zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
tel: 627 254 256
fax: 627 253 423
Dane postępowania
ID postępowania: 845120140
Data publikacji zamówienia: 2014-01-14
Termin składania wniosków: - brak -
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.. Danuta Iwona Grzanka
Kalisz
3 240,00
0,33
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-01-17
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
3 240,00 zł
Minimalna złożona oferta:
3 240,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
3 240,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
3 240,00 zł


Krotoszyn: Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.


Numer ogłoszenia: 8451 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
realizację ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 28,29.01.2014 r. (I tura) 11,12.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej. Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową iprocedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h) Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h)Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r Etapy realizacji zamówienia: Przygotowanie do przeprowadzenia szkoleń: a) Przygotowanie szczegółowych scenariuszy (dot. wykładów i warsztatów) leży po stronie Wykonawcy.Scenariusze mają zostać opracowane zgodnie z opisem każdej z ofert doskonalenia ujętych w zamówieniu wziąwszy pod uwagę oczekiwania odbiorców, którymi są nauczyciele odpowiednio przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych. Scenariusze powinny zawierać:temat, cel szczegółowy, cele operacyjne, metody pracy, formy pracy, środki dydaktyczne, opis przebiegu zajęć, oczekiwane rezultaty zgodnie z oczekiwaniami uczestników zawartymi w opisie oferty. Wykonawca przedstawi koordynatorowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, projekt scenariusza i materiałów szkoleniowych.Zamawiający w przeciągu 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przedstawiony szczegółowy scenariusz zajęć i materiały szkoleniowe oraz zgłosi ewentualne uwagi lub propozycje zmian. W przypadku uwag i/lub propozycji zmian, wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i przekazania poprawionego szczegółowego scenariusza zajęć i materiałów szkoleniowych w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego uwag i/lub propozycji zmian. Poprawiony szczegółowy scenariusz zajęć i materiały szkoleniowe podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia jego przekazania. Zaakceptowane przez Zamawiającego scenariusze zajęć będą stanowić podstawę pracy trenerów przeprowadzających szkolenia, b) Powielanie materiałów szkoleniowych przeznaczonych dla uczestników szkoleń leży po stronie Zamawiającego, c) W ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przygotuje:wzór ankiety samooceny wiedzy uczestnika szkolenia z zakresu tematycznego danej oferty doskonalenia w skali 1-5 wypełnianej przed szkoleniem i po jego realizacji, wzór ankiety ewaluacyjnej (oceniającej szkolenie) skali 1-5, wzór zaświadczenia ukończenia szkolenia lub uczestnictwa w szkoleniu według uzgodnień z zamawiającym. Wzory ankiet ewaluacyjnych powinny zawierać ocenę takich elementów jak:scenariusz zajęć i metody szkoleniowe, zdobycie nowej wiedzy przez uczestnika, przydatność szkolenia, zgodność materiałów szkoleniowych ze szczegółowym programem zajęć,kompetencje merytoryczne i umiejętności szkoleniowe trenera Druk ankiet ewaluacyjnych, samooceny wiedzy i zaświadczeń dla uczestników leży po stronie Zamawiającego. 5.) Realizacja doskonalenia w poszczególnych placówkach: a) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z podanym harmonogramem, określonym w niniejszej siwz. 6.) Wykonawcy powinni zabezpieczyć merytoryczną realizację spotkań na najwyższym poziomie dla grupy odbiorców, jaką stanowią nauczyciele oraz ponoszą odpowiedzialność za merytoryczną realizację wykładów, warsztatów i konsultacji. 7.) Zasady ogólne współpracy a) Wszystkie materiały powstające w ramach realizacji Zadania wymagają akceptacji Zamawiającego. b) Materiały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje lub zwróci Wykonawcy z uwagami w ciągu 3 dni kalendarzowych od ich otrzymania. c) W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i przekazania poprawionej wersji w terminie 3 dni kalendarzowych. Po tej procedurze, ponowne przekazanie przez Wykonawcę propozycji niepoprawionej lub niezgodnej z uwagami Zamawiającego zostanie uznane jako niewykonanie danego elementu Zadania. 8.) Cele doskonalenia/zakładane rezultaty: a) wykłady - nauczyciele uzyskują wiedzę w zakresie danej oferty tematycznej zgodnie z jej opisem b) warsztaty - nauczyciele nabywają/rozwijają umiejętności w zakresie danej oferty tematycznej zgodnie z jej opisem c) konsultacje grupowe - nauczyciele korzystają z wiedzy i doświadczenia ekspertów na etapie wdrażania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie doskonalenia (wykładów i warsztatów) do pragmatyki szkolnej. 9.) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić (wg wcześniej zaakceptowanych wzorów) ankiety samooceny wiedzy przed i po szkoleniu (na wejściu i wyjściu), ankietę ewaluacyjną na zakończenie I i II tury szkolenia. 10.) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (tzn. SORE) bezpośrednio po formie doskonalenia, oryginały dokumentów, o których mowa w powyższym ppkt. 10. 11.) Sale i pracownie przewidziane na realizację wsparcia eksperckiego (wykładu/warsztatu/ konsultacji grupowej) w danej placówce, szkole/ przedszkolu lub innym uzgodnionym miejscu Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie. 12.) Materiały biurowe dla uczestników wykładów, warsztatu/spotkania grupowego zapewnia Zamawiający. 13.) Na Zamawiającym spoczywa zapewnienie sprzętu multimedialnego (projektor) niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 14.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Obserwacji i oceny będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego, w tym personel projektu. 15.) Zasady wizualizacji. Wykonawcy zobowiązani są do stosowania zasad wizualizacji określonych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z 8 grudnia 2006r. oraz wytycznych w zakresie informacji i promocji określonych przez Ministra Rozwoju Regionalnego a także w Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. w zakresie informacji i promocji, wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 r., nr 227, poz. 1658, z późn. zm.). Szczegółowe omówienie zasad informowania o POKL zostało zawarte w Planie Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 16.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia w sposób zgodny z: opisem przedmiotu zamówienia, zawartą umową, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, oraz wszelkimi aktualnymi wytycznymi i zasadami dotyczącymi realizacji projektu, w szczególności z: wytycznymi wynikającymi z dokumentów: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zasadami wynikającymi z dokumentu -Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych. 17.) Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: a) udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego, wglądu do wszystkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, w tym dokumentów finansowych b) przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) o miejscu ich archiwizacji. c) zachowania w poufności zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej ustaniu wszelkich danych osobowych, do których wykonawca miał dostęp, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie 18.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż realizują niniejsze zamówienie zgodnie z umową, ofertą oraz SIWZ, a w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoznaczne stwierdzenie prawidłowości realizowanego zamówienia w zgodzie z powyższym. 1. Podwykonawstwo a) Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. b) Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. c) Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy. d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. 5. W przypadku składania ofert przez: a) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, na etapie podpisywania umowy zobowiązane będą do złożenia oświadczenia o osobistym wykonaniu powierzonych w ramach umowy zadań b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które osobiście (bez udziału swoich pracowników - trenerów - lub wykonawców zewnętrznych) wykonają zadanie, na etapie podpisywania umowy zobowiązane będą do złożenia oświadczenia o osobistym wykonaniu powierzonych w ramach umowy zadań. 6. Na etapie podpisywania umowy Wykonawca wybrany do realizacji danego zadania zobowiązany będzie podpisać: a) oświadczenie o zatrudnieniu bądź nie, w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki b) Oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest zaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i/lub w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), a obciążenie wynikające z ich wykonywania nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych w ramach umowy, a łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich ww. projektach nie przekracza 240 godzin miesięcznie. c) W przypadku zaangażowania Wykonawcy w realizację innych projektów, o których mowa w powyższym ppkt. b Wykonawca będzie zobowiązany złożyć zobowiązanie do prowadzenia ewidencji godzin i zadań, potwierdzającej łączne zaangażowanie we wszystkich projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, w które Wykonawca jest zaangażowany oraz zobowiązanie do przekazania Zamawiającemu przedmiotowej ewidencji godzin i zadań na koniec każdego miesiąca w ramach którego realizować będą zadania w projekcie..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W przeprowadzonych kolejno postępowaniach (dwa w trybie przetargu nieograniczonego), nie złożono żadnej oferty, a warunki zawarte w pierwotnych specyfikacjach nie zostały zmienione. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ustawodawca dopuszcza udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej reki m.in. w przypadku jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone zadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp jest zgodne z przepisami, gdyż wyczerpuje wszystkie przesłanki udzielenia zamówienia w tym trybie tj. w prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Danuta Grzanka, ul. Konopnickiej 6-12/1, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.


Krotoszyn: Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim..


Numer ogłoszenia: 11491 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 8451 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim...


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
ealizację ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 28,29.01.2014 r. (I tura) 11,12.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej. Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową iprocedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h) Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h)Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r Etapy realizacji zamówienia: Przygotowanie do przeprowadzenia szkoleń: a) Przygotowanie szczegółowych scenariuszy (dot. wykładów i warsztatów) leży po stronie Wykonawcy.Scenariusze mają zostać opracowane zgodnie z opisem każdej z ofert doskonalenia ujętych w zamówieniu wziąwszy pod uwagę oczekiwania odbiorców, którymi są nauczyciele odpowiednio przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych. Scenariusze powinny zawierać:temat, cel szczegółowy, cele operacyjne, metody pracy, formy pracy, środki dydaktyczne, opis przebiegu zajęć, oczekiwane rezultaty zgodnie z oczekiwaniami uczestników zawartymi w opisie oferty. Wykonawca przedstawi koordynatorowi projektu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, projekt scenariusza i materiałów szkoleniowych.Zamawiający w przeciągu 3 dni kalendarzowych zaakceptuje przedstawiony szczegółowy scenariusz zajęć i materiały szkoleniowe oraz zgłosi ewentualne uwagi lub propozycje zmian. W przypadku uwag i/lub propozycji zmian, wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i przekazania poprawionego szczegółowego scenariusza zajęć i materiałów szkoleniowych w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego uwag i/lub propozycji zmian. Poprawiony szczegółowy scenariusz zajęć i materiały szkoleniowe podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia jego przekazania. Zaakceptowane przez Zamawiającego scenariusze zajęć będą stanowić podstawę pracy trenerów przeprowadzających szkolenia, b) Powielanie materiałów szkoleniowych przeznaczonych dla uczestników szkoleń leży po stronie Zamawiającego, c) W ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, Wykonawca przygotuje:wzór ankiety samooceny wiedzy uczestnika szkolenia z zakresu tematycznego danej oferty doskonalenia w skali 1-5 wypełnianej przed szkoleniem i po jego realizacji, wzór ankiety ewaluacyjnej (oceniającej szkolenie) skali 1-5, wzór zaświadczenia ukończenia szkolenia lub uczestnictwa w szkoleniu według uzgodnień z zamawiającym. Wzory ankiet ewaluacyjnych powinny zawierać ocenę takich elementów jak:scenariusz zajęć i metody szkoleniowe, zdobycie nowej wiedzy przez uczestnika, przydatność szkolenia, zgodność materiałów szkoleniowych ze szczegółowym programem zajęć,kompetencje merytoryczne i umiejętności szkoleniowe trenera Druk ankiet ewaluacyjnych, samooceny wiedzy i zaświadczeń dla uczestników leży po stronie Zamawiającego. 5.) Realizacja doskonalenia w poszczególnych placówkach: a) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z podanym harmonogramem, określonym w niniejszej siwz. 6.) Wykonawcy powinni zabezpieczyć merytoryczną realizację spotkań na najwyższym poziomie dla grupy odbiorców, jaką stanowią nauczyciele oraz ponoszą odpowiedzialność za merytoryczną realizację wykładów, warsztatów i konsultacji. 7.) Zasady ogólne współpracy a) Wszystkie materiały powstające w ramach realizacji Zadania wymagają akceptacji Zamawiającego. b) Materiały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje lub zwróci Wykonawcy z uwagami w ciągu 3 dni kalendarzowych od ich otrzymania. c) W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i przekazania poprawionej wersji w terminie 3 dni kalendarzowych. Po tej procedurze, ponowne przekazanie przez Wykonawcę propozycji niepoprawionej lub niezgodnej z uwagami Zamawiającego zostanie uznane jako niewykonanie danego elementu Zadania. 8.) Cele doskonalenia/zakładane rezultaty: a) wykłady - nauczyciele uzyskują wiedzę w zakresie danej oferty tematycznej zgodnie z jej opisem b) warsztaty - nauczyciele nabywają/rozwijają umiejętności w zakresie danej oferty tematycznej zgodnie z jej opisem c) konsultacje grupowe - nauczyciele korzystają z wiedzy i doświadczenia ekspertów na etapie wdrażania wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie doskonalenia (wykładów i warsztatów) do pragmatyki szkolnej. 9.) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić (wg wcześniej zaakceptowanych wzorów) ankiety samooceny wiedzy przed i po szkoleniu (na wejściu i wyjściu), ankietę ewaluacyjną na zakończenie I i II tury szkolenia. 10.) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (tzn. SORE) bezpośrednio po formie doskonalenia, oryginały dokumentów, o których mowa w powyższym ppkt. 10. 11.) Sale i pracownie przewidziane na realizację wsparcia eksperckiego (wykładu/warsztatu/ konsultacji grupowej) w danej placówce, szkole/ przedszkolu lub innym uzgodnionym miejscu Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie. 12.) Materiały biurowe dla uczestników wykładów, warsztatu/spotkania grupowego zapewnia Zamawiający. 13.) Na Zamawiającym spoczywa zapewnienie sprzętu multimedialnego (projektor) niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 14.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji i oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Obserwacji i oceny będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego, w tym personel projektu. 15.) Zasady wizualizacji. Wykonawcy zobowiązani są do stosowania zasad wizualizacji określonych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 z 8 grudnia 2006r. oraz wytycznych w zakresie informacji i promocji określonych przez Ministra Rozwoju Regionalnego a także w Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 r. w zakresie informacji i promocji, wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 r., nr 227, poz. 1658, z późn. zm.). Szczegółowe omówienie zasad informowania o POKL zostało zawarte w Planie Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 16.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia w sposób zgodny z: opisem przedmiotu zamówienia, zawartą umową, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, oraz wszelkimi aktualnymi wytycznymi i zasadami dotyczącymi realizacji projektu, w szczególności z: wytycznymi wynikającymi z dokumentów: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zasadami wynikającymi z dokumentu -Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych. 17.) Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: a) udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego, wglądu do wszystkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, w tym dokumentów finansowych b) przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) o miejscu ich archiwizacji. c) zachowania w poufności zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej ustaniu wszelkich danych osobowych, do których wykonawca miał dostęp, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie 18.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usługi oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż realizują niniejsze zamówienie zgodnie z umową, ofertą oraz SIWZ, a w szczególności przedstawić dokumentację pozwalającą na jednoznaczne stwierdzenie prawidłowości realizowanego zamówienia w zgodzie z powyższym. 1. Podwykonawstwo a) Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. b) Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. c) Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania Wykonawcy. d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. 5. W przypadku składania ofert przez: a) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, na etapie podpisywania umowy zobowiązane będą do złożenia oświadczenia o osobistym wykonaniu powierzonych w ramach umowy zadań b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które osobiście (bez udziału swoich pracowników - trenerów - lub wykonawców zewnętrznych) wykonają zadanie, na etapie podpisywania umowy zobowiązane będą do złożenia oświadczenia o osobistym wykonaniu powierzonych w ramach umowy zadań. 6. Na etapie podpisywania umowy Wykonawca wybrany do realizacji danego zadania zobowiązany będzie podpisać: a) oświadczenie o zatrudnieniu bądź nie, w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki b) Oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest zaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i/lub w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), a obciążenie wynikające z ich wykonywania nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych w ramach umowy, a łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich ww. projektach nie przekracza 240 godzin miesięcznie. c) W przypadku zaangażowania Wykonawcy w realizację innych projektów, o których mowa w powyższym ppkt. b Wykonawca będzie zobowiązany złożyć zobowiązanie do prowadzenia ewidencji godzin i zadań, potwierdzającej łączne zaangażowanie we wszystkich projektach realizowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, w które Wykonawca jest zaangażowany oraz zobowiązanie do przekazania Zamawiającemu przedmiotowej ewidencji godzin i zadań na koniec każdego miesiąca w ramach którego realizować będą zadania w projekcie..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.01.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Iwona Grzanka, ul. Konopnickiej 6-12/1, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3240,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3240,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3240,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3240,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W przeprowadzonych kolejno postępowaniach (dwa w trybie przetargu nieograniczonego), nie złożono żadnej oferty, a warunki zawarte w pierwotnych specyfikacjach nie zostały zmienione. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ustawodawca dopuszcza udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej reki m.in. w przypadku jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone zadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp jest zgodne z przepisami, gdyż wyczerpuje wszystkie przesłanki udzielenia zamówienia w tym trybie tj. w prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z całkowitym wypełnieniem przesłanek udzielenie zamówienia jest zgodne z prawem