Informacje o przetargu
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta Ostrołęki z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z kontenerów ustawionych na terenie Miasta Ostrołęki.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1) odbiorze odpadów komunalnych z terenu Miasta Ostrołęki z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, 2) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów niebezpiecznych z kontenerów ustawionych na terenie Miasta Ostrołęki, 3) przeszkoleniu osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania, o którym mowa w §4 ust. 1 pkt 12 Załącznik nr 6 -ogólne warunki umowy, 4) dostawie worków foliowych do nieruchomości jednorodzinnych zamieszkałych i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, na których zadeklarowano selektywne zbieranie odpadów komunalnych, 5) dostawie worków do popiołu do nieruchomości jednorodzinnych zamieszkałych i nieruchomości jednorodzinnych, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe, w ilości odpowiadającej odebranym workom, 6) przekazywaniu odebranych odpadów komunalnych z terenu Miasta Ostrołęki z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości zamieszkałe - do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) - Stacja Segregacji Odpadów Komunalnych Miasta Ostrołęki i gmin powiatu ostrołęckiego, ul. gen. T. Turskiego 4, Ławy, z wyjątkiem odpadów niebezpiecznych z kontenerów ustawionych na terenie Miasta Ostrołęki. UWAGA! 1) Przewiduje się od 1 stycznia 2018 r. dokonać zmian w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Ostrołęki polegających na: wyodrębnieniu z masy odpadów komunalnych popiołu. Odbiór popiołu odbywał się będzie z nieruchomości jednorodzinnych 2 razy w miesiącu w miesiącach – styczeń, luty, marzec, kwiecień. 2) Od 1 stycznia 2018 r, zmianie ulegną granice administracyjne Miasta Ostrołęki zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 lipca 2017 r. w sprawie ustalenia granic niektórych gmin i miast, nadania niektórym miejscowościom statusu miasta, zmiany nazwy gminy oraz siedzib władz niektórych gmin (Dz. U. 2017 r. poz. 1427). W związku ze zmianą granic w sektorze IV ilość osób i ilość nieruchomości ulegną zwiększeniu (szczegółowa informacja podana w Załączniku nr 7 – Dane do przygotowania oferty).
Adres: | ul. Berka Joselewicza 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: poczta@otbs.com.pl tel: 29 765 05 00 fax: 29 765 05 04 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 635013-N-2017 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2017-12-19 | Termin składania wniosków: | 2017-12-27 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.otbs.com.pl | Informacja dostępna pod: | www.otbs.com.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe | |
90510000-5 | Usuwanie i obróbka odpadów | |
90511000-2 | Usługi wywozu odpadów | |
90511300-5 | Usługi zbierania śmieci | |
90512000-9 | Usługi transportu odpadów | |
90513000-6 | Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne | |
90513100-7 | Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych | |
90513200-8 | Usługi wywozu stałych odpadów miejskich |
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 635013-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): www.otbs.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90510000-5
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2, 90511300-5, 90512000-9, 90513000-6, 90513100-7, 90513200-8, 80500000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sektor I | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art 93 ust.1 pkt 6. Uzasadnienie. Zamawiający z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, postanowił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnić postępowanie. Unieważnienie postępowania stanowi wyraz ochrony interesu publicznego wyrażający się zamieszaniem jaki powstałby, gdyby Zamawiający podpisał umowę na okres 1, bądź 2 dni. Obecnie odpady odbierane są przez spółkę miejską Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. na podstawie umów zawartych z okresem realizacji do 31 lipca 2018 r. Podpisanie umowy z Konsorcjum wiąże się z koniecznością wypowiedzenia na okres 1-2 dni obowiązującej umowy z OPK, wprowadzeniem dla mieszkańców na dwa dni nowych harmonogramów odbioru odpadów i przywróceniem harmonogramów od 1 czerwca wprowadzonych przez OPK sp. z o.o. Ponadto z analizy obowiązujących harmonogramów odbioru odpadów wynika, że w sektorach II, III i IV zabudowy jednorodzinnej przewidziane na miesiąc maj odbiory zostały zrealizowane w całości. W sektorze I zabudowy jednorodzinnej pozostał do zrealizowania tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych. Odbiory odpadów zbieranych selektywnie oraz odpadów wielkogabarytowych już zrealizowano. W zabudowie wielorodzinnej pozostał tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych w sektorach I, III i IV na 7 zrealizowanych i jeden odbiór odpadów zebranych w sposób selektywny na 4 zrealizowane. W całości został zrealizowany harmonogram odbioru odpadów niebezpiecznych i odpadów wielkogabarytowych. Reasumując harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości w miesiącu maju 2018 roku został prawie w całości zrealizowany. Zatem nie jest celowe i może prowadzić do dezorientacji właścicieli nieruchomości podpisanie umowy z Wykonawcą, gdyż nowe harmonogramy zaburzą mieszkańcom miasta Ostrołęki wprowadzoną przez OPK sp. z o.o. cykliczność odbioru odpadów. Efektem będzie powstanie sytuacji, w której mieszkańcy nie będą wiedzieć, kiedy mają wystawić pojemniki z odpadami oraz który harmonogram jest właściwy. Ponadto w przypadku podpisania umowy doszłoby do sytuacji, że strony umawiają się na spełnienie świadczenia w znacznej części niemożliwego do wykonania, ponieważ prawie całe zamówienie zostało już wykonane przez firmę OPK. Taka umowa w świetle art. 387§1 KC uznana byłaby jako nieważna. Unieważnienie postępowania na obecnym etapie jest zgodne z przepisami, gdyż postępowanie nie zostało zakończone, a wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. | |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sektor II | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art 93 ust.1 pkt 6. Uzasadnienie. Zamawiający z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, postanowił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnić postępowanie. Unieważnienie postępowania stanowi wyraz ochrony interesu publicznego wyrażający się zamieszaniem jaki powstałby, gdyby Zamawiający podpisał umowę na okres 1, bądź 2 dni. Obecnie odpady odbierane są przez spółkę miejską Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. na podstawie umów zawartych z okresem realizacji do 31 lipca 2018 r. Podpisanie umowy z Konsorcjum wiąże się z koniecznością wypowiedzenia na okres 1-2 dni obowiązującej umowy z OPK, wprowadzeniem dla mieszkańców na dwa dni nowych harmonogramów odbioru odpadów i przywróceniem harmonogramów od 1 czerwca wprowadzonych przez OPK sp. z o.o. Ponadto z analizy obowiązujących harmonogramów odbioru odpadów wynika, że w sektorach II, III i IV zabudowy jednorodzinnej przewidziane na miesiąc maj odbiory zostały zrealizowane w całości. W sektorze I zabudowy jednorodzinnej pozostał do zrealizowania tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych. Odbiory odpadów zbieranych selektywnie oraz odpadów wielkogabarytowych już zrealizowano. W zabudowie wielorodzinnej pozostał tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych w sektorach I, III i IV na 7 zrealizowanych i jeden odbiór odpadów zebranych w sposób selektywny na 4 zrealizowane. W całości został zrealizowany harmonogram odbioru odpadów niebezpiecznych i odpadów wielkogabarytowych. Reasumując harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości w miesiącu maju 2018 roku został prawie w całości zrealizowany. Zatem nie jest celowe i może prowadzić do dezorientacji właścicieli nieruchomości podpisanie umowy z Wykonawcą, gdyż nowe harmonogramy zaburzą mieszkańcom miasta Ostrołęki wprowadzoną przez OPK sp. z o.o. cykliczność odbioru odpadów. Efektem będzie powstanie sytuacji, w której mieszkańcy nie będą wiedzieć, kiedy mają wystawić pojemniki z odpadami oraz który harmonogram jest właściwy. Ponadto w przypadku podpisania umowy doszłoby do sytuacji, że strony umawiają się na spełnienie świadczenia w znacznej części niemożliwego do wykonania, ponieważ prawie całe zamówienie zostało już wykonane przez firmę OPK. Taka umowa w świetle art. 387§1 KC uznana byłaby jako nieważna. Unieważnienie postępowania na obecnym etapie jest zgodne z przepisami, gdyż postępowanie nie zostało zakończone, a wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. | |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sektor III | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art 93 ust.1 pkt 6. Uzasadnienie. Zamawiający z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, postanowił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnić postępowanie. Unieważnienie postępowania stanowi wyraz ochrony interesu publicznego wyrażający się zamieszaniem jaki powstałby, gdyby Zamawiający podpisał umowę na okres 1, bądź 2 dni. Obecnie odpady odbierane są przez spółkę miejską Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. na podstawie umów zawartych z okresem realizacji do 31 lipca 2018 r. Podpisanie umowy z Konsorcjum wiąże się z koniecznością wypowiedzenia na okres 1-2 dni obowiązującej umowy z OPK, wprowadzeniem dla mieszkańców na dwa dni nowych harmonogramów odbioru odpadów i przywróceniem harmonogramów od 1 czerwca wprowadzonych przez OPK sp. z o.o. Ponadto z analizy obowiązujących harmonogramów odbioru odpadów wynika, że w sektorach II, III i IV zabudowy jednorodzinnej przewidziane na miesiąc maj odbiory zostały zrealizowane w całości. W sektorze I zabudowy jednorodzinnej pozostał do zrealizowania tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych. Odbiory odpadów zbieranych selektywnie oraz odpadów wielkogabarytowych już zrealizowano. W zabudowie wielorodzinnej pozostał tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych w sektorach I, III i IV na 7 zrealizowanych i jeden odbiór odpadów zebranych w sposób selektywny na 4 zrealizowane. W całości został zrealizowany harmonogram odbioru odpadów niebezpiecznych i odpadów wielkogabarytowych. Reasumując harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości w miesiącu maju 2018 roku został prawie w całości zrealizowany. Zatem nie jest celowe i może prowadzić do dezorientacji właścicieli nieruchomości podpisanie umowy z Wykonawcą, gdyż nowe harmonogramy zaburzą mieszkańcom miasta Ostrołęki wprowadzoną przez OPK sp. z o.o. cykliczność odbioru odpadów. Efektem będzie powstanie sytuacji, w której mieszkańcy nie będą wiedzieć, kiedy mają wystawić pojemniki z odpadami oraz który harmonogram jest właściwy. Ponadto w przypadku podpisania umowy doszłoby do sytuacji, że strony umawiają się na spełnienie świadczenia w znacznej części niemożliwego do wykonania, ponieważ prawie całe zamówienie zostało już wykonane przez firmę OPK. Taka umowa w świetle art. 387§1 KC uznana byłaby jako nieważna. Unieważnienie postępowania na obecnym etapie jest zgodne z przepisami, gdyż postępowanie nie zostało zakończone, a wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. | |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sektor IV | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art 93 ust.1 pkt 6. Uzasadnienie. Zamawiający z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, postanowił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnić postępowanie. Unieważnienie postępowania stanowi wyraz ochrony interesu publicznego wyrażający się zamieszaniem jaki powstałby, gdyby Zamawiający podpisał umowę na okres 1, bądź 2 dni. Obecnie odpady odbierane są przez spółkę miejską Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. na podstawie umów zawartych z okresem realizacji do 31 lipca 2018 r. Podpisanie umowy z Konsorcjum wiąże się z koniecznością wypowiedzenia na okres 1-2 dni obowiązującej umowy z OPK, wprowadzeniem dla mieszkańców na dwa dni nowych harmonogramów odbioru odpadów i przywróceniem harmonogramów od 1 czerwca wprowadzonych przez OPK sp. z o.o. Ponadto z analizy obowiązujących harmonogramów odbioru odpadów wynika, że w sektorach II, III i IV zabudowy jednorodzinnej przewidziane na miesiąc maj odbiory zostały zrealizowane w całości. W sektorze I zabudowy jednorodzinnej pozostał do zrealizowania tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych. Odbiory odpadów zbieranych selektywnie oraz odpadów wielkogabarytowych już zrealizowano. W zabudowie wielorodzinnej pozostał tylko 1 odbiór odpadów zmieszanych i biodegradowalnych w sektorach I, III i IV na 7 zrealizowanych i jeden odbiór odpadów zebranych w sposób selektywny na 4 zrealizowane. W całości został zrealizowany harmonogram odbioru odpadów niebezpiecznych i odpadów wielkogabarytowych. Reasumując harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości w miesiącu maju 2018 roku został prawie w całości zrealizowany. Zatem nie jest celowe i może prowadzić do dezorientacji właścicieli nieruchomości podpisanie umowy z Wykonawcą, gdyż nowe harmonogramy zaburzą mieszkańcom miasta Ostrołęki wprowadzoną przez OPK sp. z o.o. cykliczność odbioru odpadów. Efektem będzie powstanie sytuacji, w której mieszkańcy nie będą wiedzieć, kiedy mają wystawić pojemniki z odpadami oraz który harmonogram jest właściwy. Ponadto w przypadku podpisania umowy doszłoby do sytuacji, że strony umawiają się na spełnienie świadczenia w znacznej części niemożliwego do wykonania, ponieważ prawie całe zamówienie zostało już wykonane przez firmę OPK. Taka umowa w świetle art. 387§1 KC uznana byłaby jako nieważna. Unieważnienie postępowania na obecnym etapie jest zgodne z przepisami, gdyż postępowanie nie zostało zakończone, a wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu