Informacje o przetargu
Zarządzanie projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - Specjalista ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze, realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dzia-łania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczo-nych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnio-nym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069 10. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych: · dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, · doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną, · dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, · szkolny ośrodek kariery, · wdrożenie innowacyjnych form nauczania. Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.: · młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich, niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz. · uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz. · uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania: · Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych),prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczyciel-skiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. · Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrze-śniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy. · Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka). Uczniowie (24 osoby) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesięcu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. · Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. · Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. · Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. · Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zo-staną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h. · Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności(5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h. · Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 5 grup 270 h. · Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficzny-mi trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w za-jęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h - miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). · Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h - miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą inno-wacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się; metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów. · Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalsze-go kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, po-rad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzy-stać 2 x miesiąc po 5 h (10h - miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monito-ringu wewnętrznego projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1. Opracowywanie wniosków o płatność w zakresie postępu rzeczowego projektu. 2. Monitorowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu. 3. Przygotowanie raportów okresowych z rzeczowych postępów realizacji projektu. 4. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem produktów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja list obecności, dzienników zajęć, dokumentacji fotograficznej. 5. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem twardych rezultatów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja prac kontrolnych, wyników klasyfikacji, uzyskanych oceń uczniów, danych z Kuratorium Oświaty oraz Indywidualnych Planów Kariery Zawodowej. 6. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem miękkich rezultatów projektu tj. ankiety, regu-larne wywiady z BO podczas trwania modułu szkoleniowego (realizacja ewaluacji ex-ante i ex - post). 7. Hospitacja prowadzonych zajęć w projekcie. 8. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym.
Zamawiający:
GIMNAZJUM NR 1
Adres: | ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: gim1zg@wp.pl; rlucz@poczta.onet.pl tel: 0-68 326 36 80 fax: 0-68 326 36 80 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 3358520110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-01-28 | Termin składania wniosków: | 2011-02-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 12 miesięcy | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.gimnazjum1.zgora.eu | Informacja dostępna pod: | Gimnazjum Nr 1, 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79421000-1 | Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |
Zielona Góra: Zarządzanie projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - Specjalista ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu
Numer ogłoszenia: 33585 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GIMNAZJUM NR 1 , ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 36 80, faks 0-68 326 36 80.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gimnazjum1.zgora.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn. Nasza szkoła, nasi uczniowie-projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze - Specjalista ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu pn.: Nasza szkoła, nasi uczniowie - projekt rozwojowy Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze, realizowanego przez Miasto Zielona Góra - Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dzia-łania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczo-nych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnio-nym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-069 10. Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych: . dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, . doradztwo i opiekę pedagogiczno-psychologiczną, . dodatkowe zajęcia dla ucz. ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, . szkolny ośrodek kariery, . wdrożenie innowacyjnych form nauczania. Wsparciem zostanie objętych 206 ucz. G1 z klas I-III. Uczestnicy projektu będą pochodzić z 3 zdefiniowanych grup tj.: . młodzież trudna tj. ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym oraz pochodzący z rodzin ubogich, niezaradnych oraz wchodzących w kolizję z prawem - 96 ucz. . uczniowie uzdolnieni z ubogich rodzin-70 ucz. . uczniowie z zaniedbaniami zdrowotnymi -40 ucz. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania: . Zadanie 1. Zarządzanie projektem - organizacja biura projektu, organizacja zajęć, bieżący monitoring, zakup wyposażenia (wszystkie zakupy w ramach projektu realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych),prowadzenie księgowości projektu, wybór kadry nauczyciel-skiej, kontakt z instytucją pośredniczącą, itp. . Zadanie 2. Rekrutacja, Informacja, Promocja i PR projektu - rekrutacja będzie realizowana we wrze-śniu br., a promocja przez cały czas realizacji projektu. Utworzenie podstrony internetowej, spotkania z rodzicami, tablica ogłoszeń, ulotki, plakaty, informacja w szkolnej gazetce, roll-upy. . Zadanie 3. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka). Uczniowie (24 osoby) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesięcu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. . Zadanie 4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język polski). Uczniowie (24 osób) zostaną podzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. . Zadanie 5. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język angielski). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. . Zadanie 6. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (język niemiecki). Uczniowie (24 osób) zostaną po-dzieleni na 3 grupy wiekowe po 8 osób. Każda grupa 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 162 h. . Zadanie 7. Zajęcia kompetencje kluczowe matematyczno - przyrodnicze. Uczniowie klas I, II, III zo-staną podzieleni na 6 zespołów: Pitagoras, Laboratorium chemiczne, Młody fizyk, Koło biologiczne, Krajoznawstwo, Fakultet ścisłowca. Przewiduje się 6 grup (35 osób) o różnej liczebności (5-8 os.). Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 3 grup 324 h. . Zadanie 8. Zajęcia kompetencje kluczowe-przedsiębiorczość, informatyka (ICT) i humanistyka. Uczniowie klas I, II, III zostaną podzieleni na 6 zespołów: Koło młodego przedsiębiorcy, Klub Euromaniak, Zespół redakcyjny GIMZETKI, Koło informatyczne (ICT), Klub teatralny, Fakultet humanisty. Przewiduje się 6 gr. (35 osób) o różnej liczebności(5-8 osób).Grupa po 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 6 grup 324 h. . Zadanie 9. Zajęcia aktywizujące. Uczniowie klas I, II, III. Przewiduje się utworzenie 5 gr. po 8 osób (łącznie 40 osób): Klub turystyki rowerowej, Ratownictwo wodne, Pomoc przedmedyczna, Klub nordic walking i rekreację sportową. Grupa ma 2 h zajęć w tyg. - 6 h w miesiącu (54 h w roku), w sumie dla 5 grup 270 h. . Zadanie 10. Zajęcia z dyslektykami - dla 15 uczniów dotkniętych dysleksją rozwojową tj. specyficzny-mi trudnościami w uczeniu się m. in. czytania, pisania, liczenia (dla części ucz. biorących udział w za-jęciach wyrównawczych) 1x tydzień po 1h w 3 gr. wiekowych (po 5 os.). (dla 1 grupy 3h - miesiącu 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). . Zadanie 11. Opieka pedagogiczno - psychologiczna - 1x tydzień po 1h w 3 grupy wiekowych (po 10 osób). (dla 1 grupy 3h - miesiąc 27 h w roku, w sumie dla 3 grup 81 h). Zajęcia skierowane będą do ucz. wykazujących największe problemy w nauce (ucz. biorących udział w zajęciach wyrównawczych) zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Na zajęciach stosowane będą inno-wacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna - metoda przyspieszonego uczenia się; metoda polisensoryczna - angażowanie wielu zmysłów. . Zadanie 12. Szkolny ośrodek kariery - SOK będzie miejscem, w którym 20 uczniów biorących udział w jednych z zajęć wymienionych w zadaniach od 3 do 9 otrzyma pomoc w planowaniu swojego dalsze-go kształcenia i kariery zawodowej. Praca będzie przybierać różne formy: treningów, warsztatów, po-rad indywidualnych pod opieką szkolnego doradcy zawodowego. Z usług SOK będzie można skorzy-stać 2 x miesiąc po 5 h (10h - miesiąc).Łącznie 90 h w roku szkolnym. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monito-ringu wewnętrznego projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1. Opracowywanie wniosków o płatność w zakresie postępu rzeczowego projektu. 2. Monitorowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego projektu. 3. Przygotowanie raportów okresowych z rzeczowych postępów realizacji projektu. 4. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem produktów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja list obecności, dzienników zajęć, dokumentacji fotograficznej. 5. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem twardych rezultatów projektu tj. gromadzenie, analiza i archiwizacja prac kontrolnych, wyników klasyfikacji, uzyskanych oceń uczniów, danych z Kuratorium Oświaty oraz Indywidualnych Planów Kariery Zawodowej. 6. Realizacja zadań związanych z monitorowaniem miękkich rezultatów projektu tj. ankiety, regu-larne wywiady z BO podczas trwania modułu szkoleniowego (realizacja ewaluacji ex-ante i ex - post). 7. Hospitacja prowadzonych zajęć w projekcie. 8. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Specjalisty ds. sprawozdawczości, ewaluacji, płatności i monitoringu wewnętrznego projektu. Wykonawca gwarantuje pełną dyspozycyjność we wszystkie dni robocze w trakcie trwania projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie przez czas trwania umowy, głównie w dni robocze po godz. 15:00. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZa spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierowniczą w oświa-cie i potrafi udokumentować, że obowiązki te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświad-czenie i wykształcenie niezbędne do wykonywanych przez nie czynności tj. minimum 1 osobą, która: . posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne, . posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania oświatą, . posiada, co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, . posiada ukończone szkolenie na temat finansów publicznych, . posiada ukończone szkolenie na temat gospodarki finansowej jednostki budżetowej, . posiada ukończone szkolenie na temat odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów pu-blicznych. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówie-nia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 6 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 7 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wyko-nawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gimnazjum1.zgora.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gimnazjum Nr 1, 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 1, 65-536 Zielona Góra, ul. Stefana Wyszyńskiego 101 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Tak. Program finansowany jest ze środków EFS..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak