zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: poradnia@poradniapp.gostyn.pl
tel: 65 572 06 97
fax: 65 572 06 97
Dane postępowania
ID postępowania: 21992920130
Data publikacji zamówienia: 2013-10-21
Termin składania wniosków: 2013-10-29   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 214 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.poradniapp.gostyn.pl Informacja dostępna pod: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim Regionalny Ośrodek Edukacji sp. z o.o. Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Wrocław
127 008,00
0,28
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-11-19
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
127 008,00 zł
Minimalna złożona oferta:
69 034,00 zł
Ilość złożonych ofert:
4
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
2
Minimalna złożona oferta:
69 034,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
128 736,00 zł


Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.


Numer ogłoszenia: 219929 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.poradniapp.gostyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a)wykształcenie wyższe II stopnia, b)posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c)doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4)wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim


Numer ogłoszenia: 245539 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 219929 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalny Ośrodek Edukacji sp. z o.o. Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, ul. Uniwersytecka 1, 50-145 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 214368,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    127008,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    69033,60
    / Oferta z najwyższą ceną:
    128736,00


  • Waluta:
    PLN.