Informacje o przetargu
Ja w szkole
Opis przedmiotu przetargu: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych i przyrodniczych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 3. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk., 4. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 5. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 42 godzin w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin. 11. zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h w 1 r. szk. 12. zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h w 1 r. szk. 13. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 14. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w wym. 30 h w ciągu 1 r. szk. 15. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. 16. zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 17. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 18. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 19. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 20. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 21. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 22. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 23. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 24. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 25. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 26. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 60 h w ciągu 1 r. szk., 27. gimnastyka korekcyjna 30 h w ciągu 1 r. szk., 28. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk polonistycznych 30 h w ciągu 1 r. szk. 29. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk polonistycznych 30 h w ciągu 1 r. szk. 30. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. 31. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. 32. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. dla 8 ucz - 8 dz. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z asystentem szkolnym, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji asystentowi szkolnemu SIWZ Strona 2 z 8 szkoły i koordynatorowi projektu, d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 30 części przetargu. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom.
Zamawiający:
Gmina Pokój
Adres: | ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl, a.pawlicki@gminapokoj.pl tel: 774 693 085 fax: 077 4693085 w. 22 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 34311920110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-12-22 | Termin składania wniosków: | 2011-12-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 182 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 32 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gminapokoj.pl | Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Pokój: Ja w szkole
Numer ogłoszenia: 343119 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pokój , ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gminapokoj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ja w szkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych i przyrodniczych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 3. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk., 4. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 5. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 42 godzin w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin. 11. zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h w 1 r. szk. 12. zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h w 1 r. szk. 13. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. 14. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w wym. 30 h w ciągu 1 r. szk. 15. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. 16. zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w wymiarze 30 h w ciągu 1 r. szk. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 17. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 18. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 19. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w 30 h w ciągu 1 r. szk. 20. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 21. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 22. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 h w ciągu 1 r. szk., 23. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 24. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 25. zajęcia logopedyczne 30 h w ciągu 1 r. szk., 26. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 60 h w ciągu 1 r. szk., 27. gimnastyka korekcyjna 30 h w ciągu 1 r. szk., 28. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk polonistycznych 30 h w ciągu 1 r. szk. 29. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk polonistycznych 30 h w ciągu 1 r. szk. 30. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. 31. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. 32. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie 30 h w ciągu 1 r. szk. dla 8 ucz - 8 dz. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z asystentem szkolnym, w której prowadzone będą zajęcia; d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji asystentowi szkolnemu SIWZ Strona 2 z 8 szkoły i koordynatorowi projektu, d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 30 części przetargu. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: SP Pokój do części 1, 2 i 3: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych), SP Pokój do części 4-8: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), SP Pokój do części 9, 11, 12 i 13: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki (zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych), SP Pokój do części 10: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie), SP Pokój do części 14-16: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych), SP Domaradz do części 17-22: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych), SP Domaradz do części 23-25: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), SP Domaradz do części 26: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki (zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych), SP Domaradz do części 27: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie), SP Domaradz do części 28-32: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych, polonistycznych, artystycznych), Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć - kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gminapokoj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak