zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: soswkozice@wp.pl
tel: 81 584 72 01
fax: 81 584 72 01
Dane postępowania
ID postępowania: 25223120110
Data publikacji zamówienia: 2011-09-22
Termin składania wniosków: 2011-09-29   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 275 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6 Kryterium ceny: 70%
WWW ogłoszenia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com/public/?id=103070 Informacja dostępna pod: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim. Monika Nowosad,
Piaski
7 938,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-03
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
7 938,00 zł
Minimalna złożona oferta:
7 938,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
7 938,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
7 938,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej dla 2 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz 4 uczniów/uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym Maria Szpinda
Piaski
8 996,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-03
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
8 996,00 zł
Minimalna złożona oferta:
8 996,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
8 996,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
8 996,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim Tatiana Wołoszczuk
Lublin
4 498,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-03
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 498,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 498,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 498,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 498,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim Maria Kwiatkowska
Lublin
5 292,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-03
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
5 292,00 zł
Minimalna złożona oferta:
5 292,00 zł
Ilość złożonych ofert:
2
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
5 292,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
5 292,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii dla 5 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 5 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Elżbieta Gauda
Lublin
8 820,00
0,37
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-03
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
8 820,00 zł
Minimalna złożona oferta:
8 820,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
8 820,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
8 820,00 zł


Piaski: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych


Numer ogłoszenia: 252231 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 584 72 01, faks 81 584 72 01.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem ogólnym projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych 20 uczniów lub uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kozicach Dolnych oraz podwyższenie jakości i atrakcyjności usług edukacyjnych poprzez realizację programu rozwoju szkoły uwzględniającego wsparcie specjalistyczne do końca lipca 2012r. Cel ten będzie realizowany poprzez następujące cele szczegółowe: a) Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczniów lub uczennic SOSW b) Rozwinięcie koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej uczniów lub uczennic SOSW c) Unowocześnienie bazy dydaktycznej szkoły d) Zwiększenie rozwoju celowej aktywności, rozwoju poznawczego i umiejętności radzenia sobie ze stresem i frustracją oraz wyrażania ich w konstruktywny sposobów u uczniów lub uczennic SOSW e) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie wymagane


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie - spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania w.w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia. W części 1-6: a) ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna ( oligofrenopedagogika) , b) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy, c) dodatkowe uprawnienia do prowadzenia zajęć specjalistycznych ( zgodnych z przedmiotem zamówienia) potwierdzone dyplomem, zaświadczenia lub certyfikatem, c) doświadczenie na stanowisku nauczyciela w szkolnictwie specjalnym min. 5 lat.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
    nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 50
    • 2 - ocena programu zajęć - 20
    • 3 - stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
    • 4 - dodatkowe kwalfikacje - 20


    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
    nie.


    IV.3) ZMIANA UMOWY


    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    nie


    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.4.1)
     
    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    http://swidniksp.bip.e-zeto.com/public/?id=103070

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
    Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat.


    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    29.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat.


    IV.4.5) Termin związania ofertą:
    okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
    Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.


    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
    nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


    CZĘŚĆ Nr:
    1
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest kształtowanie umiejętności nawiązywania komunikacji w języku ojczystym oraz budowaniu zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    CZĘŚĆ Nr:
    2
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej dla 2 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz 4 uczniów/uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest optymalne usprawnienie procesu komunikacji służące zaspokajaniu potrzeb porozumiewania się z innymi. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    CZĘŚĆ Nr:
    3
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012. Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest stymulacja i integracja poszczególnych zmysłów w warunkach naturalnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    CZĘŚĆ Nr:
    4
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii dla 5 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 5 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest wyzwolenie zainteresowań działalnością twórczą i pobudzenie do aktywności twórczej. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawadowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    CZĘŚĆ Nr:
    5
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest rozwijanie zdolności oraz usprawnienie funkcji integracji percepcyjno - motorycznych przy wykorzystaniu programów multimedialnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    CZĘŚĆ Nr:
    6
    NAZWA:
    Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest uzyskanie poprawy koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.00.00.00-4.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 30.06.2012.


    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20


    Piaski: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych


    Numer ogłoszenia: 363804 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


    Zamieszczanie ogłoszenia:
    obowiązkowe.


    Ogłoszenie dotyczy:
    zamówienia publicznego.


    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak, numer ogłoszenia w BZP: 252231 - 2011r.


    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
    tak.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


    I. 1) NAZWA I ADRES:
    Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 584 72 01, faks 81 584 72 01.


    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.


    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Usługi.


    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..


    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.

    SEKCJA III: PROCEDURA


    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    Przetarg nieograniczony


    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
      tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


    Część NR:
    1   


    Nazwa:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim.


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    24.10.2011.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Monika Nowosad,, Wierzchowiska Drugie 37, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 9000,00 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      7938,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      7938,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      7938,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    2   


    Nazwa:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej dla 2 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz 4 uczniów/uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    24.10.2011.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Maria Szpinda, ul. 3-Maja 4/22, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 10000,00 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      8996,40


    • Oferta z najniższą ceną:
      8996,40
      / Oferta z najwyższą ceną:
      8996,40


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    3   


    Nazwa:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    24.10.2011.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    2.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Tatiana Wołoszczuk, ul. Przedwiośnie 1/19, 20-533 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 5000,00 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      4498,20


    • Oferta z najniższą ceną:
      4498,20
      / Oferta z najwyższą ceną:
      4498,20


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    3   


    Nazwa:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    24.10.2011.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    2.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Maria Kwiatkowska, ul. Bursztynowa 30/44, 20-458 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 5300,00 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      5292,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      5292,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      5292,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    4   


    Nazwa:
    Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii dla 5 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 5 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym.


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    24.10.2011.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Elżbieta Gauda, ul. Karmelowa 5/37, 20-864 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 17500,00 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      8820,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      8820,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      8820,00


    • Waluta:
      PLN.