Informacje o przetargu
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Opis przedmiotu przetargu: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1. Gimnazjum nr 2 w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 2. Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta. 3. Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych. 4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach. 5. Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami: - wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach , - wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 6. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 8. Technikum w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 9 Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym. Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi. Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce. Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 10. Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ? Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 11. Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy). Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji. Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów. Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK. 12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów. P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki. S Sposoby uatrakcyjniania zajęć. 13. Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez poszczególne grupy map zasobów środowiska lokalnego. Zintegrowanie powstałych katalogów. Wypracowanie programu (inicjatyw, form, zasad i obszarów) współpracy z lokalnym środowiskiem, który stanie się elementem koncepcji pracy szkoły (w zależności od potrzeb: konsultacje grupowe, szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych praktyk). Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności. 14. Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola : 1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew 2) Ustalenie priorytetów zmian. 3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola. Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków. 15. Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 16. Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej: - planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej - monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. - kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole - nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów - udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 17. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji). Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia. Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej. 18. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań. Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560) Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego. Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 19. Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się. Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację. Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach. Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój. 20. Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela, - sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera, - metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, - style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych, - zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału, - techniki i metody twórczego myślenia, - analiza przypadków. 21. Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Warsztaty dl nauczycieli dotyczące: - diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia, - twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych, - pracy z uczniem młodszym, - analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną, - sposoby ewaluacji realizowanych działań. 22. Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej. Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów. Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami. 23. Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela. Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. 24. Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Office 365 - wstęp - wprowadzenie do portalu Office 365 - logowanie do portalu Office 365 Poczta, kalendarz i przepływ informacji - interfejs Outlook Web App - dodawanie i konfigurowanie kont - tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów - wysyłanie i odbieranie wiadomości - ustawienie widoku konwersacji - ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi - kategoryzowanie informacji w Outlook Web App - foldery osobiste; reguły wiadomości - praca z kalendarzem - tworzenie i przeglądanie istniejących zadań - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote - tworzenie ankiet, testów i formularzy - udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive - tworzenie wiadomości błyskawicznych - elementy pracy grupowej - konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365 - prowadzenie własnej witryny 25. Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność. Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form. 26. Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp. 27. Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience, Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/. 28. Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły. Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania. ADHD. 29. Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 30. Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole, Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka. Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci. 31. Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym. Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego. Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców. 32. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola. Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu. Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola.
Zamawiający:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Adres: | ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: poradnia@poradniapp.gostyn.pl tel: 65 572 06 97 fax: 65 572 06 97 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 21137920140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-10-07 | Termin składania wniosków: | 2014-10-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 257 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.poradniapp.gostyn.pl | Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.. | Firma Doradczo-Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska-Szczepańska 89-620 Chojnice Chojnice | 76 668,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-10-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 76 668,00 zł Minimalna złożona oferta: 76 668,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 76 668,00 zł Maksymalna złożona oferta: 146 880,00 zł | |
Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Numer ogłoszenia: 211379 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.poradniapp.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1. Gimnazjum nr 2 w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 2. Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta. 3. Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych. 4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach. 5. Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami: - wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach , - wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 6. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 8. Technikum w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 9 Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym. Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi. Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce. Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 10. Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ? Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 11. Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy). Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji. Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów. Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK. 12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów. P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki. S Sposoby uatrakcyjniania zajęć. 13. Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez poszczególne grupy map zasobów środowiska lokalnego. Zintegrowanie powstałych katalogów. Wypracowanie programu (inicjatyw, form, zasad i obszarów) współpracy z lokalnym środowiskiem, który stanie się elementem koncepcji pracy szkoły (w zależności od potrzeb: konsultacje grupowe, szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych praktyk). Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności. 14. Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola : 1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew 2) Ustalenie priorytetów zmian. 3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola. Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków. 15. Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 16. Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej: - planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej - monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. - kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole - nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów - udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 17. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji). Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia. Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej. 18. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań. Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560) Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego. Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 19. Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się. Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację. Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach. Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój. 20. Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela, - sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera, - metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, - style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych, - zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału, - techniki i metody twórczego myślenia, - analiza przypadków. 21. Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Warsztaty dl nauczycieli dotyczące: - diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia, - twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych, - pracy z uczniem młodszym, - analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną, - sposoby ewaluacji realizowanych działań. 22. Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej. Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów. Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami. 23. Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela. Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. 24. Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Office 365 - wstęp - wprowadzenie do portalu Office 365 - logowanie do portalu Office 365 Poczta, kalendarz i przepływ informacji - interfejs Outlook Web App - dodawanie i konfigurowanie kont - tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów - wysyłanie i odbieranie wiadomości - ustawienie widoku konwersacji - ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi - kategoryzowanie informacji w Outlook Web App - foldery osobiste; reguły wiadomości - praca z kalendarzem - tworzenie i przeglądanie istniejących zadań - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote - tworzenie ankiet, testów i formularzy - udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive - tworzenie wiadomości błyskawicznych - elementy pracy grupowej - konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365 - prowadzenie własnej witryny 25. Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność. Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form. 26. Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp. 27. Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience, Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/. 28. Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły. Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania. ADHD. 29. Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 30. Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole, Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka. Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci. 31. Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym. Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego. Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców. 32. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola. Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu. Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a) wykształcenie wyższe II stopnia, b) posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c) doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..
Numer ogłoszenia: 228383 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 211379 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim...
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od października 2014r.do 30 czerwca 2015r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli, dla łącznej liczby 500 nauczycieli. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1. Gimnazjum nr 2 w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 2. Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta. 3. Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych. 4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach. 5. Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami: - wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach , - wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 6. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 8. Technikum w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 9 Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym. Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi. Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce. Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 10. Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ? Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 11. Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy). Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji. Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów. Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK. 12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów. P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki. S Sposoby uatrakcyjniania zajęć. 13. Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez poszczególne grupy map zasobów środowiska lokalnego. Zintegrowanie powstałych katalogów. Wypracowanie programu (inicjatyw, form, zasad i obszarów) współpracy z lokalnym środowiskiem, który stanie się elementem koncepcji pracy szkoły (w zależności od potrzeb: konsultacje grupowe, szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych praktyk). Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności. 14. Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola : 1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew 2) Ustalenie priorytetów zmian. 3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola. Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków. 15. Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 16. Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej: - planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej - monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. - kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole - nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów - udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 17. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji). Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia. Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej. 18. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań. Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560) Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego. Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 19. Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się. Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację. Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach. Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój. 20. Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela, - sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera, - metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, - style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych, - zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału, - techniki i metody twórczego myślenia, - analiza przypadków. 21. Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Warsztaty dl nauczycieli dotyczące: - diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia, - twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych, - pracy z uczniem młodszym, - analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną, - sposoby ewaluacji realizowanych działań. 22. Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej. Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów. Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami. 23. Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela. Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. 24. Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Office 365 - wstęp - wprowadzenie do portalu Office 365 - logowanie do portalu Office 365 Poczta, kalendarz i przepływ informacji - interfejs Outlook Web App - dodawanie i konfigurowanie kont - tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów - wysyłanie i odbieranie wiadomości - ustawienie widoku konwersacji - ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi - kategoryzowanie informacji w Outlook Web App - foldery osobiste; reguły wiadomości - praca z kalendarzem - tworzenie i przeglądanie istniejących zadań - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote - tworzenie ankiet, testów i formularzy - udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive - tworzenie wiadomości błyskawicznych - elementy pracy grupowej - konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365 - prowadzenie własnej witryny 25. Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność. Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form. 26. Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp. 27. Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience, Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/. 28. Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły. Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania. ADHD. 29. Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 30. Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole, Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka. Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci. 31. Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym. Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego. Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców. 32. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola. Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu. Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Doradczo-Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska-Szczepańska 89-620 Chojnice, ul.Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 129600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
76668,00
Oferta z najniższą ceną:
76668,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
146880,00
Waluta:
PLN.