zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, woj. OPOLSKIE
Dane kontaktowe: email: biuro@czystyregion.pl
tel: 77 446-11-90
fax:
Dane postępowania
ID postępowania: 2023/BZP 00169290/01
Data publikacji zamówienia: 2023-04-07
Termin składania wniosków: 2023-04-17   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 19530 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: http://www.czystyregion.bip-e.pl Informacja dostępna pod: http://www.czystyregion.bip-e.pl
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 Usługi w zakresie promocji
79822500-7 Usługi projektów graficznych
79970000-4 Usługi publikacji
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady" KDK Sp. z o.o.
Warszawa
194 483,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2023-06-06
Dotyczy cześci nr:
0
Kody CPV:
79341400
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
194 483,00 zł
Minimalna złożona oferta:
194 483,00 zł
Ilość złożonych ofert:
5
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
194 483,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
353 625,00 zł

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049098/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mamy rady na odpady"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Kampania realizowana jest w ramach projektu „MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzeniem PRM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie e-Zamówienia.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS WINDOWS 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
• platforma e-Zamówienia.pl działa według standardów przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
• oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GUM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Związku Międzygminnego „Czysty Region" pod nazwą: „Mamy rady na odpady". Kampania realizowana jest w ramach projektu “MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.05.02.00-16-0003/20-00.
Przedmiot zamówienia składa się z realizacji kampanii w oparciu o opracowanie i przeprowadzenie następujących zadań:
1. Kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej - Pilotażowa kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej jest odpowiedzią na problematykę wciąż niskiej jakości selektywnej zbiórki odpadów w tym typie zabudowy. Powodem tego stanu rzeczy jest m.in. większa anonimowość i rozmyta odpowiedzialność za własne odpady (w tej sytuacji odpowiedzialność spada na zarządcę). Jedną z zalecanych metod poprawy segregacji w zabudowie wielorodzinnej jest współdziałanie gminy i wspólnot, jak również szerokie działania informacyjno-edukacyjne z jasnym i czytelnym przekazem. Pilotaż obejmie zadania informacyjno-edukacyjne takie jak: ulotki, plakaty, działania medialne, dzięki którym przekaz trafi do większej liczby mieszkańców. Aby walczyć z popularnym mitem "że wszystko trafia do jednej śmieciarki", pojazdy odbierające odpady w zabudowie wielorodzinnej zostaną oznakowane edukacyjnymi grafikami oraz informacjami jakie frakcje odpadów w danej chwili są odbierane. Poprzez media i materiały drukowane wyjaśniona zostanie m.in. procedura związana ze stwierdzeniem nieprawidłowej segregacji odpadów. By zmotywować zarówno zarządców jak i mieszkańców zabudowy wielorodzinnej do poprawnej segregacji, wprowadzono element grywalizacji - konkurs na ekoaltanę śmietnikową. Atrakcyjność konkursu podnosi fakt, że zwycięzca sam zdecyduje jaką chce nagrodę - z zastrzeżeniem że nagrody przeznaczone zostaną na zagospodarowanie terenu spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej zielenią lub małą architekturą, sprzętem niezbędnym do utrzymania czystości i porządku (organizacja konkursu i nagrody po stronie Zamawiającego). W założeniach kampanii nie zapomniano o osobach starszych i niepełnosprawnych - dedykowanymi dla nich materiałami będzie ekoporadnik i słownik segregacji, natomiast dla osób niewidomych - naklejki edukacyjne z alfabetem Breille'a. Całość kampanii objęta zostanie monitoringiem i ewaluacją, a raport końcowy z jej realizacji zostanie szeroko udostępniony. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 1.1. – 1.4 OPZ.
2. Opracowanie i wdrożenie pilotażowych działań edukacyjno-informacyjnych w zakresie budowania potrzeb i nawyków prawidłowego korzystanie z PSZOK przez mieszkańców gmin Związku Międzygminnego - Poznać i zrozumieć PSZOK - cel jego budowy i zasady funkcjonowania jako elementu kompleksowego systemu gospodarki odpadami - to działanie pilotażowe jakie zamierza podjąć Związek poprzez organizację działań informacyjno-edukacyjnych tj. organizację happaningów (przy pomocy Mobilnej Ścieżki Edukacji Ekologicznej), w ramach których przedstawione zostaną odpady problemowe, właściwe postępowanie z tymi odpadami, zobrazowane zostaną ilości, jakie produkuje mieszkaniec w ciągu danego okresu (np. tworzyw sztucznych czy gabarytów w ciągu 1 roku). Mobilna Ścieżka Edukacyjna będzie stanowić element wyposażenia Mobilnego Stoiska Edukacyjnego Związku, na którym prowadzone są działania informacyjno-edukacyjne podczas wydarzeń kulturalnych na terenie gmin członkowskich. W ramach kampanii planuje się także działania medialne oraz wydruk i dystrybucję materiałów edukacyjno-informacyjnych. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 2.1. – 2.4 OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79970000-4 - Usługi publikacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin przekazania materiałów (T) - waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania materiałów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) w zakresie doświadczenia zawodowego
- wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej o tematyce związanej z gospodarką odpadami, w których były wykorzystane co najmniej dwa różne narzędzia komunikacji wymienione w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), przy czym wartość usługi wyniosła minimum 100 000,00zł netto.

b) w zakresie potencjału kadrowego
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2000,00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2-4 Pzp
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie z wyjątkiem terminów, których długość stanowi kryterium oceny oferty w postępowaniu wskazanym w preambule niniejszej umowy;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego.
3. Zmiany terminów o jakiej mowa w ust. 2 pkt 1 może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
1) wystąpienia okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy;
2) wystąpienia siły wyższej, tzn. niezależnego od Strony losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania staranności, a miało ono wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
3) ustanowienie na obszarze objętym realizacją umowy określonych zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii uniemożliwiających realizację zadania lub jego części;
4. Zmiana terminu umownego wskazana w ust. 2 pkt 1 może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, po sporządzeniu przez Zamawiającego protokołu konieczności wskazującego na zaistnienie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany umowy.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia umownego może nastąpić w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych;
6. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w ust. 4 pkt 1-4 może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W tym celu Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę umowy, przedstawi Zamawiającemu informację zawierającą szczegółową kalkulację wpływu okoliczności wskazanych w ust. 4 pkt 1-4 na koszty realizacji zamówienia, w szczególności wskazując wysokość odpowiednich kosztów w odniesieniu do poszczególnych pracowników realizujących umowę, zakres ich zaangażowania w realizację umowy oraz wpływ odpowiednich czynników na zmianę kosztów. Zamawiający może odmówić zmiany umowy w przypadku, gdy wyjaśnienia nie będą w wystarczający sposób uzasadniać proponowanej zmiany wynagrodzenia. Zmiana może dotyczyć wyłącznie kosztów realizacji zamówienia w okresie po wejściu w życie odpowiednich zmian przepisów.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy. W preambule aneksu należy wskazać podstawę prawną wynikającą z art. 455 ust. 1 lub 2 Pzp oraz okoliczności uzasadniające dokonanie zmian.
8. O zmianach teleadresowych, numeru rachunku bankowego i innych zmianach nieistotnych dla wykonania przedmiotu umowy Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

2023-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.4.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177625

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00169290

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) w zakresie doświadczenia zawodowego
- wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej o tematyce związanej z gospodarką odpadami, w których były wykorzystane co najmniej dwa różne narzędzia komunikacji wymienione w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), przy czym wartość usługi wyniosła minimum 100 000,00zł netto.

b) w zakresie potencjału kadrowego
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) w zakresie doświadczenia zawodowego
- wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii informacyjno-edukacyjnej o tematyce związanej z gospodarką odpadami, w których były wykorzystane co najmniej dwa różne narzędzia komunikacji wymienione w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), przy czym wartość usługi wyniosła minimum 90 000,00zł brutto.

b) w zakresie potencjału kadrowego
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-17 10:00

Po zmianie:
2023-04-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-17 10:30

Po zmianie:
2023-04-19 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-16

Po zmianie:
2023-05-18

2023-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.4.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177809

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00169290

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
2000,00

Po zmianie:
2000,00 zł
W treści SWZ w Rozdziale XV wprowadza się zapis:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 i 7 ustawy PZP, wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy o nr 80 1020 3668 0000 5002 0266 3508 w PKO BP S.A.;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2a rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
9. Przelew powinien być opatrzony dopiskiem „Wadium – Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady” ZP.271.3.2023.AW”
10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

2023-04-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049098/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mamy rady na odpady"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kampania realizowana jest w ramach projektu „MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Związku Międzygminnego „Czysty Region" pod nazwą: „Mamy rady na odpady". Kampania realizowana jest w ramach projektu “MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.05.02.00-16-0003/20-00.
Przedmiot zamówienia składa się z realizacji kampanii w oparciu o opracowanie i przeprowadzenie następujących zadań:
1. Kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej - Pilotażowa kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej jest odpowiedzią na problematykę wciąż niskiej jakości selektywnej zbiórki odpadów w tym typie zabudowy. Powodem tego stanu rzeczy jest m.in. większa anonimowość i rozmyta odpowiedzialność za własne odpady (w tej sytuacji odpowiedzialność spada na zarządcę). Jedną z zalecanych metod poprawy segregacji w zabudowie wielorodzinnej jest współdziałanie gminy i wspólnot, jak również szerokie działania informacyjno-edukacyjne z jasnym i czytelnym przekazem. Pilotaż obejmie zadania informacyjno-edukacyjne takie jak: ulotki, plakaty, działania medialne, dzięki którym przekaz trafi do większej liczby mieszkańców. Aby walczyć z popularnym mitem "że wszystko trafia do jednej śmieciarki", pojazdy odbierające odpady w zabudowie wielorodzinnej zostaną oznakowane edukacyjnymi grafikami oraz informacjami jakie frakcje odpadów w danej chwili są odbierane. Poprzez media i materiały drukowane wyjaśniona zostanie m.in. procedura związana ze stwierdzeniem nieprawidłowej segregacji odpadów. By zmotywować zarówno zarządców jak i mieszkańców zabudowy wielorodzinnej do poprawnej segregacji, wprowadzono element grywalizacji - konkurs na ekoaltanę śmietnikową. Atrakcyjność konkursu podnosi fakt, że zwycięzca sam zdecyduje jaką chce nagrodę - z zastrzeżeniem że nagrody przeznaczone zostaną na zagospodarowanie terenu spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej zielenią lub małą architekturą, sprzętem niezbędnym do utrzymania czystości i porządku (organizacja konkursu i nagrody po stronie Zamawiającego). W założeniach kampanii nie zapomniano o osobach starszych i niepełnosprawnych - dedykowanymi dla nich materiałami będzie ekoporadnik i słownik segregacji, natomiast dla osób niewidomych - naklejki edukacyjne z alfabetem Breille'a. Całość kampanii objęta zostanie monitoringiem i ewaluacją, a raport końcowy z jej realizacji zostanie szeroko udostępniony. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 1.1. – 1.4 OPZ.
2. Opracowanie i wdrożenie pilotażowych działań edukacyjno-informacyjnych w zakresie budowania potrzeb i nawyków prawidłowego korzystanie z PSZOK przez mieszkańców gmin Związku Międzygminnego - Poznać i zrozumieć PSZOK - cel jego budowy i zasady funkcjonowania jako elementu kompleksowego systemu gospodarki odpadami - to działanie pilotażowe jakie zamierza podjąć Związek poprzez organizację działań informacyjno-edukacyjnych tj. organizację happaningów (przy pomocy Mobilnej Ścieżki Edukacji Ekologicznej), w ramach których przedstawione zostaną odpady problemowe, właściwe postępowanie z tymi odpadami, zobrazowane zostaną ilości, jakie produkuje mieszkaniec w ciągu danego okresu (np. tworzyw sztucznych czy gabarytów w ciągu 1 roku). Mobilna Ścieżka Edukacyjna będzie stanowić element wyposażenia Mobilnego Stoiska Edukacyjnego Związku, na którym prowadzone są działania informacyjno-edukacyjne podczas wydarzeń kulturalnych na terenie gmin członkowskich. W ramach kampanii planuje się także działania medialne oraz wydruk i dystrybucję materiałów edukacyjno-informacyjnych. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 2.1. – 2.4 OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79970000-4 - Usługi publikacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194483,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194483,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262837167

7.3.3) Ulica: Mokotowska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-561

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194483,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-22
2023-06-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi