zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Powiat Głogowski
Adres: Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: bp@powiat.glogow.pl
tel: 767 282 801
fax: 767 282 817
Dane postępowania
ID postępowania: 15203320120
Data publikacji zamówienia: 2012-07-11
Termin składania wniosków: 2012-07-19   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 710 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4 Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.powiat.glogow.pl Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15 Danuta Piwowar
Jerzmanowa
18 275,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-07-25
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
794200004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
18 275,00 zł
Minimalna złożona oferta:
18 275,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
18 275,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
18 275,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5 Elżbieta Fernówka
Głogów
13 975,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-07-25
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
794200004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
13 975,00 zł
Minimalna złożona oferta:
13 975,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
13 975,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
13 975,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a Piotr Rossa
Głogów
18 275,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-07-25
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
794200004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
18 275,00 zł
Minimalna złożona oferta:
18 275,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
18 275,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
18 275,00 zł


Głogów: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach


Numer ogłoszenia: 152033 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Głogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.powiat.glogow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia: CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca. 5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ. (1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu. 6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia: Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15. Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5. Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a. Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności osobami (wymagana minimum jedna osoba na daną część, na którą wykonawca składa ofertę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda winna posiadać: - wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pokrewne (zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009r., Nr 50, Poz. 400 z późń. zm.), - minimalny staż pracy pedagogicznej 10 lat, w tym na stanowisku kierowniczym związanym z prowadzeniem nadzoru pedagogicznego minimum 1 rok *stanowisko kierownicze rozumiane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - minimum stopień nauczyciela dyplomowanego - Wiedzę w zakresie znajomości merytorycznej i organizacji pracy szkół ponadgimnazjalnych i gimnazjalnych.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla każdej części zamówienia kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną cześć formularza ofertowego stanowi załacznik nr 1A do SIWZ, tj. oświadczenie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d)załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: 1)W razie niemożności realizowania zadań wynikających z zawartej umowy przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa. 2)Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności. 3)Zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://sbip.pl/nglogowsp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. nr 103 (I piętro).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: - udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: - udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Głogów: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach


Numer ogłoszenia: 270138 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 152033 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia: CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca. 5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ. (1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu. 6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia: Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15. Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5. Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a. Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie:9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Piwowar, Kurowice 39, 67-222 Jerzmanowa, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18275,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18275,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18275,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18275,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Fernówka, ul. Gnieźnieńska 6, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13975,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    13975,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    13975,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    13975,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rossa, ul. Armii Krajowej 19B/3, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18275,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18275,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18275,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18275,00


  • Waluta:
    PLN.