Informacje o przetargu
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu”
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej przez trenerów dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu. Dostawy świadczone będą w związku z realizacją projektu „Buduję, koduję, programuję” realizowanego przez KPCEN w Toruniu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Działanie 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szkolenie realizowane będzie w 3 edycjach po 4 dni szkoleniowe: ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2018/2019, druga połowa sierpnia 2019, ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2019/2020 w obiekcie położonym w województwie kujawsko – pomorskim na terenie powiatów inowrocławskiego, żnińskiego lub mogileńskiego oraz po jego zakończeniu w jednostkach (szkołach), w której uczą objęci szkoleniem nauczyciele. W związku z faktem, że szkolenia realizowane są równolegle przez 6 trenerów, zamówienie zostało podzielone na 6 części, wszystkie o tym samym przedmiocie zamówienia 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dotyczy każdej z 6 części zamówienia): a) Obowiązkowy udział trenerów w szkoleniu z zakresu zagadnień z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania przygotowującym do prowadzenia zajęć z nauczycielami w łącznym wymiarze 12 godzin (4 moduły po 3 godziny każdy), prowadzony przez Zamawiającego w jego siedzibie w Toruniu b) Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli biorących udział w projekcie w łącznym wymiarze 33 godzin przez każdego z zatrudnionych trenerów wspólnie z trenerem KPCEN w Toruniu (łącznie w 3 edycjach: w tym 14 godzin w pierwszej edycji oraz po 9,5 godziny w drugiej i trzeciej edycji). Program szkolenia podzielony został na 4 moduły. Podczas pierwszego modułu będą realizowane zagadnienia: • Nauka programowania w zapisach podstawy programowej kształcenia ogólnego dla I etapu edukacyjnego, znaczenie algorytmiki, kodowania i programowania w edukacji uczniów, wskazówki metodyczne do prowadzenia zajęć z edukacji informatycznej, zajęć zintegrowanych i pozalekcyjnych. • Projektowanie różnorodnych formy aktywności (wizualnych, słuchowych, kinestetycznych) do kodowania i programowania z wykorzystaniem prostych środków dydaktycznych. • Prezentacja wypracowanych przykładów zabaw, ćwiczeń i zadań. Dzięki tak dobranym treściom kształtowane będą m.in. umiejętności rozumienia i analizy problemów oraz umiejętności rozwijania u ucznia kompetencji społecznych. Drugi moduł składa się z dwóch części obejmujących następujące zagadnienia: • Zapoznanie uczestników z wybranymi typami urządzeń mobilnych, ich obsługą, programami służącymi edukacji programistycznej i prezentacja propozycji wykorzystania TIK w różnych formach nauczania • Przestrzeganie prawa i zasad bezpieczeństwa, posługiwanie się technologią w sposób odpowiedzialny (umiejętność korzystania z udostępnionych stron i zasobów internetowych, w tym m.in. z dostępnych scenariuszy w formie elektronicznej, platform edukacyjnych i innych elektronicznych zasobów edukacyjnych oraz sieci komputerowych) • Budowa i instrukcja obsługi Ozobota, tj. kalibracja, rysowanie linii i umieszczanie kodów (praca z gotowym modelem trasy oraz tworzenie własnej), różne drogi rozwiązywania sytuacji problemowej i sprawdzanie poprawności działania zastosowanego kodu. Omówienie przykładowych scenariuszy zajęć z uczniami, wykorzystujących pracę z Ozobotem. Trzeci moduł poprzez wykorzystanie możliwości gry Scootie Go! pozwoli nauczycielom zdobyć umiejętności łączenia gier planszowych z aplikacjami multimedialnymi, stąd następująca tematyka modułu: • Wykorzystanie klocków funkcyjnych i aplikacji multimedialnych do rozwiązywania problemów i tworzenia algorytmów do kierowania ludzikiem na ekranie tabletu, • Kształtowanie umiejętności pracy posługiwania się urządzeniami cyfrowymi oraz umiejętności programowania i rozwiązywania problemów z urządzeń cyfrowych. • Wybór najefektywniejszej drogi rozwiązania sytuacji problemowej. Na zajęciach tego modułu omówione zostaną scenariusze zajęć z uczniami wykorzystujące grę Scootie Go! Podczas czwartego modułu pokazane zostaną: • Możliwości wykorzystania klocków Lego do nauki programowania (zestaw Lego WeDo 2.0 z oprogramowaniem 4530) • Wykorzystanie klocków Jumi oraz środowisko programowania na bazie Scratcha. • Przykładowe konstrukcje robotów i ich budowa oraz uruchamianie wybranych robotów. • Przykładowe elektroniczne zasoby edukacyjnych. c) Przeprowadzenie wsparcia przeszkolonych nauczycieli w formie wspólnego prowadzenia zajęć z uczniami w szkołach. Każdy z trenerów udzieli wsparcia maksimum 18 nauczycielom w wymiarze 5 spotkań po 2 godziny lekcyjne każde – łącznie maksimum 180 godzin łącznie w 3 edycjach. Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli. d) Prowadzenie wsparcia dla przeszkolonych nauczycieli w formie e-learningu w wymiarze 20 godzin dla jednego nauczyciela, łącznie maksimum 360 godzin łącznie w 3 edycjach (18 nauczycieli po 20 godzin wsparcie w formie e-learningu). Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli.
Zamawiający:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Adres: | ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl tel: 881 93 10 25 fax: 56 62 231 81 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 663687-N-2018 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2018-12-21 | Termin składania wniosków: | 2018-12-31 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 40% |
WWW ogłoszenia: | www.kpcen-torun.edu.pl | Informacja dostępna pod: | http://bip.kpcen.pl/przetargi/ |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” | Anna Połom Pierzchalska Łabiszyn | 22 719,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-01-11 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 719,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 719,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 719,00 zł Maksymalna złożona oferta: 22 719,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” | Sylwia Gwizdała Barcin | 22 785,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-01-11 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 785,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 785,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 785,00 zł Maksymalna złożona oferta: 22 785,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” | Małgorzata Pawłowska Toruń | 22 785,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-01-11 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 785,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 785,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 785,00 zł Maksymalna złożona oferta: 22 785,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” | Małgorzata Bursztyńska Żnin | 22 425,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-01-11 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 425,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 425,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 425,00 zł Maksymalna złożona oferta: 22 425,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
„Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” | Beata Sobczak - Kwiecińska Żnin | 22 425,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-01-11 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 80000000-4 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 22 425,00 zł Minimalna złożona oferta: 22 425,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 22 425,00 zł Maksymalna złożona oferta: 22 425,00 zł | |
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510016782-N-2019 z dnia 27-01-2019 r. Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli: „Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Nazwa projektu lub programu Program Operacyjny polska Cyfrowa Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 663687-N-2018 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Krajowy numer identyfikacyjny 87123541500000, ul. ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 881 93 10 25, e-mail kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl, faks . Adres strony internetowej (url): www.kpcen-torun.edu.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zatrudnienie trenerów do realizacji szkoleń dla nauczycieli organizowanych w ramach projektu „Buduję, koduję, programuję” przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu” Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/09/2018 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkoleniowej przez trenerów dla nauczycieli organizowanych przez Kujawsko – Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu. Dostawy świadczone będą w związku z realizacją projektu „Buduję, koduję, programuję” realizowanego przez KPCEN w Toruniu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Działanie 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szkolenie realizowane będzie w 3 edycjach po 4 dni szkoleniowe: ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2018/2019, druga połowa sierpnia 2019, ferie zimowe dla województwa kujawsko-pomorskiego w roku szkolnym 2019/2020 w obiekcie położonym w województwie kujawsko – pomorskim na terenie powiatów inowrocławskiego, żnińskiego lub mogileńskiego oraz po jego zakończeniu w jednostkach (szkołach), w której uczą objęci szkoleniem nauczyciele. W związku z faktem, że szkolenia realizowane są równolegle przez 6 trenerów, zamówienie zostało podzielone na 6 części, wszystkie o tym samym przedmiocie zamówienia 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (dotyczy każdej z 6 części zamówienia): a) Obowiązkowy udział trenerów w szkoleniu z zakresu zagadnień z obszaru kompetencji cyfrowych i medialnych, programowania i nauczania programowania przygotowującym do prowadzenia zajęć z nauczycielami w łącznym wymiarze 12 godzin (4 moduły po 3 godziny każdy), prowadzony przez Zamawiającego w jego siedzibie w Toruniu b) Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli biorących udział w projekcie w łącznym wymiarze 33 godzin przez każdego z zatrudnionych trenerów wspólnie z trenerem KPCEN w Toruniu (łącznie w 3 edycjach: w tym 14 godzin w pierwszej edycji oraz po 9,5 godziny w drugiej i trzeciej edycji). Program szkolenia podzielony został na 4 moduły. Podczas pierwszego modułu będą realizowane zagadnienia: • Nauka programowania w zapisach podstawy programowej kształcenia ogólnego dla I etapu edukacyjnego, znaczenie algorytmiki, kodowania i programowania w edukacji uczniów, wskazówki metodyczne do prowadzenia zajęć z edukacji informatycznej, zajęć zintegrowanych i pozalekcyjnych. • Projektowanie różnorodnych formy aktywności (wizualnych, słuchowych, kinestetycznych) do kodowania i programowania z wykorzystaniem prostych środków dydaktycznych. • Prezentacja wypracowanych przykładów zabaw, ćwiczeń i zadań. Dzięki tak dobranym treściom kształtowane będą m.in. umiejętności rozumienia i analizy problemów oraz umiejętności rozwijania u ucznia kompetencji społecznych. Drugi moduł składa się z dwóch części obejmujących następujące zagadnienia: • Zapoznanie uczestników z wybranymi typami urządzeń mobilnych, ich obsługą, programami służącymi edukacji programistycznej i prezentacja propozycji wykorzystania TIK w różnych formach nauczania • Przestrzeganie prawa i zasad bezpieczeństwa, posługiwanie się technologią w sposób odpowiedzialny (umiejętność korzystania z udostępnionych stron i zasobów internetowych, w tym m.in. z dostępnych scenariuszy w formie elektronicznej, platform edukacyjnych i innych elektronicznych zasobów edukacyjnych oraz sieci komputerowych) • Budowa i instrukcja obsługi Ozobota, tj. kalibracja, rysowanie linii i umieszczanie kodów (praca z gotowym modelem trasy oraz tworzenie własnej), różne drogi rozwiązywania sytuacji problemowej i sprawdzanie poprawności działania zastosowanego kodu. Omówienie przykładowych scenariuszy zajęć z uczniami, wykorzystujących pracę z Ozobotem. Trzeci moduł poprzez wykorzystanie możliwości gry Scootie Go! pozwoli nauczycielom zdobyć umiejętności łączenia gier planszowych z aplikacjami multimedialnymi, stąd następująca tematyka modułu: • Wykorzystanie klocków funkcyjnych i aplikacji multimedialnych do rozwiązywania problemów i tworzenia algorytmów do kierowania ludzikiem na ekranie tabletu, • Kształtowanie umiejętności pracy posługiwania się urządzeniami cyfrowymi oraz umiejętności programowania i rozwiązywania problemów z urządzeń cyfrowych. • Wybór najefektywniejszej drogi rozwiązania sytuacji problemowej. Na zajęciach tego modułu omówione zostaną scenariusze zajęć z uczniami wykorzystujące grę Scootie Go! Podczas czwartego modułu pokazane zostaną: • Możliwości wykorzystania klocków Lego do nauki programowania (zestaw Lego WeDo 2.0 z oprogramowaniem 4530) • Wykorzystanie klocków Jumi oraz środowisko programowania na bazie Scratcha. • Przykładowe konstrukcje robotów i ich budowa oraz uruchamianie wybranych robotów. • Przykładowe elektroniczne zasoby edukacyjnych. c) Przeprowadzenie wsparcia przeszkolonych nauczycieli w formie wspólnego prowadzenia zajęć z uczniami w szkołach. Każdy z trenerów udzieli wsparcia maksimum 18 nauczycielom w wymiarze 5 spotkań po 2 godziny lekcyjne każde – łącznie maksimum 180 godzin łącznie w 3 edycjach. Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli. d) Prowadzenie wsparcia dla przeszkolonych nauczycieli w formie e-learningu w wymiarze 20 godzin dla jednego nauczyciela, łącznie maksimum 360 godzin łącznie w 3 edycjach (18 nauczycieli po 20 godzin wsparcie w formie e-learningu). Wsparcie odbywa się w okresie do pół roku po szkoleniach stacjonarnych nauczycieli. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4 Dodatkowe kody CPV: 80400000-8 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |