Informacje o przetargu
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku.
Opis przedmiotu przetargu: Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku. Zamówienie realizowane jest w częściach: I część - 2013 rok obejmuje niniejsze postępowanie. Przedmiotem zamówienia jest realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku polegającej na organizacji i realizacji następujących Działań: Działanie A - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. I) Działanie B - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. I) Działanie C - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy (Gr. I) Działanie D - Warsztaty rękodzieła artystycznego (Gr. I) Działanie E - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. I) Działanie F 1 - Warsztaty Szkoła dla rodzica (Gr. II A, II B) Działanie F 2 - Akademia Atrakcji - zajęcia warsztatowo - edukacyjne dla dzieci (w czasie warsztatów Szkoła dla rodzica) Działanie G - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Mama i tata idą do pracy (Gr. II A, II B) Działanie H - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. II A, II B) Działanie I - Warsztaty kulinarne (Gr. II A, II B) Działanie J - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. II A, II B) Działanie K - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. III) Działanie L - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. III) Działanie M - Warsztaty Podstawy obsługi komputera (Gr. III) Działanie N - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. IV) Działanie O - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. IV) Działanie P - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. IV) Działanie R - Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości (Gr. IV) Uczestnicy projektu realizujący zajęcia w Klubie Integracji Społecznej zostali podzieleni na 5 grup. Każda z grup będzie realizować odrębną ścieżkę udziału w zajęciach: Grupa I - osoby niepełnosprawne - do 40 osób: - osoby bezrobotne i lub nieaktywne zawodowo i lub zatrudnione, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub równoważne); głównie osoby z zaburzeniami psychicznymi, osoby z zaburzeniami układu ruchu, osoby z zaburzeniami układu oddechowego i krążenia i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy I (Działanie A, B ,C ,D ,E): Działanie A - Trening komunikacji interpersonalnej - 5 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 90 godz. Cel: skuteczność komunikacji interpersonalnej (komunikacja werbalna i niewerbalna), integracja uczestników, nabycie praktycznych umiejętności załatwiania spraw urzędowych, wygląd zewnętrzny, czystość i higiena osobista. Tematyka: - wprowadzenie w zasady komunikacji interpersonalnej; - trening podstawowych reguł komunikacji interpersonalnej; - zapoznanie uczestników z zasadami skutecznego porozumiewania się, itp.; - kreowanie własnego wizerunku; - spotkanie z zaproszoną osobą niepełnosprawną; - rola mowy ciała w komunikacji interpersonalnej; - bariery komunikacyjne, itp.; - praktyczne zastosowanie zajęć z komunikacji werbalnej i niewerbalnej nastąpi w trakcie wspólnych (grupowych) wizyt - nabycie umiejętności załatwiania spraw urzędowych (1 wizyta dla każdej podgrupy w PUP Urzędzie Skarbowym ZUS) oraz zastosowanie komunikacji werbalnej (1 wyjście dla każdej podgrupy na przedstawienie otwarte w instytucji kultury na terenie Koszalina). Organizacja i przeprowadzenie po stronie Wykonawcy (koszty biletów, opieki nad grupą). Działanie B - Warsztaty wizażu i stylizacji - 4 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 48 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek Pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - analiza kolorystyczna - indywidualny dobór kolorów, fryzury; - zasady doboru garderoby (nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślenia atutów, dobór garderoby do miejsca pracy lub poszukiwanego zatrudnienia); - zasady łączenia kolorów i dobierania dodatków do garderoby; - psychologia koloru; - dobór stroju, makijażu i fryzury na różne okazje, ze szczególnym uwzględnieniem pełnienia ról zawodowych i społecznych; - techniki makijażu, dobór kosmetyków; - Zadbany mężczyzna - elegancki mężczyzna - wskazówki dla panów; - konsultacje odzieżowe - dobór garderoby na rozmowę kwalifikacyjną; - analiza kształtu twarzy, wykonanie makijażu fryzury; - dokumentacja fotograficzna (profesjonalny fotograf). Działanie C - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 3 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio po 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 45 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne). Działanie D - Warsztaty rękodzieła artystycznego - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (po 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 120 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego uczestników i powinny pełnić funkcję terapii zajęciowej - usprawniać uczestników fizycznie i psychicznie. Tematyka: - zapoznanie uczestników z różnymi dziedzinami rękodzieła artystycznego: filc, decoupage, rzeźba, ceramika, biżuteria, florystyka, scrapbooking, haft i koronka; - zajęcia praktyczne w podgrupach zajmujących się daną dziedziną rękodzieła; - wykonanie ozdób bożonarodzeniowych i prezentów świątecznych dla najbliższych. Działanie E - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio po 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 54 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy; podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Grupa II A - do 35 osób Grupa II B - do 20 osób - osoby będące wykluczone bądź zagrożone wykluczeniem społecznym głównie z powodu problemów w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, głównie rodziny niepełne lub wielodzietne, zagrożone pozbawieniem ograniczeniem praw rodzicielskich, rodzice biologiczni, których dzieci umieszczone zostały w pieczy zastępczej; w tym osoby bezrobotne i lub nieaktywne zawodowo i lub zatrudnione, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy II A, II B (Działanie F, G, H, I, J): Działanie F - Warsztaty Szkoła dla rodzica - 10 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 180 godz. - gr. II A - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 120 godz. - gr. II B Cel: nabycie praktycznych umiejętności budowania prawidłowych relacji z dziećmi, podniesienie kompetencji społecznych w zakresie wychowywania dzieci, nabycie wiedzy na temat rozwoju dziecka, wzmocnienie siebie w roli rodzica. Tematyka: - Co zrobić, żeby dziecko zaczęło mnie słuchać? - Granice. Konieczność stawiania zakazów i nakazów w procesie wychowawczym. - Jak zachęcić dziecko do współpracy? - Kara czy nagroda? - Dowartościować dziecko - po co? - Rola dziecka i rola rodzica. - Jak budować prawidłowe relacje pomiędzy rodzeństwem? - Jak pomóc dziecku, by radziło sobie z trudnymi uczuciami? - Zazdrość pomiędzy rodzeństwem - jak sobie radzić i jak zapobiegać? - Kłótnie, konflikty między rodzeństwem - jak sobie radzić i jak zapobiegać? - Co zrobić, aby dziecko było samodzielne? - Problemy wieku dorastania. - Przemoc - jak radzić sobie z własnymi emocjami i uczuciami oraz uczuciami i emocjami dzieci? Akademia Atrakcji - zajęcia warsztatowo - edukacyjne dla dzieci Akademia realizowana będzie dla dzieci w czasie warsztatów dla rodziców (Szkoły dla rodzica) - 10 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 15 dzieci w grupie, gr. 45 dzieci łącznie) = łącznie 180 godz. - gr. II A - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio gr. 15 dzieci w grupie, gr. 30 dzieci łącznie) = łącznie 120 godz. - gr. II B Cel: alternatywne formy spędzenia czasu wolnego, pobudzenie aktywności społecznej, edukacyjnej, kulturalnej itp. Tematyka: - Mini-warsztaty rękodzieła artystycznego (rysunek, rzeźba, scrapbooking). - Mini-trening Komunikacji Interpersonalnej (komunikacja werbalna i niewerbalna, komunikacja z rodzicami i rodzeństwem). - Zajęcia umuzykalniające (poznanie instrumentów muzycznych, nauka piosenek). - Sport to zdrowie - zajęcia rozwijające ruchowo (poznanie różnych dyscyplin sportowych, zasady rywalizacji sportowej, rola ruchu w życiu człowieka). - Filmoteka małego człowieka (wspólne oglądanie filmów bajek przeznaczonych dla dzieci, zabawy i konkursy filmowe). - Jesteśmy Europejczykami (poznanie państw członkowskich Unii Europejskiej). - Ekologia - czyli jak możemy chronić naszą planetę? - Cudze chwalimy, swojego nie znamy - podróż po Polsce (gry, zabawy i konkursy krajoznawcze). - Chcemy i umiemy pomagać - kurs pierwszej pomocy dla dzieci. - Dzień Szarad - zagadki, rebusy i krzyżówki logiczne. Działanie G - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Mama i tata idą do pracy - 3 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 45 godz. - gr. II A - 3 dni x 5 godzin x 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 30 godz. - gr. II B Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne). Działanie H - Warsztaty wizażu i stylizacji - 4 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 72 godz. - gr. II A - 4 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 48 godz. - gr. II B Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - analiza kolorystyczna - indywidualny dobór kolorów, fryzury; - zasady doboru garderoby (nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślenia atutów, dobór garderoby do miejsca pracy lub poszukiwanego zatrudnienia); - zasady łączenia kolorów i dobierania dodatków do garderoby; - psychologia koloru; - dobór stroju, makijażu i fryzury na różne okazje, ze szczególnym uwzględnieniem pełnienia ról zawodowych i społecznych; - techniki makijażu, dobór kosmetyków; - Zadbany mężczyzna - elegancki mężczyzna - wskazówki dla panów; - konsultacje odzieżowe - dobór garderoby na rozmowę kwalifikacyjną; - analiza kształtu twarzy, wykonanie makijażu fryzury; - dokumentacja fotograficzna (profesjonalny fotograf). Działanie I - Warsztaty kulinarne - 4 dni x 5 godz. (max. 15 osób) = 20 godz. Gr. II A - 4 dni x 5 godz. (max. 12 osób) = 20 godz. Gr. II B Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego uczestników. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają przygotować uczestników do świadomego podejścia do spraw związanych z żywieniem i nauczyć przyrządzania posiłków uwzględniając ograniczony budżet oraz zasady zdrowego żywienia, jako istotny element profilaktyki zdrowotnej. Tematyka: - podstawowe zasady przygotowywania posiłków, stanowisko racy, formy przetwarzania żywności; - racjonalne żywienie. Składniki odżywcze i ich wpływ na zdrowie człowieka. Co warto jeść, czego należy unikać?; - ekonomia w lodówce- jak kupować i nie marnować; - zajęcia praktyczne połączone z degustacją. Nauka przygotowania następujących potraw: zupy, dania obiadowe, desery, śniadania kolacje; - przygotowanie uroczystości okolicznościowych (imprezy rodzinne, święta, urodziny, imieniny); - dekorowanie stołów i potraw; - przygotowanie przetworów na zimę. Działanie J - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 54 godz. - gr. II A - 3 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób, 20 osób łącznie) = łącznie 36 godz. - gr. II B Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Grupa III - do 10 osób, osoby zagrożone bezdomnością - os. bezrobotne i lub os. nieaktywne zawodowo i lub os. zatrudnione zagrożone bezdomnością, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy III (Działanie K, L, M): Działanie K - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji - 4 dni x 5 godz. (10 osób) = 20 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników. Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne); - nauka sporządzania pism urzędowych; - zasady doboru garderoby, nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślania atutów - dobór garderoby do miejsca pracy. Działanie L - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. (10 osób) = 18 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Działanie M - Warsztaty Podstawy obsługi komputera - 5 dni x 6 godz. (10 osób) = 30 godz. Cel: nabycie umiejętności korzystania z nowych technologii komunikacyjno-informacyjnych (obsługa komputera, urządzeń biurowych, korzystanie z Internetu). Tematyka: - podstawy obsługi komputera (włączanie i wyłączanie komputera, posługiwanie się klawiaturą, myszką i drukarką) - podstawy korzystania z Internetu - praca z edytorem tekstu Microsoft Word - praca z Microsoft Excel. Grupa IV - do 35 osób - os. bezrobotne i lub os. nieaktywne zawodowo i lub os. zatrudnione, które cechuje brak lub nieadekwatność kwalifikacji do potrzeb rynku pracy, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy IV (Działanie N, O, P, R): Działanie N - Trening komunikacji interpersonalnej 5 dni x 6 godzin x 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 90 godz. Cel: skuteczność komunikacji interpersonalnej, integracja uczestników, nabycie praktycznych umiejętności załatwiania spraw urzędowych, wygląd zewnętrzny, czystość i higiena osobista. Tematyka: - wprowadzenie w zasady komunikacji interpersonalnej; - trening podstawowych reguł komunikacji interpersonalnej; - zapoznanie uczestników z zasadami skutecznego porozumiewania się; - kreowanie własnego wizerunku; - rola mowy ciała w komunikacji interpersonalnej; - bariery komunikacyjne; - praktyczne zastosowanie komunikacji interpersonalnej (wyjście do instytucji kultury na przedstawienie otwarte). Działanie O - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji 4 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, łącznie 35 osób) = łącznie 60 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - dyskryminacja i mobbing; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne); - nauka sporządzania pism urzędowych; - zasady doboru garderoby, nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślania atutów - dobór garderoby do miejsca pracy. Działanie P - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej 3 dni x 6 godzin x 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, łącznie 35 osób) = łącznie 54 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Działanie R - Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości 5 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 90 godz. 1 dzień x 10 godz. X 1 grupa (max. 35 osób) = łącznie 10 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek Pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - Zakładanie działalności gospodarczej - krok po kroku; - Podstawowe pojęcia związane z działalnością gospodarczą; - Tworzenie biznesplanu; - Formy prowadzenia działalności gospodarczej; - Prawne podstawy zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej; - 1 - dniowy wyjazd do podmiotu ekonomii społecznej (max. 35 osób) - czas trwania wyjazdu: max. 10 godz. Zegarowych z przejazdem.
Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Adres: | Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: sekretariat@mopr.koszalin.pl tel: 94 3160300 fax: 94 3160328 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 6713320130 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2013-05-06 | Termin składania wniosków: | 2013-05-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 169 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | mops.koszalin.ibip.pl | Informacja dostępna pod: | Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do pobrania w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 pok. 221. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe | |
80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego | |
85320000-8 | Usługi społeczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w | Blue House s.c. Justyna Szymańska - Blackler, Sławomir Krakowski Szczecinek | 113 114,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2013-06-26 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 853200008 805700000 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 113 115,00 zł Minimalna złożona oferta: 113 115,00 zł Ilość złożonych ofert: 8 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 113 115,00 zł Maksymalna złożona oferta: 243 875,00 zł | |
Koszalin: Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 67133 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.
Adres strony internetowej zamawiającego:
mops.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku. Zamówienie realizowane jest w częściach: I część - 2013 rok obejmuje niniejsze postępowanie. Przedmiotem zamówienia jest realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku polegającej na organizacji i realizacji następujących Działań: Działanie A - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. I) Działanie B - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. I) Działanie C - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy (Gr. I) Działanie D - Warsztaty rękodzieła artystycznego (Gr. I) Działanie E - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. I) Działanie F 1 - Warsztaty Szkoła dla rodzica (Gr. II A, II B) Działanie F 2 - Akademia Atrakcji - zajęcia warsztatowo - edukacyjne dla dzieci (w czasie warsztatów Szkoła dla rodzica) Działanie G - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Mama i tata idą do pracy (Gr. II A, II B) Działanie H - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. II A, II B) Działanie I - Warsztaty kulinarne (Gr. II A, II B) Działanie J - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. II A, II B) Działanie K - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. III) Działanie L - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. III) Działanie M - Warsztaty Podstawy obsługi komputera (Gr. III) Działanie N - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. IV) Działanie O - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. IV) Działanie P - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. IV) Działanie R - Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości (Gr. IV) Uczestnicy projektu realizujący zajęcia w Klubie Integracji Społecznej zostali podzieleni na 5 grup. Każda z grup będzie realizować odrębną ścieżkę udziału w zajęciach: Grupa I - osoby niepełnosprawne - do 40 osób: - osoby bezrobotne i lub nieaktywne zawodowo i lub zatrudnione, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub równoważne); głównie osoby z zaburzeniami psychicznymi, osoby z zaburzeniami układu ruchu, osoby z zaburzeniami układu oddechowego i krążenia i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy I (Działanie A, B ,C ,D ,E): Działanie A - Trening komunikacji interpersonalnej - 5 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 90 godz. Cel: skuteczność komunikacji interpersonalnej (komunikacja werbalna i niewerbalna), integracja uczestników, nabycie praktycznych umiejętności załatwiania spraw urzędowych, wygląd zewnętrzny, czystość i higiena osobista. Tematyka: - wprowadzenie w zasady komunikacji interpersonalnej; - trening podstawowych reguł komunikacji interpersonalnej; - zapoznanie uczestników z zasadami skutecznego porozumiewania się, itp.; - kreowanie własnego wizerunku; - spotkanie z zaproszoną osobą niepełnosprawną; - rola mowy ciała w komunikacji interpersonalnej; - bariery komunikacyjne, itp.; - praktyczne zastosowanie zajęć z komunikacji werbalnej i niewerbalnej nastąpi w trakcie wspólnych (grupowych) wizyt - nabycie umiejętności załatwiania spraw urzędowych (1 wizyta dla każdej podgrupy w PUP Urzędzie Skarbowym ZUS) oraz zastosowanie komunikacji werbalnej (1 wyjście dla każdej podgrupy na przedstawienie otwarte w instytucji kultury na terenie Koszalina). Organizacja i przeprowadzenie po stronie Wykonawcy (koszty biletów, opieki nad grupą). Działanie B - Warsztaty wizażu i stylizacji - 4 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 48 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek Pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - analiza kolorystyczna - indywidualny dobór kolorów, fryzury; - zasady doboru garderoby (nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślenia atutów, dobór garderoby do miejsca pracy lub poszukiwanego zatrudnienia); - zasady łączenia kolorów i dobierania dodatków do garderoby; - psychologia koloru; - dobór stroju, makijażu i fryzury na różne okazje, ze szczególnym uwzględnieniem pełnienia ról zawodowych i społecznych; - techniki makijażu, dobór kosmetyków; - Zadbany mężczyzna - elegancki mężczyzna - wskazówki dla panów; - konsultacje odzieżowe - dobór garderoby na rozmowę kwalifikacyjną; - analiza kształtu twarzy, wykonanie makijażu fryzury; - dokumentacja fotograficzna (profesjonalny fotograf). Działanie C - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 3 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio po 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 45 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne). Działanie D - Warsztaty rękodzieła artystycznego - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (po 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 120 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego uczestników i powinny pełnić funkcję terapii zajęciowej - usprawniać uczestników fizycznie i psychicznie. Tematyka: - zapoznanie uczestników z różnymi dziedzinami rękodzieła artystycznego: filc, decoupage, rzeźba, ceramika, biżuteria, florystyka, scrapbooking, haft i koronka; - zajęcia praktyczne w podgrupach zajmujących się daną dziedziną rękodzieła; - wykonanie ozdób bożonarodzeniowych i prezentów świątecznych dla najbliższych. Działanie E - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio po 13 osób w grupie, 40 osób łącznie) = łącznie 54 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy; podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Grupa II A - do 35 osób Grupa II B - do 20 osób - osoby będące wykluczone bądź zagrożone wykluczeniem społecznym głównie z powodu problemów w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, głównie rodziny niepełne lub wielodzietne, zagrożone pozbawieniem ograniczeniem praw rodzicielskich, rodzice biologiczni, których dzieci umieszczone zostały w pieczy zastępczej; w tym osoby bezrobotne i lub nieaktywne zawodowo i lub zatrudnione, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy II A, II B (Działanie F, G, H, I, J): Działanie F - Warsztaty Szkoła dla rodzica - 10 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 180 godz. - gr. II A - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 120 godz. - gr. II B Cel: nabycie praktycznych umiejętności budowania prawidłowych relacji z dziećmi, podniesienie kompetencji społecznych w zakresie wychowywania dzieci, nabycie wiedzy na temat rozwoju dziecka, wzmocnienie siebie w roli rodzica. Tematyka: - Co zrobić, żeby dziecko zaczęło mnie słuchać? - Granice. Konieczność stawiania zakazów i nakazów w procesie wychowawczym. - Jak zachęcić dziecko do współpracy? - Kara czy nagroda? - Dowartościować dziecko - po co? - Rola dziecka i rola rodzica. - Jak budować prawidłowe relacje pomiędzy rodzeństwem? - Jak pomóc dziecku, by radziło sobie z trudnymi uczuciami? - Zazdrość pomiędzy rodzeństwem - jak sobie radzić i jak zapobiegać? - Kłótnie, konflikty między rodzeństwem - jak sobie radzić i jak zapobiegać? - Co zrobić, aby dziecko było samodzielne? - Problemy wieku dorastania. - Przemoc - jak radzić sobie z własnymi emocjami i uczuciami oraz uczuciami i emocjami dzieci? Akademia Atrakcji - zajęcia warsztatowo - edukacyjne dla dzieci Akademia realizowana będzie dla dzieci w czasie warsztatów dla rodziców (Szkoły dla rodzica) - 10 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 15 dzieci w grupie, gr. 45 dzieci łącznie) = łącznie 180 godz. - gr. II A - 10 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio gr. 15 dzieci w grupie, gr. 30 dzieci łącznie) = łącznie 120 godz. - gr. II B Cel: alternatywne formy spędzenia czasu wolnego, pobudzenie aktywności społecznej, edukacyjnej, kulturalnej itp. Tematyka: - Mini-warsztaty rękodzieła artystycznego (rysunek, rzeźba, scrapbooking). - Mini-trening Komunikacji Interpersonalnej (komunikacja werbalna i niewerbalna, komunikacja z rodzicami i rodzeństwem). - Zajęcia umuzykalniające (poznanie instrumentów muzycznych, nauka piosenek). - Sport to zdrowie - zajęcia rozwijające ruchowo (poznanie różnych dyscyplin sportowych, zasady rywalizacji sportowej, rola ruchu w życiu człowieka). - Filmoteka małego człowieka (wspólne oglądanie filmów bajek przeznaczonych dla dzieci, zabawy i konkursy filmowe). - Jesteśmy Europejczykami (poznanie państw członkowskich Unii Europejskiej). - Ekologia - czyli jak możemy chronić naszą planetę? - Cudze chwalimy, swojego nie znamy - podróż po Polsce (gry, zabawy i konkursy krajoznawcze). - Chcemy i umiemy pomagać - kurs pierwszej pomocy dla dzieci. - Dzień Szarad - zagadki, rebusy i krzyżówki logiczne. Działanie G - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Mama i tata idą do pracy - 3 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 45 godz. - gr. II A - 3 dni x 5 godzin x 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 30 godz. - gr. II B Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne). Działanie H - Warsztaty wizażu i stylizacji - 4 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 72 godz. - gr. II A - 4 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób w grupie, 20 osób łącznie) = łącznie 48 godz. - gr. II B Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - analiza kolorystyczna - indywidualny dobór kolorów, fryzury; - zasady doboru garderoby (nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślenia atutów, dobór garderoby do miejsca pracy lub poszukiwanego zatrudnienia); - zasady łączenia kolorów i dobierania dodatków do garderoby; - psychologia koloru; - dobór stroju, makijażu i fryzury na różne okazje, ze szczególnym uwzględnieniem pełnienia ról zawodowych i społecznych; - techniki makijażu, dobór kosmetyków; - Zadbany mężczyzna - elegancki mężczyzna - wskazówki dla panów; - konsultacje odzieżowe - dobór garderoby na rozmowę kwalifikacyjną; - analiza kształtu twarzy, wykonanie makijażu fryzury; - dokumentacja fotograficzna (profesjonalny fotograf). Działanie I - Warsztaty kulinarne - 4 dni x 5 godz. (max. 15 osób) = 20 godz. Gr. II A - 4 dni x 5 godz. (max. 12 osób) = 20 godz. Gr. II B Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego uczestników. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mają przygotować uczestników do świadomego podejścia do spraw związanych z żywieniem i nauczyć przyrządzania posiłków uwzględniając ograniczony budżet oraz zasady zdrowego żywienia, jako istotny element profilaktyki zdrowotnej. Tematyka: - podstawowe zasady przygotowywania posiłków, stanowisko racy, formy przetwarzania żywności; - racjonalne żywienie. Składniki odżywcze i ich wpływ na zdrowie człowieka. Co warto jeść, czego należy unikać?; - ekonomia w lodówce- jak kupować i nie marnować; - zajęcia praktyczne połączone z degustacją. Nauka przygotowania następujących potraw: zupy, dania obiadowe, desery, śniadania kolacje; - przygotowanie uroczystości okolicznościowych (imprezy rodzinne, święta, urodziny, imieniny); - dekorowanie stołów i potraw; - przygotowanie przetworów na zimę. Działanie J - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 54 godz. - gr. II A - 3 dni x 6 godz. X 2 podgrupy (średnio 10 osób, 20 osób łącznie) = łącznie 36 godz. - gr. II B Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Grupa III - do 10 osób, osoby zagrożone bezdomnością - os. bezrobotne i lub os. nieaktywne zawodowo i lub os. zatrudnione zagrożone bezdomnością, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy III (Działanie K, L, M): Działanie K - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji - 4 dni x 5 godz. (10 osób) = 20 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników. Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne); - nauka sporządzania pism urzędowych; - zasady doboru garderoby, nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślania atutów - dobór garderoby do miejsca pracy. Działanie L - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 3 dni x 6 godz. (10 osób) = 18 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Działanie M - Warsztaty Podstawy obsługi komputera - 5 dni x 6 godz. (10 osób) = 30 godz. Cel: nabycie umiejętności korzystania z nowych technologii komunikacyjno-informacyjnych (obsługa komputera, urządzeń biurowych, korzystanie z Internetu). Tematyka: - podstawy obsługi komputera (włączanie i wyłączanie komputera, posługiwanie się klawiaturą, myszką i drukarką) - podstawy korzystania z Internetu - praca z edytorem tekstu Microsoft Word - praca z Microsoft Excel. Grupa IV - do 35 osób - os. bezrobotne i lub os. nieaktywne zawodowo i lub os. zatrudnione, które cechuje brak lub nieadekwatność kwalifikacji do potrzeb rynku pracy, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Działań dla Grupy IV (Działanie N, O, P, R): Działanie N - Trening komunikacji interpersonalnej 5 dni x 6 godzin x 3 podgrupy (średnio 11-12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 90 godz. Cel: skuteczność komunikacji interpersonalnej, integracja uczestników, nabycie praktycznych umiejętności załatwiania spraw urzędowych, wygląd zewnętrzny, czystość i higiena osobista. Tematyka: - wprowadzenie w zasady komunikacji interpersonalnej; - trening podstawowych reguł komunikacji interpersonalnej; - zapoznanie uczestników z zasadami skutecznego porozumiewania się; - kreowanie własnego wizerunku; - rola mowy ciała w komunikacji interpersonalnej; - bariery komunikacyjne; - praktyczne zastosowanie komunikacji interpersonalnej (wyjście do instytucji kultury na przedstawienie otwarte). Działanie O - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji 4 dni x 5 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, łącznie 35 osób) = łącznie 60 godz. Cel: przygotowanie do skuteczniejszego działania na rynku pracy, indywidualna analiza sytuacji zawodowych poszczególnych uczestników Tematyka: - omówienie aktualnej sytuacji na rynku pracy; - prawa i obowiązki pracowników, w tym prawa kobiet; - wymogi pracodawców wobec potencjalnych pracowników; - elastyczne formy zatrudnienia; - dyskryminacja i mobbing; - prowadzenie własnej działalności gospodarczej i źródła pozyskiwania dotacji; - łączenie roli rodzica z rolą pracownika; - przygotowanie CV i listu motywacyjnego; - rozmowa kwalifikacyjna (ćwiczenia praktyczne); - nauka sporządzania pism urzędowych; - zasady doboru garderoby, nabycie umiejętności skutecznego tuszowania mankamentów urody i podkreślania atutów - dobór garderoby do miejsca pracy. Działanie P - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej 3 dni x 6 godzin x 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, łącznie 35 osób) = łącznie 54 godz. Cel: nabycie elementarnej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego postępowania i zachowania się podczas sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu i życiu, nauczenie się właściwej i sprawnej reakcji w stanach zagrożenia życia oraz umiejętności opanowania uczucia strachu podczas udzielania pierwszej pomocy. Tematyka: - Aspekty prawne i etyczne, bezpieczeństwo, łańcuch przeżycia, wezwanie pomocy, podstawowe czynności ratujące życie; - Podstawowe czynności ratujące życie, AED, pozycja boczna; - Podstawowe czynności ratujące życie u dzieci; - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (ból w klatce piersiowej, zadławienie, duszność); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (drgawki, zasłabnięcie, cukrzyca, udar); - Pierwsza pomoc w różnych stanach zagrożenia życia i zdrowia (zatrucia, krwotok z nosa); - Pierwsza pomoc (oparzenia, odmrożenia, porażenie prądem); - Pierwsza pomoc w urazach (postępowanie, opatrunki). Działanie R - Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości 5 dni x 6 godz. X 3 podgrupy (średnio 11 - 12 osób w grupie, 35 osób łącznie) = łącznie 90 godz. 1 dzień x 10 godz. X 1 grupa (max. 35 osób) = łącznie 10 godz. Cel: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek Pracy i aktywizację zawodową uczestników. Tematyka: - Zakładanie działalności gospodarczej - krok po kroku; - Podstawowe pojęcia związane z działalnością gospodarczą; - Tworzenie biznesplanu; - Formy prowadzenia działalności gospodarczej; - Prawne podstawy zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej; - 1 - dniowy wyjazd do podmiotu ekonomii społecznej (max. 35 osób) - czas trwania wyjazdu: max. 10 godz. Zegarowych z przejazdem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.32.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 1 SIWZ, oraz dołączy do oferty oświadczenie o posiadanym Wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 5 SIWZ oraz oświadczenie o posiadanym Wpisie do Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego zgodnie z art. 18 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o którym mowa w pkt 12 ppkt 6 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 1 SIWZ oraz jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 głównych usług, które polegały na świadczeniu usług szkoleniowych i lub warsztatów o tematyce psychospołecznej, z których każda obejmowała grupę minimum 40 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz załączy do oferty dowody, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. referencje);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 1 SIWZ oraz dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje: 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe i kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego oraz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu grupowych warsztatów w zakresie aktywizacji zawodowej dla osób bezrobotnych nieaktywnych zawodowo niepełnosprawnych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób - dla Działań C, G, K, O; 3 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu grupowych zajęć psychospołecznych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób - dla Działań A, F 1 - warsztaty Szkoła dla rodzica, N; 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz 2 lata doświadczenia w pracy pedagoga - dla Działania F 2 - Akademia atrakcji dla dzieci; 2 osobami posiadającymi wykształcenie min. średnie i doświadczenie polegające na realizacji warsztatu ów i lub szkolenia eń w zakresie wizażu i lub stylizacji, w których łącznie wzięło udział co najmniej 20 osób - dla Działań B, H; 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie w kierunku plastycznym lub wzornictwa oraz doświadczenie polegające na prowadzeniu warsztatu ów i lub szkolenia eń z zakresu rękodzieła artystycznego lub rękodzieła, w których łącznie wzięło udział co najmniej 10 osób - dla Działania D; 3 osobami posiadającymi kwalifikacje ratownika medycznego i doświadczenie polegające na prowadzenia kursu ów i lub szkolenia eń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, w których łącznie wzięło udział co najmniej 30 osób - dla Działań E, J, L, P; 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie i doświadczenie polegające na prowadzeniu warsztatu ów i lub szkolenia eń kulinarnych i lub gastronomicznych, w których łącznie wzięło udział co najmniej 20 osób - dla Działania I; 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie i doświadczenie polegające na prowadzeniu warsztatu ów i lub szkolenia eń z zakresu obsługi komputera, w których łącznie wzięło udział co najmniej 10 osób - dla Działania M; 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie i doświadczenie polegające na prowadzeniu warsztatu ów i lub szkolenia eń z zakresu podstaw przedsiębiorczości, w których łącznie wzięło udział co najmniej 20 osób - dla Działania R. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt 12 ppkt 1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Wykonawcy (wraz z formularzem cenowym) - załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale a w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: Zmiany rzutujące na termin realizacji: za zgodą Zamawiającego termin realizacji może ulec wydłużeniu (przedłużająca się procedura przetargowa, kataklizmy i siła wyższa, strajki itp., jeżeli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia). Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: dopuszcza się możliwość zmniejszenia liczby osób skierowanych do udziału w ramach Działań A, B, C, D, E, F 1, F 2, G, H ,I, J, K ,L, M, N, O, P, R projektu; jednak nie więcej niż o 10% docelowej liczby osób, określonej w SIWZ. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy za realizację Działania ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu, stosownie do liczby osób skierowanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
BIP: mops.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do pobrania w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy Al. Monte Cassino 2 pok. 221..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin Pokój nr 20 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Koszalin: Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 124763 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 67133 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, faks 0-94 3160328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku. Zamówienie realizowane jest w częściach: I część - 2013 rok obejmuje niniejsze postępowanie. Przedmiotem zamówienia jest realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku polegającej na organizacji i realizacji następujących Działań: Działanie A - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. I) Działanie B - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. I) Działanie C - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy (Gr. I) Działanie D - Warsztaty rękodzieła artystycznego (Gr. I) Działanie E - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. I) Działanie F 1 - Warsztaty Szkoła dla rodzica (Gr. II A, II B) Działanie F 2 - Akademia Atrakcji - zajęcia warsztatowo - edukacyjne dla dzieci (w czasie warsztatów Szkoła dla rodzica) Działanie G - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Mama i tata idą do pracy (Gr. II A, II B) Działanie H - Warsztaty wizażu i stylizacji (Gr. II A, II B) Działanie I - Warsztaty kulinarne (Gr. II A, II B) Działanie J - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. II A, II B) Działanie K - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. III) Działanie L - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. III) Działanie M - Warsztaty Podstawy obsługi komputera (Gr. III) Działanie N - Trening komunikacji interpersonalnej (Gr. IV) Działanie O - Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy i Autoprezentacji (Gr. IV) Działanie P - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (Gr. IV) Działanie R - Warsztaty z podstaw przedsiębiorczości (Gr. IV) Uczestnicy projektu realizujący zajęcia w Klubie Integracji Społecznej zostali podzieleni na 5 grup. Każda z grup będzie realizować odrębną ścieżkę udziału w zajęciach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.32.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: projekt Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Realizacja ścieżki udziału uczestników projektu Koszaliński Program Integracji Społecznej- START, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w zajęciach Klubu Integracji Społecznej w latach 2013 - 2014 - w 2013 roku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blue House s.c. Justyna Szymańska - Blackler, Sławomir Krakowski, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 645492,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
113114,91
Oferta z najniższą ceną:
113114,91
/ Oferta z najwyższą ceną:
243875,15
Waluta:
PLN.