zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Kościuszki 15, 05-140 Serock, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zosip@serock.pl
tel: 0-22 782 62 98
fax: 0-22 768 35 65
Dane postępowania
ID postępowania: 531665-N-2019
Data publikacji zamówienia: 2019-03-29
Termin składania wniosków: 2019-04-09   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.oswiata.serock.pl Informacja dostępna pod: https://www.bip.serock.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=532
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe


Ogłoszenie nr 531665-N-2019 z dnia 2019-03-29 r.

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla nauczycieli Szkół Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w ramach realizacji projektu pt. „Kluby Kluczowych Kompetencji”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Kluby Kluczowych Kompetencji, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży Poddziałania 10.1.1 Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, krajowy numer identyfikacyjny 11840059000000, ul. ul. Kościuszki  15 , 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 782 62 98, e-mail zosip@serock.pl, faks 0-22 768 35 65.
Adres strony internetowej (URL): www.oswiata.serock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.serock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.serock.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=532

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Serocku, ul. Kościuszki 15, 05 - 140 Serock, pokój nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla nauczycieli Szkół Podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock w ramach realizacji projektu pt. „Kluby Kluczowych Kompetencji”
Numer referencyjny: ZOSiP.271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pt. „Kluby Kluczowych Kompetencji”, w podziale na 4 części: Część 1: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak efektywnie rozwijać kompetencje językowe uczniów”. Część 2: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak nauczać metodą eksperymentu”. Część 3: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Kompetencje cyfrowe”. Część 4: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak nauczać programowania - cz. 1, cz. 2, cz.3”. 3.2 Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie określonych części lub grup części. 3.3 W ramach realizacji usług szkoleniowych Wykonawcy będą zobowiązani do zapewnienia codziennego cateringu dla nauczycieli w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana po max. 0,5 l na osobę, ciastka) oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe złożone z zupy i dania głównego). 3.4 Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ zwanym w dalszej treści również „OPZ”.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9
80400000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 3.10 Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 3.11 Wymóg wskazany przez Zamawiającego w pkt 3.7 jest aktualny tylko wówczas gdy realizowane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę czynności stanowią faktycznie wykonywanie pracy stosownie do przepisów Kodeksu pracy. 3.12 Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art 29 ust 4 ustawy Pzp. 7.1 Wraz z ofertą (formularzem ofertowym – zał. nr 1 do SIWZ) wykonawca winien złożyć: 7.1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, 7.1.2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. 7.1.3 Formularz „Doświadczenie osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem trenera zawierającym informację na temat doświadczenia zawodowego, w tym ilości i rodzaju przeprowadzonych szkoleń o tematyce tożsamej co część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Wymóg przedłożenia przedmiotowego formularza wynika z konieczności przeprowadzenia badania i oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia”
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część 1-4 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2016r., poz. 1591), ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2018r., poz. 1457 ze zm.) oraz ustawie z dnia z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.). 2) Wykonawca musi posiadać akredytację właściwego Kuratorium Oświaty - posiadanie akredytacji Kuratorium Oświaty, nie dotyczy publicznych placówek doskonalenia, o których mowa w art. 8 ust. 5 pkt 1 lit. b, ust. 6, ust. 7 pkt 2 i ust. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2018r. poz. 996 ze zm.), 3) Wykonawca będący niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli musi posiadać wpis do rejestru niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli prowadzony przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1-4 1) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi szkoleniowe o łącznym minimalnym wymiarze 24 godzin o tematyce tożsamej co część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 2) Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą, która wykaże przeprowadzenie minimum 24 godzin szkoleń o tematyce tożsamej co przedmiot zamówienia (poszczególna część zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Uwaga: Doświadczenie osoby oddelegowanej przez Wykonawcę do prowadzenia szkoleń o tematyce tożsamej co przedmiot zamówienia (poszczególna część zamówienia) stanowi kryterium oceny ofert. Oddelegowanie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (poszczególnej części zamówienia) osoby posiadającej doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń, o których mowa powyżej, w ilości większej niż minimalne 24 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału 17 SIWZ pt.: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Oddelegowanie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby (trenera) posiadającej mniejsze doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń mniejsze niż 24 godziny będzie podstawą do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu .
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.6.1 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) akt założycielki placówki doskonalenia nauczycieli lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli prowadzony przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) uwierzytelnioną kopię dokumentu potwierdzającego przyznanie placówce akredytacji, o której mowa w art. 184 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2018r. poz. 996 ze zm.), 3) Wykaz głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty60,00
doświadczenie – osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna; 2) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych; 3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; 4) terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku konieczności zsynchronizowania terminów szkoleń z innymi działaniami realizowanymi w projekcie albo spowodowanej czynnikami obiektywnymi uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie ustalonym czasie; 5) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 6) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych oraz do obowiązujących przepisów prawa;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-09, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak efektywnie rozwijać kompetencje językowe uczniów”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w zakresie nabycia przez nich umiejętności kształcenia kompetencji językowych u uczniów. 2. Zakres szkolenia:  wykorzystanie narzędzi i pomocy TIK w nauczaniu języka obcego (j. angielskiego),  otwarte zasoby edukacyjne,  porozumiewanie się w języku obcym kluczem do sukcesu na rynku pracy,  jak innowacyjnie nauczać języka obcego,  konwersacja kluczem do sukcesu,  jak efektywnie dotrzeć do ucznia,  jak kształtować kluczowe kompetencje w szkole podstawowej. 3. Cele doskonalenia:  poznanie nowoczesnych metod i form aktywizowania uczniów, pobudzania ich kreatywności i innowacyjności,  rozwijanie kompetencji metodycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych,  podniesienie kompetencji nauczycieli w obszarze rozwijania kluczowych kompetencji uczniów-kompetencje językowe,  zdobycie zaawansowanych umiejętności w zakresie wykorzystania multimediów w dydaktyce oraz źródeł internetowych w pracy dydaktycznej. 4. Efekty uczenia się:  nauczyciel rozwinie metody rozpoznania potencjału ucznia: jego preferencji poznawczych, inteligencji i ścieżki przetwarzania informacji;  nauczyciel rozwinie metody poznawcze ukierunkowane na zwiększenie szans edukacyjnych uczniów;  nauczyciel pozna strategie uczenia się swoich uczniów i grup, które uczy;  nauczyciel będzie świadomie planował i organizował proces edukacyjny na lekcji;  nauczyciel zwiększy satysfakcję i atrakcyjność swojego przedmiotu poprzez wykorzystanie sugerowanych technik i metod nauczania. 5. Sposób weryfikacji efektów szkolenia: analiza przypadków, porównanie wyników testów wiedzy przeprowadzanych przed i po szkoleniu. 6. Szkolenie będzie miało charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi (ćwiczenia, praca w grupach) i pasywnymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 7. Na początku i na końcu szkolenia Wykonawca przeprowadzi test badający przyrost wiedzy. 8. Czas trwania, miejsce i termin realizacji szkoleń:  szkolenia będą prowadzone w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku lub w Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu, w pracowniach informatycznych udostępnionych przez Dyrektorów Szkół. Pracownie będą wyposażone w podstawowy sprzęt TIK niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (projektor, ekran, komputery stacjonarne, itp.)  program szkolenia obejmuje 24 godziny dydaktyczne: 3 dni po 8 godzin (godz. dydaktyczna = 45 min.) –  harmonogram szkoleń zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości (co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego) - Zamawiający wskazuje, iż najbardziej prawdopodobnym dniem realizacji szkoleń będą dni wolne od pracy nauczycieli tj. soboty.  Uczestnicy szkoleń: 1 grupa złożona z 8 nauczycieli (po 2-óch z każdej szkoły),  okres realizacji szkoleń: w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 9. W ramach realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennego cateringu dla nauczycieli w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana po max. 0,5 l na osobę, ciastka) oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe złożone z zupy i dania głównego). Łącznie 24 osobodni. Koszt cateringu nie może przekroczyć 25,00 zł brutto/osobodzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto oferty60,00
doświadczenie – osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak nauczać metodą eksperymentu”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli z zakresu doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli – jak nauczać metodą eksperymentu. 2. Zakres szkolenia:  poznanie nowoczesnych metod i form aktywizowania uczniów, pobudzania kreatywności i innowacyjności- zaprezentowane na szkoleniu formy przyczynią się do poprawy jakości nauczania.  prezentacja znaczenia i możliwości eksperymentu w nauczaniu;  jak przeprowadzać eksperyment;  jak kształtować kluczowe kompetencje nauczając matematyki i przedmiotów przyrodniczych. 3. Cele doskonalenia:  rozwinięcie kompetencji posługiwania się eksperymentem w edukacji;  podniesienie kompetencji nauczycieli w obszarze rozwijania kluczowych kompetencji uczniów – kompetencje matematyczno-przyrodnicze;  zdobycie zaawansowanych umiejętności w zakresie wykorzystania multimediów w dydaktyce oraz źródeł internetowych w pracy dydaktycznej. 4. Efekty uczenia się:  nauczyciel rozwinie metody rozpoznania potencjału ucznia: jego preferencji poznawczych, inteligencji i ścieżki przetwarzania informacji;  nauczyciel rozwinie metody poznawcze ukierunkowane na zwiększenie szans edukacyjnych uczniów;  nauczyciel pozna strategie uczenia się swoich uczniów i grup, które uczy;  nauczyciel będzie świadomie planował i organizował proces edukacyjny na lekcji;  nauczyciel zwiększy satysfakcję i atrakcyjność swojego przedmiotu poprzez wykorzystanie sugerowanych technik i metod nauczania. 5. Sposób weryfikacji: analiza przypadków, porównanie wyników testów wiedzy przeprowadzanych przed i po kursie. 6. Szkolenie będzie miało charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi (ćwiczenia, praca w grupach) i pasywnymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii oraz pomocy i wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych zakupionych w ramach projektu. 7. Na początku i na końcu szkolenia Wykonawca przeprowadzi test badający przyrost wiedzy. 8. Czas trwania, miejsce i termin realizacji szkoleń:  szkolenia będą prowadzone w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku lub w Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu, w salach dydaktycznych udostępnionych przez Dyrektorów Szkół. Sale będą wyposażone w podstawowy sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (projektor, ekran, tablica interaktywna, itp.)  program szkolenia obejmuje 24 godziny dydaktyczne: 3 dni po 8 godzin (godz. dydaktyczna = 45 min.) –  harmonogram szkoleń zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości (co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego) - Zamawiający wskazuje, iż najbardziej prawdopodobnym dniem realizacji szkoleń będą dni wolne od pracy nauczycieli tj. soboty.  Uczestnicy szkoleń: 1 grupa złożona z 16 nauczycieli (po 4-ech z każdej szkoły),  okres realizacji szkoleń: w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 9. W ramach realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennego cateringu dla nauczycieli w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana po max. 0,5 l na osobę, ciastka) oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe złożone z zupy i dania głównego). Łącznie 48 osobodni. Koszt cateringu nie może przekroczyć 25,00 zł brutto/osobodzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto oferty60,00
doświadczenie – osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Kompetencje cyfrowe”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli z zakresu podnoszenia kompetencji cyfrowych nauczycieli, w tym w zakresie korzystania z narzędzi TIK zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączania narzędzi TIK do nauczania przedmiotowego. 2. Zakres szkolenia:  jak włączyć TIK w realizację podstawy programowej;  edukacyjne zasoby internetu;  TIK i otwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu;  cyberprzestrzeń i zagrożenia;  dane osobowe i prawa autorskie w cyfrowym świecie. 3. Cele doskonalenia:  rozwinięcie kompetencji metodycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych;  uświadomienie nauczycielom roli i znaczenia e-technologii w zakresie podnoszenia jakości pracy i umacniania wizerunku szkoły;  podniesienie kompetencji cyfrowych oraz motywacji nauczycieli;  poznanie rekomendowanych i wydajnych technik pracy w oparciu o e-technologie w zakresie dowolnego przedmiotu w ujęciu interdyscyplinarnym. 4. Efekty uczenia się:  nauczyciel pozna zasady bezpieczeństwa panujące w szkolnych sieciach informatycznych,  nauczyciel pozna jak łączyć z podstawą programową zasoby internetu (otwarte zasoby edukacyjne),  nauczyciel nauczy się tworzyć i dystrybuować cyfrowe informacje, jak korzystać z narzędzi ICT w nauczaniu, jak zarządzać informacją, jak korzystać z dostępnych narzędzi i aplikacji w pracy pedagoga. 5. Sposób weryfikacji efektów szkolenia: analiza przypadków, porównanie wyników testów wiedzy przeprowadzanych przed i po szkoleniu. 6. Szkolenie będzie miało charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi (ćwiczenia, praca w grupach) i pasywnymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 7. Na początku i na końcu szkolenia Wykonawca przeprowadzi test badający przyrost wiedzy. 8. Czas trwania, miejsce i termin realizacji szkoleń:  szkolenia będą prowadzone w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku lub w Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu, w pracowniach informatycznych udostępnionych przez Dyrektorów Szkół. Pracownie będą wyposażone w podstawowy sprzęt TIK niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (projektor, ekran, komputery stacjonarne, itp.)  program szkolenia obejmuje 24 godziny dydaktyczne: 3 dni po 8 godzin (godz. dydaktyczna = 45 min.),  harmonogram szkoleń zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości (co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego) - Zamawiający wskazuje, iż najbardziej prawdopodobnym dniem realizacji szkoleń będą dni wolne od pracy nauczycieli tj. soboty.  uczestnicy szkoleń: 4 grupy złożone z 15 nauczycieli,  okres realizacji szkoleń: w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. 9. W ramach realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennego cateringu dla nauczycieli w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana po max. 0,5 l na osobę, ciastka) oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe złożone z zupy i dania głównego). Łącznie 180 osobodni. Koszt cateringu nie może przekroczyć 25,00 zł brutto/osobodzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto oferty60,00
doświadczenie – osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Organizacja usługi szkoleniowej dla nauczycieli – „Jak nauczać programowania - cz. 1, cz.2, cz.3”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli z zakresu podnoszenia kompetencji cyfrowych nauczycieli, w tym w zakresie korzystania z narzędzi TIK zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączania narzędzi TIK do nauczania przedmiotowego. 2. Zakres szkolenia:  kodowanie w szkole,  bazy SQL,  języki programowania,  korzystanie z zestawów robotów na zajęciach,  Scratch Junior. 3. Cele doskonalenia:  rozwinięcie kompetencji metodycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych;  uświadomienie nauczycielom roli i znaczenia e-technologii w zakresie podnoszenia jakości pracy i umacniania wizerunku szkoły;  podniesienie kompetencji cyfrowych oraz motywacji nauczycieli;  poznanie rekomendowanych i wydajnych technik pracy w oparciu o e-technologie w zakresie dowolnego przedmiotu w ujęciu interdyscyplinarnym. 4. Efekty uczenia się:  nauczyciel pozna zasady bezpieczeństwa panujące w szkolnych sieciach informatycznych,  nauczyciel pozna jak łączyć z podstawą programową zasoby internetu (otwarte zasoby edukacyjne),  nauczyciel nauczy się tworzyć i dystrybuować cyfrowe informacje, jak korzystać z narzędzi ICT w nauczaniu, jak zarządzać informacją, jak korzystać z dostępnych narzędzi i aplikacji w pracy pedagoga. 5. Sposób weryfikacji efektów szkolenia: analiza przypadków, porównanie wyników testów wiedzy przeprowadzanych przed i po szkoleniu. 6. Szkolenie będzie miało charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi (ćwiczenia, praca w grupach) i pasywnymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 7. Na początku i na końcu szkolenia Wykonawca przeprowadzi test badający przyrost wiedzy. 8. Czas trwania, miejsce i termin realizacji szkoleń:  szkolenia będą prowadzone w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku lub w Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu, w pracowniach informatycznych udostępnionych przez Dyrektorów Szkół. Pracownie będą wyposażone w podstawowy sprzęt TIK niezbędny do przeprowadzenia szkoleń (projektor, ekran, komputery stacjonarne, itp.)  program szkolenia obejmuje 48 godzin dydaktycznych: 6 dni po 8 godzin (godz. dydaktyczna = 45 min.) –  harmonogram szkoleń zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości (co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego) - Zamawiający wskazuje, iż najbardziej prawdopodobnym dniem realizacji szkoleń będą dni wolne od pracy nauczycieli tj. soboty.  uczestnicy szkoleń: 1 grupa złożona z 6 nauczycieli informatyków.  okres realizacji szkoleń: od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2019r. 9. W ramach realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennego cateringu dla nauczycieli w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleko do kawy, herbata, cukier, woda gazowana/niegazowana po max. 0,5 l na osobę, ciastka) oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe złożone z zupy i dania głównego). Łącznie 36 osobodni. Koszt cateringu nie może przekroczyć 25,00 zł brutto/osobodzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto oferty60,00
doświadczenie – osoby (trenera) skierowanej do realizacji szkolenia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: