zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Dane postępowania
ID postępowania: 34847720100
Data publikacji zamówienia: 2010-12-06
Termin składania wniosków: 2010-12-10   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 355 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2 Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
MODUŁ 1 Wiadomości ogólne MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej Wacław Tomasz Kozłowski
Toruń
140,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-01-25
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
804000008
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
140,00 zł
Minimalna złożona oferta:
140,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
140,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
140,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
MODUŁ 4 Grafika menedżerska i prezentacyjna MODUŁ 5 Edytory graficzne MODUŁ 6 Edycja audio i wideo MODUŁ 7 Przygotowanie stron www Wacław Tomasz Kozłowski
Toruń
140,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-01-25
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
804000008
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
140,00 zł
Minimalna złożona oferta:
140,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
140,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
140,00 zł


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 348477 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjna w nauczaniu. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym, ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji, wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z dwóch części a każda z części zawiera w sobie moduły: Część 1 - Moduł I, Moduł II, Moduł III Część 2 - Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - podniesienie poziomu wiedzy oraz umiejętności informatycznych i medialnych nauczycieli wszystkich typów szkół od strony warsztatowej w posługiwaniu się technologiami informatycznymi i ich wykorzystaniu w procesie dydaktycznym. przewidywane efekty szkolenia: - Nabycie umiejętności w przygotowaniu prezentacji. multimedialnych i ich wykorzystanie w tworzeniu materiałów edukacyjnych, - Potrafi stosować zasady typografii, tworzyć multimedialne dokumenty hipertekstowe, zna podstawy korzystania z aplikacji pakietu Office w zakresie statystycznej analizy wyników swojej pracy i pracy szkoły, - Pozna uwarunkowania i wpływ nowoczesnych technik multimedialnych na efektywność nauczania, - Potrafi pozyskać z portali edukacyjnych i innych źródeł materiałów edukacyjnych zapisanych w postaci elektronicznej i tworzenie z nich scenariuszy zajęć, - Potrafi edytować i montować pliki audio i wideo a następnie przygotować prezentację multimedialną z ich wykorzystaniem, - Nabycie umiejętności sprawnego i bezstresowego poruczania się po portalach edukacyjnych, pobierania i przetwarzania materiałów edukacyjnych. Część 1 MODUŁ 1 Wiadomości ogólne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce, - zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej, MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach, - potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne, - stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań, - zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować, - potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie, MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej, - zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych, - umie zastosować zaawansowane formatowanie danych, - potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów , - umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne, - potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych, - potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce, - umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły, Część 2 MODUŁ 4 Grafika menedżerska i prezentacyjna Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi stworzyć profesjonalną prezentacje multimedialną, - zna zasady animacji niestandardowej, - potrafi dodać i zmontować podkład muzyczny i nagrać własną narrację, - potrafi umieścić film i dźwięk w prezentacji oraz narracja z wykorzystaniem syntezatora mowy, - umie powiązać prezentację z innymi aplikacjami, MODUŁ 5 Edytory graficzne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna pojęcia dotyczące modelu barw, - zna formaty graficzne i ich wpływ na jakość obrazu, - potrafi wykorzystać komercyjne i freewarowe oprogramowanie graficzne, - rozumie różnice pomiędzy tworzeniem obrazów wektorowych i rastrowych, - potrafi zastosować fotoedycję, retusz i korekcję cyfrowych plików graficznych, - umie zastosować narzędzia tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej, - potrafi stworzyć proste animacje graficzne, MODUŁ 6 Edycja audio i wideo Cele szczegółowe Uczestnik: - zna formaty i własności formatów plików audio i wideo, - rozróżnia pojęcie formatu i konteneru plików wideo, - potrafi przeprowadzić edycję plików dźwiękowych, dokonać korekcji, konwersji, - potrafi wykorzystać niekomercyjne aplikacje zapisu plików na CD/DVD, - zna i umie zastosować ripping i konwersję do formatu audio, - potrafi pobierać film z Internetu, portali edukacyjnych, - zna narzędzia konwersji formatów, - potrafi przygotować materiał dydaktycznym na potrzeby zajęć edukacyjnych, - zna portale edukacyjne i potrafi z nich skorzystać, MODUŁ 7 Przygotowanie stron www Cele szczegółowe Uczestnik: - umie wykorzystać niekomercyjne oprogramowanie wspierające tworzenie stron WWW, - potrafi stworzyć prostą stronę internetową za pomocą poznanych narzędzi, - zna zasady tworzenia stron oraz edytory i walidatory znaczników HTML, - rozumie podstawowe pojęcia Kaskadowych Arkuszy Stylów CSS i zna ich rolę w tworzeniu, - zna i potrafi zastosować darmowe narzędzia wsparcia webmastera, a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Część 1 Lp Blok tematyczny Wykł. Ćwicz. Razem I Wiadomości ogólne - 3h (3w) Gender-zasada równości szans 1,5 1,5 Ochrona własności intelektualnej. Licencje. 1,5 1,5 Razem 3 3 II Procesory i przetwarzanie tekstu 7h (7c) Podstawy zasad typografii. Praca z dużymi dokumentami tekstowymi . Dokumenty multimedialne. Hipertekst. Automatyzacja prac. Formaty dokumentów. Zarządzanie grafiką i hiperłączami w dokumencie. 5 5 Udoskonalenie dokumentów przed ich rozpowszechnianiem. Kompresja plików 2 2 Razem 7 7 III Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej 7h (7c) Praca z arkuszem kalkulacyjnym. Funkcje i formuły. Zaawansowane formatowanie danych. Import danych, zaawansowane filtrowanie, analiza danych, scenariusze, narzędzia specjalne. Wykresy. Wykorzystanie arkusza na lekcjach w przedmiotach ścisłych i przyrodniczych i matematyce. Przygotowanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem arkusza, Analiza statystyczna klasy i szkoły. 7 7 Razem 7 7.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: a) posiadają: -doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych, -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie wyższe -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadanie tytułu naukowego. oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone Kursy Edukatorskie, -ukończone kursy i warsztaty doskonalące w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu, projekcie, -opracowanie autorskich programów, materiałów dla uczestników i scenariuszy szkoleń, -umiejętność obsługi kamery, urządzeń audio,wideo, administrowania pracownią komputerową -ukończone szkolenie z zakresu tematyki gender, -doświadczenie w zakresie obsługi pakietu OFFICE na poziomie egzaminu ECDL - posiadanie certyfikatu potwierdzającego umiejętności, -doświadczenie w pracy na zdalnych platformach edukacyjnych, -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedtwiony scenariusz - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d)Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e)Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.12.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany z funduszy UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Moduł I, Moduł I, Moduł III.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    MODUŁ 1 Wiadomości ogólne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce, - zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej, MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach, - potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne, - stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań, - zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować, - potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie, MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej, - zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych, - umie zastosować zaawansowane formatowanie danych, - potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów , - umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne, - potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych, - potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce, - umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli - 2011 r.


Numer ogłoszenia: 27863 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 348477 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dwóch edycji kursu Technologia informacyjno- komunikacyjno w nauczaniu, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli - 2011 r..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie składa się z dwóch części a każda z części zawiera w sobie moduły: Część 1 - Moduł I, Moduł II, Moduł III Część 2 - Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - podniesienie poziomu wiedzy oraz umiejętności informatycznych i medialnych nauczycieli wszystkich typów szkół od strony warsztatowej w posługiwaniu się technologiami informatycznymi i ich wykorzystaniu w procesie dydaktycznym. przewidywane efekty szkolenia: - Nabycie umiejętności w przygotowaniu prezentacji. multimedialnych i ich wykorzystanie w tworzeniu materiałów edukacyjnych, - Potrafi stosować zasady typografii, tworzyć multimedialne dokumenty hipertekstowe, zna podstawy korzystania z aplikacji pakietu Office w zakresie statystycznej analizy wyników swojej pracy i pracy szkoły, - Pozna uwarunkowania i wpływ nowoczesnych technik multimedialnych na efektywność nauczania, - Potrafi pozyskać z portali edukacyjnych i innych źródeł materiałów edukacyjnych zapisanych w postaci elektronicznej i tworzenie z nich scenariuszy zajęć, - Potrafi edytować i montować pliki audio i wideo a następnie przygotować prezentację multimedialną z ich wykorzystaniem, - Nabycie umiejętności sprawnego i bezstresowego poruczania się po portalach edukacyjnych, pobierania i przetwarzania materiałów edukacyjnych. Część 1 MODUŁ 1 Wiadomości ogólne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna problematykę i zasadę Gender-zasadę równości szans oraz potrafi ją stosować w praktyce, - zna wybrane zagadnienia i pojęcia dotyczące problematyki ochrony własności intelektualnej, MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zasad typografii layoutu i potrafi je zastosować w tworzonych materiałach, - potrafi pracować z dużymi dokumentami tekstowymi i umie tworzyć dokumenty multimedialne, - stosuje funkcje automatycznej korekty i nawigacji tworzonych opracowań, - zna i wykorzystuje różne formaty dokumentów, potrafi je archiwizować, - potrafi zarządzać grafiką i hiperłączami w dokumencie, MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi wykorzystać arkuszem kalkulacyjnym w pracy dydaktycznej, - zna formuły i funkcje logiczne, statystyczne i tekstowe przydatne w tworzeniu materiałów dydaktycznych, - umie zastosować zaawansowane formatowanie danych, - potrafi zaimportować dane i zastosować filtrowanie rekordów , - umie przeprowadzić analiza danych i wykorzystać narzędzia specjalne, - potrafi dobrać typ wykresu w zależności od typu danych, - potrafi wykorzystać arkusz na lekcjach w przedmiotach ścisłych, przyrodniczych i matematyce, - umie dokonać analizy statystycznej klasy i szkoły, Część 2 MODUŁ 4 Grafika menedżerska i prezentacyjna Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi stworzyć profesjonalną prezentacje multimedialną, - zna zasady animacji niestandardowej, - potrafi dodać i zmontować podkład muzyczny i nagrać własną narrację, - potrafi umieścić film i dźwięk w prezentacji oraz narracja z wykorzystaniem syntezatora mowy, - umie powiązać prezentację z innymi aplikacjami, MODUŁ 5 Edytory graficzne Cele szczegółowe Uczestnik: - zna pojęcia dotyczące modelu barw, - zna formaty graficzne i ich wpływ na jakość obrazu, - potrafi wykorzystać komercyjne i freewarowe oprogramowanie graficzne, - rozumie różnice pomiędzy tworzeniem obrazów wektorowych i rastrowych, - potrafi zastosować fotoedycję, retusz i korekcję cyfrowych plików graficznych, - umie zastosować narzędzia tworzenia grafiki rastrowej i wektorowej, - potrafi stworzyć proste animacje graficzne, MODUŁ 6 Edycja audio i wideo Cele szczegółowe Uczestnik: - zna formaty i własności formatów plików audio i wideo, - rozróżnia pojęcie formatu i konteneru plików wideo, - potrafi przeprowadzić edycję plików dźwiękowych, dokonać korekcji, konwersji, - potrafi wykorzystać niekomercyjne aplikacje zapisu plików na CD/DVD, - zna i umie zastosować ripping i konwersję do formatu audio, - potrafi pobierać film z Internetu, portali edukacyjnych, - zna narzędzia konwersji formatów, - potrafi przygotować materiał dydaktycznym na potrzeby zajęć edukacyjnych, - zna portale edukacyjne i potrafi z nich skorzystać, MODUŁ 7 Przygotowanie stron www Cele szczegółowe Uczestnik: - umie wykorzystać niekomercyjne oprogramowanie wspierające tworzenie stron WWW, - potrafi stworzyć prostą stronę internetową za pomocą poznanych narzędzi, - zna zasady tworzenia stron oraz edytory i walidatory znaczników HTML, - rozumie podstawowe pojęcia Kaskadowych Arkuszy Stylów CSS i zna ich rolę w tworzeniu, - zna i potrafi zastosować darmowe narzędzia wsparcia webmastera, a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Część 1 Lp Blok tematyczny Wykł. Ćwicz. Razem I Wiadomości ogólne - 3h,3w Gender-zasada równości szans 1,5 1,5 Ochrona własności intelektualnej. Licencje. 1,5 1,5 Razem 3 3 II Procesory i przetwarzanie tekstu 7h,7c Podstawy zasad typografii. Praca z dużymi dokumentami tekstowymi . Dokumenty multimedialne. Hipertekst. Automatyzacja prac. Formaty dokumentów. Zarządzanie grafiką i hiperłączami w dokumencie. 5 5 Udoskonalenie dokumentów przed ich rozpowszechnianiem. Kompresja plików 2 2 Razem 7 7 III Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej 7h,7c Praca z arkuszem kalkulacyjnym. Funkcje i formuły. Zaawansowane formatowanie danych. Import danych, zaawansowane filtrowanie, analiza danych, scenariusze, narzędzia specjalne. Wykresy. Wykorzystanie arkusza na lekcjach w przedmiotach ścisłych i przyrodniczych i matematyce. Przygotowanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem arkusza, Analiza statystyczna klasy i szkoły. 7 7 Razem 7 7.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
MODUŁ 1 Wiadomości ogólne MODUŁ 2 Procesory i przetwarzanie tekstu MODUŁ 3 Arkusz kalkulacyjny i bazy danych w praktyce szkolnej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wacław Tomasz Kozłowski, ul. Szczytna 7 m 1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17100,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
MODUŁ 4 Grafika menedżerska i prezentacyjna MODUŁ 5 Edytory graficzne MODUŁ 6 Edycja audio i wideo MODUŁ 7 Przygotowanie stron www


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wacław Tomasz Kozłowski, ul. Szczytna 7 m 1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17100,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.