Informacje o przetargu
„Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.”
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1-1 do SIWZ - dla części 1 zamówienia, 2) Załącznik nr 1-2 do SIWZ - dla części 2 zamówienia.
Zamawiający:
Miasto Tomaszów Lubelski
Adres: | ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: przetargi@tomaszow-lubelski.pl tel: 846 642 125 fax: 84 664 22 43 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 594836-N-2018 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2018-07-26 | Termin składania wniosków: | 2018-08-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.tomaszow-lubelski.pl | Informacja dostępna pod: | www.tomaszow-lubelski.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
„Modernizacja zdegradowanych budynków OSiR - rozbudowa o krytą pływalnię” | Biuro Inżynierskie Matej & Matej Spółka Cywilna Tomaszów Lubelski | 159 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2018-08-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 71520000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 159 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 159 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 159 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 160 000,00 zł | |
Ogłoszenie nr 500207850-N-2018 z dnia 30-08-2018 r.
Miasto Tomaszów Lubelski: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594836-N-2018
Numer ogłoszenia: 594836-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 95036911000000, ul. ul. Lwowska 57, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 642 125, e-mail przetargi@tomaszow-lubelski.pl, faks 84 664 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.”
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
IR.271.36.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1-1 do SIWZ - dla części 1 zamówienia, 2) Załącznik nr 1-2 do SIWZ - dla części 2 zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: „Modernizacja zdegradowanych budynków OSiR - rozbudowa o krytą pływalnię” | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 122333.33 Waluta PL IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Matej & Matej Spółka Cywilna Email wykonawcy: bi@matej.pl Adres pocztowy: ul. Lwowska 17 Kod pocztowy: 22-600 Miejscowość: Tomaszów Lubelski Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160000.00 Waluta: PL IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: „Remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym” | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 Pzp stosuje się odpowiednio (art. 93 ust. 2 Pzp). Zmiana okoliczności, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp musi mieć charakter zewnętrzny wobec zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego. Po pierwsze, dla zastosowania przepisu art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp należy wykazać, że zmiana faktycznie wystąpiła. Nie chodzi tu zatem o powstanie jedynie możliwości jej wystąpienia. Po drugie, musi to być zmiana istotna, czyli na tyle znacząca, że prowadzenie postępowania, jak też wykonanie zamówienia nie leży już w interesie publicznym. Koniecznym jest udowodnienie przez zamawiającego, że wcześniej, czyli w momencie wszczęcia postępowania, nie można było przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć, iż zmienią się okoliczności, w wyniku czego prowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym (zob. wyrok z dnia 14 kwietnia 2010 r., KIO/UZP 398/09). Istotna zmiana okoliczności to kategoria obiektywna, ściśle powiązana z przedmiotem i terminem wykonania zadania objętego postępowaniem o zamówienie publiczne, która w określonych warunkach powoduje, iż dalsze kontynuowanie postępowania narusza interes publiczny, któremu miało służyć to postępowanie (zob. wyrok z dnia 6 lutego 2012 r., KIO 156/12). Zmiana okoliczności musi mieć charakter istotny, czyli faktycznie uniemożliwiający (a nie utrudniający) wykonanie zamówienia założeń (zob. wyrok Sądu Okręgowego w Lublinie z dnia 10 kwietnia 2008 r., IX Ga 30/2008). Orzecznictwo dopuszcza unieważnienie postępowania w oparciu o przesłankę z art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp zarówno przed jak i po wyborze oferty najkorzystniejszej (zob. wyrok z dnia 18 marca 2011 r., KIO 457/11). W postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia kryteriami oceny ofert były cena oraz termin zapłaty w dniach. Zgodnie z pkt 15. SIWZ, w celu dokonania oceny oferty w części 2 zamówienia, wykonawca był obowiązany podać w formularzu oferty termin zapłaty w dniach w liczbach całkowitych cyfrowo oraz słownie. W postępowaniu IR.271.35.2018. została złożona tylko jedna oferta, w której wykonawca (Konsorcjum) nie podał terminu zapłaty. Braku w Formularzu oferty terminu zapłaty nie można konwalidować na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp, ani na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Podanie przez Konsorcjum terminu zapłaty wskutek wezwania na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp byłoby istotną zmianą w treści oferty oraz niedopuszczalnym prowadzeniem między Zamawiającym a Konsorcjum (wykonawcą) negocjacji dotyczących złożonej oferty. Brak w Formularzu oferty terminu zapłaty nie może stanowić innej omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp. Inną omyłką, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp jest niezgodność oferty z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. W związku z powyższym w postępowaniu IR.271.35.2018. w części 2 zamówienia oferta Konsorcjum została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp., a postępowanie w tej części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp. W chwili wszczęcia postępowania IR.271.36.2018. zamawiający przy dochowaniu wszelkiej staranności nie mógł przewidzieć, że w postępowaniu IR.271.35.2018. wykonawca, złoży na część 2 zamówienia ofertę, w której nie poda terminu zapłaty, a tym samym oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona, a postępowanie w tej części zostanie unieważnione. Zaistniała okoliczność ma zatem charakter zewnętrzny wobec Zamawiającego, w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego Zamawiającego. Zaistniała okoliczność ma również charakter istotny, ponieważ determinuje zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia publicznego w części 2 zamówienia, w postępowaniu IR.271.36.2018., jest bowiem wykonanie nadzoru inwestorskiego w ramach części 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.35.2018. Udzielenie zamówienia na część 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.36.2018. stało się zatem niemożliwe. Niemożliwe jest również wydatkowanie środków publicznych na nieistniejący przedmiot zamówienia publicznego. W związku z powyższym zarówno dalsze prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia, a tym samym wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.