zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: ratusz@olsztynek.pl
tel: 89 51954 50
fax: 895 195 457
Dane postępowania
ID postępowania: 34257820130
Data publikacji zamówienia: 2013-08-25
Termin składania wniosków: 2013-09-01   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 666 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.bip.olsztynek.pl Informacja dostępna pod: Szkoła Podstawowa w Olsztynku ul. Ostródzka 2 11-015 Olsztynek
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80110000-8 Usługi szkolnictwa przedszkolnego


Olsztynek: Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę


Numer ogłoszenia: 342578 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.olsztynek.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia: 1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku. 2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów. 3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności. 4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata. a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny. b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu? c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego. a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną. b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył. b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania. b) Finał programu: 6 wystaw robotów. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki. 8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy. a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne b) Finał programu: 2 boogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne. b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności. a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć. b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny, e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny. (1h = 45 minut) 11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych. a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze. b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu. 13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: a) wnioskiem o dofinansowanie projektu, b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole. 14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy. 15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, kart czasu pracy, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego z każdych zajęć, sprawozdania po zakończeniu zadania oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców. Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku. 19) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć - zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie, 20) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 21) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.11.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował: projekty finansowane lub współfinansowane przez Unię Europejską, których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto. Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie realizował (współrealizował) projektów finansowanych (współfinansowanych) przez Unię Europejską, lub oprócz niż realizował inne projekty edukacyjne lub szkoleniowe, może potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez udowodnienie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował: projekty nie finansowanie / współfinansowanie przez Unię Europejską których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto. WYJAŚNIENIE: Za realizację lub współrealizację projektów zamawiający rozumie zarówno działanie w charakterze Beneficjenta projektu oraz działanie jako Wykonawcy, który przyczynił się do zrealizowania założeń projektowych - wykonania usługi głównej (szkoleniowo-edukacyjnej); dla oceny spełniania warunku nieistotny jest rodzaj stosunku prawnego łączący współrealizatorów. Kryterium oceny ofert stanowi łączny czas trwania tych usług. c) W każdym z Wykonawców zobowiązany jest udowodnić, dodatkowo iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował projekty obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe w których zakresie znajdowały się zajęcia z zakresu robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera. Wykazanie zajęć z robotyki będzie punktowanie dzielnie. Zajęcia z robotyki mogą stanowić część programu realizowanego w ramach projektów z lit. a) i b). Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) zajęć z robotyki, która zostanie poddana ocenie. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykazu wykonanych usług załącznik nr 3 oraz dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie; tj. poświadczeń lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu języka polskiego. - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu języka angielskiego, - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu matematyki. - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu informatyki, - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu muzyki, - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu biologii, - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne z zakresu plastyki / sztuk pięknych. Każda z w/w osób musi posiadać co najmniej stopnień nauczyciela i co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności. Posiadanie stopnia nauczyciela mianowanego i co najmniej 3 - letniego stażu pracy pedagogicznej przy prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności będzie punktowane dodatkowo. b) Każdy Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale VI SIWZ.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 36
  • 3 - Kwalifikacje - 14


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi załacznik nr 8 do SIWZ i przewiduje oraz opisuje możliwe istotne zmiany umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.olsztynek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku ul. Ostródzka 2 11-015 Olsztynek.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Olsztynku ul. Ostródzka 2 11-015 Olsztynek.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr POKL.09.01.02 - 28 - 074/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie