zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Powiat Rypiński
Adres: ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: zp@powiatrypinski.pl
tel: 542 802 432
fax: 542 802 549
Dane postępowania
ID postępowania: 19364920140
Data publikacji zamówienia: 2014-09-11
Termin składania wniosków: 2014-09-19   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 346 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.powiatrypinski.pl Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1 Piotr Lewandowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CONSULT
Komorowo
44 000,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-11-07
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
804000008
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
44 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3 Monika Leśniewska
Choceń
54 890,00
0,15
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-11-07
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
800000004
804000008
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
54 890,00 zł
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
3
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
59 950,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4 Piotr Lewandowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CONSULT
Komorowo
44 000,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-11-07
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
800000004
804000008
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
44 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
44 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
44 000,00 zł


Rypin: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4


Numer ogłoszenia: 193649 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.powiatrypinski.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe warunki łącznie w każdej części: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej w rozumieniu Ustawy Karta Nauczyciela lub w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej lub w Bibliotece Pedagogicznej, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego, ukończony cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) terminu realizacji zamówienia z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Wdrażającą, d) zakresu usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, e) konieczność zmiany osoby wykonującej zamówienie (wskazanej w ofercie) z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych jej zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiatrypinski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat), II piętro.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca 2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Rypińskim.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole/przedszkolu RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole/przedszkolu osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Rypin: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4


Numer ogłoszenia: 233789 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 193649 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rypiński, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca 2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Ryp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Lewandowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CONSULT, ul. Cegielniana 90C/7, 07-310 Komorowo, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 44715,45 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    44000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    44000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    44000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Leśniewska, ul. Batorego 6/8, 87-850 Choceń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 44715,45 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    54890,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    44000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    59950,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Lewandowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CONSULT, ul. Cegielniana 90C/7, 07-310 Komorowo, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 44715,45 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    44000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    44000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    44000,00


  • Waluta:
    PLN.