zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Miasto Kwidzyn
Adres: ul. Warszawska 19, 82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zp@um.kwidzyn.pl
tel: 055 6464700, 6464777
fax: 556 464 703
Dane postępowania
ID postępowania: 32488820110
Data publikacji zamówienia: 2011-10-07
Termin składania wniosków: 2011-10-18   
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 21 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.kwidzyn.pl Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn Pokój 312 (II piętro)
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
37524100-8 Gry edukacyjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych. JT MEBEL Sp. z o.o.
Kartuzy
155 559,00
0,39
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-23
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
375241008
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
155 560,00 zł
Minimalna złożona oferta:
155 560,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
155 560,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
155 560,00 zł


Kwidzyn: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych


Numer ogłoszenia: 324888 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kwidzyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych: gier edukacyjnych, książek, oprogramowania wg załącznika A, w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych. Zamawiający zwraca uwagę, że dla ważności oferty, Wykonawca musi zaoferować dostawę wszystkich pozycji wymienionych w załączniku A. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. l.p NAZWA ILOŚĆ 1 Multimedialne oprogramowanie Dysleksja- pakiet profesjonalny wspomagający profilaktykę oraz terapię pedagogiczną trudności w czytaniu i pisaniu- pakiet 1 i 2 składa się z aplikacji terapeuty, modułu wspomagającego diagnozę, modułu terapeutycznego, zestawu tradycyjnych pomocy, wszystko spakowane w wygodną walizkę wykonaną z grubego kartonu, zapinaną na rzepy. Pakiet 1 i 2 np. EduSensus 2 2 Multimedialny program terapeutyczny- Dysleksja- do pracy z dziećmi w wieku od 5 o 9 lat wykazującymi trudności w czytaniu, pisaniu i rozwiązywaniu zadań matematycznych, wszystko spakowane w wygodne pudełko wykonane z grubego kartony ( na 20 stanowisk) np. Eduterapeutica 2 3 Klocki Logo (Rocławskiego)- 150 klocków z 44 literami (zapisanymi na czterech ściankach klocka- pisane małe i wielkie, drukowane małe i wielkie), cyframi, znakami interpunkcyjnymi i matematycznymi, wym. klocka 1,5x4x1,5cm, zapakowane w plastikowej kasecie 30 4 Czytam i piszę- interaktywna multimedialna gra edukacyjna z języka polskiego dla dzieci w wieku 6-10 lat, wszystko spakowane w wygodne pudełko wykonane z grubego kartonu np.Edurom 30 5 Sygnalizator odpowiedzi- cztery kolorowe sygnalizatory gotowości drużyny do udzielenia odpowiedzi, każdy z nich wydaje inny dźwięk, 4 szt. śr. 9cm, na 2 baterie AAA 6 6 Ortopudełko- poziom I- przyrząd służący do diagnozy i usprawnienia widzenia obuocznego- funkcji wzroku, w zestawie plastikowe pudełko z szybką pokrytą paskami oraz ruchome karty z literami, zdaniami, wyrazami i obrazkami, instrukcja obsługi, przeznaczone dla dzieci młodszych 3 7 Ortopudełko- poziom II- przyrząd służący do diagnozy i usprawnienia widzenia obuocznego- funkcji wzroku, w zestawie plastikowe pudełko z szybką pokrytą paskami oraz ruchome karty z literami, zdaniami, wyrazami i obrazkami, instrukcja obsługi, przeznaczone dla dzieci starszych 2 8 Loteryjki dźwiękowe- tematyczne loteryjki z barwnymi zdjęciami; tematy loteryjek:Dźwięki wokół nas, Dźwięki na fermie- każda loteryjka składa się z 12 plansz o wym. 13,2x20,4cm, 120 kartoników i płyty CD w języku polskim 3 9 Paleta- wyprawka- pomoc edukacyjna składająca się z okragłęj podstawy o średnicy 27cm wykonanej z drewna i 12 drewnianych klocków w sześciu kolorach, 2 tarcze blanko oraz 12 tematycznych tarcz 10 10 Paleta- tarcze Samo- komplet 12 tarcz ćwiczeń ze zbiorem zabaw ogólnorozwojowych (porządkowanie elementów, klasyfikowanie kształtów, dobieranie obrazków wg określonych cech) 40 11 Paleta- zestaw kontrolny- pomoc edukacyjna składająca się z okrągłęj podstawy o średnicy 27cm wykonanej z drewna i 12 drewnianych klocków w sześciu kolorach 10 12 Zestaw - seria książeczek do nauki czytania Od gwiazdki do bajki cz.1-4 i Idę do szkoly cz.1-4. Kruk z Kruklanki Chrząszcz a Żyrzyna, Cyża żmija Syk-Syk, Miała Baba Kogutanp. PUS 40 13 Zestaw kontrolny- podręczne zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków zp. PUS 42 14 Zestaw pacynek- 8 pacynek, płyta CD z nagraniem przedstawień, książka z dialogami dwóch bajek Czerwony Kapturek, Trzy świnki- spakowane w plastikowe pudełko 4 15 Ćwiczenia grafomotoryczne-Sowa Rozalia- dla uczniów nauczania początkowego. Sowa zachęca dzieci do ćwiczeń manualnych, pisania po śladzie, uzupełniania, dorysowywania brakujących elementów klasa 1 12 16 Bingo sylabowe- gra edukacyjna wspomagająca naukę czytania. Urozmaica dzieciom naukę czytania. Gra pozwala realizować założenia symultaniczno- sekwencyjnej metody czytania w formie zabawy z elementami rywalizacji klasa 1 3 17 Czytam sam. Publikacja dla dzieci sześcio- i siedmio- letnich doskonaląca czytanie ze zrozumieniem. Zbiór krótkich, wpadających w ucho tekstów przeznaczonych do samodzielnego czytania przez dzieci. Większość z nich napisana z użyciem 23 liter z wykorzystaniem pełnej ortografii. Każdy z tworów wzbogacony jest o ćwiczenia, które sprawdzaja zrozumienie tekstu oraz rozwijają dziecięcą spostrzegawczość i sprawność manualną. klasa 1 12 18 Kartkówki z Moniką . Zintegrowane sprawdziany i ćwiczenia dla uczniów klasy 1-3 szkoły podstawowej. Obejmują najwazaniejsze zagadnienie obowiązującego programu nauczania z : języka polskiego, matematyki oraz wybranych zagadnień ze środowiska społeczno- przyrodniczego. Opracowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności, przystępności dla każdego ucznia . porządkują wiedzę i umożliwiają zbadanie stopnia jek opanowania.klasa 1 12 19 Ćwiczenia korekcyjno- kompensacyjne. Pomocne podczas zajęć indywidualnych oraz zajęć z grupą dzieci, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem. Opracownaie składa się z 4 częśći: 1) wycinanki- ćwiczenia kształtujące sprawność manualną, 2) uważne ucho- ćwiczenia kształcące słuch fonetyczny, 3) bystre oko- ćwiczenia kształtujące percepcję wzrokową, 4) sprawna ręka- ćwiczenia kształtujące sprawność grafomotoryczną klasa 1 10 20 Ciche czytanie ze zrozumieniem- dla klasy 2 szkoły podstawowej. Zbiór ćwiczeń sprawdzających rozumienie czytanego tekstu. Opracowanie zawiera ciekawe i różnorodne teksty połączone z wykonywaniem zadań plastycznych. 12 21 Ćwiczenia grafomotoryczne-Sowa Rozalia- dla uczniów nauczania początkowego. Sowa zachęca dzieci do ćwiczeń manualnych, pisania po śladzie, uzupełniania, dorysowywania brakujących elementów klasa 2 12 22 Bingo sylabowe- gra edukacyjna wspomagająca naukę czytania. Urozmaica dzieciom naukę czytania. Gra pozwala realizować założenia symultaniczno- sekwencyjnej metody czytania w formie zabawy z elementami rywalizacji klasa 2 3 23 Sekrety czytania ze zrozumieniem. Zawarte ćwiczenia mają na celu doskonalenie rozumienia czytanego tekstu oraz właściwego i celowego reagowania na treść klasa 2 12 24 Dyktanda i zabawy ortograficzne. Umiejętność poprawnego pisania utrwala się przez czytanie, przepisywanie, uzupełnianie liter w wyrazach i samodzielne pisanie słów zawierających iortograficzną pułapkę. Klasa 2 12 25 Dyktanda z Ferdynardem. Zestaw dyktand i ćwiczeń ortograficznych. Bezstresowy tekst na znajomość zasad polskiej pisowni klasa 2 12 26 Uczymy się gramatyki. Klasa 2. może być wykorzystywana jako zeszyt ćwiczeń uzupełniających do wszystkich podręczników dopuszczonych do użytku szkolnego na poziomie nauczania początkowego, do zajęć wyrównawczych lub ćwiczeń indywidualnych w domu. Uczeń poznaje reguły, utrwala poprawność gramatyczną języka polskiego poprzez ciekawe i zróżnicowane pod względem trudności ćwiczenia umysłowe. 12 27 Zadania z czytania. Szkoła podstawowa klasy 1,2,3 nauczanie zintegrowane. Książeczka przeznaczona jest dla uczniów, którzy umieją już czytać, lecz powinni doskonalić tę sprawność. Można dobrać kartę do poziomu na jakim czytają uczniowie. 12 28 Zintegrowane sprawdziany i ćwiczenia dla uczniów klasy 1-3 szkoły podstawowej. Obejmują najwazaniejsze zagadnienie obowiązującego programu nauczania z : języka polskiego, matematyki oraz wybranych zagadnień ze środowiska społeczno- przyrodniczego. Opracowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności, przystępności dla każdego ucznia . porządkują wiedzę i umożliwiają zbadanie stopnia jek opanowania. klasa 2 12 29 Ćwiczenia korekcyjno- kompensacyjne. Pomocne podczas zajęć indywidualnych oraz zajęć z grupą dzieci, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem. Opracownaie składa się z 4 częśći: 1) wycinanki- ćwiczenia kształtujące sprawność manualną, 2) uważne ucho- ćwiczenia kształcące słuch fonetyczny, 3) bystre oko- ćwiczenia kształtujące percepcję wzrokową, 4) sprawna ręka- ćwiczenia kształtujące sprawność grafomotoryczną klasa 2 10 30 Dobasoli do kanuka- ćwiczenia czytania pseudowyrazów dla dzieci z dyskleksją. Zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W materiale dominuja zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Materiał ten sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań- nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. 10 31 Ciche czytanie ze zrozumieniem- dla klasy 3 szkoły podstawowej. Zbiór ćwiczeń sprawdzających rozumienie czytanego tekstu. Opracowanie zawiera ciekawe i różnorodne teksty połączone z wykonywaniem zadań plastycznych. 12 32 Sekrety czytania ze zrozumieniem. Zawarte ćwiczenia mają na celu doskonalenie rozumienia czytanego tekstu oraz właściwego i celowego reagowania na treść klasa 3 12 33 Dyktanda z Ferdynardem. Zestaw dyktand i ćwiczeń ortograficznych. Bezstresowy tekst na znajomość zasad polskiej pisowni klasa 3 12 34 Uczymy się gramatyki. Klasa 3. może być wykorzystywana jako zeszyt ćwiczeń uzupełniających do wszystkich podręczników dopuszczonych do użytku szkolnego na poziomie nauczania początkowego, do zajęć wyrównawczych lub ćwiczeń indywidualnych w domu. Uczeń poznaje reguły, utrwala poprawność gramatyczną języka polskiego poprzez ciekawe i zróżnicowane pod względem trudności ćwiczenia umysłowe. 12 35 Kartkówki z Moniką . Zintegrowane sprawdziany i ćwiczenia dla uczniów klasy 1-3 szkoły podstawowej. Obejmują najwazaniejsze zagadnienie obowiązującego programu nauczania z : języka polskiego, matematyki oraz wybranych zagadnień ze środowiska społeczno- przyrodniczego. Opracowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności, przystępności dla każdego ucznia . porządkują wiedzę i umożliwiają zbadanie stopnia jek opanowania. klasa 3 12 36 Ćwiczenia korekcyjno- kompensacyjne. Pomocne podczas zajęć indywidualnych oraz zajęć z grupą dzieci, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem. Opracownaie składa się z 4 częśći: 1) wycinanki- ćwiczenia kształtujące sprawność manualną, 2) uważne ucho- ćwiczenia kształcące słuch fonetyczny, 3) bystre oko- ćwiczenia kształtując percepcję wzrokową, 4) sprawna ręka- ćwiczenia kształtujące sprawność grafomotoryczną klasa 3 10 37 7 walizek - inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii. Pomoc dydaktyczna dla terapeutów oraz nauczycieli języka polskiego. Do książki dołączone są teczki, w których znajdują się wszystkie potrzebne teksty i inne materiały (m.in. karty pracy). W teczce znajduje się także zbiór ponad 700 wyrazów z rz, ż, ó, u, h i ch do wycięcia i wykorzystania w trakcie zabaw. klasa 3 1 38 Moje pierwsze litery Bolek i Lolek- multimedialna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 3-5 lat, ponad 100 zabaw, dzieci bawią się literkami, ozdabiają je, składają z części 5 39 Alfabet i nauka czytania Bolek i Lolek- multimedialna gra edukacyjna, program składa się z 13 dużych interaktywnych plansz oraz 50 plansz zróżnicowanych gier i zabaw 5 40 Wyspa- tajemnica- przygodowa multimedialna gra edukacyjna z serii Klik, przeznaczona dla dzieci w wieku 6-9 lat 5 41 Wehikuł czasu- przygodowa, multimedialna gra edukacyjna z serii Klik, przeznaczona dla dzieci w wieku 8-11 lat 5 42 Wielki wyścig- przygodowa, multimedialna gra edukacyjna z serii Klik, przeznaczona dla dzieci w wieku 7-11 lat 5 43 Meble- biblioteczka (np. pojemnik na książki firmy moje bambino)- z 3 poziomami półeczek do eksponowania książek, przedzielonymi przegródkami, półeczki dwustronne wykończone listwami w kolorze żółtym, zielonym i czerwonym, całość na kółkach, krawędzie boczne zaokręglonym, wym. 74x40x70 7 44 Matematyka- terapia pedagogiczna- pięć części programów multimedialnych wspomagających diagnozę i terapię zaburzeń umiejętności matematycznych na poziomie szkoły podstawowej, przeznaczony do zainstalowania na 10 stanowiskach, wszystko spakowane w wygodną walizkę wykonaną z grubego kartonu, zapinaną na rzepy 1 45 Zestaw matematyczny do liczenia dla szkoły podstawowej spakowany w plastikowym przenośnym pudełku, zawiera: 300 plastikowych krążków o średnicy 2,5cm, 10 tabliczek z liczbami, 5 liczydeł startowych, 10 pudełek Multi Split do wizualizacji rozkładu liczby, 200 kostek plastikowych szczepialnych, 10 piaskowych cyferek do dotykowego rozpoznawania cyfr, 5 koralików, 5 liczydeł, 21 pól liczbowych 3 46 Program komputerowy-dyskalkulia- komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi od 5 do 9 lat, program zawiera: aplikację terapeuty, diagnozę, plan terapii, ćwiczenia, spakowany w podręczne pudełko kartonowe np. Eduterapeutica 2 47 Uczymy się liczyć klasa 1. Książeczka przeznaczona jest dla 6-7 letnich dzieci. Zawiera różne ćwiczenia doskonalące dodawanie, odejmowanie oraz porównywanie liczb w zakresie 10. 18 48 Gry i zabawy matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej klasa 1. Propozycje 50 gier i zabwa dla dzieci przekazujące uczniom wiedzę matematyczną, trwalają ją i sprawdzają jej opanowanie czyli uczą przez zabawę. 18 49 Histerie matematyczne klasa 1. Gry i zabawy z matematyką. Liczne pytania, których odpowiedzi z poczuciem humoru lepiej przyswajają uczniowie. 2 50 Gry i zabawy dla uczniów szkołu podstawowej klasa 1. Oprócz zbioru typowych zadań rachunkowych- labirynty, kolorowanki i zabawne ilustracje. 18 51 Wesoła matematyka. Klasa 1. Zeszyt zawierający ciekawe, różnorodne ćwiczenia rozwijające u dziecka umiejętność planowania, organizowania i samodzielnego zdobywania wiedzy, rozwiązywania problemów, kształcą sprawność w rachunku pamięciowym. 19 52 Matematyka z uśmiechem klasa.2 18 53 Ksiązka Sekrety liczenia. Poziom pierwszy. Klasa 2-3. Zawiera różnorodne propozycje i atrakcyjną szatę graficzną ułatwiającą rozumienie podstawowych pojęć matematycznych. Pozwala opanować, pogłębić i utrwalić umiejętności matematyczne 18 54 Rachunek pamięciowy w młodszych klasach szkoły podstawowej. Klasa 2. Książka dla nauczycieli i rodziców. Zawiera przykłady wielu ćwiczeń i gier dydaktycznych, które w atrakcyjnej formie pomagają kształcić i doskonalić sprawność uczniów młodszych klas szkoły podstawowej w wykonywaniu podstawowych działań arytmetycznych, rozwijają technikę rachowania, a jednocześnie kształtują i rozwijają umysł, poszerzają horyzonty myślowe i wdrażają do logicznego myślenia. 18 55 Uczymy się liczyć klasa 2. Książeczka przeznaczona jest dla 6-7 letnich dzieci. Zawiera różne ćwiczenia doskonalące dodawanie, odejmowanie oraz porównywanie liczb w zakresie 10. 18 56 Gry i zabawy matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej klasa 2. Propozycje 50 gier i zabwa dla dzieci przekazujące uczniom wiedzę matematyczną, trwalają ją i sprawdzają jej opanowanie czyli uczą przez zabawę. 18 57 Histerie matematyczne klasa 2. Gry i zabawy z matematyką. Liczne pytania, których odpowiedzi z poczuciem humoru lepiej przyswajają uczniowie 2 58 Gry i zabawy dla uczniów szkołu podstawowej klasa 2. Oprócz zbioru typowych zadań rachunkowych- labirynty, kolorowanki i zabawne ilustracje. 18 59 Wesoła matematyka. Klasa 2. Matematyka z uśmiechem. Zeszyt zawierający ciekawe, różnorodne ćwiczenia rozwijające u dziecka umiejętność planowania, organizowania i samodzielnego zdobywania wiedzy, rozwiązywania problemów, kształcą sprawność w rachunku pamięciowym. 18 60 Ksiązka Sekrety liczenia. Poziom drugi. Klasa 2-3. Zawiera różnorodne propozycje i atrakcyjną szatę graficzną ułatwiającą rozumienie podstawowych pojęć matematycznych. Pozwala opanować, pogłębić i utrwalić umiejętności matematyczne 18 61 Rachunek pamięciowy w młodszych klasach szkoły podstawowej. Klasa 3. Książka dla nauczycieli i rodziców. Zawiera przykłady wielu ćwiczeń i gier dydaktycznych, które w atrakcyjnej formie pomagają kształcić i doskonalić sprawność uczniów młodszych klas szkoły podstawowej w wykonywaniu podstawowych działań arytmetycznych, rozwijają technikę rachowania, a jednocześnie kształtują i rozwijają umysł, poszerzają horyzonty myślowe i wdrażają do logicznego myślenia. 18 62 Uczymy się liczyć klasa 3. Książeczka przeznaczona jest dla 6-7 letnich dzieci. Zawiera różne ćwiczenia doskonalące dodawanie, odejmowanie oraz porównywanie liczb w zakresie 10. 18 63 Gry i zabawy dla uczniów szkołu podstawowej klasa 3. Oprócz zbioru typowych zadań rachunkowych- labirynty, kolorowanki i zabawne ilustracje. 2 64 Histerie matematyczne klasa 3. Gry i zabawy z matematyką. Liczne pytania, których odpowiedzi z poczuciem humoru lepiej przyswajają uczniowie 18 65 Wesoła matematyka. Klasa 3. Matematyka z uśmiechem. Zeszyt zawierający ciekawe, różnorodne ćwiczenia rozwijające u dziecka umiejętność planowania, organizowania i samodzielnego zdobywania wiedzy, rozwiązywania problemów, kształcą sprawność w rachunku pamięciowym. 18 66 Torba z pacynkami- zestaw 14 kolorowych, bajkowych pacynek zapakowanych w wygodną torbę z uchwytrem do przenoszenia, pacynki wykonane z miękkiej tkaniny, a ich budowa sprzyja dobremu trzymaniu się na dłoni, wymiary zamkniętej torby 64x47 cm, otwartej 64x94 cm 2 67 Gra terapeutyczna Odkrycia- wykorzystuje techniki projekcji i narracji, aby umożliwić dziecku poznanie i wyrażanie siebie, składa się z kolorowej planszy, 32 kart (20 ilustrowanych i 12 do zadawania pytań) książeczka z instrukcją, 5 różnych drewnianych pionków w formie zwierząt w pięciu kolorach, kostka do gry, wszystko spakowane w wygodne pudełko wykonane z grubego kartonu 2 68 Zestaw pacynek- 6 pacynek (w tym 4 reprezentujące bohaterów o dwóch różnych twarzach), płyta CD z nagraniem dwóch opowiadań, książeczka z tekstami opowiadań 2 69 Pakiet pomocy socjoterapia skladający się z: gry terapeutycznej Odkrycia- wykorzystuje techniki projekcji i narracji, aby umożliwić dziecku poznanie i wyrażanie siebie, składa się z kolorowej planszy, 32 kart (20 ilustrowanych i 12 do zadawania pytań) książeczka z instrukcją, 5 różnych drewnianych pionków w formie zwierząt w pięciu kolorach, kostka do gry, wszystko spakowane w wygodne pudełko wykonane z grubego kartonu (np. Moje bambino) 3 70 Rodzina- historyjki obrazkowe- 5 historyjek obrazkowych po 11 kart, 55 kart o wymiarach 10x15cm 3 71 Zestaw pacynek- 8 pacynek, płyta CD z nagraniem przedstawień, książka z dialogami dwóch bajek Małpka czarodziejka, Głos koguta- spakowane w plastikowe pudełko 7 72 Karty- dobre maniery w domu- 34 karty o wym. 9x9 cm , instrukcja 3 73 Karty- ostrożność i bezpieczeństwo- 34 karty o wym. 9x9 cm, instrukcja 3 74 Karty- jestem grzeczny- 34 kart o wym. 9x9cm, instrukcja 3 75 Multikącik (połaczenie półki ze sceną teatru lakowego)- bajeczny kształt domku służy do zabawy w sklep, teatr, a także pełni funkcję biblioteczki, posiada makatkę z kieszeniami do przechowywania pacynek oraz półeczki do eksponowania książek, wymiary 115x80x165 cm 3 76 Asysten nauczyciela- pudełko umożliwiające nagrywanie 30 sek sekwencji, wym. 8,5x8,5x2,5cm, zasilena bateriami AAA 3 77 Rozwiązywanie konfliktów: w domu, - zestawy zawierają 7 krótkich historyjek z dwoma zakończeniami do wyboru, płytę CD, 30 kart z ilustracjami o wym. 16,5x13,5cm 3 78 Rozwiązywanie konfliktów: w szkole - zestawy zawierają 7 krótkich historyjek z dwoma zakończeniami do wyboru, płytę CD, 30 kart z ilustracjami o wym. 16,5x13,5cm 3 79 Rozwiązywanie konfliktów: kłamstwa, - zestawy zawierają 7 krótkich historyjek z dwoma zakończeniami do wyboru, płytę CD, 30 kart z ilustracjami o wym. 16,5x13,5cm 3 80 Obrazy co się zadziało?- obrazki przedstawiają 32 sytuacje problemowe (3-7 obrazków), razem 143 karty o wym. 9x9cm 3 81 Instrumenty muzyczne- praktyczna torba z licznymi kieszeniami, z trwałej tkaniny, zamykana na zamek, po otwarciu może być zawieszana. Zawartość: tamburyn, tamburyn z membraną, 5 trójkątów (10-20cm), 2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tanbloki, 2 tony, tonblok 1 ton, pudełko akustyczne, 2 kastaniety, kastaniety z rączką, para klawesów, shaker metalowy, wym. torby po zamknięciu 40x40cm. 8 82 Tak lub inaczej- wybierz sam- 12 historyjek obrazkowych dotyczących życia codziennego dziecka, 72 obrazki, wym. 9x9cm, wszystko zapakowane w kartonowe pudełko 3 83 Problemy- 6 historyjek obrazkowych dotyczących życia codziennego dziecka z zakresu zasad bezpieczeństwa, do historyjek dołączone jest 10 kart, obrazki wym. 9x9cm, wszystko zapakowane w kartonowe pudełko 3 84 Chusta animacyjna (typu spadochron)- kolorowa, lekka, posiada grubą linę wszytą w środkowej części, oraz 8 uchwytów śr. 3,5 m 1 85 Chusta animacyjna dla maluchów (typu spadochron)- kolorowa, lekka, posiada grubą linę wszytą w środkowej części, oraz 8 uchwytów śr. 1,6 m w czterech kolorach z otworem w środku (10cm) 1 86 Chusta animacyjna (typu spadochron)- wszystkie odcinki chusty mają siatkowe kieszonki na piłki oraz nadrukowane cyfry od 1 do 10, poszczególne segmenty (w trzech powtarzalnych kolorach) ukazują zabawne pojazdy i zwierzęta (lądowe, wodne, powietrzne), chusta z 12 uszami- w zestawie z torbą i pomysłami na gry, materiał nylon w 4 kolorach, średnica 3,66m 1 87 Zegar edukacyjny- Time Tracker- sprzęt do pokazywania i odmierzania upływającego czasu, posiada programator, sygnał dźwiękowy, efekty świetlne oraz regulator głośności, zasilany 4 szt baterii AA 9 88 Gra edukacyjna- Liczę z Reksiem- multimedialny program, połączenie przygody z nauka i kompleksowym sprawdzeniem znajomości matematyki, dwa poziomy trudności, ponad 500 zadań matematycznych 10 89 Seria książeczek pt. Dreptuś matematyka cz.1-2, Liczę w pamięci cz.1-5, Matematyka na wesoło cz.1-2, To już potrafię cz.1-3 np. PUS 21 90 Mikroskop- jajo- myszka do komputera- mikroskop i kamera w jednym, możliwość podłączenia do komputera, powiększenie od 50 do 400 razy, pozwala również robić zdjecia oglądanym obiektom 3 91 Pojemnik z lupą- wykonany z plastiku, 7,5 cm wysokości, śr. 6cm z podwójnie zakręconą pokrywka z podówjnie powiększającą lupą, dodatkowa zielona lupa daje powiększenie 4-krotne, soczewka śr. 45 i 30mm, ze wzorem podłoza 15 92 Kompas kartograficzny, koło podziałowe o śr. 55mm, na kompasie znajdują się 2 skale- pomiarowa 50mm oraz skala kątowa 0-45 stopni, kompas wypełniony płynem, posiada przezroczystą kapsułę z liniami i obracanym kręgiem kątomierzowym 15 93 Zestaw doświadczalno- hodowlany hodowla kryształów niebieskich- akcesoria do przeprowadzenia doświadczenia, okulary, odczynniki, pojemniki, kamyki, hodowla kryształów czerwonych- akcesoria do przeprowadzenia doświadczenia, okulary, odczynniki, pojemniki, kamyki, hodowla kryształów zielonych- akcesoria do przeprowadzenia doświadczenia, okulary, odczynniki, pojemniki, kamyki, wulkan- zestaw do samodzielnego wykonania wulkanu, materiał do przygotowania makiety gipsowej, Wszystkie zestawy wyposażone w instrukcję i zapakowane w pudełko kartonowe 4 94 ZestawyMoje laboratorium ekologia- zestaw umożliwa 150 ciekawych doświadczeń pozwalających poznać właściwości gazów, powietrza, wody, przybliżających świat bakterii, fizyka- zestaw umożliwia 256 ciekawych doświadczeń pozwalających poznać i odkryć prawa fizyki, chemia- zestaw umożliwia 100 ciekawych doświadczeń pozwalających poznać tajniki chemii, do eksperymentów użytko prostych produktów: sól, ocet, cukie, energiazestaw umożliwia 215 ciekawych doświadczeń pozwalających poznać istotę energii, działanie silnika elektrycznego, zbudować kompas, W każdym zestawie znajduje się instrukcja. 4 95 Zestaw Przygoda z fizyką bańki mydlane- zestaw zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 16 doświadczeń związanych z napięciem powierzchniowym, spakowane w sztywne pudełko kartonowe, magnetyzm- zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 35 doświadczeń fizycznych zwiżanych z polem magnetycznym, spakowane w sztywne kartonowe pudełko, przygoda z meteorologią- zawiera opis i niezbędny sprzęt do wykonania 31 doświadczeń związanych ze zjawiskami meteorologicznymi 3 96 Mini laboratorium- zestawy iluzja- pudełko z dziurką, okulary, 6 kart, 3 gumki, kalka, uchwyt, 2 arkusze w kratkę, 3 lusterka, arkusz lustro- potrzebne do zbudowania kalejdoskopu, całość zapakowana w sztywne pudełko zapinane na rzep, w środku instrukcja oraz notatnik, optyka- 2 tekturowe formy do zbudowania kalejdoskopu, 2 lusterka, karty z twarzami, kalejdoskop, drucik i gumka, kolorowe filtry, duże magiczne lustro, całość zapakowana w sztywne pudełko zapinane na rzep, w środku instrukcja i notatnik, chemia- balon, zakraplacz, nitka, lejek, bibuła filtracyjna, stojak na probówki, korek, 2 probówki, naczynie z miarką, gumka, plastikowa rurka, opiłki żelaza, piasek, całość zapakowana w sztywne pudełko zapinane na rzep, w środku intrukcja oraz notatnik, muzyka- długa plastikowa rurka, 2 metalowe pręty, pałeczka, baza, 2 aluminiowe rurki, 2 plastikowe płytki, 4 koloroweplastikowe rurki, masa plastyczna, plastikowy kubeczek, lateksowy kwadrat, gumki, całość zapakowana w sztywne pudełko zapinane na rzep, w środku instrukcja oraz notatnik, woda-2 strzykawki, flaga, kwadrat, łódka, podstawka, naczynie z miarką, podstawka z otworami, rurka PCV, całość zapakowana w sztywne pudełko zapinane na rzep, w środku instrukcjai notatnik. 5 97 Dyski z fakturami- zestaw zawiera 5 małych i 5 dużych dysków wykonanych z przyjemnej w dotyku gumy, elementy posiadają różne faktury i kolory, dyski spakowane w woreczki, śr. 27cm i 11cm, zestaw 1 i 2 2 98 Tęczowe wyspy- 6 kolorowych wysp z miękkiego tworzywa w 3 wymiarach, wielkości i fakturze, które można nakładać na siebie, maks.wysokość 29cm, obrzeże pokryte antypoślizgową gumą, zestaw zawiera 2 małe wyspy (wys.od 6,6 do 8,7cm, szer.do 27,8cm) 2 średnie (wys.od 10,6do 14,4cm, szer.35,5cm), 2 duże(wys.od 10,2 do 13cm, szer. do 40,1cm), obciążenie do 80 kg. 2 99 Chusta animacyjna (typu spadochron)- kolorowa, lekka, posiada grubą linę wszytą w środkowej części, oraz 12 uchwytów na brzegach, średnica 6m 3 100 Tunel zygzak- lekki tunel do zabawy ruchowej, łatwy do złożenia, wykonany z tkaniny, śr. 46cm, dł. 280cm. 3 101 Zestaw sportowy z namiotem i dywanikiem z liczbami (od 1 do 10)- środek dydaktyczny zbudowany z planszy i namiotu, składający się z gier do minikoszykówki, grę w klasy, pozwala na kształcenie koordynacji wzrokowo-ruchowej, sprawności motorycznej, umiejętności matematycznych, ćwiczenia precyzji ruchu, wys. 110cm. 3 102 Teatrzyk stragan- wykonany z drewna i tkaniny, wym. 53x117cm 1 103 Kostiumy gospodarstwo- 4 kostiumy zwierząt (kaczor, pies, kogut, krowa), rozmiar uniwersalny- przeznaczony dla 3-7 latka, płyta CD z pełnym nagraniem ścieżki dźwiękowej, książeczka z dialogiem dwóch bajek 1 104 Kostiumy dźungla- 4 kostiumy zwierząt (tygrys, lew, małpa, niedźwiedź)- rozmiar uniwersalny, przeznaczony dla 3-7 latka, płyta CD z pełnym nagraniem ścieżki dźwiękowej, książeczka z dioalogiem dwóch bajek 1 105 Mikroskop- PA05 z koncentryczną śrubą makro i mikrometryczną, okular 10 x szerokopolowym ze wskaźnikiem, obiektywy DIN, achromatyczne, powiększenie 40-100-400 krotne, lampa wbudowana w podstawie 2 106 6-planszowa układanka logiczna- np. Cambio 6 plansz 22x22, 96 kartoników 4,5x4,5 o stopniowanym stopniu trudności, na każdej planszy występuje 8 różnych par obrazków, które są do siebie podobne lecz nie identyczne, wszystkie elementy z grubego kartonu, pudełko instrukcja 1 107 Karty z różnorodnymi wzorami- z przezroczystego tworzywa (można nakładać na siebie) różniące się kolorami, liczbą elementów, kształtów, formą prezentacji, 60 kart, trwałe pudełko np. Harlekno 1 108 Zestaw grafomotoryczny- 5 drewnianych płytek z wyżłobionymi identycznymi wzorami w lustrzanym odbiciu, 10 uchwytów, całość umieszczona w drewnianym pudełku 32,5x55x7,5 2 109 Programy multimedialne do nauki j. polskiego podstaw alfabetu, pisania i czytania ortografii- alfabet- ćwiczenia uczące alfabetu, czytania i pisania przeznaczona dla kilku graczy. Czytam i i piszę - do nauki j. polskiego dla uczniów 6-10 lat o wzrastającym poziomie trudności, rozpoznawanie liter, pisanie liter, składanie głosek, nauka czytania i pisania, czytanie ze zrozumieniem, tworzenie tekstów, ABC- do nauki podstaw alfabetu 7 110 Gry i zabawy słowne (kolorowe obrazki)- Vokabular- 84-88 kolorowych obrazków w pudełku + książki z kartami do kopiowania (owoce- warzywa- żywność, gospodarstwo domowe- narzędzia, ciało- higiena- zdrowie, rodzina- społeczeństwo) 4 111 Historyjki obrazkowe zachęcające do opowiadania i opisywania- kolorowe obrazki zachęcające do opowiadania, rozpoznawania ciągu zdarzeń, płynność wypowiedzi- historyjki z trwałymi kolorowymi kartami, pudełko (codzienne sytuacje, życie rodzinne, opowiadania o zwierzętach, zabawne przygody- Lea, Lars, Dodo, opowiadam historyjki np. Scenario) 5 112 Ścienne panele aktywności- panel drewniany- duży labirynt w kształcie kwiatka do zawieszenia na ścianie, panel szktałty, labirynt 3 113 Grafomotoryczne plansze magnetyczne- drewniana plansza z wyżłobionymi korytarzykami z kolorowymi kuleczkami przykryte przezroczystą płytą. Kuleczki są namagnesowane do wodzenia uchwytem o metalowej końcówce- wzorki, cyfry, szlaczki, labirynty, obrazki, plansza na 2 pisaki, liczenie kuleczek 7 114 Koordynacja wzrokowo-ruchowa, prowadzenie piłki po torze- 15x15x30 fantazyjna zabawka rozwijająca koordynację wzrokowo- ruchową, precyzje i celowość ruchu 2 115 Multimedialny program do diagnozy i terapii dysleksji- jednostanowiskowy- aplikacja terapeuty, moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, 330 ćwiczeń i 137 kart pracy 1 116 Drewniane liczydła uczniowskie do 20- długość 32cm, śr. korali 1,1 cm 60 117 Drewniane liczydła demonstracyjne- do 100, dł. 145cm mocowane do tablicy na haczykach lub położenia płaskiego, średnica korali 2,3cm 2 Ze względu na ograniczoną mozliwość zamieszczania znaków nie więcej niż 3000 pozostałe pozycje można pobrać z zał A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
37.52.41.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1). zmiany terminu realizacji: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę prac; d) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową , zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
wwwbip.kwidzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn Pokój 312 (II piętro).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn pokój 312 (II pietro).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych- projekty systemowe.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 337376 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
324888 - 2011 data 07.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn pokój 312 (II pietro)..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn pokój 312 (II pietro)..


Kwidzyn: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych.


Numer ogłoszenia: 391980 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 324888 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup pomocy dydaktycznych: gier edukacyjnych, książek, oprogramowania wg załącznika A, w ramach projektu pn.: Realizacja zajęć dodatkowych oraz zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego indywidualizacji procesu nauczania i wychowania dzieci w klasach I-III w kwidzyńskich szkołach podstawowych. Zamawiający zwraca uwagę, że dla ważności oferty, Wykonawca musi zaoferować dostawę wszystkich pozycji wymienionych w załączniku A. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
37.52.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych- projekty systemowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.11.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 114101,82 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    155559,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    155559,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    155559,80


  • Waluta:
    PLN.