Informacje o przetargu
Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz, realizowanego przez powiat grodzki Miasto Kalisz. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie dotyczy wspomagania 35 szkół i przedszkoli z terenu powiatu grodzkiego Miasto Kalisz. Głównym celem Projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 490 nauczycieli 35 szkół/przedszkoli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w obszarach wymagających wsparcia. 2. Realizacja form doskonalenia nauczycieli/lek nastąpi w terminie od października 2014 r. do 30.06.2015r. i obejmie ogółem 1570 godzin w tym: a/ szkolenia rad pedagogicznych: 1120 godzin (35 placówek razy 32 godziny), b/ konsultacje indywidualne w ramach wybranych obszarów: 450 godzin (20 szkół razy 15 godzin dla każdej szkoły i 15 przedszkoli razy 10 godzin dla każdego przedszkola). 3. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie od 5 do 25 osób. 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno-prawnej, zawierającej koszty dojazdu do szkół i przedszkoli. 5. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz: Oferta nr 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 141 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godzin (3 szkoły x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 45 godzin (3 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 3: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 5 szkołach i 4 przedszkolach ogółem 403 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 288 godzin (9 szkół/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 115 godzin (5 szkół x 15 godz. i 4 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 4: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 2 szkołach ogółem 94 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 szkoły x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 5: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej (EWD) w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 5 szkołach ogółem 235 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 160 godzin (5 szkół x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 75 godzin (5 szkół x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 42 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin konsultacji z ekspertem (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 7: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 szkoła x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin (1 szkoła x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 9: Budowa koncepcji pracy szkoły/przedszkola w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 12: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w 1 szkole i 1 przedszkolu ogółem 89 godzin zajęć w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godzin (2 szkoły/przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 25 godzin (1 szkoła x 15 godz. i 1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 15: Współpraca szkoły/przedszkola ze środowiskiem lokalnym w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godzin konsultacji z ekspertem). Oferta nr 16: Rodzice są partnerami szkoły w 2 przedszkolach ogółem 84 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 20 godzin (2 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 17: Nauczyciel 45+ w 2 przedszkolach i 2 szkołach ogółem 178 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 128 godzin (4 szkoły/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 50 godzin (2 przedszkola x 10 godzin i 2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 21: Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia, - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin konsultacji z ekspertem. Oferta nr 23: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? w 3 przedszkolach ogółem 126 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godziny (3 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (3 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli, która będzie zgodna z opisem. 7. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy, np. ferie, również w godzinach przedpołudniowych. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z zakresem tematycznym szkoleń dostarczonym przez Zamawiającego. 8. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń, szczegółowych programów, scenariuszy szkoleń i konsultacji wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi, prezentacjami, ćwiczeniami (itd.) wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej, testów wejścia/wyjścia (na początku i na zakończenie szkolenia- wzór ankiet i testów zapewnia Zamawiający); 4) zapewnienie że trenerzy, szkoleniowcy, wykładowcy, konsultanci, eksperci, będą posiadali laptopy; 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia (min. 5 zdjęć z zajęć); 7) sporządzenia sprawozdania końcowego na zakończenie realizacji zadania; 8) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 9) prowadzone zajęcia i materiały szkoleniowe będą oznakowane zgodną z wizualizację wynikającą z obowiązujących dokumentów dotyczących promocji w ramach POKL: Planem komunikacji PO KL, Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, logotypami - dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego, w tym Koordynator Projektu i Koordynator Merytoryczny.
Zamawiający:
Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Adres: | ul. Handlowa, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: cku@onet.pl tel: 62 753 22 47 fax: 62 753 22 47 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 31306020140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-09-19 | Termin składania wniosków: | 2014-09-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 274 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.ckuip.kalisz.pl | Informacja dostępna pod: | Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu, ul. Handlowa 9, 62-800 Kalisz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk | Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Wrocław | 218 230,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-10-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 218 230,00 zł Minimalna złożona oferta: 200 960,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 200 960,00 zł Maksymalna złożona oferta: 233 930,00 zł | |
Kalisz: Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 313060 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego , ul. Handlowa 9, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 753 22 47, faks 62 753 22 47.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ckuip.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz, realizowanego przez powiat grodzki Miasto Kalisz. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie dotyczy wspomagania 35 szkół i przedszkoli z terenu powiatu grodzkiego Miasto Kalisz. Głównym celem Projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 490 nauczycieli 35 szkół/przedszkoli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w obszarach wymagających wsparcia. 2. Realizacja form doskonalenia nauczycieli/lek nastąpi w terminie od października 2014 r. do 30.06.2015r. i obejmie ogółem 1570 godzin w tym: a/ szkolenia rad pedagogicznych: 1120 godzin (35 placówek razy 32 godziny), b/ konsultacje indywidualne w ramach wybranych obszarów: 450 godzin (20 szkół razy 15 godzin dla każdej szkoły i 15 przedszkoli razy 10 godzin dla każdego przedszkola). 3. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie od 5 do 25 osób. 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno-prawnej, zawierającej koszty dojazdu do szkół i przedszkoli. 5. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz: Oferta nr 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 141 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godzin (3 szkoły x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 45 godzin (3 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 3: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 5 szkołach i 4 przedszkolach ogółem 403 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 288 godzin (9 szkół/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 115 godzin (5 szkół x 15 godz. i 4 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 4: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 2 szkołach ogółem 94 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 szkoły x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 5: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej (EWD) w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 5 szkołach ogółem 235 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 160 godzin (5 szkół x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 75 godzin (5 szkół x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 42 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin konsultacji z ekspertem (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 7: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 szkoła x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin (1 szkoła x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 9: Budowa koncepcji pracy szkoły/przedszkola w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 12: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w 1 szkole i 1 przedszkolu ogółem 89 godzin zajęć w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godzin (2 szkoły/przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 25 godzin (1 szkoła x 15 godz. i 1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 15: Współpraca szkoły/przedszkola ze środowiskiem lokalnym w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godzin konsultacji z ekspertem). Oferta nr 16: Rodzice są partnerami szkoły w 2 przedszkolach ogółem 84 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 20 godzin (2 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 17: Nauczyciel 45+ w 2 przedszkolach i 2 szkołach ogółem 178 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 128 godzin (4 szkoły/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 50 godzin (2 przedszkola x 10 godzin i 2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 21: Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia, - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin konsultacji z ekspertem. Oferta nr 23: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? w 3 przedszkolach ogółem 126 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godziny (3 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (3 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli, która będzie zgodna z opisem. 7. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy, np. ferie, również w godzinach przedpołudniowych. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z zakresem tematycznym szkoleń dostarczonym przez Zamawiającego. 8. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń, szczegółowych programów, scenariuszy szkoleń i konsultacji wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi, prezentacjami, ćwiczeniami (itd.) wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej, testów wejścia/wyjścia (na początku i na zakończenie szkolenia- wzór ankiet i testów zapewnia Zamawiający); 4) zapewnienie że trenerzy, szkoleniowcy, wykładowcy, konsultanci, eksperci, będą posiadali laptopy; 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia (min. 5 zdjęć z zajęć); 7) sporządzenia sprawozdania końcowego na zakończenie realizacji zadania; 8) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 9) prowadzone zajęcia i materiały szkoleniowe będą oznakowane zgodną z wizualizację wynikającą z obowiązujących dokumentów dotyczących promocji w ramach POKL: Planem komunikacji PO KL, Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, logotypami - dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego, w tym Koordynator Projektu i Koordynator Merytoryczny..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, które polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak zamówienie podstawowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi być uprawniony do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2014 r. poz. 1041) lub posiadać akredytację przyznaną na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 227, poz. 2247)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPosiadają doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 50 form doskonalenia nauczycieli lub osób dorosłych (szkolenia, warsztaty, wykłady, kursy, konsultacje grupowe i indywidualne), z czego min. 30 form doskonalenia winno być powyżej 10 godzin dydaktycznych każde, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) oferta doskonalenia nr 1 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, budowania strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka, tworzenia programów nauczania i dostosowania ich do potrzeb rozwojowych uczniów, stosowania technik, stymulujących uczniów do samodzielności i odpowiedzialności za własną naukę, technik nauczania sprzyjających sukcesowi uczniów, organizacji procesu samokształcenia, skutecznych metod motywowania, komunikacji interpersonalnej. b) oferta doskonalenia nr 3 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 4 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (np. pedagog, psycholog w tym specjalista z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie wybranych metod aktywizujących: metody aktywnego słuchania muzyki, pedagogika zabawy, edukacja przez ruch, nauczania wielozmysłowego; techniki orgiami i inne techniki plastyczne technik skutecznego uczenia się, technik wizualizacyjnych sposobów motywowania uczniów i zwiększania odpowiedzialności za osobisty rozwój; technik uczenia się i zapamiętywania; elementów oceniania kształtującego, skutecznego motywowania, komunikacji interpersonalnej. c) oferta doskonalenia nr 4 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (np. pedagog, psycholog w tym specjalista z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie współczesnej wiedzy o warunkach sprzyjających procesowi edukacyjnemu; organizacji zajęć, sprzyjającej uczeniu się, doboru i wykorzystania metod pracy sprzyjających uczeniu się; planowania, organizowania i realizacji procesów edukacyjnych; sposobów i metod sprzyjających angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych; narzędzi i metod motywowania uczniów, komunikacji interpersonalnej. d) oferta doskonalenia nr 5 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (np. pedagog, psycholog, informatyk) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie projektowania i realizacji ewaluacji z wykorzystaniem analiz opartych na Kalkulatorach EWD oraz przekazywania niezbędnej wiedzy teoretycznej na temat EWD, m.in. na temat roli EWD w interpretowaniu wyników egzaminów zewnętrznych oraz określaniu jakości pracy szkoły, analizy wyników i tworzeniu raportu, wnioskowania, przekazywania rodzicom i uczniom informacji na temat EWD. e) oferta doskonalenia nr 6 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, (np. pedagog, psycholog, informatyk) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie oceny, doboru i kształtowania oferty edukacyjnej pod kątem realizacji podstawy programowej, promocji szkoły/przedszkola, przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej i tworzenia raportu z jej przebiegu, innowacyjnych metod nauczania; wykorzystywania metod aktywnego słuchania muzyki; edukacyjnych, wychowawczych i terapeutycznych wartości pedagogiki zabawy (z uprawnieniami Klanzy). f) oferta doskonalenia nr 7 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie poznawania sposobów rozwiązywania konfliktów w zespole klasowym, diagnozowania zachowań uczniów, narzędzi socjometrycznych, procedur postępowania w trudnych sytuacjach wychowawczych, asertywności, przeciwdziałania wykluczeniu, skutecznej komunikacji z uczniem i rodzicem. f) oferta doskonalenia nr 9 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie znajomości przepisów prawa oświatowego, rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym, budowaniu koncepcji pracy szkół/przedszkoli, diagnozowaniu potrzeb placówki oświatowej (przedszkola), kreowaniu wizerunku placówki oświatowej w środowisku lokalnym, określaniu wartości i celów oraz sposobów ich osiągnięcia w działalności przedszkola, sposobów monitorowania i ewaluacji koncepcji pracy przedszkola, pracy zespołowej, współpracy z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym. g) oferta doskonalenia nr 12 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie zasad pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, zespołowego planowania pracy, zakresu i sposobów dostosowania wymagań i metod pracy do możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, opracowywania IPET-u, dostosowania programów do indywidualnych potrzeb uczniów sposobów i metod eliminowania agresji wśród uczniów oraz diagnozowania przyczyn niepowodzeń szkolnych; metod pracy z uczniem zdolnym, muzykoterapii, edukacyjnych, wychowawczych i terapeutycznych wartości pedagogiki zabawy. h) oferta doskonalenia nr 15 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: -wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, lub: -kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, oraz: -przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych lub z przygotowaniem pedagogicznym i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie: diagnozowania potrzeb środowiska szkoły/przedszkola; sposobów integrowania środowiska; budowania pozytywnych relacji nauczycieli i rodziców; treningu rozwoju umiejętności interpersonalnych; budowania programu współpracy ze środowiskiem lokalnym, wykorzystywania TIK w aspekcie współpracy ze środowiskiem lokalnym. h) oferta doskonalenia nr 16 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych lub z przygotowaniem pedagogicznym i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie wzajemnych relacji nauczycieli i rodziców i ich wzajemnych oczekiwań, sposobów integrowania środowiska rodziców, budowania pozytywnych relacji, treningu rozwoju umiejętności interpersonalnych; mediacji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, technik relaksacyjnych. i) oferta doskonalenia nr 17 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (np. pedagog, psycholog, informatyk) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie efektywnej komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, mediacji w sytuacjach konfliktowych, wypaleniem zawodowym, posługiwania się nowoczesnymi technologiami w procesie nauczania, wykorzystania TIK w codziennej pracy nauczyciela, profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela, emisji głosu. j) oferta doskonalenia nr 21 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych (np. pedagog, psycholog) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie skutecznej organizacji procesów edukacyjnych, zespołowego planowania działań, programowania i stosowania bieżącej oraz sumującej oceny efektów, uzyskiwanych przez uczniów, efektywnej komunikacji oraz pracy zespołowej, treningu interpersonalnego. k) oferta doskonalenia nr 23 - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 2 ekspertami - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każdy spełnia poniższe warunki, tj. posiada: - wykształcenie wyższe II stopnia z zakresu nauk humanistycznych, pedagogicznych, społecznych, psychologicznych, technicznych (np. pedagog, psycholog, informatyk) lub inne z przygotowaniem pedagogicznym, Lub: - kwalifikacje coacha, trenera, tutora, edukatora, doradcy metodycznego, konsultanta lub doświadczenie zawodowe w zakresie wyżej wymienionej oferty, Oraz: - przeprowadzone co najmniej 5 szkoleń dla osób dorosłych i/lub nauczycieli (rady pedagogiczne, kursy, warsztaty, doradztwo edukacyjne) w zakresie projektowania i realizacji ewaluacji wewnętrznej, opracowywaniu narzędzi badawczych, analizie wyników przeprowadzonych badań, sporządzaniu raportu i ustalaniu wniosków z ewaluacji, wykorzystywaniu wniosków z ewaluacji w procesie doskonalenia pracy i rozwoju szkoły/przedszkola, pracy zespołowej, planowaniu działań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w łącznej wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. Nr 200, poz. 1537, z późn. zm.) lub potwierdzające posiadanie akredytacji przyznanej na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 227, poz. 2247)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 20
- 3 - Kwalifikacje personelu - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ckuip.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu, ul. Handlowa 9, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Kaliszu, ul. Handlowa 9, 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Kalisz: Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 361332 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 313060 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, ul. Handlowa 9, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 753 22 47, faks 62 753 22 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa edukacyjna - realizacja form doskonalenia nauczycieli (szkolenia, warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe i indywidualne) w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz, realizowanego przez powiat grodzki Miasto Kalisz. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie dotyczy wspomagania 35 szkół i przedszkoli z terenu powiatu grodzkiego Miasto Kalisz. Głównym celem Projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia 490 nauczycieli 35 szkół/przedszkoli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz w obszarach wymagających wsparcia. 2. Realizacja form doskonalenia nauczycieli/lek nastąpi w terminie od października 2014 r. do 30.06.2015r. i obejmie ogółem 1570 godzin w tym: a/ szkolenia rad pedagogicznych: 1120 godzin (35 placówek razy 32 godziny), b/ konsultacje indywidualne w ramach wybranych obszarów: 450 godzin (20 szkół razy 15 godzin dla każdej szkoły i 15 przedszkoli razy 10 godzin dla każdego przedszkola). 3. Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie od 5 do 25 osób. 4. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno-prawnej, zawierającej koszty dojazdu do szkół i przedszkoli. 5. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach Projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz: Oferta nr 1: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? w 3 szkołach ogółem 141 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godzin (3 szkoły x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 45 godzin (3 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 3: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki w 5 szkołach i 4 przedszkolach ogółem 403 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 288 godzin (9 szkół/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 115 godzin (5 szkół x 15 godz. i 4 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 4: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 2 szkołach ogółem 94 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 szkoły x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 5: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej (EWD) w ewaluacji wewnętrznej szkoły w 5 szkołach ogółem 235 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 160 godzin (5 szkół x 32 godz. szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 75 godzin (5 szkół x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 6: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 1 przedszkolu ogółem 42 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin konsultacji z ekspertem (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 7: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 szkoła x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin (1 szkoła x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 9: Budowa koncepcji pracy szkoły/przedszkola w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 12: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w 1 szkole i 1 przedszkolu ogółem 89 godzin zajęć w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godzin (2 szkoły/przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 25 godzin (1 szkoła x 15 godz. i 1 przedszkole x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 15: Współpraca szkoły/przedszkola ze środowiskiem lokalnym w 1 przedszkolu ogółem 42 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny (1 przedszkole x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 10 godzin (1 przedszkole x 10 godzin konsultacji z ekspertem). Oferta nr 16: Rodzice są partnerami szkoły w 2 przedszkolach ogółem 84 godziny zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 64 godziny (2 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 20 godzin (2 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 17: Nauczyciel 45+ w 2 przedszkolach i 2 szkołach ogółem 178 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 128 godzin (4 szkoły/przedszkoli x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 50 godzin (2 przedszkola x 10 godzin i 2 szkoły x 15 godz. konsultacji z ekspertem). Oferta nr 21: Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych w 1 szkole ogółem 47 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 32 godziny szkolenia, - konsultacje zespołowe i indywidualne - 15 godzin konsultacji z ekspertem. Oferta nr 23: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? w 3 przedszkolach ogółem 126 godzin zajęć, w tym: - zajęcia warsztatowe/wykłady - 96 godziny (3 przedszkola x 32 godziny szkolenia), - konsultacje zespołowe i indywidualne - 30 godzin (3 przedszkola x 10 godz. konsultacji z ekspertem). 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli, która będzie zgodna z opisem. 7. Szkolenia odbywać się będą głównie w godzinach popołudniowych w dniach od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty albo dni wolne od pracy, np. ferie, również w godzinach przedpołudniowych. Zamawiający wymaga, by szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z zakresem tematycznym szkoleń dostarczonym przez Zamawiającego. 8. Obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) przesyłanie Zamawiającemu za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem każdego ze szkoleń, szczegółowych programów, scenariuszy szkoleń i konsultacji wraz z załącznikami np. materiałami szkoleniowymi, prezentacjami, ćwiczeniami (itd.) wykorzystywanymi na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli; 3) przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej, testów wejścia/wyjścia (na początku i na zakończenie szkolenia- wzór ankiet i testów zapewnia Zamawiający); 4) zapewnienie że trenerzy, szkoleniowcy, wykładowcy, konsultanci, eksperci, będą posiadali laptopy; 5) prowadzenie dziennika zajęć i list obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; 6) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia (min. 5 zdjęć z zajęć); 7) sporządzenia sprawozdania końcowego na zakończenie realizacji zadania; 8) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 9) prowadzone zajęcia i materiały szkoleniowe będą oznakowane zgodną z wizualizację wynikającą z obowiązujących dokumentów dotyczących promocji w ramach POKL: Planem komunikacji PO KL, Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, logotypami - dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacji będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego, w tym Koordynator Projektu i Koordynator Merytoryczny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie grodzkim Miasto Kalisz realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, ul. Uniwersytecka 1, 50-951 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 241090,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
218230,00
Oferta z najniższą ceną:
200960,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
233930,00
Waluta:
PLN.