zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Urząd Gminy Smyków
Adres: Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@smykow.pl
tel: 0-41 3739181
fax: 0-41 3739181
Dane postępowania
ID postępowania: 2970820110
Data publikacji zamówienia: 2011-02-25
Termin składania wniosków: 2011-03-07   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 837 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 37 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.smykow.pl Informacja dostępna pod: Urząd Gminy w Smykowie, Smyków 91, 26-212 Smyków
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe


Smyków: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w latach 2011- 2013 oraz projektu pn. Równe szanse w roku szkolnym 2011-2012


Numer ogłoszenia: 29708 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Smyków , Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w latach 2011- 2013 oraz projektu pn. Równe szanse w roku szkolnym 2011-2012.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w gminie Smyków w latach 2011-2013 oraz projektu pn. Równe szanse w roku szkolnym 2011-2012. Projekty realizowane będą w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup - o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Część nr 1 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 2 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 3 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 4 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w latach 2011-2013: 1.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (1 grupa) w latach 2011-2013- 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 5 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyczno-przyrodniczym (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 6 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 7 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 8 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 9 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci sojoterapetyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 10 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw (1 grupa) w latach 2011-2013 - 90h, w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 11 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych w kierunku języka angielskiego (1 grupa) - 90h w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 12 - Zajęcia edukacyjne ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków w Szkole Podstawowej w Królewcu w latach 2011-2013: 1.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych (1 grupa) - 90h w tym: 30 h w roku szkolnym 2010-2011; 30 h w roku szkolnym 2011-2012; 30 h w roku szkolnym 2012-2013 Część nr 13 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 14 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające komputerowe dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 15 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z przyrody dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych -60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 16 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 17 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia sportowo -rekreacyjne dla uczniów klas IV-VI, (2 grupy 12-sto osobowe : jedna grupa chłopców i jedna grupa dziewczynek) - 136 godzin w roku szkolnym 2011-2012. Część nr 18 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 19 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające komputerowe dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 20 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z przyrody dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 21 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z matematyki dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 22 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z historii dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012 Część nr 23 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) mających trudności w nauce - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 24 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin w roku 2011-2012; Część nr 25 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 10 uczniów klas IV -VI (1 grupa) mających trudności w zdobywaniu umiejętności językowych - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 26 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z przyrody dla 10 uczniów klas IV-VI (1 grupa) mających trudności w zdobywaniu umiejętności przyrodniczych - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012 Część nr 27 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Szkole Podstawowej w Królewcu w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia sportowo -rekreacyjne dla uczniów klas IV-VI, (2 grupy 12-sto osobowe: jedna grupa chłopców, druga grupa dziewczynek) - 136 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 28 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z języka angielskiego dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 29 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające z języka niemieckiego dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 30 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia rozwijające komputerowe dla 10 uczniów I-III gimnazjum (1 grupa) szczególnie uzdolnionych - 60 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 31 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum (1 grupa) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 32 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z fizyki dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum (1 grupa) mających trudności w nauce - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 33 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z historii dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum (1 grupa) mających trudności w nauce - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 34 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące chemiczno-biologiczne dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum(1 grupa) mających trudności w nauce, - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 35 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia wyrównujące z geografii dla 10 uczniów klas I-III gimnazjum ( 1 grupa) mających trudności w nauce, - 30 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 36 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Warsztaty doradztwa edukacyjno-zawodowego dla gimnazjalistów (2 grupy 10-cio osobowe) - 40 godzin w roku szkolnym 2011-2012; Część nr 37 -Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu Równe szanse w Gimnazjum w Miedzierzy w roku szkolnym 2011-2012: 1.Zajęcia sportowo rekreacyjne dla uczniów klas I-III gimnazjum, (2 grupy 12-sto osobowe: jedna grupa chłopców, druga grupa dziewczynek) - 136 godzin w roku szkolnym 2011-2012..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku zmian zasad projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Smyków wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą POKL. Zamówienie uzupełniające do 50% wartości zamówienia przetargowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 P.z.p


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 37.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Wykonawcy poszczególnych zadań muszą posiadać wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.smykow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Smykowie, Smyków 91, 26-212 Smyków.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Smykowie, pokój nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie