Informacje o przetargu
druk i dostawa modeli kartonowych, piktogramów i logotypów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa modeli kartonowych, piktogramów i logotypów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: GRUPA 1- druk i dostawa modeli kartonowych (łącznie 3 000 sztuk) do siedziby Zamawiającego ; GRUPA 2- druk i dostawa piktogramów (łącznie 10 600 sztuk- 13 wzorów) do siedziby Zamawiającego; GRUPA 3- druk i dostawa logotypów (łącznie 300 sztuk) do siedziby Zamawiającego.
Adres: | ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: sekretariat@mzkzg.org tel: 0-58 342-25-00 fax: 0-58 342-24-99 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 616173-N-2019 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2019-11-04 | Termin składania wniosków: | 2019-11-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.mzkzg.org | Informacja dostępna pod: | http://bip.mzkzg.org |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79823000-9 | Usługi drukowania i dostawy |
Wyniki
Ogłoszenie nr 510021835-N-2020 z dnia 05.02.2020 r.
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej: druk i dostawa modeli kartonowych, piktogramów i logotypów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616173-N-2019
Numer ogłoszenia: 616173-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 22045390300000, ul. ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 342-25-00, e-mail sekretariat@mzkzg.org, faks 0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mzkzg.org
Adres strony internetowej (url): http://bip.mzkzg.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa modeli kartonowych, piktogramów i logotypów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
MZKZG/ZP/N/5/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa modeli kartonowych, piktogramów i logotypów do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: GRUPA 1- druk i dostawa modeli kartonowych (łącznie 3 000 sztuk) do siedziby Zamawiającego ; GRUPA 2- druk i dostawa piktogramów (łącznie 10 600 sztuk- 13 wzorów) do siedziby Zamawiającego; GRUPA 3- druk i dostawa logotypów (łącznie 300 sztuk) do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV:
79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
GRUPA 1- cd uzasadnienia unieważnienia postępowania : Zamawiający odniósł się, co do zasady, w sposobie przyznawania punktacji za to kryterium w GRUPIE 1 do terminu wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. Jednocześnie , w treści SIWZ wskazał, że termin wykonania przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy. Zamawiający opisał także szczegółowo przypadki przyznawania punktacji (odrzucenia oferty) za to kryterium , w których każdorazowo odnosi się do wartości liczonych od daty podpisania umowy, nie zaś od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (jak w lit.a). Zatem Zamawiający nie określił sposobu przyznawania punktacji za to kryterium w sposób jednoznaczny, precyzyjny, nie budzący żadnych wątpliwości, wprowadzając do treści IWZ wzajemnie wykluczające się postanowienia. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Równie ważne jak wybór kryterium jest właściwe ukształtowanie sposobu oceny ofert w jego ramach. Sposób powinien być na tyle jasny i precyzyjny, żeby wykonawca sam mógł przewidzieć i zweryfikować uzyskaną liczbę punktów. Powinien również umożliwiać faktyczne wyłonienie oferty najkorzystniejszej w świetle tych właściwości, które zamawiający uznał za decydujące. Jest to o tyle istotne, że błędne ukształtowanie sposobu oceny ofert stanowi wadę niemożliwą do skorygowania przez zmiany lub zabiegi interpretacyjne po upływie terminu składania ofert. Zatem konsekwencją nieprawidłowego ukształtowania sposobu oceny ofert może być konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. (tak m.in. wynika z wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 23 kwietnia 2015 r., sygn. KIO 712/15). Zgodnie z art. 2 ust.5 lit.a) ustawy Prawo zamówień publicznych oferta najkorzystniejsza to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, albo ofertę z najniższą ceną, a w przypadku zamówień publicznych w zakresie działalności twórczej lub naukowej, których przedmiotu nie można z góry opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. W sytuacji , gdy Zamawiający w prowadzonym przez siebie postępowaniu dopiero po otwarciu ofert zorientował się, iż popełnił błąd w kryteriach oceny ofert, to na tym etapie postępowania nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert. Zaistniała wada jest wadą na tym etapie nie usuwalną, nie jest już możliwa modyfikacja treści SIWZ polegająca na zmianie wadliwego opisu sposobu oceny ofert ( tak KIO w uchwale z dnia 17 kwietnia 2014 roku sygn. akt : KIO/KD 34/14). Przenosząc powyższe rozważania na grunt niniejszego postępowania, w ocenie Zamawiającego wzajemnie wykluczające się postanowienia SIWZ dotyczące przyznawania punktacji za kryterium : „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” uniemożliwiają dokonanie jednoznacznej i precyzyjnej oceny ofert, a w konsekwencji dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przepisami ustawy Pzp, a także zasadą równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji co stanowi rażące naruszenie jej przepisów . GRUPA 3- cd uzasadnienia unieważnienia postępowania : Zamawiający odniósł się, co do zasady, w sposobie przyznawania punktacji za to kryterium do terminu wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. Jednocześnie wskazał, że termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie rozpatrywanej zostanie ustalony na podstawie danych zawartych przez Wykonawcę w pkt. III formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ. W pkt.III formularza oferty, w odniesieniu do GRUPY 3, Zamawiający wskazał termin (który winien zostać uzupełniony przez Wykonawców) liczony od daty podpisania umowy, nie zaś od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, że w tej grupie termin ten faktycznie mógłby zostać liczony zarówno od daty podpisania umowy, jak i od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę- zapis o takiej treści, który został wprowadzony przez Zamawiającego do formularza oferty (autora jego wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) wprowadził Wykonawców w błąd w zakresie informacji dotyczącej ostatecznego sposobu liczenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Nie ulega wątpliwości, że termin wykonania przedmiotu zamówienia liczony od daty podpisania umowy byłby terminem krótszym od terminu wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę, co mogło spowodować zaoferowanie przez Wykonawców (na podstawie literalnego brzmienia pkt. III formularza oferty) dłuższych terminów wykonania przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Równie ważne jak wybór kryterium jest właściwe ukształtowanie sposobu oceny ofert w jego ramach. Sposób powinien być na tyle jasny i precyzyjny, żeby wykonawca sam mógł przewidzieć i zweryfikować uzyskaną liczbę punktów. Powinien również umożliwiać faktyczne wyłonienie oferty najkorzystniejszej w świetle tych właściwości, które zamawiający uznał za decydujące. Jest to o tyle istotne, że błędne ukształtowanie sposobu oceny ofert stanowi wadę niemożliwą do skorygowania przez zmiany lub zabiegi interpretacyjne po upływie terminu składania ofert. Zatem konsekwencją nieprawidłowego ukształtowania sposobu oceny ofert może być konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. (tak m.in. wynika z wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 23 kwietnia 2015 r., sygn. KIO 712/15). Zgodnie z art. 2 ust.5 lit.a) ustawy Prawo zamówień publicznych oferta najkorzystniejsza to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, albo ofertę z najniższą ceną, a w przypadku zamówień publicznych w zakresie działalności twórczej lub naukowej, których przedmiotu nie można z góry opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. W sytuacji , gdy Zamawiający w prowadzonym przez siebie postępowaniu dopiero po otwarciu ofert zorientował się, iż popełnił błąd w kryteriach oceny ofert, to na tym etapie postępowania nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert. Zaistniała wada jest wadą na tym etapie nie usuwalną, nie jest już możliwa modyfikacja treści SIWZ polegająca na zmianie wadliwego opisu sposobu oceny ofert ( tak KIO w uchwale z dnia 17 kwietnia 2014 roku sygn. akt : KIO/KD 34/14). Przenosząc powyższe rozważania na grunt niniejszego postępowania, w ocenie Zamawiającego błędna treść informacji Zamawiającego stanowiącej podstawę oceny ofert (przyznania punktacji) za kryterium: „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” wykluczyło możliwość jasnej i precyzyjnej oceny ofert, a w konsekwencji dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przepisami ustawy Pzp, a także zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji co stanowi rażące naruszenie jej przepisów .
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: druk i dostawa modeli kartonowych do siedziby Zamawiającego | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 91 ust.1, art. 2 ust.5 oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający wskazał, w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej „SIWZ”) sposób przyznawania punktacji za kryterium: „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” w tej grupie. W Rozdziale XV.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT SIWZ, pkt.2 ppkt.2.2) lit.a) Zamawiający wpisał : „ Użyte oznaczenia: TWPZ - punktacja za kryterium „termin wykonania przedmiotu zamówienia” Tmax – maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, tj. 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę; Tb – termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie rozpatrywanej (w dniach) - na podstawie danych zawartych w pkt. III formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia dłuższy niż 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę - oferta zostanie odrzucona. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę - punkty zostaną przyznane jak dla terminu wynoszącego 14 (słownie: czternaście) dni. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia – przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 40 (słownie: czterdzieści) punktów za to kryterium.” Jednocześnie w uwadze pod pkt.2 ppkt. 2.2 lit.b) tego Rozdziału SIWZ Zamawiający wskazał: UWAGA : dla GRUP 1-2 termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia dłuższy niż 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy- oferta zostanie odrzucona. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 14 (słownie: czternaście) dni od daty podpisania umowy- punkty zostaną przyznane jak dla terminu wynoszącego 14 (słownie: czternaście) dni. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy– przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia – przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 40 (słownie: czterdzieści) punktów za to kryterium. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 (słownie: czterdzieści). | |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: druk i dostawa piktogramów do siedziby Zamawiającego | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 91 ust.1 i art. 2 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający nieprawidłowo wskazał, w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej „SIWZ”) sposób przyznawania punktacji za kryterium: „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” w tej grupie. W Rozdziale XV.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT SIWZ, pkt.2 ppkt.2.1) lit.b) Zamawiający wpisał : „W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 40 (słownie: czterdzieści) punktów za to kryterium.” W tej grupie, zgodnie z treścią załącznika numer 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA, NA PODSTAWIE UMÓW O PRACĘ, OSÓB DO WYKONANIA CZYNNOŚCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, pkt. I SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , GRUPA 2 Zamawiający w ogóle nie wprowadził w stosunku do Wykonawców wykonania i doręczenia Zamawiającemu wydruku próbnego proof. Zatem wprowadzając do treści SIWZ zapis o treści wskazanej powyżej Zamawiający błędnie opisał sytuację, w której Wykonawcy mogłoby zostać przyznane 40 punktów za to kryterium. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Równie ważne jak wybór kryterium jest właściwe ukształtowanie sposobu oceny ofert w jego ramach. Sposób powinien być na tyle jasny i precyzyjny, żeby wykonawca sam mógł przewidzieć i zweryfikować uzyskaną liczbę punktów. Powinien również umożliwiać faktyczne wyłonienie oferty najkorzystniejszej w świetle tych właściwości, które zamawiający uznał za decydujące. Jest to o tyle istotne, że błędne ukształtowanie sposobu oceny ofert stanowi wadę niemożliwą do skorygowania przez zmiany lub zabiegi interpretacyjne po upływie terminu składania ofert. Zatem konsekwencją nieprawidłowego ukształtowania sposobu oceny ofert może być konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. (tak m.in. wynika z wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 23 kwietnia 2015 r., sygn. KIO 712/15). Zgodnie z art. 2 ust.5 lit.a) ustawy Prawo zamówień publicznych oferta najkorzystniejsza to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, albo ofertę z najniższą ceną, a w przypadku zamówień publicznych w zakresie działalności twórczej lub naukowej, których przedmiotu nie można z góry opisać w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. W sytuacji , gdy Zamawiający w prowadzonym przez siebie postępowaniu dopiero po otwarciu ofert zorientował się, iż popełnił błąd w kryteriach oceny ofert, to na tym etapie postępowania nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert. Zaistniała wada jest wadą na tym etapie nie usuwalną, nie jest już możliwa modyfikacja treści SIWZ polegająca na zmianie wadliwego opisu sposobu oceny ofert ( tak KIO w uchwale z dnia 17 kwietnia 2014 roku sygn. akt : KIO/KD 34/14). Przenosząc powyższe rozważania na grunt niniejszego postępowania, w ocenie Zamawiającego błędne ukształtowanie sposobu oceny ofert (przyznania punktacji) za kryterium: „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” wykluczyło możliwość jasnej i precyzyjnej oceny ofert, a w konsekwencji dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przepisami ustawy Pzp, co stanowi rażące naruszenie jej przepisów . | |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: druk i dostawa logotypów do siedziby Zamawiającego | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 91 ust.1, art. 2 ust.5 oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.z 2019 r. poz. 1843). Zamawiający wskazał, w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej „SIWZ”) sposób przyznawania punktacji za kryterium: „Termin wykonania przedmiotu zamówienia (TWPZ)” w tej grupie. W Rozdziale XV.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT SIWZ, pkt.2 ppkt.2.1) lit.a) Zamawiający wpisał : „ Użyte oznaczenia: TWPZ - punktacja za kryterium „termin wykonania przedmiotu zamówienia” Tmax – maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, tj. 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę; Tb – termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie rozpatrywanej (w dniach) - na podstawie danych zawartych w pkt. III formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia dłuższy niż 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę - oferta zostanie odrzucona. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę - punkty zostaną przyznane jak dla terminu wynoszącego 14 (słownie: czternaście) dni. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia – przyznanych zostanie 0 (słownie: zero) punktów za to kryterium. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin wykonania przedmiotu zamówienia wynoszący 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę – przyznanych zostanie 40 (słownie: czterdzieści) punktów za to kryterium.” | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.