zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Powiat Żarski
Adres: Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: e.henke@powiatzarski.pl,
tel: 684 790 600,
fax: 684 790 601
Dane postępowania
ID postępowania: 543189-N-2018
Data publikacji zamówienia: 2018-04-11
Termin składania wniosków: 2018-04-23   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 1529 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.powiatzary.pl Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Emilia Stachów
Żary
95 000,00
0,50
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-05-23
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
85312320
85121270
80500000
80570000
80000000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
95 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
95 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
95 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
95 000,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Sommerfeld Justyna
Lubsko
95 000,00
0,50
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-05-23
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
85312320
85121270
80500000
80570000
80000000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
95 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
95 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
95 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
95 000,00 zł


Ogłoszenie nr 543189-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.

Powiat Żarski: Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu pt.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski, krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5 , 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, , e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, , faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
68-200 Żary ul. Aleja Jana Pawła II 5, biuro podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022
Numer referencyjny: WIGN.272.7.2018.IP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologicznej oraz świadczenie usług doradcy zawodowego przy placówkach szkolnych na terenie Powiatu Żarskiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT z podziałem na części: 1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach 2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku 3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach 4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach 5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku 6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku 3. Zadania dla poszczególnych części: Ilość godzin świadczonych usług przez daną osobę fizyczną w ramach niniejszego projektu nie może przekroczyć 276 h miesięcznie liczonych łącznie ze wszystkich umów na świadczenie usług (również z innymi pracodawcami, firmami i instytucjami, w tym umów o pracę i podobnych) przez osobę biorącą udział w niniejszym zadaniu. A) Dla części 1: Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. B) Dla części 2: Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo C) Dla części 3: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo D) Dla części 4: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo E) Dla części 5: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo F) Dla części 6: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu ze Zleceniodawcą w celu monitorowania postępu rzeczowego realizacji projektu. Kontakt osobisty – co najmniej raz w miesiącu, drogą elektroniczną i telefoniczną – kontakt stały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częstych spotkań osobistych, zgodnie z bieżącymi potrzebami projektu. 5. Z chwilą zrealizowania projektu na Zamawiającego przechodzą w całości ewentualne autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów i innej dokumentacji wykonanej w ramach projektu z prawem do korzystania z projektu na wszystkich polach eksploatacji.

II.5) Główny kod CPV: 85312320-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85121270-6
80500000-9
80570000-0
80000000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące (Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków wyłącznie dla jednej, wybranej przez siebie części, na którą składa ofertę). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla części 1 i 2: Dysponuje minimum jedną osobą spełniającą następujące warunki:  Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku psychologia lub pedagogika,  Doświadczenie w wymiarze minimum 24 miesięcy w świadczeniu usług doradcy – konsultanta w/przy poradni psychologicznej bądź w innej placówce realizującej zadania z zakresu poradnictwa psychologicznego Lub • posiadanie co najmniej 2 - letniego stażu pracy, w tym obowiązkowo co najmniej rocznego stażu pracy w instytucjach, których zakres działania obejmuje działania związane z konsultacjami/wsparciem psychologicznym, pedagogicznym (np.placówki wsparcia dziennego; poradnie psychologiczno-pedagogiczne, • doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych/spotkań indywidualnych (doświadczenie w prowadzeniu konsultacji krótko i długoterminowych w oparciu o różne modele/nurty terapeutyczne) • przygotowanie w zakresie poradnictwa, terapii oraz w zakresie diagnostyczno-konsultacyjnym; Dla części 3,4,5,6: • Dysponuje minimum jedną osobą spełniającą następujące warunki: • Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku psychologia lub pedagogika z jedną ze specjalności/specjalista w zakresie doradztwa zawodowego - wykształcenie wyższe kierunkowe związane z doradztwem zawodowym lub studia podyplomowe związane z doradztwem zawodowym lub kurs kwalifikacyjny z wyżej wymienionych zakresów • Doświadczenie w wymiarze minimum 36 miesięcy w świadczeniu usług doradcy edukacyjno – zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 16 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) reprezentacja Wykonawcy do podpisania oferty określona we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy (np.wypis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, przy czym zmiany osób po stronie Wykonawcy powinny zostać zgłoszone nie później niż na 7 dni przed zmianą i zmiany te powinny uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. c) zmiana zakresu świadczenia w przypadku, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami uczestników projektu lub słusznym interesem stron, przy czym zawsze powinny być one zaakceptowane przez Zamawiającego. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy: a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). b) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających potrzebę wprowadzenia zmian. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500087800-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Żary:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer:
543189-N-2018

Data:
11-04-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5, 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:


Numer sekcji:
IV

Punkt:
6.2)

W ogłoszeniu jest:
Data:2018-04-23 godz. 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Data:2018-04-25 godz. 10:00

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
Ogłoszenie nr 500114555-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Powiat Żarski: Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022 Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543189-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500087800-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II  5, 68-200   Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologiczno – pedagogicznej oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu Modernizacja szkolnictwa zawodowego w powiecie żarskim w latach 2018 – 2022

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
WIGN.272.7.2018.IP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Celem projektu jest poprawa jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim poprzez podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji uczniów ze szkół zawodowych i placówki kształcenia oraz zintegrowanie kształcenia zawodowego z rynkiem pracy. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradcy – konsultanta w poradni psychologicznej oraz świadczenie usług doradcy zawodowego przy placówkach szkolnych na terenie Powiatu Żarskiego w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Priorytet VIII Nowoczesna edukacja, Poddziałanie 8.4.1. – Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT z podziałem na części: 1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach 2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku 3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach 4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach 5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku 6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku 3. Zadania dla poszczególnych części: Ilość godzin świadczonych usług przez daną osobę fizyczną w ramach niniejszego projektu nie może przekroczyć 276 h miesięcznie liczonych łącznie ze wszystkich umów na świadczenie usług (również z innymi pracodawcami, firmami i instytucjami, w tym umów o pracę i podobnych) przez osobę biorącą udział w niniejszym zadaniu. A) Dla części 1: Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. B) Dla części 2: Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku Pełnienie obowiązków doradcy - konsultanta w poradni psychologicznej. Do zadań doradcy-konsultanta należy pomoc w diagnozie potrzeb szkoły oraz dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb, a następnie pomoc w zbudowaniu planu wspomagania i jego realizacji; 1. Na podstawie wyników diagnozy doradca – konsultant, we współpracy ze szkołą lub placówką systemu oświaty, opracowuje plan wparcia ww. podmiotów. Plan powinien zawierać propozycję działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w szkole lub placówce systemu oświaty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego, czyli tzw. formy doskonalenia doradztwa edukacyjno-zawodowego; 2. Plan wsparcia szkoły powinien uwzględniać konieczność wykorzystania potencjału i zasobów szkoły. Wśród realizatorów zadań określonych w planie wsparcia szkoły uwzględnić należy: kadrę szkoły, doradców-konsultantów oraz instytucje zewnętrzne wspierające szkolne doradztwo zawodowe (w tym poradnie psychologiczno–pedagogiczne, Ochotnicze Hufce Pracy, powiatowe urzędy pracy); 3. Katalog działań możliwych do zrealizowania w ramach planu wsparcia szkoły obejmuje: - udzielanie pomocy doradcom edukacyjno - zawodowym w organizowaniu szkolnych spotkań, konkursów itp. poświęconych doradztwu edukacyjno – zawodowemu; - współpracę przy organizacji spotkań poświęconych doradztwu edukacyjno-zawodowemu z uczniami, rodzicami, radami pedagogicznymi, zespołami wychowawców oraz przedstawicielami pracodawców lub przedsiębiorców; - inicjowanie współpracy z zewnętrznymi instytucjami wspierającymi szkolne doradztwo edukacyjno – zawodowe; - udostępnianie informacji, np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno–zawodowe, opisanych w mapie lokalnej sieci doradztwa edukacyjno-zawodowego lub możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; - inicjowanie i koordynowanie konkursów, konferencji i innych przedsięwzięć z dziedziny doradztwa edukacyjno - zawodowego o zasięgu lokalnym; - wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach edukacyjnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; - organizacja wspólnych warsztatów, spotkań oraz konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji zajmujących się doradztwem w powiecie, władz lokalnych, przedstawicieli pracodawców lub przedsiębiorców czy szkół wyższych; 4. Działania związane z tworzeniem i rozwojem sieci doradców edukacyjno-zawodowych i instytucji. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo C) Dla części 3: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo D) Dla części 4: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo E) Dla części 5: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo F) Dla części 6: Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku, w tym: 1. Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. 2. Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących kształcenia na uczelniach wyższych, pomaturalnych i policealnych. 3. Wskazywanie uczniom, rodzicom i nauczycielom dodatkowych źródeł informacji na poziomie regionalnych, ogólnokrajowym, europejskim i światowym dotyczących: a) Rynku pracy, b) Trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia c) Wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów przy wykonywaniu przyszłych zadań zawodowych d) Instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych wżyciu codziennym i zawodowym, e) Alternatywnych możliwości kształcenia uczniów z problemami emocjonalnymi i dla uczniów niedostosowanych społecznie, f) Programów edukacyjnych Unii Europejskiej. 4. Udzielanie indywidualnych porad uczniom i rodzicom. 5. Prowadzenie grupowych zajęć edukacyjnych w ramach godzin wychowawczych i nauczanych przedmiotów, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 6. Koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę: • śledzenie losów absolwentów – prowadzenie księgi absolwentów, • organizowanie spotkań z pracownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w celu rozpoznania na rynku pracy, • organizowanie wycieczek dla uczniów klas programowo-najwyższych na wyższe uczelnie w ramach „otwartych drzwi”, • organizowanie spotkań w przedstawicielami wyższych uczelni. 7. Wspieranie w działaniach doradczych rodziców i nauczycieli poprzez organizowanie spotkań szkoleniowo-informacyjnych, udostępnianie informacji i materiałów do pracy z uczniami. 8. Współpraca z Rada pedagogiczną w zakresie tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego, realizacji działań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej, zawartych w programie wychowawczym szkoły i programie profilaktyki. 9. Współpraca z doradcą-konsultantem zatrudnionym w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żarach i instytucjami wspierającymi wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego, w szczególności z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi w tym z poradniami specjalistycznymi oraz innymi instytucjami świadczącymi poradnictwo i specjalistyczną pomoc uczniom i rodzicom. Wymiar: Zamawiający przewiduje średnio 20h tygodniowo. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do kontaktu ze Zleceniodawcą w celu monitorowania postępu rzeczowego realizacji projektu. Kontakt osobisty – co najmniej raz w miesiącu, drogą elektroniczną i telefoniczną – kontakt stały. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częstych spotkań osobistych, zgodnie z bieżącymi potrzebami projektu. 5. Z chwilą zrealizowania projektu na Zamawiającego przechodzą w całości ewentualne autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów i innej dokumentacji wykonanej w ramach projektu z prawem do korzystania z projektu na wszystkich polach eksploatacji. 6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
85312320-8


Dodatkowe kody CPV:
85121270-6, 80500000-9, 80570000-0, 80000000-4
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
1) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Żarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
95000

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Emilia Stachów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strażacka 5
Kod pocztowy: 68-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
95000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
2) Pełnienie obowiązków doradcy konsultanta w poradni psychologicznej w Lubsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
95000

Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Sommerfeld Justyna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Botaniczna 19/5
Kod pocztowy: 68-300
Miejscowość: Lubsko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
95000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
3) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Żarach
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art 93 ust.1 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
4   

NAZWA:
4) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art 93 ust.1 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
5   

NAZWA:
5) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust.1 4) ustawy prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


CZĘŚĆ NR:
6   

NAZWA:
6) Pełnienie obowiązków doradcy zawodowego przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art.93 ust.1 4) ustawy prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.