Informacje o przetargu
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia w sosnowieckich szkołach (24) i przedszkolach (2), poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/ek w okresie realizacji projektu tj. do 30.06 .2015 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części:
Część I - pełnienie funkcji SORE dla: Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Zawodzie 34, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wawel 13, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Niepodległości 7, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 10, ul. Reymonta 36, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Kościelna 9, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 36, ul. Czołgistów 12, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 20, ul. Adama Śliwki 38, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 54, ul. Kalinowa 115 a, Sosnowiec
Część II - pełnienie funkcji SORE dla: Gimnazjum nr 16, ul. Legionów 21, Sosnowiec, Gimnazjum nr 5 (ZSO 12) ul. Jasieńskiego 2a, Sosnowiec, Gimnazjum nr 11 (ZSO 1) ul. Staszica 62, Sosnowiec, Gimnazjum nr 12 (ZSO 8) ul. Hutnicza 6, Sosnowiec, Gimnazjum nr 14, ul. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Gimnazjum nr 15 (ZSEiI) ul. Jagiellońska 13, Sosnowiec,
Część III - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 1 Ekonomiczne, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec CKZiU Technikum nr 3 Gastronomiczno - Hotelarskie, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 7 Projektowania i Stylizacji Ubioru, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 Gastronomiczna, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 9 Rzemieślniczo - Artystyczna, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Część IV - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 2 Architektoniczno - Budowlane, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 4 Transportowe, ul. Kilińskiego 31, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 5 Samochodowo - Mechatroniczne, ul. Kilińskiego 25, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 6 Grafiki, Logisyki i Środowiska, ul. Legionów 9, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, ul. Mjr H.Hubala Dobrzańskiego 131, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno - Budowlana, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły i przedszkola, w których wykonawca pełnił będzie funkcję SORE.
2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Wspiera szkołę/ przedszkole i dyrektora towarzysząc i służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Podstawowe obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) podczas poszczególnych etapów realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w każdej szkole/przedszkolu (w zależności od części):
1). Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW w tym: - przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego; - pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną; - przygotowanie we współpracy ze szkołą/przedszkolem Rocznych Planów Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), z celami, wskaźnikami realizacji, zadaniami i harmonogramem ściśle odpowiadających na potrzeby danej placówki i zbudowanych na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Przekazanie RPW Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej.
2).Etap II - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli/ek na praktykę szkolną w tym: - udzielenie wsparcia nauczycielom/om w zakresie uzyskania i wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie etapu obejmującego doskonalenia pracy nauczycieli/ek; - organizowanie szkoleń i innych form wsparcia w szkole/przedszkolu - we współpracy z zamawiającym; - organizowanie systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola w uzyskaniu i wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizowanie szkoleń oraz konsultacji indywidualnych i grupowych. Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania.
3). Etap III - przygotowanie sprawozdania z RPW w tym: - przygotowanie i opracowanie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy ewaluacji; - opracowanie sprawozdań z przebiegu realizacji z Rocznego Planu Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), a następnie przedstawienie sprawozdań dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz Radzie Pedagogicznej; - przygotowanie rekomendacji do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym - we współpracy z dyrektorem i nauczycielami/ami danej placówki.
4). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez zamawiającego . Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez zamawiającego logo i nazwę projektu. 5). Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań zamawiającego. 6).Usługa wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia z miesięczną stawką wynagrodzenia z zastrzeżeniem, liczba godzin pracy dla każdego SORE odpowiada wymiarowi czasu pracy 2/3 etatu. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r..
Zamawiający:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Adres: | al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: informatyk@um.sosnowiec.pl tel: 322 960 600 fax: 32 296 06 05 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 14822120140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-09 | Termin składania wniosków: | 2014-07-17 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 348 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.um.sosnowiec.pl | Informacja dostępna pod: | Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80340000-9 | Usługi edukacji specjalnej |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
SORE CZ.I | Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM Katowice | 29 750,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-08-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 29 750,00 zł Minimalna złożona oferta: 23 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 23 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 49 000,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
SORE CZ.II | Agencję Rozwoju Lokalnego S.A., Sosnowiec | 22 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-08-05 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 29 750,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
SORE CZ.III | Agencję Rozwoju Lokalnego S.A., Sosnowiec | 22 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-08-05 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 29 750,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
SORE CZ.IV | Agencję Rozwoju Lokalnego S.A., SOSNOWIEC | 22 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-08-05 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 29 750,00 zł | |
Sosnowiec: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 148221 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia w sosnowieckich szkołach (24) i przedszkolach (2), poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/ek w okresie realizacji projektu tj. do 30.06 .2015 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części:
Część I - pełnienie funkcji SORE dla: Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Zawodzie 34, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wawel 13, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Niepodległości 7, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 10, ul. Reymonta 36, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Kościelna 9, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 36, ul. Czołgistów 12, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 20, ul. Adama Śliwki 38, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 54, ul. Kalinowa 115 a, Sosnowiec
Część II - pełnienie funkcji SORE dla: Gimnazjum nr 16, ul. Legionów 21, Sosnowiec, Gimnazjum nr 5 (ZSO 12) ul. Jasieńskiego 2a, Sosnowiec, Gimnazjum nr 11 (ZSO 1) ul. Staszica 62, Sosnowiec, Gimnazjum nr 12 (ZSO 8) ul. Hutnicza 6, Sosnowiec, Gimnazjum nr 14, ul. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Gimnazjum nr 15 (ZSEiI) ul. Jagiellońska 13, Sosnowiec,
Część III - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 1 Ekonomiczne, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec CKZiU Technikum nr 3 Gastronomiczno - Hotelarskie, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 7 Projektowania i Stylizacji Ubioru, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 Gastronomiczna, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 9 Rzemieślniczo - Artystyczna, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec,
Część IV - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 2 Architektoniczno - Budowlane, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 4 Transportowe, ul. Kilińskiego 31, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 5 Samochodowo - Mechatroniczne, ul. Kilińskiego 25, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 6 Grafiki, Logisyki i Środowiska, ul. Legionów 9, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, ul. Mjr H.Hubala Dobrzańskiego 131, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno - Budowlana, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły i przedszkola, w których wykonawca pełnił będzie funkcję SORE.
2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Wspiera szkołę/ przedszkole i dyrektora towarzysząc i służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Podstawowe obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) podczas poszczególnych etapów realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w każdej szkole/przedszkolu (w zależności od części):
1). Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW w tym: - przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego; - pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną; - przygotowanie we współpracy ze szkołą/przedszkolem Rocznych Planów Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), z celami, wskaźnikami realizacji, zadaniami i harmonogramem ściśle odpowiadających na potrzeby danej placówki i zbudowanych na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Przekazanie RPW Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej.
2).Etap II - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli/ek na praktykę szkolną w tym: - udzielenie wsparcia nauczycielom/om w zakresie uzyskania i wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie etapu obejmującego doskonalenia pracy nauczycieli/ek; - organizowanie szkoleń i innych form wsparcia w szkole/przedszkolu - we współpracy z zamawiającym; - organizowanie systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola w uzyskaniu i wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizowanie szkoleń oraz konsultacji indywidualnych i grupowych. Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania.
3). Etap III - przygotowanie sprawozdania z RPW w tym: - przygotowanie i opracowanie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy ewaluacji; - opracowanie sprawozdań z przebiegu realizacji z Rocznego Planu Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), a następnie przedstawienie sprawozdań dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz Radzie Pedagogicznej; - przygotowanie rekomendacji do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym - we współpracy z dyrektorem i nauczycielami/ami danej placówki.
4). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez zamawiającego . Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez zamawiającego logo i nazwę projektu. 5). Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań zamawiającego. 6).Usługa wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia z miesięczną stawką wynagrodzenia z zastrzeżeniem, liczba godzin pracy dla każdego SORE odpowiada wymiarowi czasu pracy 2/3 etatu. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony (dla każdej Części) jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące wymagania: - posiada studia wyższe II stopnia, kwalifikacje pedagogiczne, - posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo), - posiada doświadczenie w zarządzaniu (min. 6 miesięcy) rozumianym jako koordynowanie pracy zespołu np. szkolnego zespołu przedmiotowego, zadaniowego, itp., - posiada doświadczenie w edukacji: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej, - posiada ukończone kursy i studia z zakresu pracy trenera/moderatora/cocha/SORE; Zamawiający uzna, że wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spełnia warunek, jeżeli osoba bądź osoby wskazane w ofercie do pełnienia funkcji SORE będą przypisane tylko do jednej części zamówienia i spełniają warunki opisane powyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi być własnoręcznie podpisana (każdy dokument i załącznik osobno) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania zgodnie z dokumentem rejestrowym lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy, co musi być potwierdzone załączonymi dokumentami. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - zmiany osoby wskazanej w ofercie w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ, - ustawowej zmiany stawki VAT, - zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku: rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą, zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem do umowy o dofinansowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Sosnowiec: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 169237 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 148221 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem głównym projektu jest poprawa jakości kształcenia w sosnowieckich szkołach (24) i przedszkolach (2), poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli/ek w okresie realizacji projektu tj. do 30.06 .2015 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: Część I - pełnienie funkcji SORE dla: Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Zawodzie 34, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 6, ul. Wawel 13, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Niepodległości 7, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 10, ul. Reymonta 36, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Kościelna 9, Sosnowiec, Szkoły Podstawowej nr 36, ul. Czołgistów 12, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 20, ul. Adama Śliwki 38, Sosnowiec, Przedszkola Miejskiego nr 54, ul. Kalinowa 115 a, Sosnowiec Część II - pełnienie funkcji SORE dla: Gimnazjum nr 16, ul. Legionów 21, Sosnowiec, Gimnazjum nr 5 (ZSO 12) ul. Jasieńskiego 2a, Sosnowiec, Gimnazjum nr 11 (ZSO 1) ul. Staszica 62, Sosnowiec, Gimnazjum nr 12 (ZSO 8) ul. Hutnicza 6, Sosnowiec, Gimnazjum nr 14, ul. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Gimnazjum nr 15 (ZSEiI) ul. Jagiellońska 13, Sosnowiec, Część III - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 1 Ekonomiczne, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec CKZiU Technikum nr 3 Gastronomiczno - Hotelarskie, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 7 Projektowania i Stylizacji Ubioru, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1, ul. Gen. Grota Roweckiego 66, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 4 Gastronomiczna, ul. Wawel 1, Sosnowiec, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 9 Rzemieślniczo - Artystyczna, ul. Gen. Grota Roweckiego 64, Sosnowiec, Część IV - pełnienie funkcji SORE dla: CKZiU Technikum nr 2 Architektoniczno - Budowlane, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 4 Transportowe, ul. Kilińskiego 31, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 5 Samochodowo - Mechatroniczne, ul. Kilińskiego 25, Sosnowiec, CKZiU Technikum nr 6 Grafiki, Logisyki i Środowiska, ul. Legionów 9, Sosnowiec, Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2, ul. Mjr H.Hubala Dobrzańskiego 131, CKZiU Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno - Budowlana, ul. Braci Mieroszewskich 42, Sosnowiec. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły i przedszkola, w których wykonawca pełnił będzie funkcję SORE. 2. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Wspiera szkołę/ przedszkole i dyrektora towarzysząc i służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Podstawowe obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) podczas poszczególnych etapów realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) w każdej szkole/przedszkolu (w zależności od części): 1). Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW w tym: - przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego; - pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną; - przygotowanie we współpracy ze szkołą/przedszkolem Rocznych Planów Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), z celami, wskaźnikami realizacji, zadaniami i harmonogramem ściśle odpowiadających na potrzeby danej placówki i zbudowanych na podstawie maksymalnie dwóch ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Przekazanie RPW Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej. 2).Etap II - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli/ek na praktykę szkolną w tym: - udzielenie wsparcia nauczycielom/om w zakresie uzyskania i wykorzystania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie etapu obejmującego doskonalenia pracy nauczycieli/ek; - organizowanie szkoleń i innych form wsparcia w szkole/przedszkolu - we współpracy z zamawiającym; - organizowanie systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola w uzyskaniu i wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizowanie szkoleń oraz konsultacji indywidualnych i grupowych. Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania. 3). Etap III - przygotowanie sprawozdania z RPW w tym: - przygotowanie i opracowanie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy ewaluacji; - opracowanie sprawozdań z przebiegu realizacji z Rocznego Planu Wspomagania (RPW, 2 dla każdej placówki), a następnie przedstawienie sprawozdań dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz Radzie Pedagogicznej; - przygotowanie rekomendacji do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym - we współpracy z dyrektorem i nauczycielami/ami danej placówki. 4). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez zamawiającego . Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez zamawiającego logo i nazwę projektu. 5). Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań zamawiającego. 6).Usługa wykonywana będzie w ramach umowy zlecenia z miesięczną stawką wynagrodzenia z zastrzeżeniem, liczba godzin pracy dla każdego SORE odpowiada wymiarowi czasu pracy 2/3 etatu. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2014 r. do 30.06.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
SORE CZ.I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM, ul. ks. kardynała S. Wyszyńskiego 7, 40-132 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30333,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
29750,00
Oferta z najniższą ceną:
23000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
49000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
SORE CZ.II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencję Rozwoju Lokalnego S.A.,, ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30333,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22900,00
Oferta z najniższą ceną:
22900,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
29750,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
SORE CZ.III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencję Rozwoju Lokalnego S.A.,, ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30333,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22900,00
Oferta z najniższą ceną:
22900,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
29750,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
SORE CZ.IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencję Rozwoju Lokalnego S.A.,, ul. Teatralna 9,, 41-200 SOSNOWIEC, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30333,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
22900,00
Oferta z najniższą ceną:
22900,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
29750,00
Waluta:
PLN.