zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@ugkamionka.pl
tel: 818 527 039
fax: 818 527 058
Dane postępowania
ID postępowania: 26041120110
Data publikacji zamówienia: 2011-10-04
Termin składania wniosków: 2011-10-12   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 324 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 19 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.kamionka.eurzad.pl Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1 pokój nr 10
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe


Kamionka: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą )


Numer ogłoszenia: 260411 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Kamionce , ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka, woj. lubelskie, tel. 81 8527039, faks 81 8527058.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kamionka.eurzad.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą ).


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Prowadzenie zajęć wyrównawczych matematyczno - przyrodniczych ( 400 godzin) oraz języka angielskiego ( 240 godzin) w formie warsztatowej. Wykonawcy będą zobowiązani zrealizować następujące moduły tematyczne: Moduł I. Zajęcia wyrównawcze z matematyki (240h) dla 3 grup x 12 osób w tym 1 grupa zakres programowy szkoły podstawowej klasy 4-6 i 2 grupy zakres programowy klas 1 do 3, w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: Formułowanie twierdzeń ich logicznego przekształcania i dowodzenia, szukanie kontr przykładów, dostrzeganie zależności i związków, stawianie hipotez i ich dowodzenie, przeprowadzenie analizy i syntezy zadań tekstowych i ich rozwiązywanie. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem ICT. Moduł II. Zajęcia fizyko - chemiczne (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: oddziaływania, stany skupienia, gęstość ciał, ciśnienie hydrostatyczne i atmosferyczne, prawo Pascala i Archimedesa, zasady dynamiki Newtona, wodorotlenki, tlenki niemetali, kwasy, beztlenowe, dysocjacja, elektroliza, reakcje otrzymywania, reakcje wytrąceniowe, roztwory. Moduł III. Geografia praktyczna (80h) dla 1 grupy x 12 osób. Zakres programowy na poziomie gimnazjalnym w wymiarze min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: mapy, atmosfera, wody, wnętrze ziemi, środowisko przyrodnicze jako ekosystem, człowiek gospodarzem ziemi, środowisko przyrodnicze jako podstawa rozwoju gospodarczego Europy. Moduł IV. Przeprowadzenie zajęć _Angielski w praktyce_ w formie warsztatowej metodą eklektyczną dla 3 grup x 12 osób w wymiarze 240 godzin (80h na grupę) w tym 1 grupa na w zakresie programowym na poziomie szkoły podstawowej klas 4-6 i 2 grupy w zakresie programowym na poziomie Gimnazjum. Częstotliwość zajęć min 2h tygodniowo na grupę. Zakres programowy: - wprowadzenie i przypomnienie reguł i zasad językowych (20 godzin), - nauka formułowania zasad pisanych (20 godzin), - konwersacje językowe z native speaker (10 godzin), - nauka korzystania ze źródeł żywego języka (10 godzin), - gry i zabawy językowe (20 godzin). Cześć II. Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatowej _Informatyka dla każdego ECDL_ 160 h w zakresie przygotowującym do zaliczenia egzaminów cząstkowych i końcowego na poziomie ECDL Core dla 2 grup x 12 osób w wymiarze 80h na grupę min 2h tygodniowo na grupę. Zakres tematyczny: - podstawa technik informatycznych i komunikacyjnych (10 godzin), - użytkowanie komputerów (10 godzin), - przetwarzanie tekstów (10 godzin), - arkusze kalkulacyjne (10 godzin), - bazy danych (10 godzin), - grafika menadżerska i prezentacyjna (20 godzin), - przeglądanie stron internetowych i komunikacja (10 godzin) Część III. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych z psychologiem, pedagogiem i doradcą zawodowym oraz warsztatów doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości Moduł I. Indywidualne zajęcia z psychologiem i pedagogiem oraz indywidualne i grupowe z doradcą zawodowym - umowa zlecenie - (80 godzin na miesiąc x 10 miesięcy x 3 osoby) . Zakres tematyczny: Określanie mocnych i słabych stron za pomocą analizy Self-SWOT (stworzenie Indywidualnych Planów Działania) i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o planowaniu i wyborze ścieżki kariery zawodowej w tym szkoły wyższej, zwiększenie motywacji do nauki, rozwijanie świadomości posiadanych zdolności, umiejętności i zainteresowań w kontekście planowanych planowanej kariery zawodowej, rozwijanie umiejętności planowania i organizowania własnych działań, uświadamianie konieczności brania odpowiedzialności za własny rozwój, kształtowanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji oraz gotowości do korzystania z pomocy wyspecjalizowanych instytucji, poznanie siebie i budowanie poczucia własnej wartości. Wymiar: umowa zlecenie w wymiarze 80 godzin na miesiąc x 3 osoby (psycholog, pedagog i doradca zawodowy). Moduł II. Zajęcia z przedsiębiorczości prowadzone w formie warsztatowej dla 72 osób (6 grup x 12 osób) w wymiarze 240 godzin (40 godzin na grupę) w wymiarze min 2h na tydzień na grupę. Zajęcia obejmą tematykę przedsiębiorczości, inteligencji finansowej i emocjonalnej. Oszczędzanie pieniędzy i inwestowanie w procesie planowania budżetu domowego. Kontrola emocji na etapie wydatkowanie pieniędzy i zarządzanie czasem w kontekście planowania wydatków..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 19.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wykształcenia adekwatnego do specyfiki przeprowadzanych zajęć CZĘŚĆ I. Moduł I. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu matematyka. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu matematyka w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Moduł II. Zajęcia fizyko - chemiczne - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu fizyka i_lub chemia. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu fizyka i_lub chemia w zakresie programowym gimnazjum. Moduł III. Geografia praktyczna - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu geografia. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu geografia w zakresie programowym w gimnazjum. Moduł IV. Przeprowadzenie zajęć _Angielski w praktyce_ wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu język angielski. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu język angielski w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Cześć II. Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatowej _Informatyka dla każdego ECDL_ - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania przedmiotu informatyka. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu przedmiotu informatyka w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Nie wymaga się uprawnień do instruktorskich do prowadzenie zajęć ECDL Core. Część III. Przeprowadzenie zajęć indywidualnych z psychologiem, pedagogiem i doradcą zawodowym oraz warsztatów doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości Moduł I. Indywidualne zajęcia z psychologiem, pedagogiem oraz indywidualne i grupowe z doradcą zawodowym - umowa zlecenie - 80 godzin na miesiąc x 10 miesięcy x 3 osoby. Psycholog - wykształcenie wyższe, uprawnienia psychologiczne. Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie psycholog lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Pedagog - wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne (specjalizacja pedagog szkolny). Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie pedagog lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS na stanowisku pedagog w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Doradca zawodowy - wykształcenie wyższe, uprawnienia do przeprowadzania doradztwa zawodowego. Minimum trzy letnie doświadczenie w zawodzie doradca zawodowy lub minimum 2 zrealizowane projekty z EFS na stanowisku doradca zawodowy w wymiarze minimum 40 godzin szkoleniowych. Moduł II. Zajęcia z przedsiębiorczości wykształcenie wyższe, uprawnienia pedagogiczne w kierunku nauczania dowolnego przedmiotu. Minimum trzy letnie doświadczenie w nauczaniu dowolnego przedmiotu w zakresie programowym w szkole podstawowej (klasy 4-6) i_lub gimnazjum. Nie jest wymagane doświadczenie i kwalifikacje z prowadzenia zajęć z przedsiębiorczości. Dopuszcza się łączeniu funkcji przez osobę/osoby jeżeli osoba/y posiada/ją wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Jeżeli Wykonawca w przetargu ( niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów -osobach zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby/osób jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów o których mowa w pkt X ust. 1 SIWZ.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz pkt. 3.2.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (Zał. Nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy dopuszczalna jest w sytuacji, gdy nastąpią zmiany przepisów prawnych i wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kamionka.eurzad.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1 pokój nr 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamionka 21-132 Kamionka ul. Lubartowska 1, pokój nr 8.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt _Wiejska Szkoła Wielką Szansą_ jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie