, poz. 954), Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Program Operacyjny Kapitał Ludzki Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Warszawa, 7 września 2007 r. Szczegółowy opis priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, 1 czerwca 2009 r. Zasady dokonywania wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 24 sierpnia 2009 r. Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 25 marca 2009 r. Podręcznik przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Zasady systemu sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, grudzień 2008 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie wdrażania projektów innowacyjnych i współpracy ponadnarodowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa 27 marca 2009 r. Zadanie nr 3 - Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Punkty Kontaktowe, realizowane jest w ramach projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, działanie 8.2.2. Regionalne Strategie Innowacji. Definicje i skróty Definicje Użyte w niniejszej dokumentacji oznaczają: Strona 12 z 12 Wykonawca - wykonawca, który podpisał umowę o dofinansowanie działalności. Realizuje projekt zgodnie z postanowieniami umowy o zapłatę za usługę na prowadzenie PK, Działanie - Działanie 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Lider - lider projektu systemowego - Samorząd Województwa Podkarpackiego, Klient - przedsiębiorca, pracownik uczelni, osoba rozpoczynająca działalność gospodarczą, Projekt systemowy - należy przez to rozumieć przedsięwzięcie opisane w dokumentacji zadania nr 3 projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007 - 2013 w województwie podkarpackim, będące przedmiotem umowy o udzielenie wsparcia na prowadzenie Regionalnego Centrum Transferu Innowacji i Punktów Kontaktowych, PK - Punkt Kontaktowy, RCTI - Regionalne Centrum Transferu Innowacji, RARR S.A. - Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Przetarg - przetarg nieograniczony zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Usługi - usługi proinnowacyjne, doradztwo w zakresie innowacji, EFS - Europejski Fundusz Społeczny, NSRO - Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, PO IG - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, PO KL - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, RPO WP - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Partner - partner projektu systemowego, KZ - Komitet Zarządzający projektem systemowym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Działając na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprasza do przeprowadzenia negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wykonanie zamówienia uzupełniającego nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011. Przedmiotowe zamówienie RARR S.A. zamierza zlecić w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Możliwość zlecenia zamówień uzupełniających była przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. RARR S.A. proponuje zawarcie umowy na warunkach jak umowa nr RARR/BP/370/2011. Niniejsze postępowanie jako zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Ireneusz T. Kozera The Quality of Life, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.


Rzeszów: Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Krośnie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI.


Numer ogłoszenia: 147534 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 134136 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Krośnie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej dnia 17.05.2011 z The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 4/2011/CTI..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające: Punkt Kontaktowy w Krośnie Umowa zawarta do: 31.12.2012 r. (zrealizowanie wszystkich zadań zawartych w umowie). Rozliczenia i forma rozliczeń (miesięczne) zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK: faktura miesięczna wraz z miesięcznym raportem zrealizowanych zadań (zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK). Ostatnie rozliczenie finansowe i ze zrealizowanych zadań (miesięczne) do: 04.01.2013 r. Organizacja pracy PK: zapisy zgodnie z zawartymi już umowami. Zakres zadań do zrealizowania w ramach umowy: 1. Audyt technologiczny: 5 (pięć) audytów technologicznych, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 2. Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji o charakterze innowacyjnym: 50 (pięćdziesiąt) usług, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 3. Skojarzenie współpracy uczelni z przedsiębiorcami: 5 (pięć) rozpoczętych współprac w układzie: uczelnia - przedsiębiorstwo. Efektem realizacji zadania będzie podpisanie co najmniej jednego listu intencyjnego dotyczącego rozpoczęcia współpracy technologicznej w obszarze: przedsiębiorstwo - uczelnia, realizacja tego zadania raportowana w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 4. Szkolenie dla przedsiębiorców i pracowników uczelni: organizacja 2 (dwa) szkoleń dla przedsiębiorców oraz uczelni, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Tematyka szkoleń będzie dobierana pod kątem potrzeb przedsiębiorstw oraz pracowników uczelni. 5. Seminaria na temat rozwoju współpracy pomiędzy przemysłem i nauką: organizacja lub współorganizacja 1 (jeden) spotkania z udziałem przedsiębiorców i naukowców, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 6. Inicjatywa dotycząca współpracy międzynarodowej (zależna od aktualnej sytuacji panującej na rynku oraz od zapotrzebowania na poniższe czynności): 1 (jeden) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Wykonanie w/w wskaźnika może obejmować działania dotyczące m.in.: a) poszukiwania potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla polskich firm, b) organizowania bezpośrednich spotkań dwustronnych przedsiębiorców, c) pomocy w organizacji misji gospodarczych przedsiębiorców i/lub udziału w międzynarodowych targach, d) pomocy w nawiązaniu kontaktów z zagranicznymi uczelniami oraz ich ośrodkami naukowymi, e) nawiązywania i rozwoju kontaktów z zagraniczną organizacją zrzeszającą przedsiębiorców, f) innych, o podobnym charakterze. W ramach realizacji powyższego zadania planowana jest organizacja jednego spotkania z udziałem przedsiębiorstw polskich i zagranicznych organizowanego przez każdy Punkt Kontaktowy. W przypadku organizacji większego spotkania - kilku, kilkunastu firm, wymagana będzie współpraca PK i RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 7. Inna inicjatywa proinnowacyjna (zależna od bieżącej sytuacji i zapotrzebowań). 1 (jedna) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 8. Spotkania kooperacyjne dla przedsiębiorców: organizacja 2 (dwa) spotkań dla przedsiębiorców, w tym przynajmniej jedno z zagranicznymi przedsiębiorcami. Podpisane listy intencyjne o współpracy będą wskaźnikiem sukcesu mierzonym pozaprojektowo - podpisane listy intencyjne dopisywane będą do rejestru usług i klientów, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 9. Liczba obsługiwanych klientów (przedsiębiorstw): 70 (siedemdziesiąt), realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Definicje usług SZKOLENIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I PRACOWNIKÓW UCZELNII Ogólne i specjalistyczne szkolenia dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw obejmują szkolenia w zakresie m.in.: zarządzania procesami technologicznymi, identyfikacji potrzeb w zakresie kwalifikacji pracowników na stanowiskach technicznych, organizacji pracy w zakładzie produkcyjnym (procesy produkcyjne), wdrażania technologii produkcyjnych przyjaznych środowisku, wykorzystania, w prowadzonej działalności, technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Ponadto przewidziane są szkolenia z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych na planowane inwestycje, z prowadzenia innowacyjnych przedsiębiorstw, ochrony własności intelektualnej i prawa własności przemysłowej. Szkolenia dla pracowników jednostek naukowych oraz pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych uczelni oraz doktorantów obejmują m.in.: rozpoczynanie prowadzenia własnej działalności gospodarczej opartej na spin off lub spin out z uczelni. Szkolenia dla pracowników naukowych, mają natomiast na celu usprawnienie transferu wyników badań z uczelni do przemysłu i przedsiębiorców. PROCES TRANSFERU TECHNOLOGII Transfer technologii to proces, który służy rozwojowi przedsiębiorstwa przez poprawę istniejącego lub wdrożenie nowego, procesu technologicznego, produktu lub usługi. Transfer technologii można podzielić na poziomy i pionowy. Poziomy transfer technologii następuje w układzie przedsiębiorstwo - przedsiębiorstwo, natomiast pionowy w układzie publiczny sektor B+R - przedsiębiorstwo. Formy transferu technologii różnią się w zależności od przyjętego mechanizmu transferu technologii i tak dla pionowego transferu technologii występują: - badania kontraktowe zamawiane przez firmy, - licencje na wynalazki, wzory użytkowe, - doradztwo naukowo-techniczne, - przepływ kadry technicznej, - szkolenia, - firmy spin-off, - informacje w publikacjach naukowo-technicznych, - seminaria, konferencje. W ramach poziomego transferu technologii występują: - licencje, sprzedaż patentów i wzorów użytkowych, know-how, - kooperacja przemysłowa, - usługi techniczne, - środki rzeczowe, - joint venture. AUDYT TECHNOLOGICZNY Audyt technologiczny to usystematyzowany, niezależny i udokumentowany proces oceny przedsiębiorstwa (jej działań aktualnych oraz zamierzeń) w aspekcie możliwości wzrostu jego konkurencyjności drogą wdrażania różnego rodzaju innowacji (np. technologicznych, organizacyjnych, nowych produktów, TT) w oparciu o subiektywne odczucia i wiedzę audytora oraz kierownictwa organizacji. Audyt technologiczny wykonywany jest przez pracownika PK, który na podstawie informacji uzyskanych podczas spotkań z kierownictwem firmy, obserwacji zachodzących w przedsiębiorstwie procesów oraz własnego doświadczenia i wiedzy (wynikającej między innymi z dostępu do baz danych) dokonuje oceny możliwości i potencjału przedsiębiorstwa w zakresie transferu nowoczesnych technologii. Pierwszy etap audytu polega na wizycie w firmie i rozmowie z osobą odpowiedzialną za rozwój technologiczny, podczas której zbierane są informacje na temat firmy, przeprowadza się analizę SWOT, bada kulturę innowacyjności oraz ocenia stopień rozwoju technologicznego. Druga część to praca zespołu ekspertów przygotowujących raport, którego celem jest określenie sytuacji firmy w odniesieniu do jej branży oraz wskazania kierunków rozwoju technologicznego. W trakcie wizyt pracownik PK ocenia między innymi podejście do innowacyjności w przedsiębiorstwie, doświadczenie w obszarze badań i rozwoju, organizację i działanie firmy w aspekcie monitorowania rynku czy przyjętą strategię. W formularzu audytu technologicznego opisany zostaje także zakres potencjalnych oczekiwań ze strony przedsiębiorcy dotyczący możliwości wsparcia doradczego przez PK w nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z innymi firmami i lub instytucjami naukowymi z Polski lub zagranicy. Celem audytu technologicznego jest zatem dostarczenie przedsiębiorcy wiedzy dotyczącej sytuacji firmy w aspekcie technologicznym i rynkowym. Audyt ma pomóc zidentyfikować potrzeby przedsiębiorstwa w zakresie pozyskiwania jak i odsprzedawania innowacyjnych technologii czy też rozwiązań organizacyjnych. DORADZTWO Z ZAKRESU PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej obejmuje specjalistyczne konsultacje dla przedsiębiorców, z zakresu: - prawa patentowego; - prawa ochrony własności przemysłowej obejmujące wzory przemysłowe i znaki towarowe; - prawa autorskiego; - umów licencyjnych. Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej ma na celu przyczynienie się do wzrostu świadomości m.in. ochrony patentowej, znaków towarowych, prawa autorskiego. Przedsiębiorcy uzyskają niezbędną wiedzę jak chronić swoje rozwiązania technologiczne, czy też ustrzec się zakupu technologii z nieznanych źródeł mogących naruszać własność intelektualną. Przedsiębiorcy uzyskają informację o możliwości bezpośredniego kontaktu m.in. z ekspertami z uczelni oraz z rzecznikami patentowymi. FINANSOWANIE INWESTYCJI O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym obejmuje wsparcie finansowe działań związanych z wdrożeniem innowacji produktowej, procesowej (usługowej) oraz organizacyjnej w sektorach produkcyjnych i usługowych. Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym pochodzić może m.in. z: Funduszy Unii Europejskiej, ze środków budżetowych oraz kredytu technologicznego. Wsparcie inwestycji proinnowacyjnych możliwe jest poprzez rozwiązania podatkowe dla firm wdrażających innowacje w obrębie przedsiębiorstwa. SKOJARZONA WSPÓŁPRACA UCZELNI Z PRZEDSIĘBIORSTWAMI Nawiązanie komercyjnej współpracy uczelni z przedsiębiorstwami polega na zacieśnieniu współpracy pomiędzy tymi dwoma sferami. Przejawia się ono między innymi poprzez: komercjalizację i upowszechnienie wyników prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez uczelnie oraz realizację prac badawczo-rozwojowych zleconych przez przedsiębiorców nieposiadających odpowiedniego zaplecza badawczego. SPOTKANIA KOOPERACYJNE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Celem spotkań biznesowych jest promocja własnych osiągnięć produktowych i technologicznych oraz poszukiwanie rozwiązań technicznych i technologicznych, istotnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstw. Umożliwiają one nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjonalnymi partnerami gospodarczymi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi, powodują również wymianę doświadczeń oraz inspirują współpracę naukową i handlową. Strona 9 z 12 Forma świadczenia usługi w PK Zgodnie z przyjętymi zasadami usługi PK powinny być świadczone w lokalizacji wskazanej w ofercie Wykonawcy w trzech możliwych formach: usługi bezpośredniej (w siedzibie PK i bezpośrednio u klienta) oraz usługi świadczonej drogą elektroniczną (ewidencjonowanie usług elektronicznych - e-mail). W ramach umowy na prowadzenie PK dopuszcza się także świadczenie usług poza siedzibą PK - w dowolnej lokalizacji wymaganej specyfiką usługi, przy czym w godzinach pracy PK minimum jeden pracownik musi być obecny przez cały czas w Punkcie Kontaktowym (8 godzin, przez 5 roboczych dni w tygodniu). Możliwą formą świadczenia usług PK są seminaria i szkolenia. Ta forma udzielania informacji każdorazowo musi być uzgadniana i akceptowana przez RCTI. Do świadczenia usług w każdej wyżej wymienionej formie PK deleguje pracowników wymienionych w ofercie na prowadzenie PK. W przypadku stosowania innych niż bezpośrednia form świadczenia usług informacyjnych tj. drogą elektroniczną, PK musi zapewnić spełnienie wymagań określonych w procedurze świadczenia usługi PK, stanowiącej załącznik nr 1 i 2 do koncepcji. Każda usługa powinna być ewidencjonowana w sposób określony w systemie informatycznym RCTI i zapisywana za pośrednictwem systemu informatycznego stworzonego przez Lidera projektu (po wdrożeniu systemu informatycznego). Status Klienta Klientem Punktu Kontaktowego może być: przedsiębiorca, osoba zamierzająca rozpocząć działalność gospodarczą, uczelnia bądź jednostka badawczo - rozwojowa zainteresowana doradztwem w zakresie innowacyjności, nowych technologii. Przedsiębiorcą w rozumieniu projektu systemowego jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną do wykonywania we własnym imieniu działalności gospodarczej. Za przedsiębiorców uznaje się także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, a także osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą. Uczelnia jest to jednostka stanowiąca część systemu nauki polskiej i systemu edukacji narodowej, której ukończenie pozwala uzyskać dyplom potwierdzający uzyskanie wykształcenia wyższego. Jednostka badawczo - rozwojowa - jednostka organizacyjna wyodrębniona pod względem prawnym, organizacyjnym i ekonomiczno-finansowym, utworzona w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych. Strona 10 z 12 Wytyczne dotyczące zbierania i przetwarzania danych osobowych Pracownicy PK zobowiązani są do zbierania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z Instrukcję przetwarzania danych osobowych (Załącznik 9a do SIWZ) oraz w oparciu o niezbędną dokumentacje stanowiącą integralną część ww. dokumentu: 1) załącznik nr 9b do SIWZ: Zakres danych osobowych powierzonych do przetwarzania, 2) załącznik nr 9c do SIWZ: Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, 3) załącznik nr 9d do SIWZ: Wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych, 4) załącznik nr 9e do SIWZ: Wzór odwołania upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych. O każdym kliencie pracownik PK musi uzyskać niezbędną dla potrzeb sprawozdawczych informację identyfikującą klientów jako ww. podmioty. Sprawozdawczość 1) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań merytorycznych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK. 2) Przekazywania wraz ze sprawozdaniem merytorycznym dokumentacji dotyczącej zbierania i przetwarzania danych osobowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK w ww. zakresie. 3) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań finansowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu wynagrodzenia PK. Rozliczanie, odbiory, fakturowanie Raz na miesiąc wystawianie faktury za usługi wykonane w poprzednim miesiącu do dnia 3 następnego miesiąca. Do faktury dołączone zostanie sprawozdanie merytoryczne z wykonanych usług. Podstawy prawne - regulacje krajowe Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 84, poz. 712 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 14 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wydatków związanych z realizacją programów operacyjnych (Dz. U. Nr 114, poz. 954), Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Program Operacyjny Kapitał Ludzki Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Warszawa, 7 września 2007 r. Szczegółowy opis priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, 1 czerwca 2009 r. Zasady dokonywania wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 24 sierpnia 2009 r. Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 25 marca 2009 r. Podręcznik przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Zasady systemu sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, grudzień 2008 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie wdrażania projektów innowacyjnych i współpracy ponadnarodowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa 27 marca 2009 r. Zadanie nr 3 - Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Punkty Kontaktowe, realizowane jest w ramach projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, działanie 8.2.2. Regionalne Strategie Innowacji. Definicje i skróty Definicje Użyte w niniejszej dokumentacji oznaczają: Strona 12 z 12 Wykonawca - wykonawca, który podpisał umowę o dofinansowanie działalności. Realizuje projekt zgodnie z postanowieniami umowy o zapłatę za usługę na prowadzenie PK, Działanie - Działanie 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Lider - lider projektu systemowego - Samorząd Województwa Podkarpackiego, Klient - przedsiębiorca, pracownik uczelni, osoba rozpoczynająca działalność gospodarczą, Projekt systemowy - należy przez to rozumieć przedsięwzięcie opisane w dokumentacji zadania nr 3 projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007 - 2013 w województwie podkarpackim, będące przedmiotem umowy o udzielenie wsparcia na prowadzenie Regionalnego Centrum Transferu Innowacji i Punktów Kontaktowych, PK - Punkt Kontaktowy, RCTI - Regionalne Centrum Transferu Innowacji, RARR S.A. - Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Przetarg - przetarg nieograniczony zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Usługi - usługi proinnowacyjne, doradztwo w zakresie innowacji, EFS - Europejski Fundusz Społeczny, NSRO - Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, PO IG - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, PO KL - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, RPO WP - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Partner - partner projektu systemowego, KZ - Komitet Zarządzający projektem systemowym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Program operacyjny Kapitał ludzki (PO KL) : Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007 - 2013 w województwie podkarpackim, zadanie nr 3 pn: Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Sieci Punktów Kontaktowych finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 7,5 % finansuje Województwo podkarpackie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.04.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ireneusz T. Kozera prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: The Quality of Life - Ireneusz T. Kozera, Tłuste 43, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 113240,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    139285,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    139285,20
    / Oferta z najwyższą ceną:
    139285,20


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Działając na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprosiła do przeprowadzenia negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wykonanie zamówienia uzupełniającego nr 1 do umowy nr RARR/BP/370/2011 zawartej w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr w RARR S.A. ZP 4/2011/CTI. Przedmiotowe zamówienie RARR S.A. zleciła w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Możliwość zlecenia zamówień uzupełniających była przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Niniejsze postępowanie jako zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.