Informacje o przetargu
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego w Cieszynie.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego w Cieszynie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Nadzór inwestorski obejmować będzie realizację robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową ARCHEX s.c. z Bielska – Białej. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opisujące zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, dostępne są na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl/index.php?app=przetargi&nid=15210&y=2016&status=1 lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, w godzinach urzędowania. Nadzór inwestorski w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach. 3.5. Osoby pełniące obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiązane są do: a) wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) analizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, d) bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo – finansowym, e) sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania używaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, f) kontroli nadzorowanych robót w zakresie ochrony zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem drzew przewidzianych do adaptacji, g) kontroli jakości robót zastosowanych materiałów, w tym sadzonek drzew i krzewów, w zakresie realizacji prac dotyczących zieleni, h) systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz proponowania programów naprawczych, i) kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, j) wnioskowania o konieczność pobytu projektanta na budowie, k) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, l) potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokołach zaawansowania robót, m) wydawania kierownikowi budowy (kierownikom robót) poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, n) żądania od kierownika budowy (kierowników robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, o) dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, p) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (chyba że harmonogram robót budowlanych nie przewiduje w danym okresie prowadzenia żadnych robót na placu budowy). Pobyty inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie muszą być dokumentowane wpisami do dziennika budowy, q) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, r) organizowania i prowadzenia narad technicznych – rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor Nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, s) udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, t) uzgadniania sposobu postępowania z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, u) sporządzania Protokołów negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót zamiennych zawierających wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny dla robót zamiennych. Protokoły negocjacji stanowić będą załącznik do Protokołów konieczności. Wnioski o w/w roboty wraz z Protokołami konieczności, Protokołami negocjacji i innymi dokumentami Wykonawca niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia – ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza Zamawiający, v) występowania na piśmie z wnioskiem do Zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy z
Adres: | Rynek 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: inwestycje@um.cieszyn.pl tel: 033 4794200, 4794350 fax: 033 4794303, 4794361 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 35239420160 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2016-11-25 | Termin składania wniosków: | 2016-12-02 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | 1 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.um.cieszyn.pl | Informacja dostępna pod: | http://bip.um.cieszyn.pl |
Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
71247000-1 | Nadzór nad robotami budowlanymi | |
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego w Cieszynie | USŁUGI BUDOWLANE – Andrzej Boczkowski Jasienica | 73 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2017-01-05 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 71247000 71520000 71541000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 73 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 73 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 73 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 317 340,00 zł | |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
http://bip.um.cieszyn.plOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - UsĹugi
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny WojewĂłdztwa ĹlÄ skiego na lata 2014-2020
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cieszyn, w imieniu ktĂłrej dziaĹa Burmistrz Miasta Cieszyna, krajowy numer identyfikacyjny 51570900000, ul. Rynek 1, 43400  Cieszyn, woj. ĹlÄ skie, paĹstwo Polska, tel. 033 4794200, 4794350, e-mail , faks 033 4794303, 4794361.
Adres strony internetowej (URL): www.um.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
http://bip.um.cieszyn.pl
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Adres:
UrzÄ d Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn - Punkt ObsĹugi KlientĂłw
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
PeĹnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zintegrowanego WÄzĹa Przesiadkowego w Cieszynie.
Numer referencyjny:
ZP.271.76.2016
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
usĹugi
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest peĹnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zintegrowanego WÄzĹa Przesiadkowego w Cieszynie, wspĂłĹfinansowanego przez UniÄ EuropejskÄ ze ĹrodkĂłw Regionalnego Programu Operacyjnego WojewĂłdztwa ĹlÄ skiego na lata 2014-2020. NadzĂłr inwestorski obejmowaÄ bÄdzie realizacjÄ robĂłt budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez PracowniÄ ProjektowÄ ARCHEX s.c. z Bielska â BiaĹej. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robĂłt, opisujÄ ce zakres robĂłt budowlanych bÄdÄ cych przedmiotem nadzoru inwestorskiego, dostÄpne sÄ na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl/index.php?app=przetargi&nid=15210&y=2016&status=1 lub do wglÄ du w siedzibie ZamawiajÄ cego â UrzÄ d Miejski w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 14, 43-400 Cieszyn, w godzinach urzÄdowania. NadzĂłr inwestorski w ramach przedmiotu zamĂłwienia zobowiÄ zany jest w szczegĂłlnoĹci do peĹnienia obowiÄ zkĂłw inspektora nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadajÄ ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnoĹciach. 3.5. Osoby peĹniÄ ce obowiÄ zki inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiÄ zane sÄ do: a) wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawÄ z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, b) reprezentowania ZamawiajÄ cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodnoĹci realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacjÄ projektowÄ , umowÄ z wykonawcÄ robĂłt, obowiÄ zujÄ cymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) analizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robĂłt oraz wnioskowania do wykonawcy robĂłt o jego korektÄ i przedkĹadania ZamawiajÄ cemu do zatwierdzenia, d) bieĹźÄ ca kontrola terminowoĹci wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo â finansowym, e) sprawdzania jakoĹci robĂłt, wbudowanych materiaĹĂłw z uwzglÄdnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania uĹźywaniu materiaĹĂłw wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, f) kontroli nadzorowanych robĂłt w zakresie ochrony zieleni, ze szczegĂłlnym uwzglÄdnieniem drzew przewidzianych do adaptacji, g) kontroli jakoĹci robĂłt zastosowanych materiaĹĂłw, w tym sadzonek drzew i krzewĂłw, w zakresie realizacji prac dotyczÄ cych zieleni, h) systematycznego monitorowania i dokumentowania postÄpĂłw w realizacji zadania zgodnie z dokumentacjÄ technicznÄ , dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania ZamawiajÄ cego o wszelkich kwestiach, ktĂłre mogÄ zagraĹźaÄ zakoĹczeniu zadania oraz proponowania programĂłw naprawczych, i) kontroli nadzorowanych robĂłt w zakresie przestrzegania przepisĂłw i zasad bezpiecznych warunkĂłw pracy, j) wnioskowania o koniecznoĹÄ pobytu projektanta na budowie, k) wnioskowania o wykonanie niezbÄdnych badaĹ technicznych i ekspertyz, l) potwierdzania faktycznie wykonanych robĂłt w protokoĹach zaawansowania robĂłt, m) wydawania kierownikowi budowy (kierownikom robĂłt) poleceĹ potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczÄ cych realizowanego zadania, w szczegĂłlnoĹci dot. usuniÄcia nieprawidĹowoĹci i zagroĹźeĹ, n) ĹźÄ dania od kierownika budowy (kierownikĂłw robĂłt) dokonania poprawek bÄ dĹş ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a takĹźe wstrzymania dalszych robĂłt w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogĹa wywoĹaÄ zagroĹźenia, bÄ dĹş spowodowaÄ niedopuszczalnÄ niezgodnoĹÄ z dokumentacjÄ projektowÄ lub pozwoleniem na budowÄ, o) dokonywania wpisĂłw do dziennika budowy stwierdzajÄ cych wszystkie okolicznoĹci majÄ ce znaczenie dla oceny wĹaĹciwego wykonywania robĂłt, p) nadzorowania budowy w takich odstÄpach czasu, aby byĹa zapewniona skutecznoĹÄ nadzoru - nie rzadziej niĹź 3 razy w tygodniu (chyba Ĺźe harmonogram robĂłt budowlanych nie przewiduje w danym okresie prowadzenia Ĺźadnych robĂłt na placu budowy). Pobyty inspektorĂłw nadzoru inwestorskiego na budowie muszÄ byÄ dokumentowane wpisami do dziennika budowy, q) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemĂłw natury technicznej, powstaĹych w toku wykonywania robĂłt, r) organizowania i prowadzenia narad technicznych â rad budowy, problemowych i innych spotkaĹ, ktĂłre bÄdÄ prowadzone nie rzadziej niĹź 2 razy w miesiÄ cu, przygotowywanie notatek i raportĂłw w celu umoĹźliwienia podejmowania decyzji o kaĹźdym zagadnieniu, ktĂłre wpĹywa na postÄp robĂłt. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyÄ wszystkie strony zaangaĹźowane w realizacjÄ zadania. Inspektor Nadzoru bÄdzie braĹ takĹźe udziaĹ w spotkaniach organizowanych przez ZamawiajÄ cego po uzgodnieniu terminu, s) udziaĹu w spotkaniach i naradach dot. realizacji robĂłt, w szczegĂłlnoĹci uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powoĹanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemĂłw budowy w toku jej realizacji, t) uzgadniania sposobu postÄpowania z ZamawiajÄ cym, w przypadku wystÄ pienia koniecznoĹci wykonania robĂłt dodatkowych i/lub zamiennych, u) sporzÄ dzania ProtokoĹĂłw negocjacji, w przypadku koniecznoĹci wykonania - przez wykonawcÄ robĂłt zamiennych zawierajÄ cych wstÄpnie uzgodnione z wykonawcÄ robĂłt ceny dla robĂłt zamiennych. ProtokoĹy negocjacji stanowiÄ bÄdÄ zaĹÄ cznik do ProtokoĹĂłw koniecznoĹci. Wnioski o w/w roboty wraz z ProtokoĹami koniecznoĹci, ProtokoĹami negocjacji i innymi dokumentami Wykonawca niezwĹocznie przekazuje ZamawiajÄ cemu, zawierajÄ cy wstÄpnie okreĹlone ustalenia â ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza ZamawiajÄ cy, v) wystÄpowania na piĹmie z wnioskiem do ZamawiajÄ cego, w przypadku zaistnienia koniecznoĹci zawarcia aneksu do umowy z wykonawcÄ robĂłt, wraz z jego uzasadnieniem i szczegĂłĹowym udokumentowaniem, w) sprawdzania i odbioru robĂłt zanikajÄ cych, uczestniczenia w prĂłbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementĂłw zadania, x) opracowywania dla ZamawiajÄ cego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiaĹĂłw niezbÄdnych do przygotowania sprawozdaĹ, raportĂłw, rozliczeĹ, wnioskĂłw o pĹatnoĹÄ oraz wszelkich dokumentĂłw sporzÄ dzanych przez ZamawiajÄ cego w zwiÄ zku z realizacja zadania inwestycyjnego pn. âBudowa Zintegrowanego WÄzĹa Przesiadkowego w Cieszynieâ, y) przekazywanie ZamawiajÄ cemu miesiÄcznych sprawozdaĹ o stanie zaawansowania finansowego i rzeczowego robĂłt narastajÄ co, nie później niĹź do 10 dnia kaĹźdego miesiÄ ca. Sprawozdanie musi wyczerpujÄ co okreĹlaÄ realizacjÄ robĂłt w danym okresie sprawozdawczym w poszczegĂłlnych branĹźach. Sprawozdanie opisowe musi zawieraÄ m.in.: odchylenia rzeczowe i finansowe w stosunku do pierwotnego harmonogramu realizacji projektĂłw oraz harmonogramu po ewentualnych zmianach. Ponadto naleĹźy rĂłwnieĹź podaÄ liczbÄ i terminy zmian harmonogramĂłw; dokĹadne opisanie przyczyn powstaĹych odchyleĹ; podjÄte kroki zaradcze w stosunku do wynikajÄ cych problemĂłw; informacjÄ na temat wpĹywu powstaĹych trudnoĹci na termin realizacji inwestycji. Sprawozdania powinny byÄ sporzÄ dzane narastajÄ co tj. w sprawozdaniu za kolejny okres sprawozdawczy muszÄ byÄ zawarte informacje ze sprawozdaĹ dotyczÄ cych wczeĹniejszych okresĂłw sprawozdawczych, tak aby zachowaÄ odpowiedniÄ ĹcieĹźkÄ umoĹźliwiajÄ sprawny nadzĂłr nad inwestycjÄ i wskazujÄ cÄ na caĹoĹÄ problemĂłw, opóźnieĹ i podjÄtych ĹrodkĂłw zaradczych i ich wynikĂłw, wystÄpujÄ cych podczas realizacji projektu, z) potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowoĹci robĂłt do odbioru po zakoĹczeniu robĂłt oraz po wykonaniu przewidzianych w odrÄbnych przepisach i umowie, prĂłb i sprawdzeĹ oraz naleĹźytego urzÄ dzenia i uporzÄ dkowania placu budowy, przygotowania i udziaĹu w czynnoĹciach odbioru gotowych zadaĹ i przekazania do uĹźytkowania, aa) sprawdzenia kompletnoĹci dokumentĂłw i zaĹwiadczeĹ niezbÄdnych do przeprowadzenia odbioru, ab) sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodnoĹci z dokumentacjÄ projektowÄ oraz wnioskiem o dofinansowanie, ac) uzgodnienia z ZamawiajÄ cym treĹci protokoĹu odbioru i odpowiadajÄ cej mu faktury. ad) sprawdzenia wykonania dokumentacji powykonawczej, ae) dokumentowania przebiegu realizacji robĂłt poprzez wykonanie zdjÄÄ aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na noĹniku danych (np. pĹycie CD, pendrive,tp.) do siedziby ZamawiajÄ cego najpóźniej w dniu zĹoĹźenia koĹcowego rachunku za nadzĂłr nad zadaniem, af) dostarczania dokumentacji fotograficznej robĂłt, w tym w szczegĂłlnoĹci robĂłt zanikajÄ cych, na bieĹźÄ co tj. nie rzadziej niĹź raz na miesiÄ c (w celu przekazywania ich do UrzÄdu MarszaĹkowskiego), ag) skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentĂłw niezbÄdnych do uzyskania pozwolenia na uĹźytkowanie lub/i zĹoĹźenia zawiadomienia o zakoĹczeniu budowy we wĹaĹciwym organie Nadzoru Budowlanego, ah) udziaĹu w kontrolach zewnÄtrznych zadania, na wniosek ZamawiajÄ cego, oraz udzielania niezbÄdnych wyjaĹnieĹ i informacji, ai) Wykonawca po uzgodnieniu z ZamawiajÄ cym, wykona wszystkie inne czynnoĹci, nie wymienione w powyĹźszych punktach, ktĂłre zostanÄ uznane za niezbÄdne dla prawidĹowej realizacji zadania.
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9, 71541000-2
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamĂłwienia: od podpisania umowy do czasu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na uĹźytkowanie i rozliczenia finansowego zadania (przewidywany termin do 31.01.2018 r.)
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: ZamawiajÄ cy uzna warunek za speĹniony, jeĹźeli wykonawca wykaĹźe, Ĺźe: a) wykonaĹ nie wczeĹniej niĹź w okresie ostatnich trzech lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy â w tym okresie, nastÄpujÄ ce usĹugi: - co najmniej jednÄ usĹugÄ, ktĂłrej przedmiotem byĹ nadzĂłr inwestorski nad budowÄ lub/i przebudowÄ lub/i remontem kubaturowego obiektu, o wartoĹci tej (jednej) roboty nie mniejszej niĹź 3Â 000Â 000 zĹotych brutto (trzy miliony zĹotych brutto), oraz - co najmniej jednÄ usĹugÄ, ktĂłrej przedmiotem byĹ nadzĂłr inwestorski nad budowÄ lub/i przebudowÄ lub/i remontem drogi (drĂłg) lub/i placĂłw parkingowych, o wartoĹci tej (jednej) roboty nie mniejszej niĹź 1 200Â 000 zĹotych brutto (jeden milion dwieĹcie tysiÄcy zĹotych brutto), b) skieruje do realizacji zamĂłwienia: - osobÄ, ktĂłra peĹniÄ bÄdzie funkcjÄ inspektora nadzoru branĹźy konstrukcyjno-budowlanych i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoĹci konstrukcyjno-budowlanej, oraz - osobÄ, ktĂłra peĹniÄ bÄdzie funkcjÄ inspektora nadzoru branĹźy drogowej i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoĹci inĹźynieryjnej drogowej, oraz - osobÄ, ktĂłra peĹniÄ bÄdzie funkcjÄ inspektora nadzoru branĹźy instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ dzeĹ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociÄ gowej i kanalizacyjnej i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoĹci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ dzeĹ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociÄ gowych i kanalizacyjnych, oraz - osobÄ, ktĂłra peĹniÄ bÄdzie funkcjÄ inspektora nadzoru branĹźy elektrycznej i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoĹci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ dzeĹ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz - osobÄ, ktĂłra peĹniÄ bÄdzie funkcjÄ inspektora nadzoru branĹźy teletechnicznej i posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robĂłt budowlanych w specjalnoĹci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ dzeĹ telekomunikacyjnych, lub odpowiadajÄ ce im waĹźne uprawnienia budowlane, ktĂłre zostaĹy wydane na podstawie wczeĹniej obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw. ZamawiajÄ cy okreĹlajÄ c wymagania w zakresie posiadanych uprawnieĹ budowlanych, dopuszcza odpowiadajÄ ce im uprawnienia wydane obywatelom paĹstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeĹźeniem art. 12a oraz innych przepisĂłw ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w paĹstwach czĹonkowskich Unii Europejskiej. UWAGA. ZamawiajÄ cy dopuszcza, aby wykonawca (Inspektor Nadzoru) skierowaĹ do realizacji zamĂłwienia osoby, ktĂłre bÄdÄ posiadaĹy uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w kilku specjalnoĹciach. W tej sytuacji niezbÄdne jest, aby wykonawca skierowaĹ do realizacji zamĂłwienia co najmniej 2 osoby, ktĂłre ĹÄ cznie bÄdÄ posiadaĹy kwalifikacje i uprawnienia budowlane we wszystkich specjalnoĹciach, o ktĂłrych mowa powyĹźej.
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
ZamawiajÄ cy przewiduje nastÄpujÄ ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
a) wykaz usĹug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoĹci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw, na rzecz ktĂłrych usĹugi zostaĹy wykonane, oraz zaĹÄ czeniem dowodĂłw okreĹlajÄ cych czy te usĹugi zostaĹy wykonane naleĹźycie, przy czym dowodami, o ktĂłrych mowa, sÄ referencje bÄ dĹş inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktĂłrego usĹugi byĹy wykonywane, a jeĹźeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaÄ tych dokumentĂłw - oĹwiadczenie wykonawcy; b) wykaz osĂłb, skierowanych przez wykonawcÄ do realizacji zamĂłwienia publicznego, w szczegĂłlnoĹci odpowiedzialnych za Ĺwiadczenie usĹug, kontrolÄ jakoĹci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieĹ, doĹwiadczenia i wyksztaĹcenia niezbÄdnych do wykonania zamĂłwienia publicznego, a takĹźe zakresu wykonywanych przez nie czynnoĹci oraz informacjÄ o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. ZamawiajÄ cy ĹźÄ da od wykonawcĂłw wniesienia wadium w wysokoĹci 2 000 zĹotych (sĹownie: dwa tysiÄ ce zĹotych). 2. Wadium moĹźe byÄ wniesione w jednej lub kilku nastÄpujÄ cych formach: a) pieniÄ dzu, b) porÄczeniach bankowych lub porÄczeniach spĂłĹdzielczej kasy oszczÄdnoĹciowo-kredytowej, z tym Ĺźe porÄczenie kasy jest zawsze porÄczeniem pieniÄĹźnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porÄczeniach udzielanych przez podmioty, o ktĂłrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄbiorczoĹci. 3. W przypadku skĹadania przez wykonawcÄ wadium w formie porÄczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny byÄ sporzÄ dzone zgodnie z obowiÄ zujÄ cym prawem i muszÄ zawieraÄ co najmniej: a) nazwÄ dajÄ cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta porÄczenia/gwarancji (zamawiajÄ cego), porÄczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) okreĹlenie wierzytelnoĹci, ktĂłra ma byÄ zabezpieczona porÄczeniem/gwarancjÄ , c) kwotÄ wadium, d) termin waĹźnoĹci porÄczenia/gwarancji â nie krĂłtszy niĹź termin zwiÄ zania ofertÄ , e) zobowiÄ zanie porÄczyciela/gwaranta do zapĹacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne ĹźÄ danie zamawiajÄ cego w sytuacji, gdy: wykonawca odmĂłwiĹ podpisania umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego na warunkach okreĹlonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego staĹo siÄ niemoĹźliwe z przyczyn leĹźÄ cych po stronie wykonawcy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o ktĂłrym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leĹźÄ cych po jego stronie, nie zĹoĹźyĹ oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ cych okolicznoĹci, o ktĂłrych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oĹwiadczenia, o ktĂłrym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, peĹnomocnictw lub nie wyraziĹ zgodny na poprawienie omyĹki, o ktĂłrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowaĹo brak moĹźliwoĹci wybrania oferty zĹoĹźonej przez wykonawcÄ jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wspĂłlnego ubiegania siÄ o udzielenie zamĂłwienia przez wykonawcĂłw, wadium moĹźe zostaÄ wniesione przez PeĹnomocnika (jednego z wykonawcĂłw) wystÄpujÄ cego w imieniu wszystkich wykonawcĂłw, pod warunkiem, Ĺźe zostaĹ on do tego upowaĹźniony. 5. Wadium wnoszone w pieniÄ dzu naleĹźy wpĹaciÄ na konto zamawiajÄ cego nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. W tytule przelewu naleĹźy wpisaÄ: Wadium â PeĹnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ zadania inwestycyjnego pn. âBudowa Zintegrowanego WÄzĹa Przesiadkowego w Cieszynieâ. Do oferty naleĹźy doĹÄ czyÄ kopiÄ polecenia przelewu poĹwiadczonÄ za zgodnoĹÄ z oryginaĹem przez wykonawcÄ skĹadajÄ cego ofertÄ. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginaĹy dokumentĂłw) naleĹźy wnieĹÄ (zdeponowaÄ) w siedzibie zamawiajÄ cego, tj.: UrzÄ d Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn (pokĂłj nr 213) od poniedziaĹku do piÄ tku w godz. 8:30 â 14:30, a do oferty naleĹźy doĹÄ czyÄ poĹwiadczonÄ przez wykonawcÄ za zgodnoĹÄ z oryginaĹem kopiÄ.
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
DostÄpnoĹÄ (DyspozycyjnoĹÄ) | 8 |
DoĹwiadczenie | 22 |
Okres rozliczeniowy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonywania zmian postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki okreĹlony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiajÄ cy okreĹla/przewiduje co najmniej nastÄpujÄ cy zakres zmian: A) Zmiany ogĂłlne: a) zmiana adresu / siedziby ZamawiajÄ cego/Wykonawcy, b) zmiana osĂłb wystÄpujÄ cych po stronie ZamawiajÄ cego/Wykonawcy, c) zmiana bÄdÄ ca skutkiem poprawy omyĹki oczywistej. B) Zmiana terminu (wydĹuĹźenie) przewidzianego na zakoĹczenie - pod warunkiem niezaleĹźnej od Wykonawcy zmiany terminu zakoĹczenia robĂłt budowlano-montaĹźowych przez wykonawcÄ robĂłt: a) wstrzymanie realizacji robĂłt i nadzoru nad nimi z przyczyn leĹźÄ cych po stronie ZamawiajÄ cego, b) wystÄ pienie niekorzystnych warunkĂłw atmosferycznych uniemoĹźliwiajÄ cych realizacjÄ robĂłt oraz nadzoru nad nimi, c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbÄdne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez urzÄdy), d) wydĹuĹźenie terminu realizacji umowy z wykonawcÄ robĂłt, e) koniecznoĹci zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robĂłt dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiÄkszeniem bezpieczeĹstwa wykonywanych robĂłt, zapobieĹźeniem powstania strat dla ZamawiajÄ cego, uzyskaniem zaĹoĹźonego efektu uĹźytkowego, wystÄ pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robĂłt, koniecznoĹciÄ wykonania robĂłt zwiÄ zanych z likwidacjÄ szkĂłd powstaĹych w wyniku zdarzenia losowego, odmienne od przyjÄtych w dokumentacji projektowej warunkĂłw, w szczegĂłlnoĹci istnienie nie zinwentaryzowanych lub bĹÄdnie zinwentaryzowanych obiektĂłw, f) zawieszenia robĂłt przez ZamawiajÄ cego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemoĹźliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, C) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku: a) obniĹźenia kosztĂłw wykonania usĹug, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarĂłw i usĹug (VAT). D) PozostaĹe rodzaje zmian spowodowane nastÄpujÄ cymi okolicznoĹciami: a) zmiana powszechnie obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw prawa w zakresie majÄ cym wpĹyw na realizacjÄ zamĂłwienia, b) zmiana osĂłb peĹniÄ cych samodzielne funkcje na budowie. Wykonawca moĹźe dokonywaÄ zmiany inspektorĂłw nadzoru, przedstawionych w ofercie jedynie za uprzedniÄ pisemnÄ zgodÄ ZamawiajÄ cego, akceptujÄ cego nowego kluczowego specjalistÄ. Wykonawca z wĹasnej inicjatywy proponuje zmianÄ inspektorĂłw nadzoru w nastÄpujÄ cych przypadkach: Ĺmierci, choroby lub innych zdarzeĹ losowych inspektora nadzoru; nie wywiÄ zywania siÄ inspektora nadzoru z obowiÄ zkĂłw wynikajÄ cych z umowy; jeĹźeli zmiana inspektora nadzoru stanie siÄ konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezaleĹźnych od ZamawiajÄ cego (np. rezygnacji itp.). ZamawiajÄ cy moĹźe zaĹźÄ daÄ od Wykonawcy zmiany inspektora nadzoru, jeĹźeli uzna, Ĺźe inspektor nadzoru nie wykonuje swoich obowiÄ zkĂłw wynikajÄ cych z umowy. W przypadku zmiany inspektora nadzoru nowy inspektor nadzoru musi speĹniaÄ wymagania okreĹlone dla danego specjalisty w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia. Wykonawca obowiÄ zany jest zmieniÄ inspektora nadzoru zgodnie z ĹźÄ daniem ZamawiajÄ cego w terminie wskazanym we wniosku ZamawiajÄ cego, c) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bÄ dĹş teĹź rezygnacji z tego podwykonawcy, d) wystÄ pienia SiĹy WyĹźszej, majÄ cej wpĹyw na realizacjÄ przedmiotu umowy, e) zmian dotyczÄ cych przedmiotu umowy, ktĂłre wynikajÄ z zaleceĹ organĂłw administracji publicznej, â w zakresie wynikajÄ cym z wyĹźej wymienionych zdarzeĹ â bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 2. W przypadku zawieszenia wykonywania robĂłt budowlanych Wykonawca nie bÄdzie pobieraĹ wynagrodzenia za okres zawieszenia robĂłt budowlanych. 3. ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ zmiany postanowieĹ umowy w zakresie terminĂłw realizacji poszczegĂłlnych czynnoĹci w ramach realizacji zamĂłwienia, gdy nie zagraĹźa to prawidĹowej realizacji caĹego zamĂłwienia, a jest uzasadnione usprawnieniem procesu budowlanego/ warunkami bezpieczeĹstwa lub decyzjÄ ZamawiajÄ cego o dokonaniu zmian w sposobie wykonania nadzorowanych robĂłt budowlanych. 4. ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ zmiany umowy, w przypadku gdy nastÄ pi zmiana powszechnie obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw prawa w zakresie majÄ cym wpĹyw na realizacjÄ przedmiotu umowy. 5. ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ zmiany umowy, w przypadku gdy koniecznoĹÄ wprowadzenia zmian bÄdzie nastÄpstwem zmian wytycznych lub zaleceĹ Instytucji, ktĂłra przyznaĹa Ĺrodki na sfinansowanie zamĂłwienia na usĹugÄ peĹnienia nadzoru inwestorskiego lub/i umowy na roboty budowlane. 6. ZamawiajÄ cy moĹźe nie wyraziÄ zgody na dokonanie zmian postanowieĹ umowy, jeĹźeli proponowana zmiana moĹźe wpĹynÄ Ä na opóźnienie lub zwiÄkszenie kosztĂłw w wykonaniu niniejszej umowy albo umowy na roboty budowlane czy obniĹźenie jakoĹci wykonania ktĂłrejkolwiek z tych umĂłw. 7. Wykonawca nie bÄdzie uprawniony do ĹźÄ dania przedĹuĹźenia terminu wykonania umowy, jeĹźeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez WykonawcÄ. W takim przypadku koszty dodatkowe zwiÄ zane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy, o ktĂłrym mowa w § 6 ust. 1 umowy, zostanie odpowiednio pomniejszone, jeĹźeli w wyniku dokonania zmiany postanowieĹ umowy usĹugi objÄte przedmiotem umowy zostanÄ wykonane nie w caĹoĹci, lecz w czÄĹci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 10:00:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OGĹOSZENIE O UDZIELENIU ZAMĂWIENIA -
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny WojewĂłdztwa ĹlÄ skiego na lata 2014-2020
ZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 352394-2016
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ cego
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cieszyn, w imieniu ktĂłrej dziaĹa Burmistrz Miasta Cieszyna, krajowy numer identyfikacyjny 51570900000, ul. Rynek 1, 43400  Cieszyn, paĹstwo Polska, woj. ĹlÄ skie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361, e-mail inwestycje@um.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71541000-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione nie NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 20/12/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT 125000 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 6 w tym Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ elektronicznÄ : IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie: nie USĹUGI BUDOWLANE â Andrzej Boczkowski, andboc22@op.pl, Jasienica 1100, 43-385, Jasienica, kraj/woj. ĹlÄ skie Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ : tak Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ cego czĹonkiem Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 73800.00 Oferta z najniĹźszÄ cenÄ /kosztem 73800.00 > Oferta z najwyĹźszÄ cenÄ /kosztem 317340.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie  na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.