zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Gmina Miasto Reda
Adres: Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@reda.pl, przetargi@reda.pl
tel: 58 6788023,
fax: 58 6783124
Dane postępowania
ID postępowania: 542531-N-2018
Data publikacji zamówienia: 2018-04-10
Termin składania wniosków: 2018-04-18   
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 12 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: http://bip.reda.pl/ Informacja dostępna pod: http://bip.reda.pl/
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 KLADREW Urszula Muża-Klamann
Kartuzy
4 707,00
0,22
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-08-23
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 708,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 708,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 708,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
5 520,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 KLADREW Urszula Muża-Klamann
Kartuzy
14 330,00
0,22
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-08-23
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
14 331,00 zł
Minimalna złożona oferta:
14 331,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
14 331,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
17 500,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4 KLADREW Urszula Muża-Klamann
Kartuzy
4 538,00
0,22
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-08-23
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 539,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 539,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 539,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
6 530,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5 KLADREW Urszula Muża-Klamann
Kartuzy
2 254,00
0,34
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-08-23
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
2 255,00 zł
Minimalna złożona oferta:
1 960,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
1 960,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
2 255,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6 KLADREW Urszula Muża-Klamann
Kartuzy
1 894,00
0,22
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-08-23
Dotyczy cześci nr:
5
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
1 894,00 zł
Minimalna złożona oferta:
1 894,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
1 894,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
2 951,00 zł


Ogłoszenie nr 542531-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.

Gmina Miasto Reda: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionlany Program Operacyjny Wojewóztwa Pomroskiego na lata 2014-1020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska  33 , 84240   Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.reda.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.reda.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.reda.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztwa, kurier, osobiście
Adres:
ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, pokój nr 104, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.
Numer referencyjny: 6.ZF.PN.D.EFS.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.: CZĘŚĆ I – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 CZĘŚĆ II – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 CZĘŚĆ III – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4 CZĘŚĆ IV – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5 CZĘŚĆ V – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do SIWZ oznaczonych jako Załączniki nr 1

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 12
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego http://bip.reda.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przestawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena0,60
termin realizacji 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Multimedialne oprogramowanie rozwijające predyspozycje matematyczne oraz wspomagające diagnozę i terapię zaburzeń w tym zakresie – 1 pakiet (5 części) Matematyka: terapia pedagogiczna (wersja sieciowa do 10 stanowisk obejmuje): • cz.1: Działania na liczbach 1-20, • cz.2: Działania na liczbach do 100, • cz.3: Działania na liczbach do 1000, • cz.4: Działania na liczbach wielocyfrowych - ułamki dziesiętne, • cz.5: Działania na liczbach wielocyfrowych - ułamki, procenty, czas, miary i wagi, Zastosowanie: diagnoza, terapia i kształtowanie umiejętności matematycznych Odbiorcy: terapeuci pedagogiczni i nauczycieleBeneficjenci: dzieci w wieku od 6 do 12 lat Program współpracuje z: • tablicą multimedialną • komputerem z ekranem dotykowym Jest skierowana do nauczycieli matematyki oraz terapeutów zajmujących się profilaktyką i terapią zaburzeń umiejętności matematycznych. Pomaga w nauczaniu matematyki na poziomie szkoły podstawowej, szczególnie w przypadku występowania u uczniów trudności w zakresie zdobywania umiejętności matematycznych. Każda część serii rozgrywa się na jednym z kontynentów (Europa, Afryka, Azja, Ameryka Północna, Australia), a poszczególne zadania są pod wizerunkami zwierząt występujących w danym obszarze graficznym. W ten sposób dziecko równocześnie zdobywa dodatkową wiedzę. Seria multimedialnych programów umożliwia: • przeprowadzenie przesiewowej diagnozy dotyczącej trudności matematycznych, • wspomaganie terapii pedagogicznej np. zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, • urozmaicenie zajęć dydaktycznych, na których dzieci kształtują umiejętności matematyczne, • urozmaicenie zajęć wyrównujących braki wiedzy z zakresu matematyki (zajęcia wyrównawcze), • korzystanie z ponad 1000 kart pracy obejmujących materiał uzupełniający program multimedialny 2. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z matematyki - 1 szt. Multimedialny program edukacyjny, który zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 1-6 na poziomie szkoły podstawowej. Ćwiczenia interaktywne ułatwiają doskonalenie takich umiejętności, jak: dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek. 3. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z języka angielskiego - 1 szt. Program zawiera: karty obrazkowe służące do prezentacji i ćwiczenia nowego słownictwa, ścieżki dźwiękowe wraz z transkrypcją, animowane dialogi oraz piosenki (z opcją wyświetlania tekstu), prezentację gramatyki w animowany, przemawiający do dzieci sposób, szeroki wybór ćwiczeń przeznaczonych dla uczniów o różnych stylach uczenia się, sekcje poświęcone nauce budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych 4. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z przyrody - 1 szt. Program zawiera 28 interaktywnych map ogólnogeograficznych i tematycznych. Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej. 5. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z biologii - 1 szt. Multimedialny program edukacyjny służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, dla klas 4-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. 6. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z geografii - 1 szt. Program przeznaczony do powtórki i poszerzania wiadomości z zakresu geografii i orientacji na mapie. Zawiera 18 samodzielnych typów zadań z różnych działów geografii. Struktura programu daje dodatkowo możliwość wyboru spośród czterech typów ćwiczeń, pytań testowych, zadań na dobieranie, zadań typu prawda/fałsz oraz ćwiczeń z ilustracjami. 7. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z fizyki - 1 szt. Program obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów fizyki, takich jak: mechanika i energia, ciepło, optyka czy elektryczność; poruszane są także zagadnienia z historii fizyki. Program świetnie nadaje się do wykorzystania na tablicach interaktywnych. 8. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z chemii - 1 szt. Program obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów chemii, takich jak np.: budowa atomu, elektronowe modele molekuł, okresowy układ pierwiastków, tworzenie wzorów chemicznych i równań, tworzenie związków organ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
termin realizacji0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni


Część nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Klocki do nauki programowania, rozwijające myślenie logiczne i strategiczne - 10 szt. Klocki służą do układania programu. Mają też zdefiniowane zadanie: pozwalają graczom przyswoić takie podstawowe pojęcia programistyczne jak: pętla, instrukcja warunkowa, zmienne czy funkcje. Gra realizuję warunki podstawy programowej • rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów na bazie logicznego i abstrakcyjnego myślenia, myślenia algorytmicznego i sposobów reprezentowania informacji. • programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń cyfrowych: układanie i programowanie algorytmów, organizowanie, wyszukiwanie i udostępnianie informacji, posługiwanie się aplikacjami komputerowymi. • rozwijanie kompetencji społecznych, takich jak: komunikacja i współpraca w grupie, w tym w środowiskach wirtualnych, udział w projektach zespołowych oraz organizacja i zarządzanie projektami. 2. Programowanie w ruchu - gra dydaktyczna wielkowymiarowa rozwijająca podstawowe umiejętności matematyczne - 1 szt. Zestaw pomocy dydaktycznych rozwijających myślenie logiczne i strategiczne uczniów. Zestaw opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”).Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: czterech figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy o wymiarach trzy na cztery pola. 3. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z języka angielskiego - 1 szt. Program zawiera: karty obrazkowe służące do prezentacji i ćwiczenia nowego słownictwa, ścieżki dźwiękowe wraz z transkrypcją, animowane dialogi oraz piosenki (z opcją wyświetlania tekstu), prezentację gramatyki w animowany, przemawiający do dzieci sposób, szeroki wybór ćwiczeń przeznaczonych dla uczniów o różnych stylach uczenia się, sekcje poświęcone nauce budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych 4. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z przyrody - 1 szt. Program zawiera 28 interaktywnych map ogólnogeograficznych i tematycznych. Licencja jest bezterminowa i upoważnia do kopiowania i przekazywania atlasu uczniom wszystkich roczników w obrębie danej jednostki edukacyjnej. Zawiera: 1. Kreator (projektant) map umożliwiający tworzenie własnych map 2. Dynamiczna skala przeliczająca się w zależności od powiększenia 3. Dostosowanie skali do wielkości ekranu czy tablicy 4. Sprzężona z projektantem legenda objaśnia tylko elementy wybrane do danej mapy 5. Mini-mapa lokalizująca na mapie głównej wyświetlany obszar 6. Moduł tworzenia własnych notatek przypisanych do danej mapy 7. Opcja drukowania pozwala na wydruk mapy o wybranym obszarze i zakresie treściowym 8. Warstwy interaktywne zawierające materiał ilustracyjny, animacje, definicje, ciekawostki 5. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z biologii - 1 szt. Multimedialny program edukacyjny służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, dla klas 4-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Program zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości – pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp. Działy tematyczne: Ziemia i początki życia – powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe Grzyby, porosty, rośliny – porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne Bezkręgowce – parzydełkowce, mięczaki, pierścienice, stawonogi Strunowce i kręgowce – osłonice, ryby, płazy i gady, ptaki, ssaki Ekosystemy – osiedla ludzkie, pola i łąki, woda, lasy, inne ekosystemy Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych. Aplikacja umożliwia drukowanie zadań oraz testów. W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 20. 6. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z geografii - 1 szt. Program przeznaczony do powtórki i poszerzania wiadomości z zakresu geografii i orientacji na mapie. Zawiera 18 samodzielnych typów zadań z różnych działów geografii. Struktura programu daje dodatkowo możliwość wyboru spośród czterech typów ćwiczeń, pytań testowych, zadań na dobieranie, zadań typu prawda/fałsz oraz ćwiczeń z ilustracjami. Działy tematyczne: Ogólna geografia fizyczna - planeta Ziemia, Globus i mapa, sfery fizyczno-geograficzne Oceany - Ocean Spokojny i Oceania, Ocean Indyjski, Ocean Atlantycki i Północny Lodowaty Kontynenty - Azja, Afryka, Ameryka, Europa, Australia + Antarktyda Gospodarka światowa i ekologia - ludność i osadnictwo, gospodarka światowa, ekologia, podział polityczny w dzisiejszym świece Polska - warunki naturalne, gospodarka, województwa i miasta Aplikacja umożliwia druk kart roboczych, dlatego zadania można rozwiązywać poza komputerem. Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów - od 5 do 20. 7. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z fizyki - 1 szt. Program obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów fizyki, takich jak: mechanika i energia, ciepło, optyka czy elektryczność; poruszane są także zagadnienia z historii fizyki. Działy tematyczne: Mechanika 1 – gęstość cieczy i ciała stałe, ruch jednostajny i niejednostajny Mechanika 2 – ciśnienie w cieczy, praca mechaniczna, moc, energia, równowaga na dźwigni Ciepło - pochłanianie ciepła, topnienie Optyka – obraz w zwierciadle, obraz w soczewce Prąd elektryczny – prawo Ohma, energia elektryczna, moc elektryczna, szeregowe i równoległe połączenie odbiorników Historia fizyki – wielkie postaci w fizyce, odkrycia i wynalazki Program świetnie nadaje się do wykorzystania na tablicach interaktywnych. Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dlatego zadania można rozwiązywać poza komputerem. W ustawieniach każdego zadania można wybrać ilość pytań w serii, w zakresie od 3 do 15. 8. Program multimedialny do tablicy interaktywnej z chemii - 1 szt. Program obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów chemii, takich jak np.: budowa atomu, elektronowe modele molekuł, okresowy układ pierwiastków, tworzenie wzorów chemicznych i równań, tworzenie związków organicznych itp. Działy tematyczne: • Skład materii – mieszaniny, atomy, molekuły, jony • Terminologia – pierwiastki, halogenki, tlenki i siarczki, kwasy, wodorotlenki, sole • Procesy chemiczne – wiązania i rozkład, reakcje tlenu z wodą, neutralizacja, powstawanie soli, reakcje redoks • Rozwiązywanie zadań – cząsteczki masy, ilość materiału i masa molowa, stężenie molowe, rozwiązywanie równań chemicznych • Związki organiczne – węglowodory, pochodne węglowodorów, reakcje związków organicznych Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dlatego istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów oraz ich stopień trudności. 9. Model wulkanu, kosmosu, rzek, przekrój gleby do zajęć z geografii - po 1 szt Model pokazuje uczniom mechanizm działania wulkanu. Wymieszanie dwóch sproszkowanych substancji (sody i kwasu cytrynowego) i dodanie niewielkiej ilości wody powoduje małą erupcję. Jednocześnie model służy do ukazania wewnętrznego przekroju góry wulkanicznej. Zawartość: dwie połówki wulkanu (jedna połówka z podpisami angielskimi, druga - z oznaczeniem literowym, dla sprawdzenie wiedzy) - podstawa (śr. 33 cm) - przepis na lawę - instrukcja 10. Obieg wody w przyrodzie - symulator z modelem krajobrazu do zajęć z przyrody - 1 szt. Model z tworzywa sztucznego, trójwymiarowy, wyobrażający fragment naturalnego ukształtowania powierzchni Ziemi, w tym wysokie góry, i prezentujący "na żywo" obieg wody w przyrodzie. Symulacji dokonuje się poprzez umieszczenie lodu pod pojemnikiem w kształcie chmury (poziom temperatur na tych wysokościach), a następnie pochylenie nad modelem lampy (np. biurowej z giętkim ramieniem) imitującym Słońce i jego energię cieplną. Obydwa te czynniki dają efekt zbliżony do tego w naturze – woda zaczyna krążyć w tym miniaturowym środowisku, pada deszcz z chmury, tworzą się potoki górskie i następuje spływ wody po stokach gór. 11. Orientacja na mapie - gra do zajęć z geografii - 10 szt. Zestaw umożliwia organizowanie terenowych gier na orientację w każdym miejscu - prosto, ciekawie, wielowariantowo! Komplet 288 znaczników kontrolnych ponumerowanych od 21 do 308 dzieli się na następujące grupy: litera, liczba, symbol obrazkowy, kolor. Umożliwia to pracę z grupami w różnym wieku. Znaczniki wykonane są z mocnego PVC i mogą być użytkowane w każdych warunkach pogodowych (mocowanie na taśmę dwustronną, sznurek, gwóźdź). Jedyna rzecz, jaką nauczyciel winien przygotować, to mapka terenu, w którym znaczniki zostały rozmieszczone. W komplecie znajduje się 60 kolorowych kart kontrolnych, które można dowolnie powielać. Zawartość: • 288 znaczników kontrolnych z PCV (wym. 5 x 5 cm) • 60 kolorowych kart kontrolnych (do dalszego powielania) • instrukcja ze spisem znaczników 12. Model atomu 3D – 1 szt. Model wykonany ze sprężystej pianki. Wymiary: Średnica atomu: 30cm Wysokość modelu: 42cm 13. Atomy do budowy cząsteczek -magnetyczne do demonstracji - 1 komplet Okrągłe kolorowe elementy symbolizują pierwiastki chemiczne, a czarne paski - to wiązania chemiczne. Nauczyciel szybko przedstawi za ich pomocą strukturę molekularną i chemiczną podstawowych substancji. To stanowi doskonałe wyjście do demonstracji przebiegu reakcji chemicznych. Zawartość: • 100 krążków "atom" w 9 kolorach (śr. 7 cm), • 40 pasków "wiązanie chemiczne" w kolorze czarnym (wym. 10 x 2 cm), • wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej, • zamykane pudełko z tworzywa. 14. Program komputerowy "Porusz umysł" do zajęć socjoterapii - 1 szt. Jest to program komputerowy wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży. Kierowany jest do wszystkich w celu podniesienia umiejętności szkolnych, zapobiegania deficytom, osiągania sukcesów, podnoszenia motywacji do zdobywania wiedzy w sposób szybki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wydobywa potencjał intelektualny dziecka i rozwija go wszechstronnie. W skład programu wchodzą: – ćwiczenia językowe, – ćwiczenia matematyczno-pamięciowe, – ćwiczenia wzrokowo-słuchowe. W zestawie znajdują się zadania wpływające na: - koncentrację uwagi – koordynację wzrokowo-ruchowo-słuchową – spostrzegawczość – różnicowanie – analizę i syntezę wzrokowo-słuchową – procesy logicznego myślenia – szybkość reakcji na bodźce – procesy pamięci – czytanie, pisanie – liczenie – myślenie matematyczne – kształtowanie wyobraźni – procesy słowotwórcze – rozumienie słyszanego tekstu – rozumienie czytanego samodzielnie tekstu 15. Karty dydaktyczne z języka angielskiego - homonimy, idiomy - 2 szt. Zestaw zawiera 125 kart, które zostały podzielone na 5 kategorii: Prefixes/Suffixes, Idioms, Multiple-Meaning Words, Context Clues, Synonyms/Antonyms. Na odwrocie każdej karty znajdują się pytania z odpowiedziami do wyboru. Taki rodzaj ćwiczeń przygotowuje uczniów do standaryzowanych testów. Dodatkowo zestaw zawiera karty z odpowiedziami. Zawartość: • 125 dwustronnych kart, • 5 kart odpowiedzi, instrukcja. 16. Puzzle angielskie rozwijające słownictwo: liczba mnoga, synonimy, antonimy, przedrostki, przyrostki, pomiar czasu - po 2 szt. Pudełko dziesięciu gier rozwijających słownictwo tematyczne z wbudowanym systemem samokontroli. Każda gra składa się z kolorowej planszy i kartoników (dla uporządkowania przechowywanych w osobnych kopertach). Dzieci wykonują ćwiczenia na podstawie czytelnej instrukcji obrazkowej, a przy tym poznają przeciwieństwa, przyimki, nazwy kolorów, liczebników itp. Zawartość: • 10 składanych plansz (wym. 47 x 29 cm), • 10 kopert z kartonikami, • instrukcja z kartami pracy do kopiowania, • pudełko.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
termin realizacji 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni


Część nr: 3Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• Multimedialny program edukacyjny z fizyki – 1szt. Program obejmuje ćwiczenia interaktywne z różnych działów fizyki, takich jak: mechanika i energia, ciepło, optyka czy elektryczność; poruszane są także zagadnienia z historii fizyki. Działy tematyczne: Mechanika 1 – gęstość cieczy i ciała stałe, ruch jednostajny i niejednostajny Mechanika 2 – ciśnienie w cieczy, praca mechaniczna, moc, energia, równowaga na dźwigni Ciepło - pochłanianie ciepła, topnienie Optyka – obraz w zwierciadle, obraz w soczewce Prąd elektryczny – prawo Ohma, energia elektryczna, moc elektryczna, szeregowe i równoległe połączenie odbiorników Historia fizyki – wielkie postaci w fizyce, odkrycia i wynalazki Program świetnie nadaje się do wykorzystania na tablicach interaktywnych. Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dlatego zadania można rozwiązywać poza komputerem. W ustawieniach każdego zadania można wybrać ilość pytań w serii, w zakresie od 3 do 15. • Program multimedialny do tablicy interaktywnej z biologii - 1 szt. Multimedialny program edukacyjny służy do przećwiczenia wiadomości i znajomości z zakresu świata roślin i zwierząt, dla klas 4-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Program zawiera ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty sprawdzenia wiadomości – pytania testowe, łączenia w pary, decydowanie o poprawności stwierdzenia i zadania z rysunkami. Ilość ilustracji i tekstu w plikach danych sprawdzi wiedzę o konkretnych roślinnych czy zwierzęcych gatunkach, ich budowie ciała, środowiska, gdzie żyją itp. Działy tematyczne: Ziemia i początki życia – powstanie i oznaki życia, wirusy, bakterie, sinice i organizmy jednokomórkowe Grzyby, porosty, rośliny – porosty, workowce, grzyby, mszaki, paprotniki, rośliny nagonasienne i okrytonasienne Bezkręgowce – parzydełkowce, mięczaki, pierścienice, stawonogi Strunowce i kręgowce – osłonice, ryby, płazy i gady, ptaki, ssaki Ekosystemy – osiedla ludzkie, pola i łąki, woda, lasy, inne ekosystemy Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych. Aplikacja umożliwia drukowanie zadań oraz testów. W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w zakresie od 5 do 20. • Program multimedialny do tablicy interaktywnej z geografii - 1 szt. Program skierowany jest do gimnazjalistów. Można go jednak wykorzystywać na lekcjach przyrody w klasach młodszych. Program wykorzystywany jest w celu poszerzenia wiadomości z zakresu geografii, orientacji na mapie i powtórki. Zawiera 18 samodzielnych typów zadań z różnych działów geografii. W strukturze programu zawarte są: ćwiczenia, pytania testowe, zadania na dobieranie, zadania typu prawda/fałsz oraz ćwiczenia z ilustracjami. Działy tematyczne uwzględnione w programie: Ogólna geografia fizyczna - planeta Ziemia, Globus i mapa, sfery fizyczno-geograficzne Oceany - Ocean Spokojny i Oceania, Ocean Indyjski, Ocean Atlantycki i Północny Lodowaty Kontynenty - Azja, Afryka, Ameryka, Europa, Australia + Antarktyda Gospodarka światowa i ekologia - ludność i osadnictwo, gospodarka światowa, ekologia, podział polityczny w dzisiejszym świece Polska - warunki naturalne, gospodarka, województwa i miasta Zalety programu:  możliwość drukowania kart roboczych i rozwiązywanie zadań poza komputerem;  wybór liczby przykładów;  wykaz ocen, najlepszych wyników po zrealizowaniu zadań przez uczniów;  łatwa praca z programem, przyjemna grafika. • Program multimedialny do tablicy interaktywnej z chemii - 1 szt. Program obejmuje grupy zadań z różnych działów chemii:  Substancje i ich przemiany – skład materii;  Atomy i cząsteczki – budowa atomu;  Łączenie się atomów – wiązania chemiczne;  Równania reakcji chemicznych;  Terminologia – tlenki, kwasy, wodorotlenki, sole;  Zadania obliczeniowe – masa cząsteczkowa, prawa, obliczenia stechiometryczne, stężenie procentowe;  Związki organiczne – węglowodory, pochodne węglowodorów, charakterystyczne reakcje w chemii organicznej. Program umożliwia ćwiczenia interaktywne z różnych działów chemii, takich jak np.: budowa atomu, elektronowe modele molekuł, układ okresowy pierwiastków, tworzenie wzorów sumarycznych i strukturalnych związków chemicznych , zapisywanie i uzgadnianie współczynników stechiometrycznych równań reakcji chemicznych, tworzenie wzorów i modeli związków organicznych. Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dlatego istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów oraz ich stopień trudności. • Maszyna elektrostatyczna – 1 szt. Maszyna elektrostatyczna służy do otrzymania wysokiego napięcia i jest niezbędnym przyrządem przy nauce elektrostatyki. Jest stosowana w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich wszelkich typów jako przyrząd demonstracyjny. Niektóre doświadczenia z maszyną elektrostatyczną:  Iskra i jej własności  Fizjologiczne działanie iskry  Działanie cieplne iskry  Jonizacyjne działanie płomienia  Rozmieszczenie ładunków na powierzchni przewodnika  Działanie ostrzy  Linie sił pola elektrycznego  Efekty świetlne w ciemności  Doświadczenia z rurką próżniową • Mikroskop umożliwiający obserwacje prostych preparatów biologicznych (tkanki roślinne i zwierzęce), owadów, roślin, pozwalający na osiągnięcie powiększeń w zakresie 40-400x, z nowoczesnym podświetleniem LED-owym i zasilany baterią akumulatorów. • Zestaw preparatów biologicznych z działów: botanika, zoologia, anatomia człowieka. • Waga elektroniczna przenośna - Nośność wagi: 2000 g - dokładność odczytu: 1 g. • Tablet - akcesoria w zestawie (ładowarka, przewód zasilający USB, adapter USB OTG) , aparat przód - tył. pamięć wewnętrzna co najmniej 8 GB , bateria 2500 mAh Tablety byłyby wykorzystywane do:  projekcji filmów i krótkich scenek w języku angielskim, odsłuchiwania bieżacych wiadomości o Europie i świecie, wizualizacji nowego słownictwa, ciekawostek dotyczacych krajów anglosaskich, gier typu memory, gier online typu kahoot.  wyszukiwanie informacji np. dotyczących rynku pracy i nowoczesnych zawodów. Można również oglądać dostępne filmy o tematyce: mowa ciała, autoprezentacja, jak radzić sobie ze stresem • Odtwarzacze CD z wejściem na pen drive'a będą używane, aby lepiej przygotować uczniów do rozumienia ze słuchu na sprawdzianie gimnazjalnym i ósmoklasisty. Ponadto będą służyły do odtwarzania autentycznych materiałów i poznania odmian języka angielskiego z różnych rejonów świata. • Gra BELFEDAR Belfedar to gra oparta na współdziałaniu, czyli taka, w której przyjemność grania płynie z działań na rzecz grupy, a zwycięstwo można osiągnąć tylko dzięki współpracy z innymi. Konieczne są więc oprócz kreatywności - solidarność i współdziałanie. Działania są kooperatywne, uczą interakcji, pozwalają na wymianę zdań i słuchanie innych. Wszystkim graczom powinno zależeć na słuchaniu cudzych racji, negocjowaniu, osiąganiu kompromisów, rozumieniu innych, wzajemnej pomocy, by skutecznie wykonywać zadania, które doprowadzą ich do zwycięstwa. • Model atomu 3D – 1 szt. Model wykonany ze sprężystej pianki. Wymiary: Średnica atomu: 30cm Wysokość modelu: 42cm Przedstawia powłoki elektronowe ( orbity ) w postaci chmur elektronów, dzięki czemu uczeń szybciej zrozumie i zapamięta budowę atomu. Może być wykorzystywany do demonstracji podczas omawiania uproszczonego modelu budowy atomu. • Atomy do budowy cząsteczek -magnetyczne do demonstracji - 1 komplet Dzięki tej pomocy uczniowie mogą składać wiele modeli cząsteczek związków nieorganicznych, np.: kwasów, soli, tlenków, jak i związków organicznych – węglowodorów i ich pochodnych, wykorzystując do tego kuliste modele pierwiastków o różnych kolorach i łączeń – wiązań. Elementy zestawu są z mocnego tworzywa, a łączniki są elastyczne i umożliwiają tworzenie wiązań. Zawartość:  100 krążków "atom" w 9 kolorach (śr. 7 cm),  40 pasków "wiązanie chemiczne" w kolorze czarnym (wym. 10 x 2 cm),  wszystkie elementy wykonane z folii magnetycznej,  zamykane pudełko z tworzywa. • Szkło laboratoryjne borokrzemianowe – komplet 36 elementów Wysokiej jakości podstawowy komplet szkła laboratoryjnego boro krzemianowego do wykorzystania do pokazów doświadczeń chemicznych oraz do samodzielnej pracy doświadczalnej uczniów z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy laboratoryjnej. Uczniowie wykonują podstawowe reakcje chemiczne, np.: zmiany barw wskaźników, reakcje zobojętniania, inne reakcje otrzymywania soli, otrzymywania wodoru, tlenu, dwutlenku węgla oraz inne ciekawe eksperymenty. Zawartość:  1x zlewka miarowa Griffina 50 ml,  2x zlewka miarowa Griffina 250 ml,  1x zlewka miarowa Griffina 600 ml,  1x kolba miarowa Erlenmeyera 50 ml,  2x kolba miarowa Erlenmeyera 250 ml,  1x kolba miarowa Erlenmeyera 500 ml,  6x pipeta,  6x bagietka szklana 15 cm,  1x cylinder miarowy 10 ml,  1x cylinder miarowy 100 ml,  1x pipeta serologiczna,  12x probówka 16 x 150 mm,  1x lejek. • Ekierka różnoboczna na tablicę – niemagnetyczna • Ekierka równoboczna na tablicę - niemagnetyczna • Linijka 100 cm – niemagnetyczna – podziałka centymetry i decymetry • Cyrkiel na tablicę - na przyssawkach. W zgięciu ramienia dokładna skala w centymetrach i stopniach.\ • Bryły (10 brył o wys. 15 cm, wewnątrz brył zamocowane płytki wyznaczające płaszczyzny, wykonane z mocnego tworzywa) - Wewnątrz brył zamocowano najważniejsze płaszczyzny, które są dobrze widoczne w przezroczystej obudowie. Stosunek podstawy do wysokości wynosi zawsze 1:2. Dodatkowo dwie siatki z giętkiej folii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
termin realizacji 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni


Część nr: 4Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 mapa fizyczna Polski z elementami ekologii skala 1:440 000 (200x150) Ścienna mapa szkolna przedstawiająca ukształtowanie powierzchni Polski. Mapę fizyczną Polski wzbogacono dodatkowo o informacje na temat ochrony środowiska. Umieszczone są na niej parki narodowe, parki krajobrazowe, ostoje wodno - błotne objęte konwencją Ramsarską oraz rezerwaty biosfery wpisane na światową listę UNESCO. Mapa wykonana jest najnowocześniejszą techniką pozwalającą na uzyskanie unikalnego efektu trójwymiarowego. Po obu stronach mapy rozmieszczone są uzupełniające informacje i opisy oraz mapka obszarów zagrożenia ekologicznego. 1 2 mapa administracyjna Polski 1:440 000 Ścienna mapa szkolna przedstawiająca aktualną strukturę administracyjną Polski. W treści mapy zawarto trzystopniowy podział na województwa, powiaty i gminy z wyróżnieniem siedzib władz właściwych dla każdej jednostki podziału terytorialnego. Na mapie przedstawiono również przebieg autostrad, głównych dróg i linii kolejowych. Stan podziału administracyjnego, status miast oraz sytuacja drogowa aktualizowane są na początek 2018 roku. W panelach bocznych znajdują się informacje o poszczególnych województwach: herb województwa, stolica, powierzchnia, ludność oraz liczba powiatów i gmin. 1 3 świat fizyczny z elementami ekologii 1:20 000 000 Ścienna mapa szkolna przedstawiająca ukształtowanie powierzchni świata. Klasyczna, poziomicowa mapa fizyczna została wzbogacona dodatkowo o informacje na temat ochrony środowiska. Umieszczone są na niej rezerwaty biosfery wpisane na światową listę dziedzictwa UNESCO, a ich lista wypisana jest pod mapą. W treści mapy znajdują się również prądy morskie, z podziałem na ciepłe i zimne, formy dna oceanicznego, punkty wysokościowe (góry, wulkany), głębokości, depresje, granice kontynentów, oceanów oraz podział na strefy czasowe. W kartonach bocznych umieszczone są następujące mapy: • Arktyka • Antarktyka W panelach dolnych wyszczególniono dane porównawcze kontynentów takie jak: powierzchnia, najwyższe wzniesienia i najniżej położone punkty, najdłuższe rzeki i największe jeziora. W drugim panelu dolnym znajduje się lista wybranych rezerwatów biosfery MAB umieszczonych na mapie. Mapa wykonana jest najnowocześniejszą techniką pozwalającą na uzyskanie unikalnego efektu trójwymiarowego. 1 4 mapa fizyczna Europy z elementami ekologii 1: 3 200 000 Ścienna mapa szkolna do geografii przedstawiająca ukształtowanie powierzchni Europy. Klasyczna mapa fizyczna Europy została wzbogacona dodatkowo o informacje na temat ochrony środowiska. Pokazane jest na niej rozmieszczenie rezerwatów biosfery wpisanych na światową listę UNESCO. Lista rezerwatów dodatkowo wypisana jest w panelu bocznym. Mapa wykonana jest najnowocześniejszą techniką pozwalającą na uzyskanie unikalnego efektu trójwymiarowego. W drugim panelu bocznym znajdują się najważniejsze informacje fizycznogeograficzne o naszym kontynencie. 1 5 mapa polityczna Europy (stan na 2017) Ścienna mapa szkolna przedstawiająca najbardziej aktualny podział polityczny Europy (uwzględnia powstanie Kosowa). Układ państw i ich granice oraz główne miasta i regiony pokazane są na tle reliefu powierzchni ziemi. Na mapie pokazano sieć głównych dróg, ważne linie promowe, największe lotniska i porty morskie. Zaznaczono także granice sektorów ekonomicznych na Morzu Północnym. Z boku mapy umieszczone jest zestawienie najważniejszych danych o wszystkich państwach europejskich. Znajdziemy tam takie informacje jak: powierzchnia, ludność, waluta, język oficjalny oraz flaga. 1 6 Ameryka Północna - mapa fizyczna 1 : 5 600 000 Ścienna, fizyczna mapa szkolna przedstawiająca ukształtowanie powierzchni Ameryki Północnej i Środkowej. Oprócz krain geograficznych w treści mapy zawarty jest podział polityczny i administracyjny państw. W panelu bocznym znajdują się dodatkowe informacje i ciekawostki związane z geografią kontynentu północnoamerykańskiego. W osobnym kartonie znajduje się mapa Alaski i Aleutów (skala 1 : 5 700 000). 1 7 Azja - mapa fizyczna 1 : 8 600 000 Ścienna, fizyczna mapa szkolna wydawnictwa National Geographic przedstawiająca ukształtowanie powierzchni Azji. W treści mapy zawierają się także obrysy granic administracyjnych państw oraz lokalizacje ważniejszych miast. Mapa wykonana jest najnowocześniejszą techniką pozwalającą na uzyskanie unikalnego efektu trójwymiarowego. 1 8 Story Cubes Sport Grę stworzył Rory O'Connor z Irlandii, trener kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Ta niewielka gra szybko okazała się nieocenioną pomocą dla nauczycieli, trenerów, terapeutów, jak również znakomitą, ćwiczącą słownictwo, kreatywność i wyobraźnię 4 9 Story Cubes Zwierzęta Grę stworzył Rory O'Connor z Irlandii, trener kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Ta niewielka gra szybko okazała się nieocenioną pomocą dla nauczycieli, trenerów, terapeutów, jak również znakomitą, ćwiczącą słownictwo, kreatywność i wyobraźnię 4 10 Play me Kiddo mini pack Pogoda Zestaw ośmiu antypoślizgowych, miękkich, gumowych mat Kiddo do zabaw ruchowych, statycznych i językowych z dziećmi. 1 11 Play me Kiddo mini pack Czasowniki Zestaw ośmiu antypoślizgowych, miękkich, gumowych mat Kiddo do zabaw ruchowych, statycznych i językowych z dziećmi. 1 12 Play me Kiddo mini pack Boże Narodzenie Zestaw ośmiu antypoślizgowych, miękkich, gumowych mat Kiddo do zabaw ruchowych, statycznych i językowych z dziećmi. 1 13 Fiszki czasowniki nieregularne – język angielski 100 najważniejszych czasowników nieregularnych w trzech podstawowych formach (Infinitive, Past Simple i Past Participle).Hasła zaprezentowano na 100 trwałych kartonikach, zaprojektowanych ze szczególną dbałością o prostotę i przejrzystość. W pudełku znajdują się dwie kolorowe przekładki umożliwiające naukę w formie quizu. Taka metoda nie tylko zapewnia doskonałą zabawę, ale także gwarantuje gruntowne utrwalenie materiału. Dodatkowo poręczny format pudełka sprawia, że FISZKI można nosić w torebce czy plecaku i powtarzać materiał przeznaczony na dany dzień w chwilach, które zwykle pozostają niewykorzystane - w podróży, kolejce czy na plaży. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
termin realizacji 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni


Część nr: 5Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Klocki do nauki programowania – 1 pakiet edukacyjny Klocki przeznaczone dla uczniów szkoły podstawowej, które są używane podczas dodatkowych zajęć z Robotyki. Podstawowy pakiet edukacyjny powinien zawierać klocki do zbudowania prostego robota a także zasilacz. Klocki pozwalają tworzyć zautomatyzowane istoty, pojazdy i maszyny oraz nimi sterować. Łącząc klocki z silnikami i czujnikami można stworzyć modele, które mogą poruszać się, chwytać i robić niemal wszystko, co tylko uczeń sobie wyobrazi. Każdy zbudowany robot posiada unikalne cechy i program, który kontroluje jego zachowanie. Aby sterować robotem bezpośrednio trzeba skorzystać z załączonego pilota, który powinien być dołączony do zestawu. Klocki umożliwiają poznanie podstawowych zasad programowania oraz uczą dążenia do zamierzonego celu. Klocki powinny być dopasowane do zestawów klocków „LEGO”, które obecnie posiada i używa szkoła: LEGO MINDSTROMS EV3 EDUCATION nr 45544 Version 122 Item:6159426 nr 45560 Version 46 Item:6034281 oraz zasilacz 10 V
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 12
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
termin realizacji 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający przewiduje terminy realizacji Termin realizacji zamówienia: 5 - dni 7- dni 9 - dni 11 - dni 12 - dni






Ogłoszenie nr 500201150-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.
Gmina Miasto Reda: : Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomroskiego na lata 2014-1020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542531-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska  33, 84240   Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
6.ZF.PN.D.EFS.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w ramach projektu „Poprawa jakości edukacji ogólnej inwestycją w przyszłość” współfinansowanego z EFS w ramach RPO WP 2014-2020.: CZĘŚĆ I – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 CZĘŚĆ II – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 CZĘŚĆ III – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4 CZĘŚĆ IV – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5 CZĘŚĆ V – dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
3038.46

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 17/6
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
4707.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4707.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5520.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
6482.06

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 17/6
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
14330.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14330.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
5064.09

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 17/6
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
4538.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4538.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6530.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
3038.46

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 17/6
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
2254.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2254.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
5   

NAZWA:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
2633.33

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KLADREW Urszula Muża-Klamann
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 17/6
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
1894.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1894.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2951.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.