zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Gmina Cedynia
Adres: Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@cedynia.pl
tel: 91 41 44 006
fax: 91 41 44 162
Dane postępowania
ID postępowania: 625357-N-2019
Data publikacji zamówienia: 2019-11-20
Termin składania wniosków: 2019-11-29   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.cedynia.pl Informacja dostępna pod: www.bip.cedynia.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni
0,00
-1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2019-12-05
Dotyczy cześci nr:
0
Kody CPV:
71247000
71520000
71521000
71248000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
0
Kwota oferty w PLN:
0,00 zł
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
0,00 zł


Ogłoszenie nr 625357-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

Gmina Cedynia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedynia, krajowy numer identyfikacyjny 81168458000000, ul. Pl. Wolności  1 , 74-520  Cedynia, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 41 44 006, e-mail przetargi@cedynia.pl, faks 91 41 44 162.
Adres strony internetowej (URL): www.cedynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.cedynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Cedyni, Plac Wolności 1, 74 - 520 Cedyni

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni
Numer referencyjny: PIOS.271.16. 2019.SP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. NAZWA ZADANIA Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa” II. ADRES INWESTYCJI Miasto Cedynia, ul. Kościuszki, 74 – 520 Cedynia, inwestycja obejmuje działki ewid. Nr 354/2 obręb 3 m. Cedynia III. OPIS ZADANIA Inwestycja dotyczy Remontu wieży widokowej w Cedyni w szczególności poprzez: - remont i konserwację elewacji, - remont wewnętrznych ścian wieży widokowej, -wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych. -zagospodarowanie terenu, -iluminację obiektu, -monitoring wizyjny. PODSTAWOWE OKREŚLENIA: Ilekroć mowa jest o: 1. Budowie/ robotach budowlanych — należy przez to rozumieć wykonanie robót budowlanych w zakresie wskazanym w punkcie III i IV Opisu przedmiotu zamówienia, 2. Inwestycji/ Projekcie — należy przez to rozumieć całość zadania dotyczącego Remont wieży widokowej w Cedyni. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa.” 3. Dokumentacji — należy przez to rozumieć dokumentację techniczną i projektową wraz z decyzjami i pozwoleniami organu architektoniczno- budowlanego, pozwoleniami konserwatorskimi oraz pozwolenia związane z ochroną środowiska w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz związanych z pielęgnacją zieleni i usunięciem drzew oraz zagospodarowaniem terenu robót, o której mowa w punkcie IV Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 4. Wykonawcy — należy przez to rozumieć Inspektorów nadzoru inwestorskiego, 5. Wykonawcy robót – należy przez to rozumieć podmiot realizujący Inwestycję na podstawie umowy z Zamawiającym. IV. OPIS ROBÓT Szczegółowy zakres realizowanej Budowy oraz wymagania jakościowe określone są w: a) Projekcie budowlanym, b) Projekcie wykonawczym, c) Pozwoleniu na budowę, d) Pozwoleniu konserwatorskim, e) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) f) Przedmiarach robót. Pełna dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://www.bip.cedynia.pl/cedynia,a,23636,siwz.html Roboty budowlane, nad którymi nadzór sprawować będzie Wykonawca obejmują: 1) Prace przygotowawcze, 2) Prace remontowo - budowlane, 3) Instalacje elektryczne, 4) Zagospodarowanie terenu 5) Rewitalizację zieleni parkowej, 6) Inne prace: wszelkie pozostałe prace wynikające z nadzorów autorskich lub poleceń uczestników procesu inwestycyjnego. V. ZAKRES OBOWIĄZKÓW INSPEKTORÓW NADZORU Obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego zostały określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania się z dokumentacją techniczną, umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z istniejącymi urządzeniami, b) wykonywania swoich zasadniczych obowiązków i uprawnień, rozpatrując sytuacje zaistniałe w ramach realizacji projektu inwestycyjnego, biorąc pod uwagę wszystkie istotne okoliczności, aktywnie i kompetentnie działać na rzecz prawidłowego wykonania inwestycji, c) wykonywania swoich obowiązków i uprawnień poprzez personel posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zagadnieniach związanych z realizacją inwestycji, jak również, w przypadku gdy prawo tego wymaga, posiadających stosowane uprawnienia, których posiadanie zostanie potwierdzone właściwymi dokumentami. Zawsze tam, gdzie będzie to stosowne i nie pozostanie w sprzeczności z umową zawartą z Zamawiającym lub etyką zawodową, Wykonawca winien chronić przede wszystkim interesy Zamawiającego, d) monitorowania głównego postępowania u Wykonawcy prowadzonego w trybie „wybuduj”, wnosząc przy tym ewentualne uwagi, pomysły, oraz informując przy tym samego Zamawiającego, e) odebrania od Zamawiającego Dokumentacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, f) sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz weryfikacja dokumentacji pod kątem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań, g) analiza i wsparcie Zamawiającego w zakresie oceny i akceptacji opracowanego przez wykonawcę robót szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych, h) powołania Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w składzie:  Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.  Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  Inspektor nadzoru inwestorskiego konserwatorskiego – nadzór nad strefą ochrony konserwatorskiej,  Inspektor nadzoru inwestorskiego dendrologicznego – nadzór nad strefą związaną z zadrzewieniem terenu,  Inne prace: wszelkie pozostałe prace wynikające z nadzorów autorskich lub poleceń uczestników procesu inwestycyjnego i) przeprowadzania kontroli robót budowlanych w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz potrzeby Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, j) wydawania poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, k) organizacji nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) przekazanie wykonawcy robót placu budowy w imieniu Zamawiającego, 2) powiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, 3) powiadomienie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia czynności zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim, wraz z przekazaniem wymaganych dokumentów, 4) kontrolowanie jakości materiałów, weryfikowanie i zatwierdzanie wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów, decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, do wszystkich elementów przewidzianych w realizacji inwestycji w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Wykonawca ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzenia jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od przedstawienia ich przez wykonawcę robót do akceptacji; 5) uzyskiwanie od autora projektu wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z dokumentacją projektową i zawartych w niej rozwiązań 6) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych, 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego; wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską, 8) decydowanie o dopuszczeniu do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi wykonawcy robót, przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i STWiORB a także w przepisach BHP i ppoż., 9) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach (częściowych i końcowych) technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 12) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym prowadzenia książki obmiaru (sprawdzenia zgodności obmiarów, sporządzonych kosztorysów powykonawczych), 13) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji Inwestycji z dokumentacją projektową oraz uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Kierownika budowy w terminie 7 dni od daty otrzymania takiego wniosku oraz kontrolowanie, aby wprowadzone zmiany i uzupełnienia dokumentacji projektowej nie powodowały zmian w realizacji inwestycji na niekorzyść Zamawiającego, 14) realizacja zadań wynikających z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół inspektorówa nadzoru inwestorskiego, wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgód, akceptacji i wniosków dla wykonawcy robót wyłącznie na piśmie w uzgodnieniu z Zamawiającym; Wykonawca wydając decyzje niosące konsekwencje finansowe i terminowe musi każdorazowo uzyskać zgodę Zamawiającego, 15) powołani przez Wykonawcę Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień, które określone są w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zmianami 16) sporządzenie opisu stanu obiektu na dzień podjęcia obowiązków w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 17) w trakcie realizacji robót nadzorowanie realizacji robót zgodnie z szczegółowym harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz dbanie o ewentualne uaktualnienia harmonogramu, w przypadku konieczności przesunięcia terminu wykonania robót; Wykonawca analizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych; 18) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zanikowi lub zakryciu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez kierownika budowy lub Zamawiającego, 19) zgłaszanie uwag Kierownikowi Budowy oraz Zamawiającemu odnośnie stanu BHP, ppoż. i utrzymania porządku na budowie, 20) uczestnictwo w naradach i spotkaniach z udziałem uczestników procesu inwestycyjnego i wykonawcami, w terminach ustalonych po podpisaniu umowy, 21) bieżąca kontrola budowy poprzez wizytację placu budowy /pobyt na terenie budowy (minimum 1 raz w tygodniu, w tym raz przy udziale przedstawicieli Zamawiającego dla każdej z branż). Ponadto na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy w ciągu 8 godzin i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na terenie budowy musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót/prac konserwatorskich i wynikać będzie z bieżących potrzeb. W czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i wykonywanych czynności stosownym wpisem, 22) sporządzanie pisemnych miesięcznych raportów z realizacji Inwestycji, które powinny zawierać co najmniej: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym, - plan robót i finansowania na kolejne miesiące, - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia; 23) wydawanie Kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób, ekspertyz lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia wyników badań dotyczących prowadzonych robót budowlanych, jak i w innych ważnych sprawach finansowych lub prawnych, 24) żądanie od Kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 25) stwierdzenie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 26) kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego, 27) zatwierdzanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania, przez wykonawcę robót budowlanych, zgodnych z umową i dokumentacją projektową, 28) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 29) sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót budowlanych, 30) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania, w tym w przypadku roszczeń wykonawcy robót budowlanych, 31) sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń pod względem merytorycznym i formalno — rachunkowym, 32) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, uzupełniających przed ich wykonaniem, wraz z opinią co do ich zasadności ze szczegółowym uzasadnieniem faktycznym, 33) Inspektorzy Nadzoru działają w granicach umocowania określonego ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), z zastrzeżeniem, iż nie są umocowani do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. Wykonawca przygotowuje tzw. protokół konieczności w sytuacjach opisanych w niniejszym punkcie, 34) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, konserwatorskiego, i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 35) kontrolowanie prowadzenia Dziennika Budowy, 36) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Wykonawca zwraca na to uwagę Kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do Dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania, zawiadamiając o tym na piśmie Zamawiającego, Wykonawcę robót oraz autora projektu, 37) po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób, rozruchów oraz sprawdzeń, Wykonawca potwierdza w Dzienniku budowy zapis Kierownika budowy o gotowości do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy, 38) Wykonawca po zgłoszeniu przez wykonawcę robót zakończenia prac przeprowadzi odbiór Wewnętrzny i sporządzi listę ewentualnych usterek z wyznaczeniem czasu do ich usunięcia, 39) Wykonawca przejmuje od Kierownika budowy dokumentację powykonawczą, Dziennik budowy, Książki obmiarów, jak również kompletną dokumentację prób i sprawdzeń oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 40) Wykonawca kompletuje 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej z wszystkimi niezbędnymi rysunkami, sprawdza kompletność i prawidłowość operatu kolaudacyjnego i przedkłada go Zamawiającemu, 41) Wykonawca wyznacza ostateczny termin odbiorów częściowych, Odbioru Końcowego Robót i powiadamia o tym wszystkie zainteresowane strony, 42) uczestniczenie w odbiorach częściowych, Odbiorze Końcowym Robót i przygotowuje protokół z każdego odbioru, 43) wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji – pozwolenie na użytkowanie, 44) pełnienie obowiązków w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane – w ramach wynagrodzenia określonego w umowie a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. Termin gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego inwestycji. 45) informowanie Zamawiającego o obecności niezgłoszonych Podwykonawców na budowie w ciągu 2 dni roboczych od powzięcia informacji o obecności niezgłoszonych Podwykonawców 46) pozostały zakres prac Wykonawcy winien być kompatybilny z umową o roboty budowlane zawartej z wykonawcą robót.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9
71520000-9
71521000-6
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: do dwunastu miesięcy od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie, przebudowie, remoncie budynku kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, w tym co najmniej jedną na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. - wykaże, że dysponuje: 1. osobą przeznaczoną na funkcję wiodącego inspektora nadzoru, (koordynatora czynności inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 późn. zm.) legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z treścią art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, legitymująca się doświadczeniem w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej nad realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych, w tym co najmniej jednego budynku wpisanego do rejestru/ewidencji zabytków, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 2. osobą przeznaczoną na funkcję inspektora nadzoru robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 późn. zm.) legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru lub kierownika robót, UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Wykształcenie i tytuły zawodowe, o których mowa powyżej, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędnie z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie zawodowe, o którym mowa powyżej, może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług, Wykaz osób, Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oferty na usługi, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Dokumenty podmiotów zagranicznych, Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument, Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków, Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gotowość do stawiennictwa personelu Wykonawcy, tj. osób określonych w wykazie osób40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących zmian: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych i uniemożliwiające prowadzenie robót, strajk generalny lub lokalny), lub wykonania przedmiotu zamówienia w terminie - wówczas ulegnie zmianie termin realizacji przedmiotu umowy odpowiednio o termin (ilość dni / miesięcy) występowania siły wyższej co zostanie stwierdzone protokołem konieczności sporządzonym przez Strony umowy. b) zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 Umowy w wyniku zmiany harmonogramu rzeczowo — finansowego Projektu lub umowy o dofinansowanie Projektu a także w przypadku wystąpienia konieczności przedłużenia wykonywania robót budowlanych, w tym z uwagi na udzielenie wykonawcy robót budowlanych zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych — Wykonawcy zwiększenie wynagrodzenia w takiej sytuacji nie przysługuje. Konieczność wprowadzenia zmian zostanie stwierdzona protokołem konieczności podpisanym przez obie Strony zawierającym uzasadnienie faktyczne dla wprowadzenia zmiany oraz wskazanie okresu o jaki nastąpić ma wydłużenie lub skrócenie terminu. c) zmianę osób, o których mowa w § 5 ust. 3 pod warunkiem wskazania osoby posiadającej co najmniej kwalifikacje i wymagania odnośnie danej funkcji określone w SIWZ, a w przypadku gdy wskazanie danej osoby wiązało się z przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert — wskazanie osoby z analogicznym lub wyższym doświadczeniem. 3. Stosownie do treści art. 145 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) niemożliwej do przewidzenia zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.4. dotyczących zmiany nazwy, adresu, statusu Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonanie takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Ogłoszenie nr 510266123-N-2019 z dnia 05.12.2019 r.
Gmina Cedynia: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625357-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cedynia, Krajowy numer identyfikacyjny 81168458000000, ul. Pl. Wolności  1, 74-520  Cedynia, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 41 44 006, e-mail przetargi@cedynia.pl, faks 91 41 44 162.
Adres strony internetowej (url): www.cedynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
PIOS.271.16. 2019.SP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w związku z realizacją inwestycji pn. Remont wieży widokowej w Cedyni. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa” II. ADRES INWESTYCJI Miasto Cedynia, ul. Kościuszki, 74 – 520 Cedynia, inwestycja obejmuje działki ewid. Nr 354/2 obręb 3 m. Cedynia III. OPIS ZADANIA Inwestycja dotyczy Remontu wieży widokowej w Cedyni w szczególności poprzez: - remont i konserwację elewacji, - remont wewnętrznych ścian wieży widokowej, -wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych. -zagospodarowanie terenu, -iluminację obiektu, -monitoring wizyjny. PODSTAWOWE OKREŚLENIA: Ilekroć mowa jest o: 1. Budowie/ robotach budowlanych — należy przez to rozumieć wykonanie robót budowlanych w zakresie wskazanym w punkcie III i IV Opisu przedmiotu zamówienia, 2. Inwestycji/ Projekcie — należy przez to rozumieć całość zadania dotyczącego Remont wieży widokowej w Cedyni. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich oraz Budżetu Państwa.” 3. Dokumentacji — należy przez to rozumieć dokumentację techniczną i projektową wraz z decyzjami i pozwoleniami organu architektoniczno- budowlanego, pozwoleniami konserwatorskimi oraz pozwolenia związane z ochroną środowiska w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz związanych z pielęgnacją zieleni i usunięciem drzew oraz zagospodarowaniem terenu robót, o której mowa w punkcie IV Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 4. Wykonawcy — należy przez to rozumieć Inspektorów nadzoru inwestorskiego, 5. Wykonawcy robót – należy przez to rozumieć podmiot realizujący Inwestycję na podstawie umowy z Zamawiającym. IV. OPIS ROBÓT Szczegółowy zakres realizowanej Budowy oraz wymagania jakościowe określone są w: a) Projekcie budowlanym, b) Projekcie wykonawczym, c) Pozwoleniu na budowę, d) Pozwoleniu konserwatorskim, e) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) f) Przedmiarach robót. Pełna dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://www.bip.cedynia.pl/cedynia,a,23636,siwz.html Roboty budowlane, nad którymi nadzór sprawować będzie Wykonawca obejmują: 1) Prace przygotowawcze, 2) Prace remontowo - budowlane, 3) Instalacje elektryczne, 4) Zagospodarowanie terenu 5) Rewitalizację zieleni parkowej, 6) Inne prace: wszelkie pozostałe prace wynikające z nadzorów autorskich lub poleceń uczestników procesu inwestycyjnego. V. ZAKRES OBOWIĄZKÓW INSPEKTORÓW NADZORU Obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego zostały określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania się z dokumentacją techniczną, umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z istniejącymi urządzeniami, b) wykonywania swoich zasadniczych obowiązków i uprawnień, rozpatrując sytuacje zaistniałe w ramach realizacji projektu inwestycyjnego, biorąc pod uwagę wszystkie istotne okoliczności, aktywnie i kompetentnie działać na rzecz prawidłowego wykonania inwestycji, c) wykonywania swoich obowiązków i uprawnień poprzez personel posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zagadnieniach związanych z realizacją inwestycji, jak również, w przypadku gdy prawo tego wymaga, posiadających stosowane uprawnienia, których posiadanie zostanie potwierdzone właściwymi dokumentami. Zawsze tam, gdzie będzie to stosowne i nie pozostanie w sprzeczności z umową zawartą z Zamawiającym lub etyką zawodową, Wykonawca winien chronić przede wszystkim interesy Zamawiającego, d) monitorowania głównego postępowania u Wykonawcy prowadzonego w trybie „wybuduj”, wnosząc przy tym ewentualne uwagi, pomysły, oraz informując przy tym samego Zamawiającego, e) odebrania od Zamawiającego Dokumentacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, f) sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz weryfikacja dokumentacji pod kątem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań, g) analiza i wsparcie Zamawiającego w zakresie oceny i akceptacji opracowanego przez wykonawcę robót szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych, h) powołania Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w składzie:  Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.  Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  Inspektor nadzoru inwestorskiego konserwatorskiego – nadzór nad strefą ochrony konserwatorskiej,  Inspektor nadzoru inwestorskiego dendrologicznego – nadzór nad strefą związaną z zadrzewieniem terenu,  Inne prace: wszelkie pozostałe prace wynikające z nadzorów autorskich lub poleceń uczestników procesu inwestycyjnego i) przeprowadzania kontroli robót budowlanych w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz potrzeby Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, j) wydawania poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, k) organizacji nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) przekazanie wykonawcy robót placu budowy w imieniu Zamawiającego, 2) powiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, 3) powiadomienie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia czynności zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim, wraz z przekazaniem wymaganych dokumentów, 4) kontrolowanie jakości materiałów, weryfikowanie i zatwierdzanie wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów, decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, do wszystkich elementów przewidzianych w realizacji inwestycji w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Wykonawca ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzenia jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od przedstawienia ich przez wykonawcę robót do akceptacji; 5) uzyskiwanie od autora projektu wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z dokumentacją projektową i zawartych w niej rozwiązań 6) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych, 7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego; wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską, 8) decydowanie o dopuszczeniu do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi wykonawcy robót, przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i STWiORB a także w przepisach BHP i ppoż., 9) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach (częściowych i końcowych) technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 12) kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym prowadzenia książki obmiaru (sprawdzenia zgodności obmiarów, sporządzonych kosztorysów powykonawczych), 13) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji Inwestycji z dokumentacją projektową oraz uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Kierownika budowy w terminie 7 dni od daty otrzymania takiego wniosku oraz kontrolowanie, aby wprowadzone zmiany i uzupełnienia dokumentacji projektowej nie powodowały zmian w realizacji inwestycji na niekorzyść Zamawiającego, 14) realizacja zadań wynikających z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół inspektorówa nadzoru inwestorskiego, wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgód, akceptacji i wniosków dla wykonawcy robót wyłącznie na piśmie w uzgodnieniu z Zamawiającym; Wykonawca wydając decyzje niosące konsekwencje finansowe i terminowe musi każdorazowo uzyskać zgodę Zamawiającego, 15) powołani przez Wykonawcę Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień, które określone są w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zmianami 16) sporządzenie opisu stanu obiektu na dzień podjęcia obowiązków w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 17) w trakcie realizacji robót nadzorowanie realizacji robót zgodnie z szczegółowym harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz dbanie o ewentualne uaktualnienia harmonogramu, w przypadku konieczności przesunięcia terminu wykonania robót; Wykonawca analizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych; 18) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zanikowi lub zakryciu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez kierownika budowy lub Zamawiającego, 19) zgłaszanie uwag Kierownikowi Budowy oraz Zamawiającemu odnośnie stanu BHP, ppoż. i utrzymania porządku na budowie, 20) uczestnictwo w naradach i spotkaniach z udziałem uczestników procesu inwestycyjnego i wykonawcami, w terminach ustalonych po podpisaniu umowy, 21) bieżąca kontrola budowy poprzez wizytację placu budowy /pobyt na terenie budowy (minimum 1 raz w tygodniu, w tym raz przy udziale przedstawicieli Zamawiającego dla każdej z branż). Ponadto na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy w ciągu 8 godzin i podjęcia czynności objętych umową. Liczba pobytów inspektora nadzoru na terenie budowy musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót/prac konserwatorskich i wynikać będzie z bieżących potrzeb. W czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i wykonywanych czynności stosownym wpisem, 22) sporządzanie pisemnych miesięcznych raportów z realizacji Inwestycji, które powinny zawierać co najmniej: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym, - plan robót i finansowania na kolejne miesiące, - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia; 23) wydawanie Kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób, ekspertyz lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia wyników badań dotyczących prowadzonych robót budowlanych, jak i w innych ważnych sprawach finansowych lub prawnych, 24) żądanie od Kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 25) stwierdzenie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 26) kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego, 27) zatwierdzanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania, przez wykonawcę robót budowlanych, zgodnych z umową i dokumentacją projektową, 28) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 29) sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót budowlanych, 30) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania, w tym w przypadku roszczeń wykonawcy robót budowlanych, 31) sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń pod względem merytorycznym i formalno — rachunkowym, 32) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, uzupełniających przed ich wykonaniem, wraz z opinią co do ich zasadności ze szczegółowym uzasadnieniem faktycznym, 33) Inspektorzy Nadzoru działają w granicach umocowania określonego ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), z zastrzeżeniem, iż nie są umocowani do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. Wykonawca przygotowuje tzw. protokół konieczności w sytuacjach opisanych w niniejszym punkcie, 34) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, konserwatorskiego, i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 35) kontrolowanie prowadzenia Dziennika Budowy, 36) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Wykonawca zwraca na to uwagę Kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do Dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania, zawiadamiając o tym na piśmie Zamawiającego, Wykonawcę robót oraz autora projektu, 37) po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób, rozruchów oraz sprawdzeń, Wykonawca potwierdza w Dzienniku budowy zapis Kierownika budowy o gotowości do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy, 38) Wykonawca po zgłoszeniu przez wykonawcę robót zakończenia prac przeprowadzi odbiór Wewnętrzny i sporządzi listę ewentualnych usterek z wyznaczeniem czasu do ich usunięcia, 39) Wykonawca przejmuje od Kierownika budowy dokumentację powykonawczą, Dziennik budowy, Książki obmiarów, jak również kompletną dokumentację prób i sprawdzeń oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 40) Wykonawca kompletuje 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej z wszystkimi niezbędnymi rysunkami, sprawdza kompletność i prawidłowość operatu kolaudacyjnego i przedkłada go Zamawiającemu, 41) Wykonawca wyznacza ostateczny termin odbiorów częściowych, Odbioru Końcowego Robót i powiadamia o tym wszystkie zainteresowane strony, 42) uczestniczenie w odbiorach częściowych, Odbiorze Końcowym Robót i przygotowuje protokół z każdego odbioru, 43) wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji – pozwolenie na użytkowanie, 44) pełnienie obowiązków w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane – w ramach wynagrodzenia określonego w umowie a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. Termin gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego inwestycji. 45) informowanie Zamawiającego o obecności niezgłoszonych Podwykonawców na budowie w ciągu 2 dni roboczych od powzięcia informacji o obecności niezgłoszonych Podwykonawców 46) pozostały zakres prac Wykonawcy winien być kompatybilny z umową o roboty budowlane zawartej z wykonawcą robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1


Dodatkowe kody CPV:
71520000-9, 71520000-9, 71521000-6, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 – tekst jednolity z późn. zm.), gdyż do terminu składania ofert tj. 29.11.2019 r. godz. 10:00, w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.