zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zzp@ore.edu.pl,
tel: 22 345 37 00,
fax: 22 345 37 70
Dane postępowania
ID postępowania: 23723020140
Data publikacji zamówienia: 2014-07-15
Termin składania wniosków: 2014-07-23   
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [KON]: - nierozpoznany -
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 15%
WWW ogłoszenia: www.ore.edu.pl Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Fundacja Masz Szansę
Lublin
200 746,00
0,20
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-09-01
Dotyczy cześci nr:
0
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
200 747,00 zł
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Ilość złożonych ofert:
0
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
0,00 zł


Warszawa: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.


Numer ogłoszenia: 237230 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ore.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Oświata, Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU


II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi..


II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
1) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 2) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego)..


II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


WARUNKI UDZIAŁU


  • Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu:
    1) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem konkursu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Organizator Konkursu uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Uczestnik Konkursu wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu narzędzia diagnostycznego oraz opracowaniu materiałów merytorycznych o wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto. Jako narzędzia diagnostyczne Zamawiający rozumie np. testy, inwentarze, kwestionariusze, skale obserwacyjne itp. Za materiały merytoryczne Zamawiający rozumie przygotowanie w wersji elektronicznej lub papierowej materiałów merytorycznych do opracowanego narzędzia lub materiały np. publikacje, analizy, raporty, sprawozdania, opracowania, scenariusze zajęć itp. Wzór wykazu wykonanej usługi stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami (kadrą) dysponującymi doświadczeniem, odpowiednią wiedzą i umiejętnościami (wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do regulaminu, Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba pełni więcej niż jedną funkcję wyszczególnioną poniżej) tj. co najmniej: a) kierownikiem projektu (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie wyższe) b) minimum 1 ekspertem - z dorobkiem naukowym w zakresie psychologii lub pedagogiki (potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest posiadanie przez eksperta tytułu doktora w zakresie psychologii lub pedagogiki), c) minimum 1 nauczycielem ze stopniem nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, który w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie przeprowadził co najmniej 800 godzin zajęć dydaktycznych z uczniami w szczególności w klasach I-III szkoły podstawowej), d) minimum 1 grafikiem - projektantem (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie średnie lub wyższe), e) minimum jednym ekspertem, specjalistą w zakresie psychometrii oraz w zakresie konstruowania narzędzi diagnostycznych (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub zakresie czynności: minimum 2 lata, wykształcenie wyższe) f) minimum 1 redaktorem tekstu z doświadczeniem w pracy w wydawnictwie lub przy redakcji tekstów na potrzeby publikacji edukacyjnych (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie wyższe), g) korektorem tekstu (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności, minimum 1 rok, wykształcenie wyższe). d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu konkursu. Wykonawca spełni powyższy warunek wtedy, gdy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą płynną realizację zadania - wymagane minimum: 50 000 złotych brutto, 2) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 3) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które posiadają autorskie prawa majątkowe do pracy konkursowej zgłoszonej w toku postępowania konkursowego. 4) Ocena spełniania warunków udziału w konkursie dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dostarczonych przez uczestników konkursu dokumentów oraz oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

  • 1. innowacyjność opisanych narzędzi diagnostycznych i materiałów merytorycznych - 15
  • 2. funkcjonalność opisanych narzędzi diagnostycznych i materiałów edukacyjnych - 35
  • 3. estetyka i staranności wykonania, poprawność językowa, zgodność z warunkami określonymi w regulaminie - 10
  • 4. harmonogram wykonania/wdrożenia koncepcji - 40


IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:


  • Dostępny do dnia:
    23.07.2014, godzina 12:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 102 lub strona internetowa http://www.bip.ore.edu.pl (link: Zamówienia publiczne)..


IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:


  • Data:
    23.07.2014, godzina 12:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 201 - sekretariat..


IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:


  • Termin:
    do dnia 14 sierpnia 2014 r. do godziny 14:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 201 - sekretariat..


IV.3) NAGRODY


  • Rodzaj i wysokość nagród:
    1) Autor pracy konkursowej, którą Sąd konkursowy uzna za pracę najlepszą, otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, których przedmiotem będzie przeniesienie praw autorskich do zwycięskiej pracy konkursowej oraz ustalenie warunków wykonania dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi po cenie nie wyższej niż określona w regulaminie i w oparciu o założenia i koncepcję przedstawione w pracy konkursowej. 2) Uczestnik konkursu, który otrzymał nagrodę w postaci zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki zobowiązany jest do przystąpienia do tych negocjacji, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3) Wydanie nagrody - zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki nastąpi w terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia ustalenia wyniku konkursu. 4) Zamawiający zastrzega, że niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..


Warszawa: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi


Numer ogłoszenia: 289510 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014

OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 237230 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Oświata, Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU


II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.


II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
2) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 3) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego)..


II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, wskazać projekt/program: projekt systemowy pn. Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym, realizowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.3, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU


IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW:
1


IV.2) NAGRODY


  • Miejsce:
    1.


IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Fundacja Masz Szansę, ul. Beatrycze 15, 20-715 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.2.2) Wartość nagrody


  • Wartość wydanej
    (wypłaconej)
    nagrody
    (bez VAT)
    :
    200746,62 PLN.