Informacje o przetargu
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewo” - rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewo” - rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW. 2.1.Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę obejmuje sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie robót drogowych. 2.2.Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru zalicza się: 1) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 2) nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją projektową oraz przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 3) współpraca z nadzorem archeologicznym wykonywanym przez Wykonawcę robót budowlanych, 4) obecność na budowie co najmniej trzy razy w tygodniu, a także w szczególnych przypadkach na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego, 5) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy, 6) nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 7) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 8) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę – w uzgodnieniu z Zamawiającym, kierowanie do projektantów pytań i zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 9) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż., bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 10) organizowanie i przewodniczenie naradom dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyła się dana narada; 11) organizowanie i przewodniczenie wszystkim spotkaniom organizowanym na wniosek Zamawiającego, Wykonawcy robót, bądź osoby trzeciej w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, sporządzanie protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich uczestnikom spotkania w terminie 3 dni roboczych od dnia spotkania; 12) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 13) współpraca z Wykonawcą robót i nadzorowanie Wykonawcy robót przy wykonaniu zbiorczej dokumentacji powykonawczej, 14) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych oraz odbiorów technicznych z gestorami sieci, 15) dokonywanie odbiorów robót zanikających na zgłoszenie Wykonawcy robót budowlanych w terminie maksymalnie jednego dnia roboczego od zgłoszenia, z odbioru należy sporządzić dokumentację fotograficzną oraz protokół, 16) prowadzenie fotograficznej dokumentacji budowy, którą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, po zakończeniu realizacji zadania; 17) organizowanie i przewodniczenie przeglądów gwarancyjnych oraz sporządzanie protokołów z tych przeglądów i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym odbył się przegląd. 2.3. W ramach czynności, o których mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: 1) stwierdzenia gotowości do odbioru robót, 2) przeprowadzenia przy udziale Zamawiającego odbiorów robót częściowych oraz odbioru końcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Zamawiającemu, 3) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji i przekazanie Zamawiającemu protokołów wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, 4) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi, europejskimi zezwoleniami technicznymi), 5) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty – Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi dotyczącymi realizacji Zamówienia, 6)dostarczanie raportów dotyczących sporów w terminie 14 dni od wystąpienia sporu, 7)dostarczenie raportu końcowego na 10 dni przed planowanym odbiorem końcowym robót, 8) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 2.4. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane Inspektor Nadzoru, jest zobowiązany w szczególności do: 1) dokonywania systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 6 m-cy, 2) zbierania zgłoszeń dotyczących ujawnionych wad i ustalanie terminów ich usuwania, 3) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania, 4) oceny wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 5) potwierdzenia ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 6) realizacji innych zadań wynikających z przepisów prawa. 2.5.W ramach czynności, o których mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiązuje się także do wykonania następujących rodzajów badań warstw konstrukcyjnych wykonywanych w ramach robót budowlanych: - Grunty, kruszywa, podbudowy: a.Analiza sitowa kruszywa do 31,5 mm – minimum 2 szt.; b.Nośność i zagęszczenie warstw płytą dynamiczną - minimum 5 szt.; c.Nośność i zagęszczenie warstw płytą VSS - minimum 2 szt.; - Mieszanki mineralno-asfaltowe a.Pomiar grubości warstw metodą zniszczeniową dla dwóch warstw: ścieralnej i wiążącej (odwiert fi 100, uzupełnienie ubytku masą na zimno, określenie grubości) - minimum 2 szt. b.Pełne badanie próbki nawierzchni mineralno – asfaltowej dla dwóch warstw: ścieralnej i wiążącej (odwierty fi 150, uzupełnienie ubytku masą na zimno, określenie grubości, zawartość asfaltu, uziarnienie, gęstości, gęstości objętościowe, wolna przestrzeń, wskaźnik zagęszczenia) - minimum 1 szt.; c.Badanie mieszanki mineralno-asfaltowej (zawartość asfaltu, uziarnienie) - minimum 4 szt. Dla każdego z wykonanych badań należy wykonać raport z badania i przekazać go Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od jego wykonania. UWAGA! Pobieranie próbek do badania odbywać się będzie w obecności Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.6. Inspektor Nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 2.7. Raporty. Inspektor Nadzoru sporządza raporty w czasie trwania Umowy na realizację niniejszego projektu w zakresie i terminach określonych poniżej. Raporty powinny być sporządzone w formie papierowej i elektronicznej. Prawa autorskie przekazanych raportów przechodzą na Zamawiającego. 1) Raport dotyczący sporu. Inspektor Nadzoru przedłoży Zamawiającemu raport dotyczący sporu w każdym przypadku, gdy w trakcie realizacji usługi zostanie wszczęty spór między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji inwestycji, a także wraz ze sporządzeniem protokołu odbioru końcowego dla wszystkich spraw spornych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji, w których Wykonawca robót budowlanych co prawda nie wszczął sporu sądowego, ale nie zgodził się ze stanowiskiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Każdy Raport dotyczący sporu zawierał będzie szczegółowy opis zdarzeń i korespondencji dotyczącej sporu (wraz z kalendarium). Do Raportu powinny być załączone wszelkie istotne dokumenty, które pozwolą na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron. Jeśli nie będzie wynikało to z korespondencji Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do zawarcia w Raporcie swego wyraźnego i jednoznacznego stanowiska co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w związku ze sporem rozstrzygnięć. 3) Raport końcowy. Po zakończeniu robót, wystawieniu protokołu odbioru końcowego Inspektor Nadzoru przedłoży Zamawiającemu RAPORT KOŃCOWY zawierający: ̵Wstęp ̵Krótki opis projektu. ̵Działania przed rozpoczęciem inwestycji. ̵Struktura Nadzoru Inwestorskiego. ̵Dokumentacja projektowa. ̵Założenia projektowe. ̵Zmiany projektowe w trakcie realizacji. ̵Wykonawstwo. ̵Postęp robót. ̵Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót. ̵Odpowiednie pozycje głównych elementów robót wg Specyfikacji. ̵Osiągnięta jakość robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi. ̵Przyczyny wystąpienia wad. 2.8. Inspektor Nadzoru w granicach niniejszej umowy zyskuje umocowanie do wykonywania funkcji przedstawiciela Zamawiającego w ramach umowy nr 02/2017/p z Wykonawcą robót budowlanych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu, którego dotyczy nadzór zawarty jest w dokumentacji zamieszczonej na stronie www.powiat-gdanski.pl w ogłoszeniu o przetargu na roboty budowlane na realizację operacji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewo” - rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW. 4.Szczegółowe warunki prowadzania robót przez Wykonawcę robót budowlanych zawarte są w SIWZ na wykonanie robót (informacja dostępna na stronie Zamawiającego jak wyżej). 5.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: -badaniem warstw konstrukcyjnych; -sprawowaniem nadzoru budowlanego; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie.* * nie dotyczy osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą; 6. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
Zamawiający:
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Adres: | ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@powiat-gdanski tel: 586 834 999 fax: 586 834 899 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 2573620170 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2017-02-14 | Termin składania wniosków: | 2017-02-26 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.powiat-gdanski.pl | Informacja dostępna pod: | https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198&bsc=N |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewo” - rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem | DROMAX Piotr Szanser Knybawa | 13 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2017-03-15 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 71520000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 13 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 13 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 13 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 53 658,00 zł | |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
http://https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198&bsc=NOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - UsĹugi
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
poddziaĹanie âWsparcie inwestycji zwiÄ zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowÄ wszystkich rodzajĂłw maĹej infrastruktury, w tym inwestycji w energiÄ odnawialnÄ i oszczÄdzanie energiiâ objÄtego Programem Rozwoju ObszarĂłw Wiejskich na lata 2014 â 2020 ze ĹrodkĂłw EFRROW.
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat GdaĹski z siedzibÄ w Pruszczu GdaĹskim reprezentowany przez ZarzÄ d Powiatu GdaĹskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83000  Pruszcz GdaĹski, woj. pomorskie, paĹstwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Administracja samorzÄ dowa
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198&bsc=N
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198&bsc=N
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
pisemnie pocztÄ lub osobiĹcie do siedziby ZamawiajÄ cego
Adres:
Powiat GdaĹski z siedzibÄ w Pruszczu GdaĹskim ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz GdaĹski pok. 101 Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ operacji pn.: âPrzebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewoâ - rozwĂłj i poprawa infrastruktury drĂłg powiatowych w ramach poddziaĹania âWsparcie inwestycji zwiÄ zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowÄ wszystkich rodzajĂłw maĹej infrastruktury, w tym inwestycji w energiÄ odnawialnÄ i oszczÄdzanie energiiâ objÄtego Programem Rozwoju ObszarĂłw Wiejskich na lata 2014 â 2020 ze ĹrodkĂłw EFRROW.
Numer referencyjny:
ZP.272.03.2017.PN
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
usĹugi
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamĂłwienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacjÄ operacji pn.: âPrzebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewoâ - rozwĂłj i poprawa infrastruktury drĂłg powiatowych w ramach poddziaĹania âWsparcie inwestycji zwiÄ zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowÄ wszystkich rodzajĂłw maĹej infrastruktury, w tym inwestycji w energiÄ odnawialnÄ i oszczÄdzanie energiiâ objÄtego Programem Rozwoju ObszarĂłw Wiejskich na lata 2014 â 2020 ze ĹrodkĂłw EFRROW. 2.1.Zakres peĹnienia nadzoru inwestorskiego przez WykonawcÄ obejmuje sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie robĂłt drogowych. 2.2.Do szczegĂłĹowych obowiÄ zkĂłw Inspektora Nadzoru zalicza siÄ: 1) reprezentowanie interesĂłw ZamawiajÄ cego wobec wszystkich uczestnikĂłw procesu inwestycyjnego, 2) nadzĂłr inwestorski przy realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacjÄ projektowÄ oraz przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiÄ zujÄ cymi przepisami, ze szczegĂłlnym uwzglÄdnieniem kontroli jakoĹci wykonywanych robĂłt, 3) wspĂłĹpraca z nadzorem archeologicznym wykonywanym przez WykonawcÄ robĂłt budowlanych, 4) obecnoĹÄ na budowie co najmniej trzy razy w tygodniu, a takĹźe w szczegĂłlnych przypadkach na wezwanie Wykonawcy lub ZamawiajÄ cego, 5) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy, 6) nadzorowanie koordynacji prac wykonywanych przez WykonawcÄ robĂłt budowlanych, 7) wnioskowanie do zatwierdzenia przez ZamawiajÄ cego, uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestnikĂłw procesu inwestycyjnego, 8) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowÄ â w uzgodnieniu z ZamawiajÄ cym, kierowanie do projektantĂłw pytaĹ i zastrzeĹźeĹ do projektu, zgĹoszonych przez WykonawcÄ robĂłt budowlanych lub ZamawiajÄ cego i dokonanie z nim stosownych uzgodnieĹ lub wyjaĹnieĹ, 9) nadzĂłr nad zapewnieniem bezpieczeĹstwa i przestrzegania przepisĂłw p. poĹź., bezpieczeĹstwa i higieny pracy przez wszystkich uczestnikĂłw procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagaĹ stawianych przez prawo budowlane i inne obowiÄ zujÄ ce przepisy, podczas caĹego procesu realizacji Inwestycji, 10) organizowanie i przewodniczenie naradom dotyczÄ cym postÄpu robĂłt, w ktĂłrych udziaĹ biorÄ przedstawiciele wszystkich zaangaĹźowanych w realizacjÄ zadania stron oraz sporzÄ dzanie protokoĹĂłw z tych narad i przekazywanie ich ZamawiajÄ cemu i Wykonawcy robĂłt w terminie 3 dni roboczych od dnia, w ktĂłrym odbyĹa siÄ dana narada; 11) organizowanie i przewodniczenie wszystkim spotkaniom organizowanym na wniosek ZamawiajÄ cego, Wykonawcy robĂłt, bÄ dĹş osoby trzeciej w sprawach dotyczÄ cych realizacji przedmiotowej inwestycji, sporzÄ dzanie protokoĹĂłw z tych spotkaĹ i przekazywanie ich uczestnikom spotkania w terminie 3 dni roboczych od dnia spotkania; 12) kontrola prawidĹowoĹci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisĂłw stwierdzajÄ cych wszystkie okolicznoĹci majÄ ce znaczenie dla wĹaĹciwego procesu budowlanego; 13) wspĂłĹpraca z WykonawcÄ robĂłt i nadzorowanie Wykonawcy robĂłt przy wykonaniu zbiorczej dokumentacji powykonawczej, 14) dokonywanie przy udziale ZamawiajÄ cego czynnoĹci odbiorĂłw przewidzianych w umowie z WykonawcÄ robĂłt budowlanych oraz odbiorĂłw technicznych z gestorami sieci, 15) dokonywanie odbiorĂłw robĂłt zanikajÄ cych na zgĹoszenie Wykonawcy robĂłt budowlanych w terminie maksymalnie jednego dnia roboczego od zgĹoszenia, z odbioru naleĹźy sporzÄ dziÄ dokumentacjÄ fotograficznÄ oraz protokĂłĹ, 16) prowadzenie fotograficznej dokumentacji budowy, ktĂłrÄ zobowiÄ zany jest przekazaÄ ZamawiajÄ cemu, po zakoĹczeniu realizacji zadania; 17) organizowanie i przewodniczenie przeglÄ dĂłw gwarancyjnych oraz sporzÄ dzanie protokoĹĂłw z tych przeglÄ dĂłw i przekazywanie ich ZamawiajÄ cemu i Wykonawcy robĂłt w terminie 3 dni roboczych od dnia, w ktĂłrym odbyĹ siÄ przeglÄ d. 2.3. W ramach czynnoĹci, o ktĂłrych mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiÄ zuje siÄ do: 1) stwierdzenia gotowoĹci do odbioru robĂłt, 2) przeprowadzenia przy udziale ZamawiajÄ cego odbiorĂłw robĂłt czÄĹciowych oraz odbioru koĹcowego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy ZamawiajÄ cemu, 3) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji i przekazanie ZamawiajÄ cemu protokoĹĂłw wraz z zaĹÄ cznikami, certyfikatĂłw, atestĂłw oraz peĹnej dokumentacji powykonawczej, 4) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentĂłw (certyfikat znaku bezpieczeĹstwa, deklaracjÄ zgodnoĹci lub certyfikat zgodnoĹci z PolskÄ NormÄ lub aprobatÄ technicznÄ , normami europejskimi, europejskimi zezwoleniami technicznymi), 5) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiaĹĂłw i wyrobĂłw nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodnoĹci wykonywanych robĂłt budowlanych z dokumentacjÄ technicznÄ (w tym specyfikacjÄ technicznÄ wykonania i odbioru robĂłt), nieprawidĹowoĹci procesĂłw technologicznych, uĹźycia niewĹaĹciwych materiaĹĂłw, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robĂłt w sposĂłb powodujÄ cy i mogÄ cy naraziÄ ZamawiajÄ cego na straty â Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagÄ kierownikowi budowy, zgĹasza ZamawiajÄ cemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo ĹźÄ daÄ od kierownika budowy lub kierownika robĂłt dokonania poprawek bÄ dĹş ponownego wykonania wadliwie wykonanych robĂłt, a takĹźe wstrzymania dalszych robĂłt budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogĹa wywoĹaÄ zagroĹźenie bÄ dĹş spowodowaÄ niedopuszczalnÄ niezgodnoĹÄ z projektem lub pozwoleniem na budowÄ i innymi decyzjami administracyjnymi dotyczÄ cymi realizacji ZamĂłwienia, 6)dostarczanie raportĂłw dotyczÄ cych sporĂłw w terminie 14 dni od wystÄ pienia sporu, 7)dostarczenie raportu koĹcowego na 10 dni przed planowanym odbiorem koĹcowym robĂłt, 8) wystÄpowanie w imieniu ZamawiajÄ cego przed organami administracji publicznej w sprawach wynikajÄ cych z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych peĹnomocnictw, 2.4. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego na roboty budowlane Inspektor Nadzoru, jest zobowiÄ zany w szczegĂłlnoĹci do: 1) dokonywania systematycznych przeglÄ dĂłw zrealizowanych robĂłt co 6 m-cy, 2) zbierania zgĹoszeĹ dotyczÄ cych ujawnionych wad i ustalanie terminĂłw ich usuwania, 3) nadzorowania realizacji robĂłt zwiÄ zanych z usuwaniem wad zaistniaĹych w okresie gwarancyjnym i poĹwiadczenie ich wykonania, 4) oceny wykonanych robĂłt w okresie gwarancyjnym, 5) potwierdzenia ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 6) realizacji innych zadaĹ wynikajÄ cych z przepisĂłw prawa. 2.5.W ramach czynnoĹci, o ktĂłrych mowa w ust. 2.1 Inspektor Nadzoru zobowiÄ zuje siÄ takĹźe do wykonania nastÄpujÄ cych rodzajĂłw badaĹ warstw konstrukcyjnych wykonywanych w ramach robĂłt budowlanych: - Grunty, kruszywa, podbudowy: a.Analiza sitowa kruszywa do 31,5 mm â minimum 2 szt.; b.NoĹnoĹÄ i zagÄszczenie warstw pĹytÄ dynamicznÄ - minimum 5 szt.; c.NoĹnoĹÄ i zagÄszczenie warstw pĹytÄ VSS - minimum 2 szt.; - Mieszanki mineralno-asfaltowe a.Pomiar gruboĹci warstw metodÄ zniszczeniowÄ dla dwĂłch warstw: Ĺcieralnej i wiÄ ĹźÄ cej (odwiert fi 100, uzupeĹnienie ubytku masÄ na zimno, okreĹlenie gruboĹci) - minimum 2 szt. b.PeĹne badanie prĂłbki nawierzchni mineralno â asfaltowej dla dwĂłch warstw: Ĺcieralnej i wiÄ ĹźÄ cej (odwierty fi 150, uzupeĹnienie ubytku masÄ na zimno, okreĹlenie gruboĹci, zawartoĹÄ asfaltu, uziarnienie, gÄstoĹci, gÄstoĹci objÄtoĹciowe, wolna przestrzeĹ, wskaĹşnik zagÄszczenia) - minimum 1 szt.; c.Badanie mieszanki mineralno-asfaltowej (zawartoĹÄ asfaltu, uziarnienie) - minimum 4 szt. Dla kaĹźdego z wykonanych badaĹ naleĹźy wykonaÄ raport z badania i przekazaÄ go ZamawiajÄ cemu w ciÄ gu 3 dni roboczych od jego wykonania. UWAGA! Pobieranie prĂłbek do badania odbywaÄ siÄ bÄdzie w obecnoĹci ZamawiajÄ cego w miejscach wskazanych przez ZamawiajÄ cego. 2.6. Inspektor Nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawaÄ kierownikowi budowy lub kierownikowi robĂłt polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczÄ ce: usuniÄcia nieprawidĹowoĹci lub zagroĹźeĹ, wykonania prĂłb lub badaĹ, takĹźe wymagajÄ cych odkrycia robĂłt lub elementĂłw zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczÄ cych prowadzonych robĂłt budowlanych i dowodĂłw dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobĂłw budowlanych oraz urzÄ dzeĹ technicznych, 2) ĹźÄ daÄ od kierownika budowy lub kierownika robĂłt dokonania poprawek bÄ dĹş ponownego wykonania wadliwie wykonanych robĂłt, a takĹźe wstrzymania dalszych robĂłt budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogĹa wywoĹaÄ zagroĹźenie bÄ dĹş spowodowaÄ niedopuszczalnÄ niezgodnoĹÄ z projektem lub pozwoleniem na budowÄ. 2.7. Raporty. Inspektor Nadzoru sporzÄ dza raporty w czasie trwania Umowy na realizacjÄ niniejszego projektu w zakresie i terminach okreĹlonych poniĹźej. Raporty powinny byÄ sporzÄ dzone w formie papierowej i elektronicznej. Prawa autorskie przekazanych raportĂłw przechodzÄ na ZamawiajÄ cego. 1) Raport dotyczÄ cy sporu. Inspektor Nadzoru przedĹoĹźy ZamawiajÄ cemu raport dotyczÄ cy sporu w kaĹźdym przypadku, gdy w trakcie realizacji usĹugi zostanie wszczÄty spĂłr miÄdzy ZamawiajÄ cym a WykonawcÄ robĂłt budowlanych dotyczÄ cy realizacji inwestycji, a takĹźe wraz ze sporzÄ dzeniem protokoĹu odbioru koĹcowego dla wszystkich spraw spornych, jakie wystÄ piĹy w trakcie realizacji, w ktĂłrych Wykonawca robĂłt budowlanych co prawda nie wszczÄ Ĺ sporu sÄ dowego, ale nie zgodziĹ siÄ ze stanowiskiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i ZamawiajÄ cego. KaĹźdy Raport dotyczÄ cy sporu zawieraĹ bÄdzie szczegĂłĹowy opis zdarzeĹ i korespondencji dotyczÄ cej sporu (wraz z kalendarium). Do Raportu powinny byÄ zaĹÄ czone wszelkie istotne dokumenty, ktĂłre pozwolÄ na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron. JeĹli nie bÄdzie wynikaĹo to z korespondencji Inspektor Nadzoru bÄdzie zobowiÄ zany do zawarcia w Raporcie swego wyraĹşnego i jednoznacznego stanowiska co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w zwiÄ zku ze sporem rozstrzygniÄÄ. 3) Raport koĹcowy. Po zakoĹczeniu robĂłt, wystawieniu protokoĹu odbioru koĹcowego Inspektor Nadzoru przedĹoĹźy ZamawiajÄ cemu RAPORT KOĹCOWY zawierajÄ cy: ĚľWstÄp ĚľKrĂłtki opis projektu. ĚľDziaĹania przed rozpoczÄciem inwestycji. ĚľStruktura Nadzoru Inwestorskiego. ĚľDokumentacja projektowa. ĚľZaĹoĹźenia projektowe. ĚľZmiany projektowe w trakcie realizacji. ĚľWykonawstwo. ĚľPostÄp robĂłt. ĚľUwagi do wykonania poszczegĂłlnych gĹĂłwnych elementĂłw robĂłt. ĚľOdpowiednie pozycje gĹĂłwnych elementĂłw robĂłt wg Specyfikacji. ĚľOsiÄ gniÄta jakoĹÄ robĂłt w zgodnoĹci ze Specyfikacjami Technicznymi. ĚľPrzyczyny wystÄ pienia wad. 2.8. Inspektor Nadzoru w granicach niniejszej umowy zyskuje umocowanie do wykonywania funkcji przedstawiciela ZamawiajÄ cego w ramach umowy nr 02/2017/p z WykonawcÄ robĂłt budowlanych. 3.SzczegĂłĹowy opis przedmiotu, ktĂłrego dotyczy nadzĂłr zawarty jest w dokumentacji zamieszczonej na stronie www.powiat-gdanski.pl w ogĹoszeniu o przetargu na roboty budowlane na realizacjÄ operacji pn.: âPrzebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn - Kleszczewoâ - rozwĂłj i poprawa infrastruktury drĂłg powiatowych w ramach poddziaĹania âWsparcie inwestycji zwiÄ zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowÄ wszystkich rodzajĂłw maĹej infrastruktury, w tym inwestycji w energiÄ odnawialnÄ i oszczÄdzanie energiiâ objÄtego Programem Rozwoju ObszarĂłw Wiejskich na lata 2014 â 2020 ze ĹrodkĂłw EFRROW. 4.SzczegĂłĹowe warunki prowadzania robĂłt przez WykonawcÄ robĂłt budowlanych zawarte sÄ w SIWZ na wykonanie robĂłt (informacja dostÄpna na stronie ZamawiajÄ cego jak wyĹźej). 5.ZamawiajÄ cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez WykonawcÄ lub PodwykonawcÄ na podstawie umowy o pracÄ pracownikĂłw wykonujÄ cych czynnoĹci bezpoĹrednio zwiÄ zane z: -badaniem warstw konstrukcyjnych; -sprawowaniem nadzoru budowlanego; z wyjÄ tkiem osĂłb sprawujÄ cych samodzielne funkcje w budownictwie.* * nie dotyczy osĂłb prowadzÄ cych jednoosobowÄ dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ ; 6. ZamawiajÄ cy nie przewiduje uniewaĹźnienia postepowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej.
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
71520000-9
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw: ZamawiajÄ cy nie wyznacza szczegĂłĹowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw: ZamawiajÄ cy nie wyznacza szczegĂłĹowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: 1) O udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ wykonawcy, ktĂłrzy nie wczeĹniej niĹź w okresie ostatnich trzech lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy - w tym okresie, wykaĹźÄ siÄ sprawowaniem nadzoru nad minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadajÄ cÄ swym rodzajem robotom budowlanym stanowiÄ cym przedmiot nadzoru w niniejszym zamĂłwieniu. Za roboty odpowiadajÄ ce swym rodzajem i wartoĹciÄ ZamawiajÄ cy uzna roboty polegajÄ ce budowie lub przebudowie drogi publicznej o wartoĹci nie mniejszej niĹź 1 mln zĹ kaĹźda, oraz zaĹÄ czy dowody potwierdzajÄ ce, Ĺźe nadzory byĹy prowadzone zgodnie z prawem i zasadami sztuki budowlanej. W celu potwierdzenia speĹnienia wymaganych warunkĂłw Wykonawca zobowiÄ zany jest wypeĹniÄ Wykaz wykonanych usĹug z zakresu odpowiadajÄ cego przedmiotowi zamĂłwienia (wzĂłr zaĹÄ cznik nr 6 do SIWZ). 2) O udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ wykonawcy, ktĂłrzy dysponujÄ lub bÄdÄ dysponowaÄ, w okresie wykonywania zamĂłwienia i skierujÄ do jego realizacji przedmiotu zamĂłwienia Inspektora Nadzoru w zakresie robĂłt drogowych, posiadajÄ cego: - uprawnienia budowlane w specjalnoĹci drogowej lub rĂłwnowaĹźne wydane na podstawie wczeĹniej obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw uprawniajÄ ce do peĹnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnoĹci drogowej. - aktualne zaĹwiadczenie wydane przez wĹaĹciwÄ izbÄ samorzÄ du zawodowego; - co najmniej dwuletniÄ praktykÄ zawodowÄ w nadzorowaniu robĂłt drogowych; - doĹwiadczenie w nadzorowaniu co najmniej dwĂłch robĂłt drogowych polegajÄ cych na budowie lub przebudowie drogi publicznej o wartoĹci nie mniejszej niĹź 1.000.000 zĹ kaĹźda. W celu potwierdzenia speĹnienia powyĹźszych warunkĂłw Wykonawca zobowiÄ zany jest wypeĹniÄ wykaz osĂłb skierowanych przez WykonawcÄ do realizacji zamĂłwienia (wzĂłr zaĹÄ cznik nr 7 do SIWZ) oraz wykaz robĂłt nadzorowanych przez Inspektora Nadzoru (wzĂłr zaĹÄ cznik nr 7A do SIWZ) dokumentujÄ cy jego doĹwiadczenie zawodowe.
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
ZamawiajÄ cy przewiduje nastÄpujÄ ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okreĹlona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
a.Wykaz dostaw lub usĹug wykonywanych a w przypadku ĹwiadczeĹ okresowych lub ciÄ gĹych rĂłwnieĹź wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upĹywem terminu skĹadania oferty albo wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postepowaniu, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoĹci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw, na rzecz ktĂłrych dostawy lub usĹugi zostaĹy wykonane, oraz zaĹÄ czeniem dowodĂłw okreĹlajÄ cych czy te dostawy lub usĹugi zostaĹy wykonane lub sÄ wykonywane naleĹźycie, przy czym dowodami o ktĂłrych mowa, sÄ referencje bÄ dĹş inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktĂłrego dostawy lub usĹugi byĹy wykonane a w przypadku ĹwiadczeĹ okresowych lub ciÄ gĹych sÄ wykonywane , a jeĹźeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaÄ tych dokumentĂłw â oĹwiadczenie wykonawcy; w przypadku ĹwiadczeĹ okresowych lub ciÄ gĹych nadal wykonywanych referencje bÄ dĹş inne dokumenty potwierdzajÄ ce ich naleĹźyte wykonanie powinny byÄ wydane nie wczeĹniej niĹź 3 miesiÄ ce przed upĹywem terminu skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postepowaniuâ wg wzoru na zaĹÄ czniku nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
DoĹwiadczenie Inspektora Nadzoru | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.ObowiÄ zki ZamawiajÄ cego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, ktĂłra zostanie zawarta pomiÄdzy ZamawiajÄ cym a wybranym WykonawcÄ , sÄ okreĹlone we wzorze umowy stanowiÄ cym zaĹÄ cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 2. Stosownie do treĹci art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp, ZamawiajÄ cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niĹźej: 1) wystÄ pienia zmian powszechnie obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, majÄ ce wpĹyw na wysokoĹÄ ceny brutto za ĹwiadczonÄ robotÄ. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, naleĹźne Wykonawcy z tytuĹu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzglÄdnieniem stawki podatku wynikajÄ cej z obowiÄ zujÄ cych przepisĂłw, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto; 2)wystÄ pienia koniecznoĹci zmiany osĂłb, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu umowy na inne uprawnione osoby, dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy. 3)wynagrodzenie umowne moĹźe ulec obniĹźeniu w przypadku ograniczenia przez zamawiajÄ cego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, ktĂłrych nie moĹźna byĹo przewidzieÄ w chwili zawarcia umowy. 4)W zakresie przedĹuĹźenia terminu realizacji umowy dopuszcza siÄ zmianÄ umowy w przypadkach przedĹuĹźenia realizacji zadania inwestycyjnego. W takiej sytuacji Inspektor Nadzoru jest zobowiÄ zany do podpisania Aneksu zmieniajÄ cego umowÄ na wezwanie ZamawiajÄ cego. 3.Zmiana Inspektora Nadzoru jest dopuszczalna, pod warunkiem, Ĺźe nowy inspektor nadzoru zgĹoszony przez WykonawcÄ bÄdzie speĹniaĹ warunki wskazane w SIWZ, a iloĹÄ robot budowlanych nadzorowanych przez nowego inspektora nadzoru polegajÄ cych na budowie lub przebudowie drogi o wartoĹci min. 1.000.000,00 zĹ bÄdzie nie mniejsza niĹź wskazana w ofercie Wykonawcy - zaĹ. nr 2 do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 11:30,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.ZamawiajÄ cy w niniejszym postÄpowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 24 aa ust 1, najpierw dokona oceny ofert, a nastÄpnie zbada, czy wykonawca, ktĂłrego oferta zostaĹa oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz speĹnia warunki udziaĹu w postÄpowaniu. ZamawiajÄ cy wezwie wykonawcÄ, ktĂłrego oferta zostaĹa najwyĹźej oceniona, do zĹoĹźenia w wyznaczonym, nie krĂłtszym niĹź 5 dni, terminie aktualnych na dzieĹ zĹoĹźenia oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ cych okolicznoĹci, o ktĂłrych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (nie podleganie wykluczeniu oraz speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu). 2.Wykonawca moĹźe w celu potwierdzenia speĹniania warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamĂłwienia, lub jego czÄĹci, polegaÄ na zdolnoĹciach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotĂłw, niezaleĹźnie od charakteru prawnego ĹÄ czÄ cych go z nim stosunkĂłw prawnych. 3.Wykonawca, ktĂłry polega na zdolnoĹciach lub sytuacji innych podmiotĂłw, musi udowodniÄ zamawiajÄ cemu, Ĺźe realizujÄ c zamĂłwienie, bÄdzie dysponowaĹ niezbÄdnymi zasobami tych podmiotĂłw, w szczegĂłlnoĹci przedstawiajÄ c zobowiÄ zanie tych podmiotĂłw do oddania mu do dyspozycji niezbÄdnych zasobĂłw na potrzeby realizacji zamĂłwienia wg wzoru zaĹÄ cznik nr 8 do SIWZ. 4.ZamawiajÄ cy oceni, czy udostÄpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnoĹci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalajÄ na wykazanie przez wykonawcÄ speĹniania warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz zbada, czy nie zachodzÄ wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o ktĂłrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 5.W odniesieniu do warunkĂłw dotyczÄ cych wyksztaĹcenia, kwalifikacji zawodowych lub doĹwiadczenia, wykonawcy mogÄ polegaÄ na zdolnoĹciach innych podmiotĂłw, jeĹli podmioty te zrealizujÄ usĹugi, do realizacji ktĂłrych te zdolnoĹci sÄ wymagane. 6.Wykonawca, ktĂłry polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotĂłw, odpowiada solidarnie z podmiotem, ktĂłry zobowiÄ zaĹ siÄ do udostÄpnienia zasobĂłw, za szkodÄ poniesionÄ przez zamawiajÄ cego powstaĹÄ wskutek nieudostÄpnienia tych zasobĂłw, chyba Ĺźe za nieudostÄpnienie zasobĂłw nie ponosi winy. 7.JeĹźeli zdolnoĹci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o ktĂłrym mowa w pkt 2, nie potwierdzajÄ speĹnienia przez wykonawcÄ warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu lub zachodzÄ wobec tych podmiotĂłw podstawy wykluczenia, zamawiajÄ cy ĹźÄ da, aby wykonawca w terminie okreĹlonym przez zamawiajÄ cego: 1)zastÄ piĹ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2)zobowiÄ zaĹ siÄ do osobistego wykonania odpowiedniej czÄĹci zamĂłwienia, jeĹźeli wykaĹźe zdolnoĹci techniczne lub zawodowe lub sytuacjÄ finansowÄ lub ekonomicznÄ , o ktĂłrych mowa w pkt 2. 8.Wykonawca, ktĂłry powoĹuje siÄ na zasoby innych podmiotĂłw, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speĹniania, w zakresie, w jakim powoĹuje siÄ na ich zasoby, warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oĹwiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu zgodne z zaĹ. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 9.W przypadku wspĂłlnego ubiegania siÄ o zamĂłwienie przez wykonawcĂłw, oĹwiadczenie skĹada kaĹźdy z wykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o zamĂłwienie. Dokumenty te potwierdzajÄ speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w ktĂłrym kaĹźdy z wykonawcĂłw wykazuje speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10.JeĹźeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moĹźe zĹoĹźyÄ dokumentĂłw dotyczÄ cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiajÄ cego, moĹźe zĹoĹźyÄ inny dokument, ktĂłry w wystarczajÄ cy sposĂłb potwierdza speĹnianie opisanego przez zamawiajÄ cego warunku udziaĹu w postÄpowaniu. 11.Wykonawca nie jest obowiÄ zany do zĹoĹźenia oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ cych brak podstaw do wykluczenia oraz speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu, jeĹźeli ZamawiajÄ cy posiada oĹwiadczenia lub dokumenty dotyczÄ ce tego Wykonawcy lub moĹźe je uzyskaÄ za pomocÄ bezpĹatnych i ogĂłlnodostÄpnych baz danych, w szczegĂłlnoĹci rejestrĂłw publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dziaĹalnoĹci podmiotĂłw realizujÄ cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania ZamawiajÄ cemu sygnatury postÄpowania, w ktĂłrym wymagane dokumenty lub oĹwiadczenia siÄ znajdujÄ . 12.OĹwiadczenia, o ktĂłrych mowa w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia i ogĹoszeniu o zamĂłwieniu dotyczÄ ce wykonawcy i innych podmiotĂłw, na ktĂłrych zdolnoĹciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okreĹlonych w art. 22a ustawy oraz dotyczÄ ce podwykonawcĂłw, skĹadane sÄ w oryginale. 13.Dokumenty, o ktĂłrych mowa w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia i ogĹoszeniu o zamĂłwieniu, potwierdzajÄ ce speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niĹź oĹwiadczenia, skĹadane sÄ w oryginale lub kopii poĹwiadczonej za zgodnoĹÄ z oryginaĹem. 14.PoĹwiadczenia za zgodnoĹÄ z oryginaĹem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na ktĂłrego zdolnoĹciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspĂłlnie ubiegajÄ cy siÄ o udzielenie zamĂłwienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentĂłw, ktĂłre kaĹźdego z nich dotyczÄ . 15.PoĹwiadczenie za zgodnoĹÄ z oryginaĹem nastÄpuje w formie pisemnej. 16.Dokumenty sporzÄ dzone w jÄzyku obcym sÄ skĹadane wraz z tĹumaczeniem na jÄzyk polski. 17.W przypadku, gdy wykonawcÄ reprezentuje peĹnomocnik, do oferty naleĹźy zaĹÄ czyÄ peĹnomocnictwo z okreĹleniem jego zakresu. PeĹnomocnictwo naleĹźy zĹoĹźyÄ w oryginale lub kopii poĹwiadczonej notarialnie. 18.W przypadku zĹoĹźenia przez wykonawcĂłw dokumentĂłw, w ktĂłrych jakiekolwiek kwoty podane zostaĹy w walutach obcych, zamawiajÄ cy przeliczy te kwoty na zĹote polskie wedĹug Ĺredniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiÄ zujÄ cego w dniu zamieszczenia ogĹoszenia o zamĂłwieniu w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych.
OGĹOSZENIE O UDZIELENIU ZAMĂWIENIA -
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
PoddziaĹanie âWsparcie inwestycji zwiÄ zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowÄ wszystkich rodzajĂłw maĹej infrastruktury, w tym inwestycji w energiÄ odnawialnÄ i oszczÄdzanie energiiâ objÄtego Programem Rozwoju ObszarĂłw Wiejskich na lata 2014 â 2020 ze ĹrodkĂłw EFRROW
ZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 25736-2017
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ cego
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat GdaĹski z siedzibÄ w Pruszczu GdaĹskim reprezentowany przez ZarzÄ d Powiatu GdaĹskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego 16, 83000  Pruszcz GdaĹski, paĹstwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 834 999, faks 586 834 899, e-mail zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione nie NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 14/03/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT 31046.30 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 5 w tym Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ elektronicznÄ : IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie: nie DROMAX Piotr Szanser , , ul. NadwiĹlaĹska 7 83-110 Knybawa, 83-110, Knybawa, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ : nie Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ cego czĹonkiem Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 13500.00 Oferta z najniĹźszÄ cenÄ /kosztem 13500.00 > Oferta z najwyĹźszÄ cenÄ /kosztem 53658.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1.ZamawiajÄ cy w niniejszym postÄpowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 24 aa ust 1, najpierw dokona oceny ofert, a nastÄpnie zbada, czy wykonawca, ktĂłrego oferta zostaĹa oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz speĹnia warunki udziaĹu w postÄpowaniu. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie  na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.