zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: ug_inwest_radomysl@poczta.onet.pl
tel: 158 454 328
fax: 158 454 302
Dane postępowania
ID postępowania: 24016220130
Data publikacji zamówienia: 2013-06-21
Termin składania wniosków: 2013-07-01   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 24 miesięcy
Wadium: 1 ZŁ
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.radomysl.pl Informacja dostępna pod: Urząd Gminy, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o.
Stalowa Wola
656 940,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-07-10
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
905131007
905140003
905330002
905120009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
656 940,00 zł
Minimalna złożona oferta:
656 940,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
656 940,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
656 940,00 zł


Radomyśl nad Sanem: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.


Numer ogłoszenia: 240162 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.radomysl.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Na koniec grudnia 2012 r. Gminę Radomyśl nad Sanem zamieszkiwało 7 479 osób co stanowi ok. 1800 gospodarstw domowych, w tym 553 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 1-2 osoby, 1247 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 3 osoby i więcej. Definicja gospodarstwa domowego została zawarta w załączniku Nr 1 do Uchwały Nr XXII/86/2013 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 25 marca 2013 roku. Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r. Wykonawca realizował będzie zamówienie na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów, tj. czynności określone w Tabeli nr 1 załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Od dnia 01.01.2015 r. do końca realizacji umowy przedmiotem zamówienia będzie jedynie odbiór i transport odpadów komunalnych, tj, czynności określone w Tabeli nr 2 załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, zaś Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do ZAKŁADU MECHANICZNO-BIOLOGICZNEGO PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STALOWEJ WOLI. Na tej zasadzie dokonana zostanie zmiana wynagrodzenia dla Wykonawcy, nie wymagająca dodatkowych oświadczeń Stron. 2. W Gminie Radomyśl nad Sanem prowadzone będzie selektywne zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 3. Sumaryczny strumień odpadów komunalnych dla Gminy Radomyśl nad Sanem z podziałem na frakcje: Obszar wiejski kod poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych Strumień odpadów (Mg) 2010 2011 2012 Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 5,72 7,84 2,99 Opakowania ze szkła 15 01 07 33,88 50,04 56,00 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 22,63 34,26 33,80 Zużyty Sprzęt Elektryczny i Elektroniczny 20 01 36 1,26 5,08 2,99 Odpady komunalne (zmieszane) 20 03 01 533,26 465,44 465,44 Razem 596,75 562,66 561,22 4. Liczba ludności w latach 2010 - 2012 r. Lata 2010 2011 2013 Radomyśl nad Sanem 7 469 7 472 7 479 5. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów komunalnych powinno być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21);Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.);Ustawą z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.);Uchwałą Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego; Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122,); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676); Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. 2 2005 r. Nr 219, poz. 1858); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868); Uchwałą Nr XXII/88/2013 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem; Uchwałą Nr XX/166/2012 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych lub selektywnie zebranych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: - sucha, - mokra, - pozostałe odpady wymienione w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 7. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1)odpady zmieszane nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2)odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz w miesiącu, 3)odpady zielone zbierane selektywnie odbierane są od połowy kwietnia do końca listopada (w zależności od warunków pogodowych) raz w miesiącu, 4)pozostałe odpady według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu, co najmniej raz w roku lub osobiście do miejsca wskazanego przez gminę. 8. Odbiór odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości dopuszczalny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500, z wyłączeniem dni świątecznych według harmonogramu określonego przez Wykonawcę. 9.1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem 9.2. Zamawiający w terminie 30 dni akceptuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. UWAGA: Do czasu uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu, o którym mowa w pkt 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 10. Odbiór odpadów komunalnych powstałych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie metodą tzw. wystawek. Odpady te w wyznaczonym dniu zbiórki, winny być wystawione w miejscu dostępnym i nie stwarzającym zagrożenia dla pracowników Wykonawcy, przed wejściem na nieruchomość. 11. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik(i) i worki na odpady komunalne w ilościach: - pojemniki o poj. 120 l - ok. 1850 szt. - pojemniki o poj. 240 l - ok. 40 szt. - pojemniki o poj. 1100 l - ok. 40 szt. - worki - w pierwszym miesiącu po 1 kpl. worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki, Pojemniki trwale opatrzone transponderami lub kodami paskowymi umożliwiającymi identyfikację pojemnika, oznaczone w sposób spełniający wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem zapewnia Wykonawca. Transpondery umieszczone trwale na pojemnikach tzw. chipy powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika, przykładowo system RFID lub każdy inny funkcjonalnie równoważny. Transponder pasywny pozwala komputerowi lub innemu urządzeniu odczytującemu na identyfikację skanowanego obiektu. Nie posiada własnego źródła zasilania, sygnał emitowany jest jedynie poprzez użycie aktywnego skanera, który pobudza transponder polem magnetycznym. Zamawiający wymaga aby transponder pasywny (chip) posiadał następujące wymagania funkcjonalnie: - musi być związany trwale z pojemnikiem, - musi umożliwić odczytanie-zeskanowanie w celu jego identyfikacji poprzez system anteny np. RFID lub inny system funkcjonalnie równoważny. 12. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję pojemników na odpady komunalne za pomocą zintegrowanych z pojazdami wywożącymi odpady, urządzeń ciśnieniowych z zamkniętym obiegiem wody, uniemożliwiającym przedostawanie się odcieków do środowiska, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym. 13. Na Wykonawcy ciąży obowiązek raportowania dokonanych czynności mycia opróżnionych pojemników obejmujący co najmniej: adres, numer identyfikacyjny pojemnika, czynność. 14. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemnościach. 1) Worki przewidziane do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a)zielone przeznaczone na szkło, b)żółte przeznaczone na tworzywa sztuczne, c)niebieskie przeznaczone na papier, tekturę i opakowania wielomateriałowe, d)brązowe na odpady zielone i ulegające biodegradacji. 2) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a)pojemniki na odpady o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, b)worki o pojemności 120 l. 15. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalną pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 16. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 17. Wykonawca obowiązany jest do oznaczenia wszystkich odbieranych pojemników zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, powinni o każdym takim przypadku bezzwłocznie (telefonicznie w dniu odbioru) poinformować Zamawiającego oraz ująć te dane w zbiorczym zestawieniu miesięcznym przekazywanym do Zamawiającego. 18. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego. Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 19. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Do dnia 31.12.2014 r. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania wszystkich zebranych odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia w odpowiednich instalacjach regionalnych, wskazanych dla Regionu Północnego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Obecnie w Gminie Stalowa Wola jest realizowana inwestycja w ramach projektu pn. Budowa Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 20. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do elektronicznej identyfikacji pojemników posiadających transpondery oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, zobowiązany będzie również do identyfikacji w punktach odbioru worków, w których gromadzone są odpady, poprzez sczytanie kodu paskowego umieszczonego na worku, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych. Wymagane poziomy odzysku zostały wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) 21. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z: 1)Zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, 3)Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem. 22. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). 23. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek: 1)Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy, 2)Przekazywania informacji pracownikom Referatu ds. Podatków i Opłat. 3)Bieżącego, tj. w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od daty danego zważenia, przesyłania elektronicznego danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS). 24. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji usługi: a)pojazdy biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy, b)pojazdy były wyposażone w redundantny (podwójny) system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS realizowanego przez dwóch niezależnych operatorów sieci komórkowych. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju i miejscach wyładunku odpadów, c)pojazdy były wyposażone w czytniki transponderów oraz kodów kreskowych w celu zbierania informacji z transponderów i/lub kodów kreskowych umieszczonych na workach i pojemnikach. Czytniki powinny posiadać możliwość eksportu informacji zebranych do bazy danych. Następnie zebrane dane zostaną przekazane Zamawiającemu. Dane przekazywane Zamawiającemu powinny być w formie pliku tekstowego jaki jest eksportowany z posiadanych przez Wykonawcę czytników. Docelowy format eksportu danych zostanie uzgodniony z Zamawiającym, d)pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służące do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, e)pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, f)pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy emisji spalin co najmniej 3 szt. na poziomie Euro 5 pozostałe pojazdy minimum Euro 4; 25. Wymagane jest, aby podczas realizacji usługi teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym oraz był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy magazynowo transportowej zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.). 26. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu cenowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia tj. odbiór od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem odpadów komunalnych i zagospodarowanie tych odpadów, w tym również odpadów zielonych.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia 01.07.2013 r., do godziny 10:30 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późń. zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001 z dopiskiem Wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: a) wpis do Rejestru działalności regulowanej, prowadzonego dla Gminy Radomyśl nad Sanem, w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) ważne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie art. 32 w/w ustawy zwolniony jest z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów, zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w art. 26 ustawy. c) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) prowadzonego przez Marszałka Województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 w/w ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Aby wziąć udział w postępowaniu konieczne jest przedstawienie wszystkich dokumentów, wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie w/w warunków formalnych oraz merytorycznych (podmiotowych).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia: a) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę główną odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującą wykonanie usługi odbierania odpadów komunalnych od minimum 15 000 osób z terenu jednej gminy oraz czasie świadczenia nie krótszym niż 6 miesięcy, co winien potwierdzić dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W ramach wykonywanej usługi (stanowiącej udowodnienie doświadczenia) wymagana jest identyfikacja i ważenie odpadów zgromadzonych w pojemnikach w co najmniej 50% z wszystkich punktów ich odbioru wraz z identyfikacją tych punktów na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS). Ponadto w ramach usługi musi być wykonywana usługa mycia i dezynfekcji pojemników we wszystkich punktach odbioru odpadów podczas ich opróżniania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Aby wziąć udział w postępowaniu konieczne jest przedstawienie wszystkich dokumentów, wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie ww warunków formalnych oraz merytorycznych (podmiotowych).


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: A. w zakresie pojazdów: a) samochodem specjalistycznym bezpylnym (śmieciarka) dostosowanym do odbioru odpadów zmieszanych zbieranych w pojemnikach 110 l - 1100 l - minimum 4 szt. wyposażonych w dynamiczny system wagowy, w tym min. jeden pojazd przystosowany do mycia i dezynfekcji pojemników w miejscu ich ustawienia, z zintegrowanym z samochodem zamkniętym systemem obiegu wody i zasobnikiem na ścieki z procesu mycia pojemników, b) samochodem specjalistycznym bezpylnym (śmieciarka) gwarantującym odbiór odpadów z miejsc trudnodostępnych o parametrach promień skrętu 4,5 m maksimum, rozstaw osi 3200 mm maksimum, c) samochodem specjalistycznym z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru odpadów zmieszanych zbieranych w pojemnikach kontenerowych typu KP7 do KP10 - minimum 3 szt., oraz samochodem specjalistycznym z żurawiem np. (HDS) o minimalnym wysięgu 5 m i udźwigu na maksymalnym wysięgu nie mniejszym niż 900 kg do odbioru odpadów segregowanych zbieranych w pojemnikach o pojemności do 2,5 m3 typu np. dzwon - minimum 2 szt., oba wymagania dotyczące wyposażenia samochodów można łączyć, d) samochodem ciężarowym o ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbioru odpadów wielkogabarytowych lub odpadów zmieszanych i segregowanych zbieranych w workach plastikowych - minimum 1 szt., e) samochodem specjalistycznym przystosowanym do mycia i dezynfekcji pojemników w miejscu ich ustawienia, z zintegrowanym z samochodem zamkniętym systemem obiegu wody i zasobnikiem na ścieki z procesu mycia pojemników - minimum 1 szt. Wskazane powyżej samochody specjalistyczne muszą być wyposażone w redundantny (podwójny) system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS realizowanego przez dwóch niezależnych operatorów sieci komórkowych. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju i miejscach wyładunku odpadów. Ponadto pojazdy muszą być wyposażone w czytniki transponderów oraz kodów kreskowych w celu zbierania informacji z transponderów i-lub kodów kreskowych umieszczonych na workach i pojemnikach. Czytniki powinny posiadać możliwość eksportu informacji zebranych do bazy danych. Następnie zebrane dane zostaną przekazane Zamawiającemu. Dane przekazywane Zamawiającemu powinny być w formie pliku tekstowego jaki jest eksportowany z posiadanych przez Wykonawcę czytników. Docelowy format eksportu danych zostanie uzgodniony z Zamawiającym, B. w zakresie bazy magazynowo-transportowej: a) baza magazynowo-transportowa w odległości maksymalnej 60 km od granic administracyjnych Gminy, usytuowaną na terenie-ach, do którego posiada tytuł/ły prawne w celu zgromadzenia niezbędnego sprzętu i materiałów oraz parkowania pojazdów, na której znajdują się: pomieszczenie-a administracyjno-socjalne dla pracowników dostosowane do liczby pracowników korzystających z nich, miejsca przeznaczone do parkowania minimum 9 pojazdów do odbierania odpadów komunalnych. Baza magazynowo-transportowa musi być zabezpieczona przed przedostawaniem się zanieczyszczeń do gruntu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) miejscem do magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, zabezpieczonym przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczonym przed działaniem czynników atmosferycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) legalizowaną samochodową wagą najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, d) punktem bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów wraz z miejscem do mycia i dezynfekcji pojazdów i pojemników na odpady, zabezpieczonym przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Uwaga: Baza magazynowo-transportowa musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Aby wziąć udział w postępowaniu konieczne jest przedstawienie wszystkich dokumentów, wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie ww warunków formalnych oraz merytorycznych (podmiotowych).


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : - posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1 000 000 zł, W przypadku, gdy Wykonawcy wykażą środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Aby wziąć udział w postępowaniu konieczne jest przedstawienie wszystkich dokumentów, wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie ww warunków formalnych oraz merytorycznych (podmiotowych).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Formularz cenowy 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 4. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie. 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 6. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 . Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie w następujących przypadkach: Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w zakresie regulowanym przez par. 9 wzoru umowy: 1. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (dz. u. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego., 2) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT - odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT - względem usług, do których mają zastosowanie zmienione przepisy 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) odstąpienia na wniosek zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 5) wprowadzenia zmian w stosunku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 6) modyfikacji uzasadnionej interesem Zamawiającego wyrażonej w wielkościach pieniężnych, o ile jej wartość nie przekracza progów określonych w dyrektywach i jest niższa niż 5 % ceny pierwotnego zamówienia pod warunkiem, że modyfikacja ta nie zmienia ogólnego charakteru zamówienia. W przypadku wprowadzenia kilku kolejnych modyfikacji, wartość tę należy oceniać na podstawie łącznej wartości kolejnych modyfikacji. 7) wystąpienia zmiany wysokości opłaty Marszałkowskiej za składowanie odpadów na składowisku po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą (Marszałka) stawki opłaty - odpowiednio (proporcjonalnie) do zmiany stawki opłaty- względem usług, do których mają zastosowanie zmienione przepisy. 8) zmiany w ilości poszczególnych frakcji odpadów komunalnych określonych w formularzu cenowym Wykonawcy nie powodujące zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określone w §6 ust.2 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku : a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), c) nieosiągnięcia przez Wykonawcę pełnej wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2 w terminie realizacji umowy określonym w § 4 strony za obopólną zgodą mogą przedłużyć termin realizacji niniejszej umowy nie dłużej jednak niż do czasu osiągnięcia pełnej wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2 3. Strony dopuszczają dokonywanie zmian w niniejszej umowie, przy czym zmiany te nie będą wpływały na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku: 1) zmiany siedziby lub nazwy stron umowy, 2) dokonania zmian w związku ze zmianami punktów zbierania odpadów, 3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i/lub Wykonawcę, 4) zmiany terminów przeprowadzenia odbioru odpadów komunalnych, wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, a wpływających na konieczność dokonania zmiany terminów prowadzenia zbiórek, 5) oczywistych omyłek pisarskich. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności. 5. W trakcie trwania niniejszej umowy wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszenia działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.radomysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem ul. Rynek Duży 7, I piętro pok. nr 11 (sekretariat ).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Radomyśl nad Sanem: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.


Numer ogłoszenia: 268898 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 240162 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Na koniec grudnia 2012 r. Gminę Radomyśl nad Sanem zamieszkiwało 7 479 osób co stanowi ok. 1800 gospodarstw domowych, w tym 553 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 1-2 osoby, 1247 gospodarstw domowych zamieszkałych przez 3 osoby i więcej. Definicja gospodarstwa domowego została zawarta w załączniku Nr 1 do Uchwały Nr XXII/86/2013 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 25 marca 2013 roku. Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r. Wykonawca realizował będzie zamówienie na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów, tj. czynności określone w Tabeli nr 1 załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Od dnia 01.01.2015 r. do końca realizacji umowy przedmiotem zamówienia będzie jedynie odbiór i transport odpadów komunalnych, tj, czynności określone w Tabeli nr 2 załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, zaś Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do ZAKŁADU MECHANICZNO-BIOLOGICZNEGO PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W STALOWEJ WOLI. Na tej zasadzie dokonana zostanie zmiana wynagrodzenia dla Wykonawcy, nie wymagająca dodatkowych oświadczeń Stron. 2. W Gminie Radomyśl nad Sanem prowadzone będzie selektywne zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 3. Sumaryczny strumień odpadów komunalnych dla Gminy Radomyśl nad Sanem z podziałem na frakcje: Obszar wiejski kod poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych Strumień odpadów (Mg) 2010 2011 2012 Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 5,72 7,84 2,99 Opakowania ze szkła 15 01 07 33,88 50,04 56,00 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 22,63 34,26 33,80 Zużyty Sprzęt Elektryczny i Elektroniczny 20 01 36 1,26 5,08 2,99 Odpady komunalne (zmieszane) 20 03 01 533,26 465,44 465,44 Razem 596,75 562,66 561,22 4. Liczba ludności w latach 2010 - 2012 r. Lata 2010 2011 2013 Radomyśl nad Sanem 7 469 7 472 7 479 5. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów komunalnych powinno być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21); Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.); Ustawą z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); Uchwałą Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego; Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122,); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676); Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. 2 2005 r. Nr 219, poz. 1858); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868); Uchwałą Nr XXII/88/2013 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 25 marca 2013 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem; Uchwałą Nr XX/166/2012 Rady Gminy Radomyśl nad Sanem z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych lub selektywnie zebranych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: - sucha, - mokra, - pozostałe odpady wymienione w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 7. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: 1)odpady zmieszane nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2)odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz w miesiącu, 3)odpady zielone zbierane selektywnie odbierane są od połowy kwietnia do końca listopada (w zależności od warunków pogodowych) raz w miesiącu, 4)pozostałe odpady według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu, co najmniej raz w roku lub osobiście do miejsca wskazanego przez gminę. 8. Odbiór odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości dopuszczalny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500, z wyłączeniem dni świątecznych według harmonogramu określonego przez Wykonawcę. 9.1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem 9.2. Zamawiający w terminie 30 dni akceptuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. UWAGA: Do czasu uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu, o którym mowa w pkt 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 10. Odbiór odpadów komunalnych powstałych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie metodą tzw. wystawek. Odpady te w wyznaczonym dniu zbiórki, winny być wystawione w miejscu dostępnym i nie stwarzającym zagrożenia dla pracowników Wykonawcy, przed wejściem na nieruchomość. 11. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik(i) i worki na odpady komunalne w ilościach: - pojemniki o poj. 120 l - ok. 1850 szt. - pojemniki o poj. 240 l - ok. 40 szt. - pojemniki o poj. 1100 l - ok. 40 szt. - worki - w pierwszym miesiącu po 1 kpl. worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki, Pojemniki trwale opatrzone transponderami lub kodami paskowymi umożliwiającymi identyfikację pojemnika, oznaczone w sposób spełniający wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem zapewnia Wykonawca. Transpondery umieszczone trwale na pojemnikach tzw. chipy powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika, przykładowo system RFID lub każdy inny funkcjonalnie równoważny. Transponder pasywny pozwala komputerowi lub innemu urządzeniu odczytującemu na identyfikację skanowanego obiektu. Nie posiada własnego źródła zasilania, sygnał emitowany jest jedynie poprzez użycie aktywnego skanera, który pobudza transponder polem magnetycznym. Zamawiający wymaga aby transponder pasywny (chip) posiadał następujące wymagania funkcjonalnie: - musi być związany trwale z pojemnikiem, - musi umożliwić odczytanie/zeskanowanie w celu jego identyfikacji poprzez system anteny np. RFID lub inny system funkcjonalnie równoważny. 12. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję pojemników na odpady komunalne za pomocą zintegrowanych z pojazdami wywożącymi odpady, urządzeń ciśnieniowych z zamkniętym obiegiem wody, uniemożliwiającym przedostawanie się odcieków do środowiska, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym. 13. Na Wykonawcy ciąży obowiązek raportowania dokonanych czynności mycia opróżnionych pojemników obejmujący co najmniej: adres, numer identyfikacyjny pojemnika, czynność. 14. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemnościach. 1) Worki przewidziane do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a)zielone przeznaczone na szkło, b)żółte przeznaczone na tworzywa sztuczne, c)niebieskie przeznaczone na papier, tekturę i opakowania wielomateriałowe, d)brązowe na odpady zielone i ulegające biodegradacji. 2) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: a)pojemniki na odpady o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, b)worki o pojemności 120 l. 15. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalną pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. 16. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. 17. Wykonawca obowiązany jest do oznaczenia wszystkich odbieranych pojemników zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, powinni o każdym takim przypadku bezzwłocznie (telefonicznie w dniu odbioru) poinformować Zamawiającego oraz ująć te dane w zbiorczym zestawieniu miesięcznym przekazywanym do Zamawiającego. 18. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego. Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 19. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Do dnia 31.12.2014 r. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania wszystkich zebranych odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia w odpowiednich instalacjach regionalnych, wskazanych dla Regionu Północnego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Obecnie w Gminie Stalowa Wola jest realizowana inwestycja w ramach projektu pn. Budowa Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 20. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do elektronicznej identyfikacji pojemników posiadających transpondery oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, zobowiązany będzie również do identyfikacji w punktach odbioru worków, w których gromadzone są odpady, poprzez sczytanie kodu paskowego umieszczonego na worku, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych. Wymagane poziomy odzysku zostały wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) 21. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z: 1)Zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, 3)Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem. 22. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). 23. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek: 1)Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy, 2)Przekazywania informacji pracownikom Referatu ds. Podatków i Opłat. 3)Bieżącego, tj. w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od daty danego zważenia, przesyłania elektronicznego danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS). 24. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji usługi: a)pojazdy biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy, b)pojazdy były wyposażone w redundantny (podwójny) system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS realizowanego przez dwóch niezależnych operatorów sieci komórkowych. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju i miejscach wyładunku odpadów, c)pojazdy były wyposażone w czytniki transponderów oraz kodów kreskowych w celu zbierania informacji z transponderów i/lub kodów kreskowych umieszczonych na workach i pojemnikach. Czytniki powinny posiadać możliwość eksportu informacji zebranych do bazy danych. Następnie zebrane dane zostaną przekazane Zamawiającemu. Dane przekazywane Zamawiającemu powinny być w formie pliku tekstowego jaki jest eksportowany z posiadanych przez Wykonawcę czytników. Docelowy format eksportu danych zostanie uzgodniony z Zamawiającym, d)pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia urządzenia służące do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, e)pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, f)pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy emisji spalin co najmniej 3 szt. na poziomie Euro 5 pozostałe pojazdy minimum Euro 4; 25. Wymagane jest, aby podczas realizacji usługi teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym oraz był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy magazynowo transportowej zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.). 26. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu cenowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.07.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 785034,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    656940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    656940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    656940,00


  • Waluta:
    PLN.