Informacje o przetargu
Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury”, które są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przebudowa Domu Ludowo – Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury w zakresie: sali widowiskowej ze sceną, pomieszczenia świetlicy, kredensu z pomieszczeniami uzupełniającymi, sanitariatów dla pań, panów i osób niepełnosprawnych, pomieszczeń magazynowych i pomocniczych, pomieszczeń komunikacji ogólnej, obejmuje m.in: -zmianę funkcji układu wewnętrznego pomieszczeń, -wymianę istniejących drzwi na nowe, -ocieplenie ścian zewnętrznych, -ocieplenie stropodachu, -częściową wymianę stolarki okiennej, -wymianę podłóg, -wykonanie w części pomieszczeń sufitów podwieszonych z płyt gipsowych, -uzupełnienia tynków, -wykonanie gładzi gipsowych i malowanie pomieszczeń, -wymianę instalacji elektrycznych, -wymianę instalacji wody, -wymianę instalacji kanalizacyjnych, -wymianę instalacji wentylacyjnej, -wykonanie instalacji gazowej, -przebudowę instalacji co i cwu, -utwardzenie terenu w otoczeniu budynku. Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje Przebudowę i Rozbudowę całego obiektu Domu Ludowo – Strażackiego. Przedmiotem niniejszego postępowania jest tylko zakres dotyczący części przeznaczonej na potrzeby Domu Kultury „świetlicy wiejskiej”. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, w skład której wchodzą: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Zamawiający:
Gmina Mokrsko
Adres: | Mokrsko 231, 98-345 Mokrsko, woj. łódzkie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: k.piekarski@mokrsko.pl tel: 43 841 18 18 fax: 43 886 32 77 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 532203-N-2019 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2019-04-01 | Termin składania wniosków: | 2019-04-16 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net | Informacja dostępna pod: | http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45100000-8 | Przygotowanie terenu pod budowę |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury | Zakład Remontowo – Budowlany POLBUD Andrzej Podsiadły Sieradz | 1 034 700,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-05-16 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 45100000-7 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 034 700,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 034 700,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 034 700,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 210 786,00 zł | |
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510109175-N-2019 z dnia 31-05-2019 r. Gmina Mokrsko: Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Nazwa projektu lub programu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 532203-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mokrsko, Krajowy numer identyfikacyjny 73093465400000, ul. Mokrsko 231, 98-345 Mokrsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 841 18 18, e-mail k.piekarski@mokrsko.pl, faks 43 886 32 77. Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZFIiS.271.2.2019 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa Domu Ludowo-Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury”, które są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przebudowa Domu Ludowo – Strażackiego w Ożarowie na potrzeby Domu Kultury w zakresie: sali widowiskowej ze sceną, pomieszczenia świetlicy, kredensu z pomieszczeniami uzupełniającymi, sanitariatów dla pań, panów i osób niepełnosprawnych, pomieszczeń magazynowych i pomocniczych, pomieszczeń komunikacji ogólnej, obejmuje m.in: -zmianę funkcji układu wewnętrznego pomieszczeń, -wymianę istniejących drzwi na nowe, -ocieplenie ścian zewnętrznych, -ocieplenie stropodachu, -częściową wymianę stolarki okiennej, -wymianę podłóg, -wykonanie w części pomieszczeń sufitów podwieszonych z płyt gipsowych, -uzupełnienia tynków, -wykonanie gładzi gipsowych i malowanie pomieszczeń, -wymianę instalacji elektrycznych, -wymianę instalacji wody, -wymianę instalacji kanalizacyjnych, -wymianę instalacji wentylacyjnej, -wykonanie instalacji gazowej, -przebudowę instalacji co i cwu, -utwardzenie terenu w otoczeniu budynku. Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje Przebudowę i Rozbudowę całego obiektu Domu Ludowo – Strażackiego. Przedmiotem niniejszego postępowania jest tylko zakres dotyczący części przeznaczonej na potrzeby Domu Kultury „świetlicy wiejskiej”. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, w skład której wchodzą: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45100000-7 Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45324000-4, 45321000-3, 45431100-8, 45442110-1, 45262300-4, 45453000-7, 45421130-4, 45311000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45333000-0, 45331100-7, 45311200-2 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |