Informacje o przetargu
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE/43/M/2014
Opis przedmiotu przetargu: Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< pracuje nad koncepcją działania szkół wyższych jako >integratorów< uczenia się przez całe życie, przy wykorzystaniu krajowych ram kwalifikacji. Zintegrowany system kwalifikacji działający w oparciu o Polską Ramę Kwalifikacji i rejestr kwalifikacji będzie służył indywidualnemu użytkownikowi, umożliwiając i ułatwiając uczenie się przez całe życie. Szkoły wyższe powinny w tym systemie, w większym niż dzisiaj stopniu, integrować strategie działania jednostek w ramach uczenia się przez całe życie i w różnych rolach życiowych. Ramy kwalifikacji są narzędziem organizacji procesu uczenia się przez całe życie. Szkolnictwo wyższe w Polsce wdraża ramy od 2011 roku, ale nie rozpoznaje możliwości użycia ich jako narzędzia formowania oferty uczenia się przez całe życie. Ramy traktowane są w szkołach wyższych przede wszystkim jako narzędzie opisu programów prowadzących do dyplomów, zaś uczenie się przez całe życie kojarzone jest przede wszystkim z uniwersytetami III wieku, uniwersytetami dziecięcymi oraz studiami podyplomowymi. Nie wykorzystuje się możliwości integracji całej oferty dydaktycznej z użyciem ram kwalifikacji i z włączeniem uznawania efektów uczenia się uzyskanych poza edukacją formalną. Celem planowanych działań jest pokazanie, w jaki sposób można z wykorzystaniem ram kwalifikacji przeorganizować i zintegrować ofertę uczelni wykorzystując efekty kształcenia z różnych poziomów. W ten sposób planowane działania stają się elementem monitorowania wdrożenia ram w polski system edukacji - zważywszy na największe zaawansowanie szkolnictwa wyższego w tej mierze, możliwe jest przebadanie empiryczne metod wdrożenia ram, postawienie diagnozy, czy są one właściwie wykorzystywane dla organizacji uczenia się przez całe życie i pokazanie perspektyw ich kreatywnego wykorzystania. W Polsce funkcjonują szkoły wyższe różnego typu i o różnych profilach. Dla opracowania ogólnych wytycznych dotyczących działania szkół wyższych w nowej roli, Instytut Badań Edukacyjnych zamierza zlecić opracowanie wytycznych do działania różnego rodzaju szkół wyższych jako integratorów uczenia się przez całe życie (lifelong learning - LLL) dla następujących typów szkół wyższych: 1.Uniwersytet 2.Politechnika 3.Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa 4.Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna 5.Prywatna szkoła wyższa Bezpośrednim odbiorcą planowanych działań są polskie szkoły wyższe wszystkich wymienionych powyżej typów, które w efekcie otrzymają dokładne wskazania, obejmujące m.in. założenia jak w ramach obecnego prawa organizować uczenie się przez całe życie oraz rozwiązania organizacyjne, dotyczące tego, jak efektywnie wykorzystywać krajowe ramy kwalifikacji dla wspierania uczenia się przez całe życie. Poprzez szkoły wyższe efekty zrealizowanych działań dotrą do całego środowiska akademickiego, tzn. do studentów, kandydatów na studia, pracowników uczelni, a także do otoczenia społecznego szkół wyższych, w tym do pracodawców. Ze względu na wyróżnienie pięciu typów szkół wyższych, przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na jedną część. Każdy z wyłonionych Wykonawców będzie zobowiązany do realizacji dwóch zadań: a)Po pierwsze, przedmiotem każdej części zamówienia jest opracowanie wytycznych do budowy strategii i modelu organizacyjnego LLL dla jednego typu szkół wyższych wskazanych wyżej. b)Po drugie, każdy z pięciu Wykonawców będzie zobowiązany do współpracy z innymi wyłonionymi Wykonawcami przy opracowaniu ogólnych wytycznych dla działań polskich szkół wyższych w roli integratorów uczenia się przez całe życie. Zadanie wspólne dla wszystkich wykonawców (pkt. b) stanowi opcję.
Zamawiający:
Instytut Badań Edukacyjnych
Adres: | ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@ibe.edu.pl tel: 22 241 71 00 fax: 22 241 71 11 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 15922220140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-05-12 | Termin składania wniosków: | 2014-05-23 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 224 dni | Wadium: | 1 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 5 | Kryterium ceny: | 40% |
WWW ogłoszenia: | www.ibe.edu.pl | Informacja dostępna pod: | Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73000000-2 | (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze | |
92312210-6 | Usługi świadczone przez autorów |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Uniwersytet. | Uniwersytet Warszawski Warszawa | 212 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 923122106 730000002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 212 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 212 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 212 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 229 961,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Politechnika | Politechnika Warszawska Warszawa | 180 903,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 923122106 730000002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 180 904,00 zł Minimalna złożona oferta: 180 904,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 180 904,00 zł Maksymalna złożona oferta: 180 904,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu Elbląg | 165 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 923122106 730000002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 165 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 165 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 165 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 165 900,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Warszawa | 145 939,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 923122106 730000002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 145 940,00 zł Minimalna złożona oferta: 145 940,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 145 940,00 zł Maksymalna złożona oferta: 145 940,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Prywatna szkoła wyższa | Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie, Szczecin | 146 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 923122106 730000002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 146 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 146 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 146 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 146 000,00 zł | |
Warszawa: Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE/43/M/2014
Numer ogłoszenia: 159222 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ibe.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE/43/M/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< pracuje nad koncepcją działania szkół wyższych jako >integratorów< uczenia się przez całe życie, przy wykorzystaniu krajowych ram kwalifikacji. Zintegrowany system kwalifikacji działający w oparciu o Polską Ramę Kwalifikacji i rejestr kwalifikacji będzie służył indywidualnemu użytkownikowi, umożliwiając i ułatwiając uczenie się przez całe życie. Szkoły wyższe powinny w tym systemie, w większym niż dzisiaj stopniu, integrować strategie działania jednostek w ramach uczenia się przez całe życie i w różnych rolach życiowych. Ramy kwalifikacji są narzędziem organizacji procesu uczenia się przez całe życie. Szkolnictwo wyższe w Polsce wdraża ramy od 2011 roku, ale nie rozpoznaje możliwości użycia ich jako narzędzia formowania oferty uczenia się przez całe życie. Ramy traktowane są w szkołach wyższych przede wszystkim jako narzędzie opisu programów prowadzących do dyplomów, zaś uczenie się przez całe życie kojarzone jest przede wszystkim z uniwersytetami III wieku, uniwersytetami dziecięcymi oraz studiami podyplomowymi. Nie wykorzystuje się możliwości integracji całej oferty dydaktycznej z użyciem ram kwalifikacji i z włączeniem uznawania efektów uczenia się uzyskanych poza edukacją formalną. Celem planowanych działań jest pokazanie, w jaki sposób można z wykorzystaniem ram kwalifikacji przeorganizować i zintegrować ofertę uczelni wykorzystując efekty kształcenia z różnych poziomów. W ten sposób planowane działania stają się elementem monitorowania wdrożenia ram w polski system edukacji - zważywszy na największe zaawansowanie szkolnictwa wyższego w tej mierze, możliwe jest przebadanie empiryczne metod wdrożenia ram, postawienie diagnozy, czy są one właściwie wykorzystywane dla organizacji uczenia się przez całe życie i pokazanie perspektyw ich kreatywnego wykorzystania. W Polsce funkcjonują szkoły wyższe różnego typu i o różnych profilach. Dla opracowania ogólnych wytycznych dotyczących działania szkół wyższych w nowej roli, Instytut Badań Edukacyjnych zamierza zlecić opracowanie wytycznych do działania różnego rodzaju szkół wyższych jako integratorów uczenia się przez całe życie (lifelong learning - LLL) dla następujących typów szkół wyższych: 1.Uniwersytet 2.Politechnika 3.Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa 4.Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna 5.Prywatna szkoła wyższa Bezpośrednim odbiorcą planowanych działań są polskie szkoły wyższe wszystkich wymienionych powyżej typów, które w efekcie otrzymają dokładne wskazania, obejmujące m.in. założenia jak w ramach obecnego prawa organizować uczenie się przez całe życie oraz rozwiązania organizacyjne, dotyczące tego, jak efektywnie wykorzystywać krajowe ramy kwalifikacji dla wspierania uczenia się przez całe życie. Poprzez szkoły wyższe efekty zrealizowanych działań dotrą do całego środowiska akademickiego, tzn. do studentów, kandydatów na studia, pracowników uczelni, a także do otoczenia społecznego szkół wyższych, w tym do pracodawców. Ze względu na wyróżnienie pięciu typów szkół wyższych, przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na jedną część. Każdy z wyłonionych Wykonawców będzie zobowiązany do realizacji dwóch zadań: a)Po pierwsze, przedmiotem każdej części zamówienia jest opracowanie wytycznych do budowy strategii i modelu organizacyjnego LLL dla jednego typu szkół wyższych wskazanych wyżej. b)Po drugie, każdy z pięciu Wykonawców będzie zobowiązany do współpracy z innymi wyłonionymi Wykonawcami przy opracowaniu ogólnych wytycznych dla działań polskich szkół wyższych w roli integratorów uczenia się przez całe życie. Zadanie wspólne dla wszystkich wykonawców (pkt. b) stanowi opcję..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.31.22.10-6, 73.00.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 224.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdej części. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1)gwarancjach bankowych; 2) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem >Szkoły wyższe jako integratory LLL< 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOd wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj: a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: -Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat. -Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki -Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2. b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki: -Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach -Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną; -Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes) -Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów; -Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning -Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.) -Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania -Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi; -Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania) -Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcję działań i ich rezultatów - 60
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCĄ stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1.W ofercie, poza cenami określonymi w formularzu ofertowym Wykonawca przedstawi szczegółową koncepcję zakładanych działań i ich rezultatów, prowadzącą do wykonania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Brak szczegółowej koncepcji z zastrzeżeniem art. 87 upzp skutkuje niezgodnością treści oferty z treścią SIWZ i powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp. 2. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pt. >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< Projekt jest realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, poddziałanie 3.4.1. Opracowanie i wdrożenie Krajowego Systemu Kwalifikacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 164878 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
159222 - 2014 data 12.05.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
Od wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj: a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: -Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat. -Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki -Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2. b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki: -Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach -Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną; -Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes) -Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów; -Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning -Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.) -Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania -Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi; -Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania) -Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej.
W ogłoszeniu powinno być:
Od wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj: a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: -Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych prowadzonych w obszarze szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat. -Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki -Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2. b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki: -Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach -Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną; -Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes) -Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów; -Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning -Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.) -Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania -Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi; -Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania) -Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej.
Numer ogłoszenia: 168484 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
159222 - 2014 data 12.05.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa..
W ogłoszeniu powinno być:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa..
Warszawa: Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE_43_M_2014.
Numer ogłoszenia: 238742 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 159222 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE_43_M_2014..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< pracuje nad koncepcją działania szkół wyższych jako >integratorów< uczenia się przez całe życie, przy wykorzystaniu krajowych ram kwalifikacji. Zintegrowany system kwalifikacji działający w oparciu o Polską Ramę Kwalifikacji i rejestr kwalifikacji będzie służył indywidualnemu użytkownikowi, umożliwiając i ułatwiając uczenie się przez całe życie. Szkoły wyższe powinny w tym systemie, w większym niż dzisiaj stopniu, integrować strategie działania jednostek w ramach uczenia się przez całe życie i w różnych rolach życiowych. Ramy kwalifikacji są narzędziem organizacji procesu uczenia się przez całe życie. Szkolnictwo wyższe w Polsce wdraża ramy od 2011 roku, ale nie rozpoznaje możliwości użycia ich jako narzędzia formowania oferty uczenia się przez całe życie. Ramy traktowane są w szkołach wyższych przede wszystkim jako narzędzie opisu programów prowadzących do dyplomów, zaś uczenie się przez całe życie kojarzone jest przede wszystkim z uniwersytetami III wieku, uniwersytetami dziecięcymi oraz studiami podyplomowymi. Nie wykorzystuje się możliwości integracji całej oferty dydaktycznej z użyciem ram kwalifikacji i z włączeniem uznawania efektów uczenia się uzyskanych poza edukacją formalną. Celem planowanych działań jest pokazanie, w jaki sposób można z wykorzystaniem ram kwalifikacji przeorganizować i zintegrować ofertę uczelni wykorzystując efekty kształcenia z różnych poziomów. W ten sposób planowane działania stają się elementem monitorowania wdrożenia ram w polski system edukacji - zważywszy na największe zaawansowanie szkolnictwa wyższego w tej mierze, możliwe jest przebadanie empiryczne metod wdrożenia ram, postawienie diagnozy, czy są one właściwie wykorzystywane dla organizacji uczenia się przez całe życie i pokazanie perspektyw ich kreatywnego wykorzystania. W Polsce funkcjonują szkoły wyższe różnego typu i o różnych profilach. Dla opracowania ogólnych wytycznych dotyczących działania szkół wyższych w nowej roli, Instytut Badań Edukacyjnych zamierza zlecić opracowanie wytycznych do działania różnego rodzaju szkół wyższych jako integratorów uczenia się przez całe życie (lifelong learning - LLL) dla następujących typów szkół wyższych: 1.Uniwersytet 2.Politechnika 3.Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa 4.Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna 5.Prywatna szkoła wyższa Bezpośrednim odbiorcą planowanych działań są polskie szkoły wyższe wszystkich wymienionych powyżej typów, które w efekcie otrzymają dokładne wskazania, obejmujące m.in. założenia jak w ramach obecnego prawa organizować uczenie się przez całe życie oraz rozwiązania organizacyjne, dotyczące tego, jak efektywnie wykorzystywać krajowe ramy kwalifikacji dla wspierania uczenia się przez całe życie. Poprzez szkoły wyższe efekty zrealizowanych działań dotrą do całego środowiska akademickiego, tzn. do studentów, kandydatów na studia, pracowników uczelni, a także do otoczenia społecznego szkół wyższych, w tym do pracodawców. Ze względu na wyróżnienie pięciu typów szkół wyższych, przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na jedną część. Każdy z wyłonionych Wykonawców będzie zobowiązany do realizacji dwóch zadań: a)Po pierwsze, przedmiotem każdej części zamówienia jest opracowanie wytycznych do budowy strategii i modelu organizacyjnego LLL dla jednego typu szkół wyższych wskazanych wyżej. b)Po drugie, każdy z pięciu Wykonawców będzie zobowiązany do współpracy z innymi wyłonionymi Wykonawcami przy opracowaniu ogólnych wytycznych dla działań polskich szkół wyższych w roli integratorów uczenia się przez całe życie. Zadanie wspólne dla wszystkich wykonawców (pkt. b) stanowi opcję.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.31.22.10-6, 73.00.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pt. >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< Projekt jest realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Uniwersytet.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 196701,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
212200,00
Oferta z najniższą ceną:
212200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
229960,80
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Politechnika
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 196701,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
180903,66
Oferta z najniższą ceną:
180903,66
/ Oferta z najwyższą ceną:
180903,66
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie -Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 196701,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
165900,00
Oferta z najniższą ceną:
165900,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
165900,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162, 02-544 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 196701,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
145939,50
Oferta z najniższą ceną:
145939,50
/ Oferta z najwyższą ceną:
145939,50
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie - Prywatna szkoła wyższa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie,, ul. Żołnierska 53,, 71-210 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 196701,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
146000,00
Oferta z najniższą ceną:
146000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
146000,00
Waluta:
PLN.