Informacje o przetargu
Stworzenie programu rewitalizacji obszarów zdegradowanych w Mieście Darłowo na lata 2017 - 2027
Opis przedmiotu przetargu: 1.2. Przedmiotem zamówienia jest: 1a. Przeprowadzenie Szkoleń dla powołanego Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników Urzędu Miejskiego w Darłowie. Należy założyć, że: Szkolenia stacjonarne odbywać się będą na każdym z etapów pracy nad Lokalnym Programem Rewitalizacji. Podstawą pracy szkoleniowej będą materiał opracowany przez Zespół ds. rewitalizacji. Podczas szkolenia nastąpi weryfikacja opracowanych przed spotkaniem materiałów odnoszących się do LPR. Planuje się organizację, co najmniej 5 szkoleń na każdym z posiedzeń Zespołu ds. rewitalizacji. Zakłada się 8 godzin szkoleniowych na jedno szkolenie. 1b. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. Materiały szkoleniowe. Należy skosztorysować, stworzenie oraz druk materiałów szkoleniowych (dydaktycznych). Zakłada się przygotowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji. Materiały dydaktyczne obejmować będą materiały dla uczestników szkolenia; materiały dla prowadzącego szkolenie; materiały samokształceniowe. Zakłada się organizację, co najmniej 5 szkoleń (patrz wyżej). 1.c. Szkolenia dla Zespołu ds. rewitalizacji i pracowników jst. catering. Do oferty należy również przyjąć koszty: Cateringu - kawa, herbata i ciastka. Zakłada się przygotowanie cateringu dla 6 członków Zespołu ds. rewitalizacji oraz dodatkowych pracowników jst mających zajmować się wdrożeniem LPR, eksperta. 2.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza danych zastanych desk research Analiza dokumentów strategicznych (Studium, MPZP, Strategia rozwiązywania problemów społecznych), analiza ekspercka w celu opracowania opisu powiązań 2.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza ekspercka Analiza ekspercka, eksperta ds. planowania strategicznego: analiza potencjałów i barier rewitalizacji; identyfikacja rozmieszczenia i koncentracji problemów technicznych i przestrzennych, analiza dokumentacji zdjęciowej opracowanej w wyniku spacerów studyjnych; analiza SWOT 2.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Spacery studyjne Realizacja spacerów studyjnych w celu proces poznania obszarów „w rzeczywistości”, pozyskanie dokumentacji zdjęciowej budynków i obiektów. 3 spacery studyjne. 2.d. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Opracowanie scenariusza badania PAPI (metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej; w badanich tych wywiad z respondentem jest prowadzony osobiście Kontrola realizacji ankiet, sortowanie danych, analizy wynikowe 2.e. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Badania z mieszkańcami PAPI (Paper & Pen Personal Interview). Realizacja badań na próbie 100 mieszkańców. 2.f. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Wywiady pogłębione IDI Opracowanie scenariusza, umawianie i realizacja IDI (wywiad indywidualny pogłębiony - Badanie polega na wywiadzie pogłębionym przeprowadzonym z pojedynczymi osobami, rejestrowanym audio) x5 z przedstawicielami gminy i miejskimi NGO’s, przeprowadzenie wywiadów nieustrukturyzowanych, których celem jest zdobycie wiedzy w zakresie opinii, poglądów osób decyzyjnych w gminie pod względem realizacji priorytetów i celów oraz działań programu rewitalizacji. 2.g. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera społeczna. Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie danych na poziomie dla miejscowości obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy społecznej: Ubóstwo. Liczba osób korzystających z zasiłków OPS, Alkoholizm Liczba osób z problemem alkoholowym korzystająca z działalności GKPA. Przemoc. Liczba założonych niebieskich kart. Niepełnosprawność Liczba osób niepełnosprawnych korzystających ze świadczeń OPS Liczba osób pobierających zasiłek pielęgnacyjny, Bezrobocie Liczba zarejestrowanych bezrobotnych, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI (wywiad przeprowadzany za pośrednictwem internetu; realizacja badania odbywa się przy pomocy ankiety umieszczonej na stronach www, lub linka do ankiety wysyłanego drogą mailową) i spacerów studyjnych, opracowanie zbiorczego Index of Multiple Deprivation dla wskaźników sfery społecznej. 2.h. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera gospodarcza Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy gospodarczej: Liczba podmiotów w systemie REGON, Poziom aktywności gospodarczej, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.i. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera środowiskowa Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy środowiskowej: Masa odebranych odpadów w podziale na jednostki terytorialne, dostęp do sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej, nielegalne wysypiska odpadów, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.j. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera przestrzenno-funkcjonalna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy przestrzenno-funkcjonalnej: Liczba zabytków, ilość połączeń komunikacji publicznej, które są realizowane przez przewoźników na badanym obszarze, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 2.k. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaźników, sfera techniczna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarów / podobszarów rewitalizacji; analiza wskaźników specyficznych dla strefy technicznej: Drogi gminne i ich stan, analizy jakościowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerów studyjnych 3.a. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Pozyskanie kopii cyfrowych mapy zasadniczej w celu podkładu mapy wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji; pozyskanie podkładu z zasobu geodezyjnego Starostowa Powiatowego; format A 0 mapy zasadniczej w skali 1: 5000 3.b. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Przygotowanie podkładu do naniesienia danych dot. obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, weryfikacja numerów działek, danych o użytkowaniu w formie opisów, tytuł załącznika z nr uchwały, marginesy, itp. 3.c. Wykonanie diagnozy społeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Wizualizacja danych statystycznych na mapach (program QuantiumGIS lub podobny) w skali 1:5000, opracowanie map do pracy dla Zespołu ds. Rewitalizacji i JTS w postaci jpeg lub tiff; z granicami działek, wprowadzanie uwag do wyznaczonych granic obszaru; 4.a. Realizacja konsultacji społecznych. Przeprowadzenie warsztatów rewitalizacyjnych Organizacja, nabór, umawianie uczestników warsztatów rewitalizacyjnych x 3 4.b. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Warsztaty rewitalizacyjne Należy tu wycenić wynagrodzenie moderatora warsztatów rewitalizacyjnych, 3x warsztatów. Zakłada się powyżej 4 godzin szkoleniowych na jeden warsztat, opracowanie sprawozdania z warsztatów, analiza i opracowanie wniosków i rekomendacji na potrzeby LPR 4.c. Przeprowadzenie konsultacji społecznych. Badanie CAWI Ankieta CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) polegająca na przeprowadzeniu wywiadu przez poprzez udostępnienie uczestnikom badania kwestionariusza internetowego w celu zebrania opinii o propozycjach przedsięwzięć rewitalizacyjnych, nadawaniu wag w analizie SWOT, zgłaszaniu uwag w ramach konsultacji społecznych, przygotowanie kwestionariusza, wynajęcie platformy badawczej, nadzór nad realizacją badania, analizy wynikowe; 5. Opracowanie projektów rewitalizacyjnych i wskaźniki monitorowania efektów Analiza eksperta ds. planowania strategicznego (przygotowanie projektów, opisy projektów rewitalizacyjnych; lista planowanych podstawowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierającymi w odniesieniu do każdego przedsięwzięcia: nazwę i wskazanie podmiotów je realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację, szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celów rewitalizacji; charakterystykę pozostałych dopuszczalnych przedsięwzięć rewitalizacyjnych, realizujących kierunki działań); opracowanie systemu wskaźników produktu i rezultatu; 6. Promocja. Druk plakatów informacyjnych format B2, jednostronne/druk: kolor. Materiały oznakowane zostaną zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego oraz zawierać będą znaki graficzne Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 50 sztuk. Program rewitalizacji należy opracować zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. (Dz. U. z 2015r., poz. 1777) o rewitalizacji oraz zgodnie z niżej wymienionymi dokumentami: - Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-4) - Zasady realizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/www.rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja/zasady-realizacji-przedsiewziec-rewitalizacyjnych-w-ramach-programu-regionalnego) - Praktyczny komentarz do Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-1) - Regulamin konkursu (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-2). Po opracowaniu programu rewitalizacji dokument zostanie przekazany do Urzędu Marszałkowskiego celem jego weryfikacji przez zespół ds. rewitalizacji pod kątem zgodności z zasadami określonymi w Załączniku nr 1 do Regulaminu. W przypadku wystąpienia zastrzeżeń, program zostanie odesłany Zamawiającemu do korekty. Podstawą do refundacji środków na rzecz Zamawiającego za przygotowanie programu rewitalizacji jest uzyskanie akceptacji zespołu ds. rewitalizacji. Szczególnie ważnym elementem procesu opracowywania bądź aktualizacji programu rewitalizacji jest partycypacja społeczna. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest także do naniesienia do programu rewitalizacji ewentualnych poprawek i uwag przekazanych przez zespół ds. rewitalizacji Urzędu Marszałkowskiego w Szczecinie.
Zamawiający:
Gmina Miasto Darłowo
Adres: | Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia.publiczne@darlowo.pl tel: 94 3142223 do 26 fax: 943 142 333 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 33425120160 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2016-11-02 | Termin składania wniosków: | 2016-11-10 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | 131 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.darlowo.pl | Informacja dostępna pod: | http://www.darlowo.pl |
Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
71241000-9 | Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy | |
71242000-6 | Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
http://www.darlowo.plOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - UsĹugi
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto DarĹowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092093700000, ul. Plac Tadeusza KoĹciuszki 9, 76150  DarĹowo, woj. zachodniopomorskie, paĹstwo Polska, tel. 94 3142223 do 26, e-mail , faks 943 142 333.
Adres strony internetowej (URL): http://www.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
http://www.darlowo.pl
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
za poĹrednictwem operatora pocztowego, osobiĹcie, za poĹrednictwem posĹaĹca
Adres:
UrzÄ d Miejski w DarĹowie, Plac Tadeusza Kociuszki 9, 7-150 Darowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
Stworzenie programu rewitalizacji obszarĂłw zdegradowanych w MieĹcie DarĹowo na lata 2017 - 2027
Numer referencyjny:
EI.7011.26.2016
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
usĹugi
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.2. Przedmiotem zamĂłwienia jest: 1a. Przeprowadzenie SzkoleĹ dla powoĹanego ZespoĹu ds. rewitalizacji i pracownikĂłw UrzÄdu Miejskiego w DarĹowie. NaleĹźy zaĹoĹźyÄ, Ĺźe: Szkolenia stacjonarne odbywaÄ siÄ bÄdÄ na kaĹźdym z etapĂłw pracy nad Lokalnym Programem Rewitalizacji. PodstawÄ pracy szkoleniowej bÄdÄ materiaĹ opracowany przez ZespóŠds. rewitalizacji. Podczas szkolenia nastÄ pi weryfikacja opracowanych przed spotkaniem materiaĹĂłw odnoszÄ cych siÄ do LPR. Planuje siÄ organizacjÄ, co najmniej 5 szkoleĹ na kaĹźdym z posiedzeĹ ZespoĹu ds. rewitalizacji. ZakĹada siÄ 8 godzin szkoleniowych na jedno szkolenie. 1b. Szkolenia dla ZespoĹu ds. rewitalizacji i pracownikĂłw jst. MateriaĹy szkoleniowe. NaleĹźy skosztorysowaÄ, stworzenie oraz druk materiaĹĂłw szkoleniowych (dydaktycznych). ZakĹada siÄ przygotowanie kompletu materiaĹĂłw szkoleniowych dla 6 czĹonkĂłw ZespoĹu ds. rewitalizacji. MateriaĹy dydaktyczne obejmowaÄ bÄdÄ materiaĹy dla uczestnikĂłw szkolenia; materiaĹy dla prowadzÄ cego szkolenie; materiaĹy samoksztaĹceniowe. ZakĹada siÄ organizacjÄ, co najmniej 5 szkoleĹ (patrz wyĹźej). 1.c. Szkolenia dla ZespoĹu ds. rewitalizacji i pracownikĂłw jst. catering. Do oferty naleĹźy rĂłwnieĹź przyjÄ Ä koszty: Cateringu - kawa, herbata i ciastka. ZakĹada siÄ przygotowanie cateringu dla 6 czĹonkĂłw ZespoĹu ds. rewitalizacji oraz dodatkowych pracownikĂłw jst majÄ cych zajmowaÄ siÄ wdroĹźeniem LPR, eksperta. 2.a. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza danych zastanych desk research Analiza dokumentĂłw strategicznych (Studium, MPZP, Strategia rozwiÄ zywania problemĂłw spoĹecznych), analiza ekspercka w celu opracowania opisu powiÄ zaĹ 2.b. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza ekspercka Analiza ekspercka, eksperta ds. planowania strategicznego: analiza potencjaĹĂłw i barier rewitalizacji; identyfikacja rozmieszczenia i koncentracji problemĂłw technicznych i przestrzennych, analiza dokumentacji zdjÄciowej opracowanej w wyniku spacerĂłw studyjnych; analiza SWOT 2.c. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Spacery studyjne Realizacja spacerĂłw studyjnych w celu proces poznania obszarĂłw âw rzeczywistoĹciâ, pozyskanie dokumentacji zdjÄciowej budynkĂłw i obiektĂłw. 3 spacery studyjne. 2.d. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Opracowanie scenariusza badania PAPI (metoda zbierania informacji w iloĹciowych badaniach rynku i opinii publicznej; w badanich tych wywiad z respondentem jest prowadzony osobiĹcie Kontrola realizacji ankiet, sortowanie danych, analizy wynikowe 2.e. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Badanie kwestionariuszowe PAPI Badania z mieszkaĹcami PAPI (Paper & Pen Personal Interview). Realizacja badaĹ na prĂłbie 100 mieszkaĹcĂłw. 2.f. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Wywiady pogĹÄbione IDI Opracowanie scenariusza, umawianie i realizacja IDI (wywiad indywidualny pogĹÄbiony - Badanie polega na wywiadzie pogĹÄbionym przeprowadzonym z pojedynczymi osobami, rejestrowanym audio) x5 z przedstawicielami gminy i miejskimi NGOâs, przeprowadzenie wywiadĂłw nieustrukturyzowanych, ktĂłrych celem jest zdobycie wiedzy w zakresie opinii, poglÄ dĂłw osĂłb decyzyjnych w gminie pod wzglÄdem realizacji priorytetĂłw i celĂłw oraz dziaĹaĹ programu rewitalizacji. 2.g. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaĹşnikĂłw, sfera spoĹeczna. Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie danych na poziomie dla miejscowoĹci obszarĂłw / podobszarĂłw rewitalizacji; analiza wskaĹşnikĂłw specyficznych dla strefy spoĹecznej: UbĂłstwo. Liczba osĂłb korzystajÄ cych z zasiĹkĂłw OPS, Alkoholizm Liczba osĂłb z problemem alkoholowym korzystajÄ ca z dziaĹalnoĹci GKPA. Przemoc. Liczba zaĹoĹźonych niebieskich kart. NiepeĹnosprawnoĹÄ Liczba osĂłb niepeĹnosprawnych korzystajÄ cych ze ĹwiadczeĹ OPS Liczba osĂłb pobierajÄ cych zasiĹek pielÄgnacyjny, Bezrobocie Liczba zarejestrowanych bezrobotnych, analizy jakoĹciowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI (wywiad przeprowadzany za poĹrednictwem internetu; realizacja badania odbywa siÄ przy pomocy ankiety umieszczonej na stronach www, lub linka do ankiety wysyĹanego drogÄ mailowÄ ) i spacerĂłw studyjnych, opracowanie zbiorczego Index of Multiple Deprivation dla wskaĹşnikĂłw sfery spoĹecznej. 2.h. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaĹşnikĂłw, sfera gospodarcza Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarĂłw / podobszarĂłw rewitalizacji; analiza wskaĹşnikĂłw specyficznych dla strefy gospodarczej: Liczba podmiotĂłw w systemie REGON, Poziom aktywnoĹci gospodarczej, analizy jakoĹciowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerĂłw studyjnych 2.i. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaĹşnikĂłw, sfera Ĺrodowiskowa Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarĂłw / podobszarĂłw rewitalizacji; analiza wskaĹşnikĂłw specyficznych dla strefy Ĺrodowiskowej: Masa odebranych odpadĂłw w podziale na jednostki terytorialne, dostÄp do sieci kanalizacyjnej, sieci wodociÄ gowej, nielegalne wysypiska odpadĂłw, analizy jakoĹciowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerĂłw studyjnych 2.j. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaĹşnikĂłw, sfera przestrzenno-funkcjonalna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarĂłw / podobszarĂłw rewitalizacji; analiza wskaĹşnikĂłw specyficznych dla strefy przestrzenno-funkcjonalnej: Liczba zabytkĂłw, iloĹÄ poĹÄ czeĹ komunikacji publicznej, ktĂłre sÄ realizowane przez przewoĹşnikĂłw na badanym obszarze, analizy jakoĹciowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerĂłw studyjnych 2.k. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Analiza statystyczna wskaĹşnikĂłw, sfera techniczna Analiza statystyczna eksperta ds. planowania strategicznego, zebranie dane na poziomie ulic dla obszarĂłw / podobszarĂłw rewitalizacji; analiza wskaĹşnikĂłw specyficznych dla strefy technicznej: Drogi gminne i ich stan, analizy jakoĹciowe danych w obszarze w wyniku IDI, PAPI, CAWI i spacerĂłw studyjnych 3.a. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Pozyskanie kopii cyfrowych mapy zasadniczej w celu podkĹadu mapy wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji; pozyskanie podkĹadu z zasobu geodezyjnego Starostowa Powiatowego; format A 0 mapy zasadniczej w skali 1: 5000 3.b. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Przygotowanie podkĹadu do naniesienia danych dot. obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, weryfikacja numerĂłw dziaĹek, danych o uĹźytkowaniu w formie opisĂłw, tytuĹ zaĹÄ cznika z nr uchwaĹy, marginesy, itp. 3.c. Wykonanie diagnozy spoĹeczno-gospodarczej. Opracowanie map obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Wizualizacja danych statystycznych na mapach (program QuantiumGIS lub podobny) w skali 1:5000, opracowanie map do pracy dla ZespoĹu ds. Rewitalizacji i JTS w postaci jpeg lub tiff; z granicami dziaĹek, wprowadzanie uwag do wyznaczonych granic obszaru; 4.a. Realizacja konsultacji spoĹecznych. Przeprowadzenie warsztatĂłw rewitalizacyjnych Organizacja, nabĂłr, umawianie uczestnikĂłw warsztatĂłw rewitalizacyjnych x 3 4.b. Przeprowadzenie konsultacji spoĹecznych. Warsztaty rewitalizacyjne NaleĹźy tu wyceniÄ wynagrodzenie moderatora warsztatĂłw rewitalizacyjnych, 3x warsztatĂłw. ZakĹada siÄ powyĹźej 4 godzin szkoleniowych na jeden warsztat, opracowanie sprawozdania z warsztatĂłw, analiza i opracowanie wnioskĂłw i rekomendacji na potrzeby LPR 4.c. Przeprowadzenie konsultacji spoĹecznych. Badanie CAWI Ankieta CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) polegajÄ ca na przeprowadzeniu wywiadu przez poprzez udostÄpnienie uczestnikom badania kwestionariusza internetowego w celu zebrania opinii o propozycjach przedsiÄwziÄÄ rewitalizacyjnych, nadawaniu wag w analizie SWOT, zgĹaszaniu uwag w ramach konsultacji spoĹecznych, przygotowanie kwestionariusza, wynajÄcie platformy badawczej, nadzĂłr nad realizacjÄ badania, analizy wynikowe; 5. Opracowanie projektĂłw rewitalizacyjnych i wskaĹşniki monitorowania efektĂłw Analiza eksperta ds. planowania strategicznego (przygotowanie projektĂłw, opisy projektĂłw rewitalizacyjnych; lista planowanych podstawowych przedsiÄwziÄÄ rewitalizacyjnych, wraz z ich opisami zawierajÄ cymi w odniesieniu do kaĹźdego przedsiÄwziÄcia: nazwÄ i wskazanie podmiotĂłw je realizujÄ cych, zakres realizowanych zadaĹ, lokalizacjÄ, szacowanÄ wartoĹÄ, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny w odniesieniu do celĂłw rewitalizacji; charakterystykÄ pozostaĹych dopuszczalnych przedsiÄwziÄÄ rewitalizacyjnych, realizujÄ cych kierunki dziaĹaĹ); opracowanie systemu wskaĹşnikĂłw produktu i rezultatu; 6. Promocja. Druk plakatĂłw informacyjnych format B2, jednostronne/druk: kolor. MateriaĹy oznakowane zostanÄ zgodnie z wytycznymi UrzÄdu MarszaĹkowskiego oraz zawieraÄ bÄdÄ znaki graficzne Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 50 sztuk. Program rewitalizacji naleĹźy opracowaÄ zgodnie z ustawÄ z dnia 9 paĹşdziernika 2015r. (Dz. U. z 2015r., poz. 1777) o rewitalizacji oraz zgodnie z niĹźej wymienionymi dokumentami: - Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-4) - Zasady realizacji przedsiÄwziÄÄ rewitalizacyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WojewĂłdztwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 (http://rpo.wzp.pl/www.rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja/zasady-realizacji-przedsiewziec-rewitalizacyjnych-w-ramach-programu-regionalnego) - Praktyczny komentarz do Ustawy z dnia 9 paĹşdziernika 2015 r. o rewitalizacji (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-1) - Regulamin konkursu (http://rpo.wzp.pl/o-programie/rewitalizacja-2). Po opracowaniu programu rewitalizacji dokument zostanie przekazany do UrzÄdu MarszaĹkowskiego celem jego weryfikacji przez zespóŠds. rewitalizacji pod kÄ tem zgodnoĹci z zasadami okreĹlonymi w ZaĹÄ czniku nr 1 do Regulaminu. W przypadku wystÄ pienia zastrzeĹźeĹ, program zostanie odesĹany ZamawiajÄ cemu do korekty. PodstawÄ do refundacji ĹrodkĂłw na rzecz ZamawiajÄ cego za przygotowanie programu rewitalizacji jest uzyskanie akceptacji zespoĹu ds. rewitalizacji. SzczegĂłlnie waĹźnym elementem procesu opracowywania bÄ dĹş aktualizacji programu rewitalizacji jest partycypacja spoĹeczna. W zwiÄ zku z powyĹźszym Wykonawca zobowiÄ zany jest takĹźe do naniesienia do programu rewitalizacji ewentualnych poprawek i uwag przekazanych przez zespóŠds. rewitalizacji UrzÄdu MarszaĹkowskiego w Szczecinie.
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
71241000-9
Dodatkowe kody CPV:
71242000-6, 79311200-9
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw: ZamawiajÄ cy nie okreĹla wymagaĹ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw: ZamawiajÄ cy nie okreĹla wymagaĹ w zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: a) ZdolnoĹÄ techniczna Wykonawca posiada doĹwiadczenie polegajÄ ce na wykonaniu 1 usĹugi, polegajÄ cej na sporzÄ dzeniu min. jednego lokalnego / gminnego programu rewitalizacji, zakresem zbliĹźonego do przedmiotu realizacji, wraz z dokumentami potwierdzajÄ cymi prawidĹowoĹÄ wykonanej usĹugi (referencje, poĹwiadczenia, itp.).
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
1. Wykaz usĹug (co najmniej 1 usĹugi, polegajÄ cej na sporzÄ dzeniu min. jednego lokalnego / gminnego programu rewitalizacji, zakresem zbliĹźonego do przedmiotu realizacji), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy â w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoĹci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw, na rzecz ktĂłrych usĹugi zostaĹy wykonane, oraz zaĹÄ czeniem dowodĂłw okreĹlajÄ cych czy te usĹugi zostaĹy wykonane lub sÄ wykonywane naleĹźycie. Wykaz naleĹźy sporzÄ dziÄ na formularzu stanowiÄ cym zaĹ. nr 4 do SIWZ. Dowodami o ktĂłrych mowa powyĹźej sÄ poĹwiadczenia, referencje bÄ dĹş inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktĂłrego usĹugi byĹy wykonywane, a jeĹźeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaÄ tych dokumentĂłw â oĹwiadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
13.1. Wykonawca jest zobowiÄ zany do wniesienia wadium w wysokoĹci: 600,00zĹ (sĹownie: szeĹÄset zĹotych 00/100). 13.2. Wadium musi byÄ wniesione przed upĹywem terminu skĹadania ofert w jednej lub kilku formach okreĹlonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniÄ dzu winno byÄ wpĹacone na rachunek bankowy ZamawiajÄ cego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datÄ wniesienia wadium wnoszonego w pieniÄ dzu uwaĹźa siÄ uznania rachunku bankowego ZamawiajÄ cego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niĹź pieniÄ dz musi byÄ zĹoĹźone w oryginale. ZamawiajÄ cy zaleca zaĹÄ czenie oryginaĹu wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niĹź pieniÄ dz moĹźe byÄ wnoszone przez poszczegĂłlnych konsorcjantĂłw. Ze zĹoĹźonych dokumentĂłw musi wynikaÄ, Ĺźe wadium zabezpiecza ofertÄ zĹoĹźonÄ przez WykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o udzielenie zamĂłwienia. 13.5. ZamawiajÄ cy dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach okreĹlonych w ustawie. 13.6. ZamawiajÄ cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeĹźeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o ktĂłrym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leĹźÄ cych po jego stronie, nie zĹoĹźyĹ oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ cych okolicznoĹci, o ktĂłrych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oĹwiadczenia, o ktĂłrym mowa w art. 25a ust. 1, peĹnomocnictw lub nie wyraziĹ zgody na poprawienie omyĹki, o ktĂłrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowaĹoby brak moĹźliwoĹci wybrania oferty zĹoĹźonej przez wykonawcÄ jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, ktĂłrego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz ZamawiajÄ cego w przypadkach gdy: (1) OdmĂłwiĹ podpisania umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego na warunkach okreĹlonych w ofercie, (2) Nie wniĂłsĹ wymaganego zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego staĹo siÄ niemoĹźliwe z przyczyn leĹźÄ cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
doĹwiadczenie Wykonawcy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy bÄdÄ mogĹy byÄ wprowadzane w zwiÄ zku z zaistnieniem okolicznoĹci, ktĂłrych wystÄ pienia Strony nie przewidywaĹy w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: - przeksztaĹcenie lub zmiana siedziby ktĂłrejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osĂłb reprezentujÄ cych strony oraz innych osĂłb z nazwiska wymienionych w umowie, - zmiany przepisĂłw dot. obowiÄ zujÄ cych stawek podatku VAT, - wprowadzenie istotnych zmian do projektu w wyniku pojawienia siÄ zdarzeĹ, sytuacji, opinii innych organĂłw, o ktĂłrych ZamawiajÄ cy nie wiedziaĹ w momencie akceptacji koncepcji lub na ktĂłre nie ma wpĹywu. - udzielenie zamĂłwieĹ dodatkowych, ktĂłre wstrzymujÄ lub opóźniajÄ realizacjÄ przedmiotu Umowy, W sytuacjach okreĹlonych powyĹźej Strony, majÄ c na uwadze poszanowanie wzajemnych interesĂłw, zasady rĂłwnoĹci Stron oraz ekwiwalentnoĹci ĹwiadczeĹ i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, okreĹlÄ w niezbÄdnym zakresie wpĹyw powyĹźszych okolicznoĹci na dotychczasowe prawa i obowiÄ zki. 2. NiezaleĹźnie od postanowieĹ wymienionych powyĹźej, Strony dopuszczajÄ moĹźliwoĹÄ (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian bÄdÄ cych nastÄpstwem sukcesji uniwersalnej albo przejÄcia z mocy prawa peĹni praw i obowiÄ zkĂłw dotyczÄ cych ktĂłrejkolwiek ze Stron, (iii) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczegĂłlnoĹci przyspieszajÄ cych realizacjÄ, obniĹźajÄ cych koszt ponoszony przez ZamawiajÄ cego na wykonanie, utrzymanie lub uĹźytkowanie Przedmiotu Umowy bÄ dĹş zwiÄkszajÄ cych uĹźytecznoĹÄ Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzÄ do Umowy stosowne zmiany weryfikujÄ ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bÄ dĹş wskazujÄ ce nowe dane wynikajÄ ce ze zmian w rejestrach publicznych albo teĹź, kierujÄ c siÄ poszanowaniem wzajemnych interesĂłw, zasadÄ rĂłwnoĹci Stron oraz ekwiwalentnoĹci ĹwiadczeĹ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, okreĹlÄ zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane bÄdÄ z poszanowaniem obowiÄ zkĂłw wynikajÄ cych z obowiÄ zujÄ cego prawa, w tym w szczegĂłlnoĹci art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamĂłwieĹ publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) oraz zasad ogĂłlnych rzÄ dzÄ cych tÄ ustawÄ .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
W przypadku gdyby oferta, oĹwiadczenia lub dokumenty zawieraĹy informacje, stanowiÄ ce tajemnicÄ przedsiÄbiorstwa w rozumieniu przepisĂłw o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposĂłb nie budzÄ cy wÄ tpliwoĹci zastrzec, ktĂłre spoĹrĂłd zawartych w ofercie informacji stanowiÄ tajemnicÄ przedsiÄbiorstwa. Informacje te winny byÄ umieszczone w osobnym wewnÄtrznym opakowaniu, trwale ze sobÄ poĹÄ czone i ponumerowane z zachowaniem ciÄ gĹoĹci numeracji stron oferty. Nie mogÄ stanowiÄ tajemnicy przedsiÄbiorstwa informacje podawane do wiadomoĹci podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczÄ ce ceny, doĹwiadczenia Wykonawcy i warunkĂłw pĹatnoĹci zawartych w ofercie.
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 10:30,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
> jÄzyk polski
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OGĹOSZENIE O ZMIANIE OGĹOSZENIA
OGĹOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
334251
Data:
02/11/2016
Adres strony internetowej (url): http://darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod ktĂłrym moĹźna uzyskaÄ dostÄp do narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne:
II.1) Tekst, ktĂłry naleĹźy zmieniÄ:
Miejsce, w ktĂłrym znajduje siÄ zmieniany tekst:
Numer sekcji:
brak
Punkt:
brak
W ogĹoszeniu jest:
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej: nie
W ogĹoszeniu powinno byÄ:
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej: tak
Miejsce, w ktĂłrym znajduje siÄ zmieniany tekst:
Numer sekcji:
brak
Punkt:
brak
W ogĹoszeniu jest:
Nazwa projektu lub programu
W ogĹoszeniu powinno byÄ:
Nazwa projektu lub programu: Dofinansowanie z programu âPomoc Techniczna 2014 - 2020â z Funduszu SpĂłjnoĹci
OGĹOSZENIE O ZMIANIE OGĹOSZENIA
OGĹOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
334251
Data:
02/11/2016
Adres strony internetowej (url): http:www.darlowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod ktĂłrym moĹźna uzyskaÄ dostÄp do narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne:
II.1) Tekst, ktĂłry naleĹźy zmieniÄ:
Miejsce, w ktĂłrym znajduje siÄ zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.8)
W ogĹoszeniu jest:
Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw: 10/02/2017
W ogĹoszeniu powinno byÄ:
Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw: 24/03/2017