Informacje o przetargu
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą realizowane w terminie od października 2011 r. do czerwca 2012 r. zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 14 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 13 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 9 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 3. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 6 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 4 osoby x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III.
Zamawiający:
Gmina Studzienice
Adres: | Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia_publiczne@studzienice.pl tel: 598 216 593 fax: 598 216 610 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 26447320110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-10-07 | Termin składania wniosków: | 2011-10-17 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 257 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.studzienice.pl | Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, pokój nr 8 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. | pkt 1,5 Katarzyna Sikorska ul. Górna11, 77-143 Studzienice, pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz 92, 77-143 Studzienice, pkt 2,6 Żaneta Maliszewska Tuchomie | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-11-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy | pkt 1,2 Maria Magdalena Suchta Ugoszcz45 pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz92 pkt 4 Dawid Litwiński Ugoszcz10B/12 pkt 5,6 Wioletta Ratajczak - Toczek Studzienice | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-11-07 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie | pkt3S.SerafinowskaUgoszcz92 pkt5,6 D.S.-BreskeUgoszcz17,77-143Studzienice pkt4J.Zander ul.Gdańska13,77-116CzarnaDąbrówka pkt1W.Kendzierska Udorpie50/3 Bytów | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-11-07 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |
Studzienice: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice
Numer ogłoszenia: 264473 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Studzienice , ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.studzienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą realizowane w terminie od października 2011 r. do czerwca 2012 r. zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 14 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 13 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 9 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 3. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 6 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 4 osoby x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do świadczenia usługi prowadzenia zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik Nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)dokonanie zmian umowy - jego załącznika, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. zdarzenia losowe, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmian może dotyczyć wyłącznie załącznika nr 3 do SIWZ, a więc Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 2)gdy koniczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.studzienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, sekretariat pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Studzienice: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice
Numer ogłoszenia: 368508 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 264473 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych ramach projektu pod nazwą Trudne początki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III Szkół Podstawowych Gminy Studzienice finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą realizowane w terminie od października 2011 do czerwca 2012 zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 14 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 13 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 12 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 9 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 15 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Część 3. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie. 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji- 10 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- 6 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z postawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października do 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapie logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które maja wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie matematyczno-przyrodniczej - 4 osoby x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Poprzez prowadzenie zajęć w tym zakresie uczniowie rozwijać będą swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystanie tego w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - 8 osób x 1 godzina tygodniowo x 30 tygodni = 30 godzin w okresie od października 2011r. do czerwca 2012r. Zajęcia maja wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturowym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Studzienicach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- pkt 1,5 Katarzyna Sikorska ul. Górna11, 77-143 Studzienice, pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz 92, 77-143 Studzienice, pkt 2,6 Żaneta Maliszewska, ul. Młyńska 6c, 77-133 Tuchomie, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Ugoszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- pkt 1,2 Maria Magdalena Suchta Ugoszcz45 pkt 3 Sandra Serafinowska Ugoszcz92 pkt 4 Dawid Litwiński Ugoszcz10B/12 pkt 5,6 Wioletta Ratajczak - Toczek, Sominy 71, 77-143 Studzienice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Półcznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- pkt3S.SerafinowskaUgoszcz92 pkt5,6 D.S.-BreskeUgoszcz17,77-143Studzienice pkt4J.Zander ul.Gdańska13,77-116CzarnaDąbrówka pkt1W.Kendzierska Udorpie50/3, pkt 2 Janina Szymańska ul. Zwycięstwa 12/2, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.