Informacje o przetargu
Usługi agencji public relations na potrzeby projektów systemowych związanych z budową krajowego systemu kwalifikacji. - polska-warszawa: usługi public relations
Opis przedmiotu przetargu: przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii pr promującej polską ramę kwalifikacji oraz upowszechniającej produkty i rezultaty wypracowywane w ramach projektów pt. pt. „opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania krajowych ram kwalifikacji oraz krajowego rejestru kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie”, „budowa krajowego systemu kwalifikacji – pilotażowe wdrożenie krajowego rejestru kwalifikacji oraz kampania informacyjna dot. jego funkcjonowania” oraz „budowa krajowego systemu kwalifikacji – przygotowanie do wdrożenia zintegrowanego rejestru kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie” współfinansowanych przez unię europejską z europejskiego funduszu społecznego. cele szczegółowe kampanii promocyjno informacyjnej to, na ile ksk będzie odpowiadał potrzebom rynku pracy, systemu edukacji, osób uczących się i zdobywających kwalifikacje w dużej mierze zależy od stopnia zaangażowania się w budowę systemu wszystkich interesariuszy. bardzo dużo zależeć będzie także od wiedzy o możliwościach wykorzystania prk przez osoby i instytucje, czyli wiedzy o tym, jak funkcjonowanie prk może wspierać realizację celów działania różnych instytucji oraz pomagać w dokonywaniu racjonalnych wyborów ścieżek edukacyjnych i zawodowych przez poszczególne osoby. ma to też istotne znaczenie dla dobrego i skutecznego budowania w naszym kraju wiarygodnego systemu kwalifikacji opartego na odniesionych do standardów europejskich ramach kwalifikacji. mając to na względzie celem kampanii promocyjno informacyjnej jest w szczególności promocja projektu prk wśród społeczeństwa, w tym w szczególności wśród odbiorców grup docelowych projektu; upowszechnianie produktów i rezultatów projektu systemowego wśród grup docelowych projektu; wspieranie poprzez działania medialne współpracy z zainteresowanymi środowiskami (eksperci, służby zatrudnienia, instytucje centralne, organizacje pracodawców, związki zawodowe, stowarzyszenia zawodowe, instytucje edukacyjne i szkoleniowe) przy projektowaniu i testowaniu rozwiązań dla ksk, w tym konsultacji w ramach debaty społecznej i seminariów; promocja strony internetowej projektu, współpraca przy jej aktualizacji i rozwijaniu; promocja portalu internetowego krajowego systemu kwalifikacji, na którym udostępnione będą bazy danych i narzędzia w postaci przystępnej dla szerokiego odbiorcy; promocja efektów projektu w postaci wyników badań, narzędzi, raportu referencyjnego, szczegółowych rozwiązań dla przyszłego krajowego systemu kwalifikacji oraz rejestru kwalifikacji promocja i wspieranie partnerstw projektu oraz przeprowadzonych we współpracy z partnerami projektu pilotaży wspieranie związanej z realizacją projektu współpracy międzynarodowej i krajowej instytucji zajmujących się krajowymi ramami kwalifikacji w polsce i krajach ue; stworzenie wizerunku instytutu badań edukacyjnych jako eksperta w dziedzinie ram kwalifikacji i centrum badań nad uczeniem się przez całe życie w polsce. cele pośrednie kampanii promocyjno informacyjnej zmiana sposobu podejścia do planowania kariery i rozwoju osobistego promocja idei uczenia się przez całe życie w kontekście prk zmiana świadomości społecznej w zakresie postrzegania ścieżek własnej kariery, własnego rozwoju, podejścia do pozyskiwania kwalifikacji i uczenia się przez całe życie, zmiana oczekiwań wobec systemu edukacji poinformowanie instytucji, których dotyczyć będzie wprowadzenie prk, o konieczności dokonania zmian w podejściu do swojej oferty i klientów wprowadzenie nowej terminologii mówienia o kwalifikacjach i innych terminów z nimi związanymi, w tym promocja słownika ksk zwiększenie rozpoznawalności marki efs oraz po kl wśród interesariuszy ram kwalifikacji. grupy docelowe kampanii odbiorcy rezultatów projektów to środowiska związane z przyznawaniem, uznawaniem bądź opisywaniem kwalifikacji, edukacją i szkoleniami, a także rynkiem pracy. głównym adresatem kampanii będą 1. instytucje rynku pracy, partnerzy społeczni związki zawodowe, pracodawcy, związki pracodawców, izby gospodarcze, przedstawiciele rzemiosła, organizacje branżowe, firmy szkoleniowe i ich organizacje, 2. uczelnie, kadra profesorska, wykładowcy, przedstawiciele systemu edukacyjnego 3. działy hr, doradcy edukacyjno zawodowi 4. instytucje naukowe krajowe i zagraniczne związane z ocenianiem, przyznawaniem bądź weryfikowaniem kwalifikacji 5. studenci i uczący się dorośli 6. osoby podnoszące swoje kwalifikacje, zabiegające o uznanie swoich kompetencji 7. instytucje i firmy szkoleniowe, placówki szkolenia formalnego i pozaformalnego, szkoły, nauczyciele, dyrektorzy szkół, przedstawiciele rozmaitych instytucji zajmujących się potwierdzaniem kompetencji 8. urzędy centralne i regionalne, politycy i instytucje wspólnoty europejskiej, instytucje zajmujące się krk w ue 9. organizacje pozarządowe, szeroko rozumiane środowiska związane z edukacją, w tym stowarzyszenia rodziców, studentów 10. media 11. opinia publiczna. główna myśl kampanii promującej projekty każdy ma prawo do kwalifikacji. każdy ma prawo do własnego rozwoju i planowania swojej ścieżki kariery, a system powinien to umożliwiać, gwarantując jednocześnie wysoką jakość kwalifikacji. stabilność i trwałość rozwiązań, które są podstawą dobrej edukacji formalnej, winny być uzupełniane przez rozwiązania edukacji pozaformalnej, rodzące się, często w lokalnym kontekście, w odpowiedzi na bieżące potrzeby rynku pracy, czyli pracodawców i pracowników. dzięki temu krajowy system kwalifikacji będzie narzędziem rozwoju gospodarczego. czytelność i jakość kwalifikacji – świadectw, dyplomów i certyfikatów – umożliwia podejmowanie trafnych decyzji wszystkim interesariuszom. budzi zaufanie, potwierdza wartość stałego rozwoju osobistego, wspiera zasadę uczenia się przez cale życie. dobry system kwalifikacji to taki, który powstaje i działa w porozumieniu z tymi, którzy będą z niego korzystać. jego rozwiązania szczegółowe muszą być oparte o praktyczna znajomość branż i zawodów i wychodzić naprzeciw ich potrzebom. ii.1.6)
Zamawiający:
Instytut Badań Edukacyjnych
Adres: | ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@ibe.edu.pl tel: 22 241 71 00 fax: 22 241 71 11 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 41568820131 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2013-12-10 | Termin składania wniosków: | 2014-01-07 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PO]: | Przetarg Ograniczony |
Czas na realizację: | 16 miesięcy | Wadium: | 100000 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | TAK | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 0 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne | Informacja dostępna pod: | Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
79416000-3 | Usługi public relations |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Usługi agencji public relations na potrzeby projektów systemowych związanych z budową krajowego systemu kwalifikacji. Znak Sprawy: IBE/95/M/2013 | Havas PR Warsaw Warszawa | 1 920 156,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-05-21 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 79416000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 920 157,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 920 157,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 920 157,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 920 157,00 zł | |
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Usługi public relations |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 415688-2013 |
PD | Data publikacji | 10/12/2013 |
OJ | Dz.U. S | 239 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Instytut Badań Edukacyjnych |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura ograniczona |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 6 - Podmiot prawa publicznego |
DS | Dokument wysłany | 06/12/2013 |
DT | Termin | 07/01/2014 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 2 - Procedura ograniczona |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
OC | Pierwotny kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
RC | Kod NUTS | PL |
IA | Adres internetowy (URL) | http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Usługi public relations
2013/S 239-415688
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
Osoba do kontaktów: Zbigniew Obłoza
01-180 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 222417173
E-mail: zamowienia@ibe.edu.pl
Faks: +48 222417111
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 11: Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
Kod NUTS PL
Cele szczegółowe kampanii promocyjno-informacyjnej:
To, na ile KSK będzie odpowiadał potrzebom rynku pracy, systemu edukacji, osób uczących się i zdobywających kwalifikacje w dużej mierze zależy od stopnia zaangażowania się w budowę systemu wszystkich interesariuszy. Bardzo dużo zależeć będzie także od wiedzy o możliwościach wykorzystania PRK przez osoby i instytucje, czyli wiedzy o tym, jak funkcjonowanie PRK może wspierać realizację celów działania różnych instytucji oraz pomagać w dokonywaniu racjonalnych wyborów ścieżek edukacyjnych i zawodowych przez poszczególne osoby. Ma to też istotne znaczenie dla dobrego i skutecznego budowania w naszym kraju wiarygodnego systemu kwalifikacji opartego na odniesionych do standardów europejskich ramach kwalifikacji. Mając to na względzie celem kampanii promocyjno-informacyjnej jest w szczególności:
- Promocja projektu PRK wśród społeczeństwa, w tym w szczególności wśród odbiorców grup docelowych projektu;
- Upowszechnianie produktów i rezultatów projektu systemowego wśród grup docelowych projektu;
- Wspieranie poprzez działania medialne współpracy z zainteresowanymi środowiskami (eksperci, służby zatrudnienia, instytucje centralne, organizacje pracodawców, związki zawodowe, stowarzyszenia zawodowe, instytucje edukacyjne i szkoleniowe) przy projektowaniu i testowaniu rozwiązań dla KSK, w tym konsultacji w ramach debaty społecznej i seminariów;
- Promocja strony internetowej projektu, współpraca przy jej aktualizacji i rozwijaniu;
- Promocja portalu internetowego krajowego systemu kwalifikacji, na którym udostępnione będą bazy danych i narzędzia w postaci przystępnej dla szerokiego odbiorcy;
- Promocja efektów projektu w postaci wyników badań, narzędzi, raportu referencyjnego, szczegółowych rozwiązań dla przyszłego krajowego systemu kwalifikacji oraz rejestru kwalifikacji
- Promocja i wspieranie partnerstw projektu oraz przeprowadzonych we współpracy z partnerami projektu pilotaży
- Wspieranie związanej z realizacją projektu współpracy międzynarodowej i krajowej instytucji zajmujących się krajowymi ramami kwalifikacji w Polsce i krajach UE;
- Stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta w dziedzinie ram kwalifikacji i centrum badań nad uczeniem się przez całe życie w Polsce.
Cele pośrednie kampanii promocyjno-informacyjnej:
- Zmiana sposobu podejścia do planowania kariery i rozwoju osobistego
- Promocja idei uczenia się przez całe życie w kontekście PRK
- Zmiana świadomości społecznej w zakresie postrzegania ścieżek własnej kariery, własnego rozwoju, podejścia do pozyskiwania kwalifikacji i uczenia się przez całe życie, zmiana oczekiwań wobec systemu edukacji
- Poinformowanie instytucji, których dotyczyć będzie wprowadzenie PRK, o konieczności dokonania zmian w podejściu do swojej oferty i klientów
- Wprowadzenie nowej terminologii mówienia o kwalifikacjach i innych terminów z nimi związanymi, w tym promocja słownika KSK
- Zwiększenie rozpoznawalności marki EFS oraz PO KL wśród interesariuszy ram kwalifikacji.
Grupy docelowe kampanii:
Odbiorcy rezultatów projektów to środowiska związane z przyznawaniem, uznawaniem bądź opisywaniem kwalifikacji, edukacją i szkoleniami, a także rynkiem pracy.
Głównym adresatem kampanii będą:
1. instytucje rynku pracy, partnerzy społeczni: związki zawodowe, pracodawcy, związki pracodawców, izby gospodarcze, przedstawiciele rzemiosła, organizacje branżowe, firmy szkoleniowe i ich organizacje,
2. uczelnie, kadra profesorska, wykładowcy, przedstawiciele systemu edukacyjnego
3. działy HR, doradcy edukacyjno-zawodowi
4. instytucje naukowe krajowe i zagraniczne związane z ocenianiem, przyznawaniem bądź weryfikowaniem kwalifikacji
5. studenci i uczący się dorośli
6. osoby podnoszące swoje kwalifikacje, zabiegające o uznanie swoich kompetencji
7. instytucje i firmy szkoleniowe, placówki szkolenia formalnego i pozaformalnego, szkoły, nauczyciele, dyrektorzy szkół, przedstawiciele rozmaitych instytucji zajmujących się potwierdzaniem kompetencji
8. urzędy centralne i regionalne, politycy i instytucje Wspólnoty Europejskiej, instytucje zajmujące się KRK w UE
9. organizacje pozarządowe, szeroko rozumiane środowiska związane z edukacją, w tym stowarzyszenia rodziców, studentów
10. media
11. opinia publiczna.
Główna myśl kampanii promującej projekty
Każdy ma prawo do kwalifikacji. Każdy ma prawo do własnego rozwoju i planowania swojej ścieżki kariery, a system powinien to umożliwiać, gwarantując jednocześnie wysoką jakość kwalifikacji.
Stabilność i trwałość rozwiązań, które są podstawą dobrej edukacji formalnej, winny być uzupełniane przez rozwiązania edukacji pozaformalnej, rodzące się, często w lokalnym kontekście, w odpowiedzi na bieżące potrzeby rynku pracy, czyli pracodawców i pracowników. Dzięki temu krajowy system kwalifikacji będzie narzędziem rozwoju gospodarczego.
Czytelność i jakość kwalifikacji – świadectw, dyplomów i certyfikatów – umożliwia podejmowanie trafnych decyzji wszystkim interesariuszom. Budzi zaufanie, potwierdza wartość stałego rozwoju osobistego, wspiera zasadę uczenia się przez cale życie.
Dobry system kwalifikacji to taki, który powstaje i działa w porozumieniu z tymi, którzy będą z niego korzystać. Jego rozwiązania szczegółowe muszą być oparte o praktyczna znajomość branż i zawodów i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
79416000
Poniższe przedział szacunkowy odnosi się do wartości zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 2 000 000 i 4 000 000 PLN
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na podstawie wystawionej przez niego faktury VAT w terminie 30 dni od otrzymania i zaakceptowania ostatecznego protokołu odbioru i faktury przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w ww. dokumencie.
Warunkiem zapłaty wynagrodzenia będzie wykonanie umowy zgodne z jej postanowieniami.
W przypadku braku środków dotacji rozwojowej z Projektu na rachunku bankowym Zamawiającego termin płatności faktury Wykonawcy, może ulec wydłużeniu do 6 miesięcy od dnia złożenia rachunku, bez naliczania odsetek ustawowych przez Wykonawcę.
Wykonawcy, po spełnieniu wymagań, może być udzielona zaliczka do wysokości 20 % wartości umowy.
Ustala się zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
Pozastałe szczegóły zostaną określone w umowie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. III.2.2 i III.2.3 poniżej muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w ust. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.2.2 i III.2.3 poniżej, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w ust. 2, wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie;
2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług/dostaw określonych III.2.3 poniżej, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 Rozporządzenia są:
i. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
ii. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 4 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10-11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 4 Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
10) Podpisaną Listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo podpisaną informację, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi załącznik nr 5 do Wniosku. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;
5. Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 i 10 – 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 – 8 i 10 - 11 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
1) o których mowa w ust. 4 pkt 3), 5), 6),i 8) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) o którym mowa w ust. 4 pkt 7), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10 – 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1) lit. a) i c) oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem.
10. W zakresie terminu, w którym powinny być wystawione dokumenty o których mowa w ust. 9 stosuje się odpowiednio postanowienia ust. 7 i 8.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w ust. 4 pkt 1 oraz ust. 4 pkt. 10, które powinny być przedstawione w oryginale.
13. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.
14. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawcy udokumentują iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 PLN.
Na podstawie wykazu doświadczenia wraz z referencjami i wykazu osób szczegółowo opisanych w pkt. III.2.1 tj.
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Stosownie do dyspozycji zawartej w § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 r., poz. 231) Zamawiający wymaga uwzględnienia w wykazie co najmniej usług/dostaw określonych III.2.3 poniżej, załączając jednocześnie dowody potwierdzające czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
a) Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 Rozporządzenia są:
i. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
ii. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt i) powyżej;
b) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) powyżej.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Załącznik nr 4 Wniosku o udział w postępowaniu. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali lub realizują co najmniej 3 ogólnokrajowych tj. adresowanych do odbiorców na terenie wszystkich województw (NUTS 2) kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, z których:
i. co najmniej jedna miała wartość co najmniej 700 000 PLN brutto;
ii. z pozostałych co najmniej dwie miały wartość minimum 100 000 PLN brutto;
iii. co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż przez rok;
iv. co najmniej jedna dotyczyła kampanii związanej z obszarem edukacji, lub z projektem dotyczącym zmian w sposobie podejścia do kwalifikacji, lub dotyczącym powiązań pomiędzy edukacją a rynkiem pracy, lub w projekcie, którego celem było zachęcenie dorosłych do uczenia się i zdobywania nowych kwalifikacji,
v. co najmniej jedna objęła faktyczne zarządzanie sytuacją kryzysową.
vi. Co najmniej jedna obejmowała opracowanie i dystrybuowanie materiałów prasowych do mediów dotyczących wyników badań lub problemów i zagadnień związanych z rynkiem pracy lub edukacją.
vii. Wszystkie kampanie zawierały w sobie wszystkie niżej wymienione elementy:
a. opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy:
b. budowanie i utrzymanie relacji z mediami,
c. opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych;
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponują zespołem składającym się z co najmniej 5 osób, z których:
ii. każda posiada wykształcenie co najmniej wyższe;
iii. każda brała udział w realizacji przynajmniej 2 kampanii informacyjnych lub społecznych, z których przynajmniej jedna trwała dłużej niż rok,
iv. kierownik projektu brał udział w kierowaniu przynajmniej 5 ogólnokrajowymi kampaniami informacyjnymi, z których przynajmniej dwie dotyczyły kampanii społecznych, co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż rok i przynajmniej jedna miała wartość minimum 700 000 PLN brutto,
v. co najmniej dwie pracowały przy przynajmniej dwóch kampaniach społecznych każda,
vi. co najmniej jedna uczestniczyła w planowaniu i przeprowadzaniu kampanii świadomości społecznej w Internecie,
vii. jedna (grafik) ma przynajmniej 2 lata doświadczenia przy przygotowywaniu projektów graficznych.
Sekcja IV: Procedura
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert maksymalnie 5 wykonawców. 2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału, będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców któryrzy uzyskali największą liczbę punktów zgodnie z zasadami opisanymi w pkt. 4 poniżej. Podstawą do przydzielenia punktów Wykonawcom będą informacje zawarte w Załączniku nr 6 do Wniosku. 4. Wykonawcy mogą otrzymać punkty zgodnie z poniższymi zasadami, tj. za zrealizowanie lub realizację w ostatnich 5 latach :a) ogólnokrajowej kampanii informacyjnej lub edukacyjnej lub społecznej trwającej co najmniej 1 rok o wartości co najmniej 500 000 PLN brutto wykonawca dostanie 3 pkt. b) ogólnokrajowej kampanii dotyczącej wspierania zmian instytucjonalnych, w kampaniach świadomości społecznej adresowanych do dużych grup beneficjentów, z udziałem rozmaitych grup (np. przedstawicieli władz, związków zawodowych, nauczycieli, przedsiębiorców) - wykonawca dostanie 2 pkt. c) usługi dotyczącej organizacji dużych konferencjach międzynarodowych (pow. 200 osób) dot. rynku pracy, edukacji, nauki - wykonawca dostanie 1 pkt. d) usługi dotyczącej organizacji konferencji regionalnych i budowaniu relacji z mediami regionalnymi - wykonawca dostanie 1 pkt. e) ogólnokrajowej kampanii PR w obszarze polityki społecznej, edukacji, problemów zatrudnienia - wykonawca dostanie 1 pkt. - przy czym oceniane będą tylko te zrealizowane usługi, co do których załączono dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Zamawiający, na użytek ustalenia rankingu wykonawców, nie będzie uwzględniał doświadczenia podmiotów trzecich udostępnionego na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy PZP. W odniesieniu do tego etapu postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie stosuje się. 5. W przypadku, gdy na miejscu piątym listy będzie więcej niż jeden Wykonawca z taką samą liczbą punktów, o pozycji na miejscu piątym decydować będzie największa łączna wartość usług trwających dłużej niż 1 rok o jednostkowej wartości co najmniej 500 000 PLN każda.
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 40
2. Wymogi merytoryczne. Waga 60
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektów pt. pt. „Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie”, „Budowa krajowego systemu kwalifikacji – pilotażowe wdrożenie krajowego rejestru kwalifikacji oraz kampania informacyjna dot. jego funkcjonowania” oraz „Budowa krajowego systemu kwalifikacji – przygotowanie do wdrożenia Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie” współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Wykonawca powinien złożyć wniosek wraz z oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jak również informacji niezbędnych do ustalenia rankingu wykonawców w postępowaniu, w zamkniętym opakowaniu, opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy i Zamawiającego oraz następującą informacją: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu „Usługi PR dla KRK”. Nie otwierać przed wyznaczonym terminem". Wzór wniosku wraz ze wzorami załączników dostępny jest na stronie internetowej zamawiającego http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne.
3. Wskazany w pkt. II. 3 czas trwania zamówienia ma charakter orientacyjny, uzależniony od daty podpisania umowy. Zakończenie realizacji umowy to 30.6.2015 r.4. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587803
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodne, iż przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2.
Odwołanie wnosi się: w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w innych sposób. odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięło lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
jak w pkt. VI.4.1 powyżej
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Usługi public relations |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 430851-2013 |
PD | Data publikacji | 20/12/2013 |
OJ | Dz.U. S | 247 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Instytut Badań Edukacyjnych |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura ograniczona |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 6 - Podmiot prawa publicznego |
DS | Dokument wysłany | 18/12/2013 |
DT | Termin | 07/01/2014 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 2 - Procedura ograniczona |
TD | Dokument | 2 - Dodatkowe informacje |
RP | Legislacja | 5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
OC | Pierwotny kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
RC | Kod NUTS | PL |
Polska-Warszawa: Usługi public relations
2013/S 247-430851
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, Osoba do kontaktów: Zbigniew Obłoza, Warszawa01-180, POLSKA. Tel.: +48 222417173. Faks: +48 222417111. E-mail: zamowienia@ibe.edu.pl
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 10.12.2013, 2013/S 239-415688)
CPV:79416000
Usługi public relations
Zamiast:
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: (jeżeli dotyczy)
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali lub realizują co najmniej 3 ogólnokrajowych tj. adresowanych do odbiorców na terenie wszystkich województw (NUTS 2) kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, z których:
i. co najmniej jedna miała wartość co najmniej 700 000 PLN brutto;
ii. z pozostałych co najmniej dwie miały wartość minimum 100 000 PLN brutto;
iii. co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż przez rok;
iv. co najmniej jedna dotyczyła kampanii związanej z obszarem edukacji, lub z projektem dotyczącym zmian w sposobie podejścia do kwalifikacji, lub dotyczącym powiązań pomiędzy edukacją a rynkiem pracy, lub w projekcie, którego celem było zachęcenie dorosłych do uczenia się i zdobywania nowych kwalifikacji,
v. co najmniej jedna objęła faktyczne zarządzanie sytuacją kryzysową.
vi. Co najmniej jedna obejmowała opracowanie i dystrybuowanie materiałów prasowych do mediów dotyczących wyników badań lub problemów i zagadnień związanych z rynkiem pracy lub edukacją.
vii. Wszystkie kampanie zawierały w sobie wszystkie niżej wymienione elementy:
a. opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy:
b. budowanie i utrzymanie relacji z mediami,
c. opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych;
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponują zespołem składającym się z co najmniej 5 osób, z których:
ii. każda posiada wykształcenie co najmniej wyższe;
iii. każda brała udział w realizacji przynajmniej 2 kampanii informacyjnych lub społecznych, z których przynajmniej jedna trwała dłużej niż rok,
iv. kierownik projektu brał udział w kierowaniu przynajmniej 5 ogólnokrajowymi kampaniami informacyjnymi, z których przynajmniej dwie dotyczyły kampanii społecznych, co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż rok i przynajmniej jedna miała wartość minimum 700 000 PLN brutto,
v. co najmniej dwie pracowały przy przynajmniej dwóch kampaniach społecznych każda,
vi. co najmniej jedna uczestniczyła w planowaniu i przeprowadzaniu kampanii świadomości społecznej w Internecie,
vii. jedna (grafik) ma przynajmniej 2 lata doświadczenia przy przygotowywaniu projektów graficznych.
Powinno być:III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: (jeżeli dotyczy)
a) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali lub realizują co najmniej 3 ogólnokrajowych tj. adresowanych do odbiorców na terenie wszystkich województw (NUTS 2) kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, z których:
i. co najmniej jedna miała wartość co najmniej 700 000 PLN brutto;
ii. z pozostałych co najmniej dwie miały wartość minimum 100 000 PLN brutto;
iii. co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż przez rok;
iv. co najmniej jedna dotyczyła kampanii związanej z obszarem edukacji, lub z projektem dotyczącym zmian w sposobie podejścia do kwalifikacji, lub dotyczącym powiązań pomiędzy edukacją a rynkiem pracy, lub w projekcie, którego celem było zachęcenie dorosłych do uczenia się i zdobywania nowych kwalifikacji,
v. co najmniej jedna objęła faktyczne zarządzanie sytuacją kryzysową.
vi. Co najmniej jedna obejmowała opracowanie i dystrybuowanie materiałów prasowych do mediów dotyczących wyników badań lub problemów i zagadnień związanych z rynkiem pracy lub edukacją.
vii. Wszystkie kampanie zawierały w sobie wszystkie niżej wymienione elementy:
a. opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy:
b. budowanie i utrzymanie relacji z mediami,
c. opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych;
3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. dysponują zespołem składającym się z co najmniej 5 osób, z których:
ii. każda posiada wykształcenie co najmniej wyższe;
iii. każda brała udział w realizacji przynajmniej 2 kampanii informacyjnych lub społecznych, z których przynajmniej jedna trwała dłużej niż rok,
iv. kierownik projektu brał udział w kierowaniu przynajmniej 5 ogólnokrajowymi kampaniami informacyjnymi, z których przynajmniej dwie dotyczyły kampanii społecznych, co najmniej dwie prowadzone były dłużej niż rok i przynajmniej jedna miała wartość minimum 700 000 PLN brutto,
v. co najmniej dwie pracowały przy przynajmniej dwóch kampaniach społecznych każda,
vi. co najmniej jedna uczestniczyła w planowaniu i przeprowadzaniu kampanii świadomości społecznej w Internecie,
vii. jedna (grafik) ma przynajmniej 2 lata doświadczenia przy przygotowywaniu projektów graficznych.
Inne dodatkowe informacje
Odpowiedzi na pytania. Zestaw 1. Modyfikacja Ogłoszenia o zamówieniu
W zawiązku z pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego od uczestników postępowania dotyczące prowadzonego postępowania przetargowego poniżej zamieszczamy treść skierowanych do Zamawiającego pytań wraz z odpowiedziami:
1. Czy możliwe jest przedłożenie wadium w formie gwarancji bankowej?
Odpowiedź:
TAK. Zwracamy jednak uwagę że wadium winno być wniesione wraz z ofertą. Na etapie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane.
2. Czy na potrzeby tego etapu postepowania, wystarczy gwarancja wykonalności określonych projektów w załączniku nr 6 potwierdzona przez Prezesa Agencji?
Odpowiedź:
NIE. Niezbędnym jest referencja wystawiona przez zlecającego usługi.
3. Czy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymagana jest opinia bankowa, poświadczająca sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy w wysokości określonej w art. III.2.2) Ogłoszenia o zamówieniu? Czy też wystarczającym jest oświadczenie złożone przez Wykonawcę – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Wniosku?
Odpowiedź:
NIE. Oświadczenie nie jest wystarczające. Sposób dokumentowania spełniania warunków udziału został precyzyjnie określony w ogłoszeniu.
4. Jak długo trawa okres związania ofertą?
Odpowiedź:
Termin zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert. Prawdopodobnie będzie to maksymalny dopuszczony przez prawo okres 60 dni.
5. Na kiedy zaplanowany jest termin wyboru 5 kandydatów do kolejnego etapu postępowania?
Odpowiedź:
W połowie stycznia 2014.
6. Na jaki termin zaplanowano zgłaszanie ofert w II etapie postępowania?
Odpowiedź:
w pierwszej połowie marca 2014.
7. Jaka jest definicja konferencji międzynarodowej?
Odpowiedź:
Konferencja międzynarodowa jest to konferencja odbywająca się na terenie Polski, podczas której występuje więcej niż jeden prelegent reprezentujący zagraniczną instytucję. Wymagania dotyczące organizacji konferencji międzynarodowej są wyszczególnione w OPZ.
8. Jaka jest definicja kampanii PR w obszarze polityki społecznej?
Odpowiedź:
Kampania PR w obszarze polityki społecznej – zrealizowane zgodnie z przyjętą strategią działania promocyjno-informacyjne dotyczące projektów i tematów, które mieszczą się w zakresie odpowiedzialności Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej lub samorządu terytorialnego, a także organizacji pozarządowych zajmujących się polityką społeczną. Kampania, która zawiera trzy następujące elementy: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy, budowanie i utrzymanie relacji z mediami, opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych.
9. Jaka jest definicja kampanii PR w obszarze edukacji?
Odpowiedź:
Kampania PR w obszarze edukacji – zrealizowane zgodnie z przyjętą strategią działania promocyjno-informacyjne dotyczące projektów i tematów, które mieszczą się w zakresie odpowiedzialności Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a także organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją i części działań samorządów, które dotyczą edukacji oraz działalności instytucji prywatnych (wydawnictw, firm szkoleniowych itp.), których efektem ma być wzrost wiedzy i kompetencji u grup docelowych. Nie są kampaniami pr w obszarze edukacji działania, których celem ma być promocja jednego, konkretnego produktu, który sprzedaje zamawiający kampanię. Kampania, która zawiera trzy następujące elementy: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy, budowanie i utrzymanie relacji z mediami, opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych.
10. Jaka jest definicja kampanii PR w obszarze problemów zatrudnienia?
Odpowiedź:
Kampania PR w obszarze problemów zatrudnienia – zrealizowane zgodnie z przyjętą strategią działania promocyjno-informacyjne dotyczące projektów i tematów, które mieszczą się w zakresie odpowiedzialności Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Ministerstwa Gospodarki oraz polityki rynku pracy urzędów marszałkowskich i wojewódzkich, a także działań innych instytucji rządowych, samorządowych, edukacyjnych, których efektem ma być zwiększenie zatrudnialności. Kampania, która zawiera trzy następujące elementy: opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR projektu/firmy, budowanie i utrzymanie relacji z mediami, opracowanie i dystrybuowanie materiałów do mediów, w tym materiałów prasowych.
11. Zwracam się z prośbą o sprecyzowanie jednej kwestii. Chodzi o podanie przykładów innych kampanii informacyjnych i edukacyjnych. Na stronie 10. - w punkcie Kwalifikacje techniczne III.2.3.A pojawia się informacja, że należy podać kampanie zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat. Natomiast na stronie 12. – w punkcie Ograniczenie liczby wykonawców IV.1.2 mowa jest o kampaniach zrealizowanych na przestrzeni ostatnich 5 lat. W załączniku nr 6 również pojawia się 5 lat.
Odpowiedź:
Zapisy Ogłoszenia są w tym względzie prawidłowe, mamy do czynienia z różnymi okresami.
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Usługi public relations |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 205073-2014 |
PD | Data publikacji | 19/06/2014 |
OJ | Dz.U. S | 116 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Instytut Badań Edukacyjnych |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura ograniczona |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 6 - Podmiot prawa publicznego |
HA | EU Institution | - |
DS | Dokument wysłany | 17/06/2014 |
NC | Zamówienie | 4 - Usługi |
PR | Procedura | 2 - Procedura ograniczona |
TD | Dokument | 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
RP | Legislacja | 5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
OC | Pierwotny kod CPV | 79416000 - Usługi public relations |
RC | Kod NUTS | PL |
IA | Adres internetowy (URL) | http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Usługi public relations
2014/S 116-205073
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
Osoba do kontaktów: Zbigniew Obłoza
01-180 Warszawa
Polska
Tel.: +48 222417173
E-mail: zamowienia@ibe.edu.pl
Faks: +48 222417111
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 11: Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
Kod NUTS PL
Cele szczegółowe kampanii promocyjno-informacyjnej:
To, na ile KSK będzie odpowiadał potrzebom rynku pracy, systemu edukacji, osób uczących się i zdobywających kwalifikacje w dużej mierze zależy od stopnia zaangażowania się w budowę systemu wszystkich interesariuszy. Bardzo dużo zależeć będzie także od wiedzy o możliwościach wykorzystania PRK przez osoby i instytucje, czyli wiedzy o tym, jak funkcjonowanie PRK może wspierać realizację celów działania różnych instytucji oraz pomagać w dokonywaniu racjonalnych wyborów ścieżek edukacyjnych i zawodowych przez poszczególne osoby. Ma to też istotne znaczenie dla dobrego i skutecznego budowania w naszym kraju wiarygodnego systemu kwalifikacji opartego na odniesionych do standardów europejskich ramach kwalifikacji. Mając to na względzie celem kampanii promocyjno-informacyjnej jest w szczególności:
- Promocja projektu PRK wśród społeczeństwa, w tym w szczególności wśród odbiorców grup docelowych projektu;
- Upowszechnianie produktów i rezultatów projektu systemowego wśród grup docelowych projektu;
- Wspieranie poprzez działania medialne współpracy z zainteresowanymi środowiskami (eksperci, służby zatrudnienia, instytucje centralne, organizacje pracodawców, związki zawodowe, stowarzyszenia zawodowe, instytucje edukacyjne i szkoleniowe) przy projektowaniu i testowaniu rozwiązań dla KSK, w tym konsultacji w ramach debaty społecznej i seminariów;
- Promocja strony internetowej projektu, współpraca przy jej aktualizacji i rozwijaniu;
- Promocja portalu internetowego krajowego systemu kwalifikacji, na którym udostępnione będą bazy danych i narzędzia w postaci przystępnej dla szerokiego odbiorcy;
- Promocja efektów projektu w postaci wyników badań, narzędzi, raportu referencyjnego, szczegółowych rozwiązań dla przyszłego krajowego systemu kwalifikacji oraz rejestru kwalifikacji
- Promocja i wspieranie partnerstw projektu oraz przeprowadzonych we współpracy z partnerami projektu pilotaży
- Wspieranie związanej z realizacją projektu współpracy międzynarodowej i krajowej instytucji zajmujących się krajowymi ramami kwalifikacji w Polsce i krajach UE;
- Stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta w dziedzinie ram kwalifikacji i centrum badań nad uczeniem się przez całe życie w Polsce.
Cele pośrednie kampanii promocyjno-informacyjnej:
- Zmiana sposobu podejścia do planowania kariery i rozwoju osobistego
- Promocja idei uczenia się przez całe życie w kontekście PRK
- Zmiana świadomości społecznej w zakresie postrzegania ścieżek własnej kariery, własnego rozwoju, podejścia do pozyskiwania kwalifikacji i uczenia się przez całe życie, zmiana oczekiwań wobec systemu edukacji
- Poinformowanie instytucji, których dotyczyć będzie wprowadzenie PRK, o konieczności dokonania zmian w podejściu do swojej oferty i klientów
- Wprowadzenie nowej terminologii mówienia o kwalifikacjach i innych terminów z nimi związanymi, w tym promocja słownika KSK
- Zwiększenie rozpoznawalności marki EFS oraz PO KL wśród interesariuszy ram kwalifikacji.
Grupy docelowe kampanii:
Odbiorcy rezultatów projektów to środowiska związane z przyznawaniem, uznawaniem bądź opisywaniem kwalifikacji, edukacją i szkoleniami, a także rynkiem pracy.
Głównym adresatem kampanii będą:
1. instytucje rynku pracy, partnerzy społeczni: związki zawodowe, pracodawcy, związki pracodawców, izby gospodarcze, przedstawiciele rzemiosła, organizacje branżowe, firmy szkoleniowe i ich organizacje,
2. uczelnie, kadra profesorska, wykładowcy, przedstawiciele systemu edukacyjnego
3. działy HR, doradcy edukacyjno-zawodowi
4. instytucje naukowe krajowe i zagraniczne związane z ocenianiem, przyznawaniem bądź weryfikowaniem kwalifikacji
5. studenci i uczący się dorośli
6. osoby podnoszące swoje kwalifikacje, zabiegające o uznanie swoich kompetencji
7. instytucje i firmy szkoleniowe, placówki szkolenia formalnego i pozaformalnego, szkoły, nauczyciele, dyrektorzy szkół, przedstawiciele rozmaitych instytucji zajmujących się potwierdzaniem kompetencji
8. urzędy centralne i regionalne, politycy i instytucje Wspólnoty Europejskiej, instytucje zajmujące się KRK w UE
9. organizacje pozarządowe, szeroko rozumiane środowiska związane z edukacją, w tym stowarzyszenia rodziców, studentów
10. media
11. opinia publiczna.
Główna myśl kampanii promującej projekty
Każdy ma prawo do kwalifikacji. Każdy ma prawo do własnego rozwoju i planowania swojej ścieżki kariery, a system powinien to umożliwiać, gwarantując jednocześnie wysoką jakość kwalifikacji.
Stabilność i trwałość rozwiązań, które są podstawą dobrej edukacji formalnej, winny być uzupełniane przez rozwiązania edukacji pozaformalnej, rodzące się, często w lokalnym kontekście, w odpowiedzi na bieżące potrzeby rynku pracy, czyli pracodawców i pracowników. Dzięki temu krajowy system kwalifikacji będzie narzędziem rozwoju gospodarczego.
Czytelność i jakość kwalifikacji – świadectw, dyplomów i certyfikatów – umożliwia podejmowanie trafnych decyzji wszystkim interesariuszom. Budzi zaufanie, potwierdza wartość stałego rozwoju osobistego, wspiera zasadę uczenia się przez cale życie.
Dobry system kwalifikacji to taki, który powstaje i działa w porozumieniu z tymi, którzy będą z niego korzystać. Jego rozwiązania szczegółowe muszą być oparte o praktyczna znajomość branż i zawodów i wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
79416000
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Sekcja IV: Procedura
1. Cena. Waga 40
2. Wymogi merytoryczne. Waga 60
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 239-415688 z dnia 10.12.2013
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 247-430851 z dnia 20.12.2013
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa: Usługi agencji public relations na potrzeby projektów systemowych związanych z budową krajowego systemu kwalifikacji. Znak Sprawy: IBE/95/M/2013Havas PR Warsaw
ul. Marynarska 11
02-674 Warszawa
Polska
Wartość: 4 696 240,37 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 920 156,50 PLN
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektów pt. pt. „Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie”, „Budowa krajowego systemu kwalifikacji – pilotażowe wdrożenie krajowego rejestru kwalifikacji oraz kampania informacyjna dot. jego funkcjonowania” oraz „Budowa krajowego systemu kwalifikacji – przygotowanie do wdrożenia Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie” współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587803
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodne, iż przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2.
Odwołanie wnosi się: w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w innych sposób. odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięło lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
jak w pkt. VI.4.1 powyżej