Informacje o przetargu
Dostawę autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „ Z pasją do nauki” – kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wybór Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół w Gminie Morzeszczyn w ramach projektu „Z pasją do nauki - kompleksowy program rozwojowy dla szkół z Gminy Morzeszczyn” w tym : 1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Morzeszczynie, Szkołę Podstawową w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Morzeszczyn. 2. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniów klas I do V szkoły podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoły podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny. 3. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki: a. podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (do 40% zajęć) b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotów przyrodniczych (min. 50% zajęć) c. odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć). 4. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum). 5. Każdy program obejmować powinien: a. autorskie podręczniki dla uczniów, b. szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, c. dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umożliwiający szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć, e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje na program na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe) Obowiązkowym elementem autorskich programów w szkole podstawowej i gimnazjum są gry fabularne, dramy i gry społeczne. Gry zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 6. Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów następujących efektów kształcenia (każdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): Umiejętność uczenia się: 1) Wyższa jakość czytania: a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok), b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treści o min. 15% (min. 7% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 2) Opanowanie technik pamięciowych: a) piktogramów, b) łańcuchowa, c) zakładek osobistych i cyfrowych, d) rzymski pokój, e) główny system pamięciowy i technika słów zastępczych (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Dłuższy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność organizowania materiału do nauki. Umiejętność notowania Mapami Myśli (dot. uczniów z II i III etapu edukacyjnego). Znajomość podstaw Map Myśli (dot. uczniów z I etapu edukacyjnego) 5) Wykształcenie przekonania „poradzę sobie”. Kompetencje matematyczne: 1) Lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych. 2) Umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym: a) zauważanie powtarzalności, b) wyciąganie wniosków (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 3) Poprawa myślenia strategicznego: a) umiejętność tworzenia i użycia strategii, b) umiejętność planowania i wykonania sekwencji działań (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 4) Umiejętność myślenia przestrzennego (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 5) Umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (n/d uczniów z klas I-II SP i uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 6) Umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w sytuacji geometrycznej. Kompetencje naukowo-techniczne: 1) Umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych. 2) Wzrost zainteresowania badaniem świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. 3) Umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów. 4) Umiejętność interpretacji i wykorzystywania dowodów naukowych, wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy (n/d uczniów uczestniczących w programie obejmującym 1 rok). 7. Zajęcia mają służyć nauce przez zabawę i nie mogą być prostym powieleniem treści i form lekcji. 8. Elementem zajęć powinny być gry fabularne/społeczne i eksperymenty naukowe. 9. Programy, scenariusze i podręczniki powinny być napisane językiem wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, by na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Podręczniki i scenariusze powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania. 10. Programami zajęć planuje się objąć łącznie 320 uczniów ze Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Morzeszczynie oraz Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniów będzie realizować program 2-letni (4 semestry zajęć), zaś 79 uczniów – program 1-roczny (2 semestry zajęć). Każda grupa zajęciowa w 1 semestrze będzie realizować 28 godzin zajęć (14 spotkań 2-godzinnych).
Zamawiający:
Urząd Gminy Morzeszczyn
Adres: | Kociewska, 83-132 Morzeszczyn, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: urzad@morzeszczyn.pl tel: 058 5362724 w. 14 fax: 585 362 792 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 35907820160 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2016-12-05 | Termin składania wniosków: | 2016-12-15 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | bip.morzeszczyn.pl | Informacja dostępna pod: | bip.morzeszczyn.pl |
Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
22111000-1 | Podręczniki szkolne | |
80420000-4 | Usługi e-learning |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
http://bip.morzeszczyn.plOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
ZamĂłwienie w ramach projektu â Z pasjÄ do naukiâ â kompleksowy program rozwojowy dla szkóŠz Gminy Morzeszczyn" realizowany w ramach Regionalnewgo Programu Operacyjnego WojewĂłdztwa Pomorskiego na lata 2014-2020 DiaĹanie 3.2. Edukacja OgĂłlna PoddziaĹanie 3.2.1. JakoĹÄ Edukacji OgĂłlnej wspĂłĹfinansowaego z Europejskiego Funduszu SpoĹecznego go orzeszczyn" DziaĹnie 03.02.Edukacja OgĂłlna PoddziaĹanie 03.02.01. JakoĹÄ Edukacji OgĂłlnej
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
UrzÄ d Gminy Morzeszczyn, krajowy numer identyfikacyjny 53452300000, ul. ul. 22 Lipca 4, 83132  Morzeszczyn, woj. pomorskie, paĹstwo Polska, tel. 058 5362724 w. 14, e-mail urzad@morzeszczyn.pl, faks 585 362 792.
Adres strony internetowej (URL): bip.morzeszczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
bip.morzeszczyn.pl
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
SkĹadanie ofert w formie pisemnej a poĹrednictwem operatora pocztopwego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 roku -Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z015 r. poz. 1830) osobiĹcie lub za poĹrenictwem posĹaĹca
Adres:
UrzÄ d Gminy Morzeszczyn pok. nr 10 (sekretariat) ul. 22 Lipca 4 , 83-132 Morzeszczyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
DostawÄ autorskiego programu zajÄÄ pozalekcyjnych dla uczniĂłw szkóŠw Gminie Morzeszczyn w ramach projektu â Z pasjÄ do naukiâ â kompleksowy program rozwojowy dla szkóŠz Gminy Morzeszczyn
Numer referencyjny:
IN.271.ZP-3.2016
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
dostawy
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamĂłwienia jest wybĂłr Dostawcy i dostawa autorskiego programu zajÄÄ pozalekcyjnych dla uczniĂłw szkóŠw Gminie Morzeszczyn w ramach projektu âZ pasjÄ do nauki - kompleksowy program rozwojowy dla szkóŠz Gminy Morzeszczynâ w tym : 1. Projekt obejmuje SzkoĹÄ PodstawowÄ w Morzeszczynie, SzkoĹÄ PodstawowÄ w Nowej Cerkwi oraz Publiczne Gimnazjum w Morzeszczynie, dla ktĂłrych organem prowadzÄ cym jest Gmina Morzeszczyn. 2. W projekcie uczestniczyÄ bÄdÄ uczniowie klas I-VI szkoĹy podstawowej i klas I-III gimnazjum. Dla uczniĂłw klas I do V szkoĹy podstawowej i klas I do II gimnazjum przewidziany jest program 2-letni, dla klas VI szkoĹy podstawowej i klas III gimnazjum przewidziany jest program 1 roczny. 3. Programy zajÄÄ dla uczniĂłw bÄdÄ ukierunkowane na realizacjÄ nastÄpujÄ cej tematyki: a. podnoszenie sprawnoĹci czytania i rozumowania, techniki zapamiÄtywania, budowanie strategii uczenia siÄ uczniĂłw (do 40% zajÄÄ) b. eksperymenty naukowe dot. matematyki i przedmiotĂłw przyrodniczych (min. 50% zajÄÄ) c. odkrywanie wewnÄtrznych zasobĂłw uczniĂłw i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejÄtnoĹÄ pracy zespoĹowej (do 10% zajÄÄ). 4. Programy zajÄÄ realizowane w poszczegĂłlnych grupach wiekowych uczniĂłw powinny byÄ dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i moĹźliwoĹci poznawczych uczniĂłw (min. 3 programy dla szkoĹy podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI i min. 1 program dla gimnazjum). 5. KaĹźdy program obejmowaÄ powinien: a. autorskie podrÄczniki dla uczniĂłw, b. szczegĂłĹowe scenariusze zajÄÄ i podrÄczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczÄ cymi metodyki zajÄÄ, umoĹźliwiajÄ ce trenerom prowadzenie zajÄÄ bez koniecznoĹci dodatkowego przeszkolenia, c. dostÄp do platformy e-learningowej zwiÄ zanej z tematykÄ zajÄÄ. Panel e-learningowy powinien mieÄ charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiÄ zywania zadaĹ przez uczniĂłw, podlegajÄ cych weryfikacji na platformie przez prowadzÄ cych zajÄcia. DostÄp wymagany dla uczniĂłw i trenerĂłw w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. d. zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerĂłw w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2016/2017 i 2017/2018) umoĹźliwiajÄ cy szybkie i sprawne udzielanie wyjaĹnieĹ i porad dotyczÄ cych prowadzonych zajÄÄ, e. opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajÄÄ (2 hospitacje na program na 1 prowadzÄ cego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie na semestr x 3 grupy wiekowe) ObowiÄ zkowym elementem autorskich programĂłw w szkole podstawowej i gimnazjum sÄ gry fabularne, dramy i gry spoĹeczne. Gry zostanÄ dostarczone przez ZamawiajÄ cego. 6. Celem zajÄÄ bÄdzie osiÄ gniÄcie przez uczniĂłw nastÄpujÄ cych efektĂłw ksztaĹcenia (kaĹźdorazowo adekwatnie do etapu edukacyjnego): UmiejÄtnoĹÄ uczenia siÄ: 1) WyĹźsza jakoĹÄ czytania: a) wzrost tempa czytania o min. 40% (min. 20% u uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok), b) wzrost stopnia wydobycia informacji z treĹci o min. 15% (min. 7% u uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 2) Opanowanie technik pamiÄciowych: a) piktogramĂłw, b) ĹaĹcuchowa, c) zakĹadek osobistych i cyfrowych, d) rzymski pokĂłj, e) gĹĂłwny system pamiÄciowy i technika sĹĂłw zastÄpczych (n/d uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 3) DĹuĹźszy czas koncentracji uwagi o min. 20% (min.10% u uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 4) UmiejÄtnoĹÄ organizowania materiaĹu do nauki. UmiejÄtnoĹÄ notowania Mapami MyĹli (dot. uczniĂłw z II i III etapu edukacyjnego). ZnajomoĹÄ podstaw Map MyĹli (dot. uczniĂłw z I etapu edukacyjnego) 5) WyksztaĹcenie przekonania âporadzÄ sobieâ. Kompetencje matematyczne: 1) Lepsze rozumienie treĹci matematycznych zadaĹ tekstowych. 2) UmiejÄtnoĹÄ rozwiÄ zywania zadaĹ logicznych, w tym: a) zauwaĹźanie powtarzalnoĹci, b) wyciÄ ganie wnioskĂłw (n/d uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 3) Poprawa myĹlenia strategicznego: a) umiejÄtnoĹÄ tworzenia i uĹźycia strategii, b) umiejÄtnoĹÄ planowania i wykonania sekwencji dziaĹaĹ (n/d uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 4) UmiejÄtnoĹÄ myĹlenia przestrzennego (n/d uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 5) UmiejÄtnoĹÄ szybkiego zapamiÄtywania wzorĂłw matematycznych dziÄki mnemotechnikom (n/d uczniĂłw z klas I-II SP i uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 6) UmiejÄtnoĹÄ posĹuĹźenia siÄ wiedzÄ matematycznÄ w sytuacji geometrycznej. Kompetencje naukowo-techniczne: 1) UmiejÄtnoĹÄ rozpoznawania zagadnieĹ naukowych. 2) Wzrost zainteresowania badaniem Ĺwiata pod kÄ tem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym. 3) UmiejÄtnoĹÄ przeprowadzania doĹwiadczeĹ i eksperymentĂłw. 4) UmiejÄtnoĹÄ interpretacji i wykorzystywania dowodĂłw naukowych, wyjaĹniania zjawisk przyrodniczych w sposĂłb naukowy (n/d uczniĂłw uczestniczÄ cych w programie obejmujÄ cym 1 rok). 7. ZajÄcia majÄ sĹuĹźyÄ nauce przez zabawÄ i nie mogÄ byÄ prostym powieleniem treĹci i form lekcji. 8. Elementem zajÄÄ powinny byÄ gry fabularne/spoĹeczne i eksperymenty naukowe. 9. Programy, scenariusze i podrÄczniki powinny byÄ napisane jÄzykiem wraĹźliwym na pĹeÄ i niepeĹnosprawnoĹÄ, by na zajÄciach byĹa przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. PodrÄczniki i scenariusze powinny byÄ dostosowane do potrzeb osĂłb niepeĹnosprawnych â zgodnie z koncepcjÄ uniwersalnego projektowania. 10. Programami zajÄÄ planuje siÄ objÄ Ä ĹÄ cznie 320 uczniĂłw ze SzkoĹy Podstawowej i Gimnazjum w Morzeszczynie oraz SzkoĹy Podstawowej w Nowej Cerkwi, w tym 241 uczniĂłw bÄdzie realizowaÄ program 2-letni (4 semestry zajÄÄ), zaĹ 79 uczniĂłw â program 1-roczny (2 semestry zajÄÄ). KaĹźda grupa zajÄciowa w 1 semestrze bÄdzie realizowaÄ 28 godzin zajÄÄ (14 spotkaĹ 2-godzinnych).
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
22111000-1
Dodatkowe kody CPV:
80420000-4, 80000000-4
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
tak
OkreĹlenie przedmiotu, wielkoĹci lub zakresu oraz warunkĂłw na jakich zostanÄ udzielone zamĂłwienia, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: ZamĂłwienia uzupeĹniajÄ ce dotyczyĹyby zakupu dodatkowych podrÄcznikĂłw oraz licencji do panelu e-learningowego
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw:
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: OkreĹlenie warunkĂłw udziaĹu dotyczÄ ce zdolnoĹci technicznej i zawodowej. Warunki zostanÄ speĹnione , gdy Wykonawca wykaĹźe , iĹź w okresie ostatnich trzech lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy - w tym okresie wykonaĹ naleĹźycie , dostawy o wartoĹci minium 300.000 zĹotych obejmujÄ ce m.in. dostawÄ autorskich programĂłw zajÄÄ pozalekcyjnych dla ok. 320 uczniĂłw szkóŠpodstawowych i gimnazjum , na ktĂłre skĹadaĹy siÄ co najmniej nastÄpujÄ ce elementy : podrÄczniki dla uczniĂłw, dostÄp do platformy e-learningowej zwiÄ zanej z tematykÄ zajÄÄ majÄ cÄ charakter interaktywny , z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiÄ zywania zadaĹ przez uczniĂłw, podlegajÄ cych weryfikacji na platformie przez prowadzÄ cych zajÄcia.W przypadku wykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o zamĂłwienie , warunki powyĹźsze musi speĹniÄ jeden z wykonawcĂłw - nie dopuszcza siÄ sumowania doĹwiadczenia wykonawcĂłw
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
Wykaz dostaw autorskich podrÄcznikĂłw dla uczniĂłw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od terminu skĹadania ofert, w zakresie objÄtym przedmiotem postÄpowania, tj. obejmujÄ cy zaĹoĹźenia dotyczÄ ce kluczowych zadaĹ projektu, o ktĂłrych mowa w rozd. IV niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzajÄ cymi naleĹźyte wykonanie tych dostaw. UWAGA! Wykazy dostaw majÄ dotyczyÄ tego samego podrÄcznika, ktĂłry wykonawca oferuje w niniejszym postÄpowaniu. Dopuszcza siÄ jedynie nieznaczne odstÄpstwa wynikajÄ ce z dopasowania przedmiotu dostawy do przedmiotu postÄpowania. Wykazy i odpowiadajÄ ce im referencje powinny zawieraÄ liczbÄ dostarczonych podrÄcznikĂłw, daty realizacji dostaw, ich odbiorcĂłw oraz potwierdzenie naleĹźytego wykonania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
JaoĹÄ funkcjonanoĹÄ programĂłw | 30.00 |
Termin dostawy | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
> JÄzyk Polski
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: