zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: torus0@poczta.onet.pl
tel: 158 362 087
fax: 158 362 087
Dane postępowania
ID postępowania: 30159620120
Data publikacji zamówienia: 2012-08-13
Termin składania wniosków: 2012-08-21   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 800 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/ Informacja dostępna pod: 1. Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce tel./fax. 15/836-20-87 strona internetowa: www.zsgorzyce.pl e-mail: zsgorzyce@wp.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80210000-9 Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
80533200-1 Kursy komputerowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.. Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Zawodowej i Rozwoju Przedsiębiorczości Równe Szanse e-mail: andrzej-
Gorzyce
73 675,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-08-30
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
802000006
802100009
805332001
805300008
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
73 675,00 zł
Minimalna złożona oferta:
73 675,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
73 675,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
73 675,00 zł


Gorzyce: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców


Numer ogłoszenia: 301596 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Gorzycach , ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu: 1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki; 2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego; 4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego; 5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego 6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC; 7.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD; 8.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor; 9.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM; 10.Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC); 11.Przeprowadzenie szkolenia ECDL; 12.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO; 13.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej; 14.Kurs obsługi programów księgowo-kasowych;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Część II - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:: 1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji; 2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki; 3.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego; 4.Zajęcia wyrównawczych z języka niemieckiego; 5.Język obcy w biznesie; 6.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich pięciu lat prowadził szkolenia współfinansowane z funduszy europejskich na kwotę łączną co najmniej 50 tys. zł brutto. 2. Formularz ofertowy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: a)brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nieprzewidzianych przyczyn; b)zmiany terminu realizacji projektu; c)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów KC. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy po wcześniejszym poinformowaniu przez Wykonawcę na piśmie o konieczności dokonania takiej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoby które zostaną włączone do realizacji przedmiotu umowy będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
1. Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce tel./fax. 15/836-20-87 strona internetowa: www.zsgorzyce.pl e-mail: zsgorzyce@wp.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce/sekretariat/..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego)..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu: 1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z fizyki Poznajemy świat z fizyką. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje z fizyki nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie statyki, kinematyki, dynamiki, przeliczania jednostek miar, przekształcania wyrażeń, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, odczytywania danych z wykresów, wyjaśniania podstawowych zjawisk fizycznych. Niski poziom umiejętności z zakresu fizyki, logicznego rozumowania i wyjaśniania zjawisk fizycznych wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z fizyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z matematyki Matematyka w technice i ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczania jednostek miar, obliczania odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, obliczania pola powierzchni i objętości brył, odczytywania danych z wykresów. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z matematyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego Poznaj język swojego sąsiada. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie: uczniowie w gimnazjach, z których rekrutują sie uczniowie ZS w Gorzycach nie mają w programie nauczania języka niemieckiego w związku z czym mają utrudniony start w naszej szkole. Znikoma ilość uczniów wybiera ten język na maturze. Język niemiecki w szkole technicznej jest nie mniej ważny od języka angielskiego, gdyż zakłady pracy, w których znajdują absolwenci szkoły kooperują z krajami niemieckojęzycznymi. Pracodawcy wielokrotnie zwracali uwagę na słabą znajomość tego języka. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą trzy grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i trzy grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z języka niemieckiego w każdym typie szkoły oraz uczniowie klas pierwszych. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego dla klas o profilu technik mechanik, technik informatyk i technik ekonomista. Grupa docelowa: uczniowie poszczególnych typów szkół z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Systemy sterowania maszyn i programy użytkowe wymagają dobrej znajomości języka zawodowego angielskiego. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i dwie grupy po 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 20 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny. 5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka niemieckiego dla klas zasadniczej szkoły zawodowej. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej z oceną powyżej 3,0. Uzasadnienie: głównym pracodawcą dla tej grupy absolwentów są zakłady przemysłu maszynowego Gorzyc i Stalowej Woli. Zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym, potrafiących obsługiwać systemy sterowania maszyn w tym języku. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 15 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny. 6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC (Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM, Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC) Grupa docelowa: uczniowie Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w zawodzie operator obrabiarek skrawających. Szczegóły organizacyjne: 1) Programowanie obrabiarek CNC-30 godzin zajęć dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia Zasadniczej Szkoły Zawodowej oraz jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2012/2013 i jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2013/2014 Technikum Mechanicznego. 2) Obsługa programu AUTO CAD-60 godzin zajęć dla ZSZ i 30 godzin dla TM. W roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014 wsparciem objęta jedna grupa Zasadniczej Szkoły Zawodowej 6-8 osób, jedna grupa Technikum Mechanicznego 7-14 osób na każdy rok. 3) Zajęcia praktyczne CAD/CAM/CNC-25 godzin zajęć na każdą grupę. Wsparciem objęte będą objęte cztery grupy (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w roku szkolnym 2012/2013 i cztery (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w 2013/2014 Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Zajęcia praktyczne wymagają indywidualnego podejścia do słuchacza w związku z tym liczebność grupy wynosi 3-7 osób. 4) Obsługa programu Inventor i Edge CAM dotyczy uczniów Technikum Mechanicznego. Wsparciem objęta zostanie jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2013 i jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2014 w wymiarze dla Inventora po 30 godzin, dla Edge CAM-a po 30 godzin. Uczniowie tych samych grup mogą brać udział w różnych zajęciach z zakresu przedmiotów mechanicznych, gdyż stanowią one wzajemnie uzupełniającą się całość. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i materiały pomocnicze uwzględniające specyfikę zawodu, których opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 7.Przeprowadzenie szkolenia ECDL Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego i Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne: Szkolenie obejmuje zakres ECDL Start w skład którego wchodzą 4 moduły dostosowane do typu szkoły. Dają one możliwość dalszego rozszerzania certyfikatu w zależności od specyfiki wykonywanej pracy. Szkolenie obejmuje trzy grupy po 7-10 słuchaczy w grupie. Zaplanowano 60 godz. dla 1grupy TE i po 30 godzin dla 2grup TI. Słuchacze będą zaopatrzeni w podręczniki i karty EKUK. Zaplanowano także egzamin. Przewiduje się zdawalność na poziomie 80%. 8.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego. Szczegóły organizacyjne: Kurs obejmuje 40 godz. tworzenia i obsługi sieci komputerowych w ramach Akademii CISCO. Grupa liczy 6-8 osób 9.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej Grupa docelowa: uczniowie Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne: 1) Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda po 15 godz., 2) Kurs obsługi programów księgowo-kasowych obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda w wymiarze po 40 godzin. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 01.09.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:: 1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji. Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs. 2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 3.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 4.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 5.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 6.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. 7.Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości. 8.Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 9.Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu, 10.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 01.09.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Gorzyce: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców


Numer ogłoszenia: 323952 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 301596 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Część I - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu: 1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki; 2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego; 4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego; 5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego 6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC; 7.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD; 8.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor; 9.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM; 10.Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC); 11.Przeprowadzenie szkolenia ECDL; 12.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO; 13.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej; 14.Kurs obsługi programów księgowo-kasowych;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Część II - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:: 1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji; 2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki; 3.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego; 4.Zajęcia wyrównawczych z języka niemieckiego; 5.Język obcy w biznesie; 6.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego)...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce..


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji Zawodowej i Rozwoju Przedsiębiorczości Równe Szanse e-mail: andrzej-, ul. Żwirki i Wigury 2,, 39-432 Gorzyce, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 76275,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    73675,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    73675,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    73675,00


  • Waluta:
    PLN.